نحوه ادغام AWeber با وردپرس برای رشد خبرنامه

نحوه ادغام AWeber با وردپرس برای رشد خبرنامه

هر صاحب یک کسب و کار آنلاین به دنبال راهی برای جذب کاربران و افزایش فروش است. بهترین راه برای انجام هر دوی این کارها اغلب ایجاد یک رابطه قوی با مخاطبان است. با این حال، زمانی که تازه شروع کرده اید انجام این کار دشوار است.

بازاریابی ایمیلی یک استراتژی عالی است، اگرچه شما به ابزار مناسب برای کمک به شما نیاز دارید. برای مثال AWeber ممکن است تنها راه حلی باشد که شما به دنبال آن هستید. این پلتفرم بازاریابی ایمیلی چندین ویژگی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند کمپین های خود را راه اندازی کنید.

در این پست، مزایای بازاریابی ایمیلی را مورد بحث قرار می‌دهیم، سپس نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه AWeber می‌تواند کار را آسان‌تر کند. سپس به نحوه ادغام AWeber با نصب وردپرس خود می پردازیم و با چند نکته برای بهینه سازی نتایج خود پایان می دهیم. بیایید شیرجه بزنیم!

چرا بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار شما حیاتی است

بازاریابی ایمیل برای وردپرس شامل استفاده از لیست اشتراک ایمیل است (معمولاً توسط نصب وردپرس شما یا یک شخص ثالث) برای ایجاد روابط قوی تر با خوانندگان یا مشتریان خود. می‌توانید از کمپین‌های ایمیلی خود برای اشتراک‌گذاری محتوای باکیفیت، تبلیغ معاملات و رویدادهای خاص، یا اطلاع‌رسانی مخاطبان خود با یک خبرنامه دوره‌ای استفاده کنید.

استفاده از بازاریابی ایمیلی مزایای زیادی دارد، مانند:

  • هزینه کم: در مقایسه با بازاریابی سنتی، بازاریابی ایمیلی نسبتاً ارزان است.
  • افزایش آگاهی از برند: مخاطبان هدف شما از طریق ایمیل‌های شما با نام تجاری شما بیشتر آشنا می‌شوند و می‌توانند به راحتی محتوای شما را به اشتراک بگذارند.
  • توانایی هدف‌یابی سرنخ‌های با کیفیت بالا: اگر فهرست ایمیل شما مبتنی بر اشتراک است، می‌دانید که خوانندگان آن از قبل علاقه‌مند هستند.

ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید یک کمپین بازاریابی ایمیلی را پیاده سازی کنید، به خصوص اگر بودجه کمی دارید. می توانید سعی کنید یک لیست ایمیل به صورت دستی ایجاد کنید، اما با استفاده از ابزاری که به این فرآیند اختصاص داده شده است، نتایج بسیار بهتری دریافت خواهید کرد.

معرفی AWeber

AWeber پلتفرمی است که شما را قادر می سازد کمپین های بازاریابی ایمیلی را ایجاد، مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید. استفاده از آن ساده و مبتدی پسند است، و آن را برای هر کاربری انتخابی محکم می کند. شما از ویژگی‌های انعطاف‌پذیری که پیاده‌سازی آن‌ها آسان است و پشتیبانی قابل اعتماد برای کمک به شما در صورت گیر کردن، بهره‌مند خواهید شد.

ویژگی های کلیدی:

  • با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن به راحتی ایمیل ایجاد کنید.
  • فرم‌های ثبت‌نام سفارشی برای جمع‌آوری اطلاعات مهم کاربر بسازید.
  • مشترکین ایمیل خاص را بر اساس ترجیحات آنها مورد هدف قرار دهید.
  • نتایج بازاریابی خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل پیگیری کنید.

قیمت: گزینه‌های قیمت‌گذاری AWeber از 19 تا 149 دلار در ماه متغیر است.

چگونه AWeber را با وردپرس ادغام کنیم

ابتدا، توصیه می‌کنیم برای بررسی مستندات کامل AWeber کمی وقت بگذارید.، برای درک نحوه عملکرد پلت فرم. پس از آن، در اینجا چند مرحله ساده برای کار با وردپرس

آورده شده است

مرحله 1: یک فرم ثبت نام را در سایت خود منتشر کنید

برای شروع، به حساب AWeber خود بروید و روی Sign Up Forms کلیک کنید:

عرض

دکمه سبز رنگ ایجاد فرم ثبت نام را انتخاب کنید تا به صفحه انتخاب الگو منتقل شود. در اینجا، می‌توانید الگوها را پیش‌نمایش کنید و یکی را که می‌خواهید برای فرم خود استفاده کنید انتخاب کنید:

بعد از انتخاب یک الگو، گزینه ای برای انتخاب رنگ خواهید داشت. پس از انتخاب خود، روی Load Template کلیک کنید. این کار شما را راه اندازی می کند و به شما امکان می دهد تا تنظیمات الگو را سفارشی کنید.

اولین کاری که از شما خواسته می‌شود این است که اطلاعات اولیه مانند متن سرصفحه و نامی برای فرم خود اضافه کنید. سپس، می توانید تصمیم بگیرید که مشترکین شما پس از تکمیل آن به کجا ارسال شوند. این می تواند یک صفحه ساده ایجاد شده توسط AWeber یا وب سایت خودتان باشد:

انتخابی که در اینجا انجام می دهید به شما بستگی دارد. هنگامی که از تصمیم خود راضی شدید، فرم خود را ذخیره کرده و روی رفتن به مرحله 3 کلیک کنید.

اکنون زمان آن است که فرم خود را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. برای انتشار آن، فرم خود را نصب خواهم کرد را انتخاب کنید:

یک قطعه از جاوا اسکریپت در اختیار شما قرار می گیرد – اکنون آن را کپی کنید. سپس به صفحات در داشبورد وردپرس خود بروید و صفحه‌ای را که می‌خواهید فرم خود را در آن قرار دهید باز کنید. در ویرایشگر متن، قطعه جاوا اسکریپت را در هر کجا که می‌خواهید فرم در صفحه شما نمایش داده شود جای‌گذاری کنید:

در نهایت، صفحه را ذخیره یا به روز کنید. اگر از قسمت جلویی آن را پیش‌نمایش کنید، اکنون باید فرم خود را ببینید!

مرحله 2: تنظیم ویژگی پخش وبلاگ AWeber

اکنون که فرم شما آماده است، به حساب AWeber خود برگردید. در بخش پیام‌ها، Blog Broadcastsرا انتخاب کنید و  روی ایجاد پخش وبلاگ کلیک کنید:

نشانی اینترنتی فید RSS وبلاگ وردپرس خود را به فیلد مربوطه اضافه کنید، سپس یک الگوی فید را از لیست کشویی در سمت راست انتخاب کنید. ناحیه پیام:

بعد از این، می توانید برخی تنظیمات اولیه را برای پخش خود تعیین کنید. می‌توانید زمان‌بندی برای ارسال آن‌ها تنظیم کنید و یک ماشه را انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید پس از انتشار تعداد مشخصی پست جدید یا در روزهای خاصی از ماه، برنامه‌های پخش را ارسال کنید:

اگر می‌خواهید بر اساس محرک انتخابی خود، پخش‌ها را به صورت خودکار ارسال کنید، ارسال خودکار را علامت بزنید. سپس تنظیمات خود را ذخیره کنید، و همه چیز آماده است! فراموش نکنید که پخش خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید همه چیز همانطور که انتظار می رود کار می کند.

نکاتی برای بهینه سازی نتایج بازاریابی ایمیلی

ادغام AWeber با OptinMonster شما را قادر می سازد از ویژگی های هر دو ابزار بهره مند شوید.

اکنون که می دانید چگونه AWeber را با وردپرس ادغام کنید، اجازه دهید در مورد چند کار که می توانید برای بهینه سازی نتایج خود انجام دهید صحبت کنیم. اول، چند استراتژی اساسی وجود دارد که ممکن است بخواهید دنبال کنید:

  • رویکردی فعال برای ردیابی نتایج خود داشته باشید. ویژگی‌های تجزیه و تحلیل AWeber اطلاعات مفیدی مانند تعداد بازها، نرخ کلیک و لغو اشتراک ارائه می‌دهد. می‌توانید از این جزئیات برای تعیین اینکه کدام محتوا مؤثرتر است استفاده کنید.
  • فهرست‌های خود را بخش‌بندی کنید. با استفاده از اطلاعات نتایج تجزیه‌وتحلیل خود، می‌توانید فهرست‌های تقسیم‌بندی شده ایجاد کنید تا انواع مختلفی از مشترکین را با محتوایی که بیشتر به آن علاقه‌مند هستند، هدف قرار دهید.
  • AWeber را به ارائه‌دهنده صفحه فرود خود وصل کنید. اگر در حال حاضر از ارائه‌دهنده صفحه فرود استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را یکپارچه به AWeber متصل کنید.
  • یکپارچه‌سازی‌های برنامه AWeber را بررسی کنید. می‌توانید AWeber را به بسیاری از برنامه‌ها متصل کنید که قبلاً استفاده می‌کنید، مانند MailOptin یا برنامه های رسانه های اجتماعی.

در نهایت، ممکن است بخواهید یک یا چند ابزار را انتخاب کنید که نصب AWeber شما را بهبود می بخشد:

  • OptinMonster یک ویژگی است- افزونه غنی وردپرس که می توانید از آن برای ایجاد فرم های انتخابی با قابلیت تبدیل بالا برای سایت خود استفاده کنید. برای افزایش تولید سرنخ، به راحتی می‌توانید فهرست مشترکین AWeber خود را با فرم‌های OptinMonster خود ادغام کنید.
  • هیو ابزاری است که به شما امکان می‌دهد صفحات کمپین بسازید که برای رسانه های اجتماعی و دستگاه های تلفن همراه بهینه شده اند. اتصال آن با AWeber می‌تواند تعداد مشتریان شما را افزایش دهد و تعامل بهتری را افزایش دهد.
  • Digioh به شما امکان می‌دهد بارگیری فایل‌های امن را برای افراد موجود در لیست های پستی شما بنابراین، اگر شما یک قرعه کشی یا هدیه دارید و برای مثال نیاز به ارسال فایل برای برندگان دارید، Digioh یک راه خصوصی برای انجام این کار ارائه می دهد.

هر یک از این استراتژی‌ها و ابزارها می‌تواند برای ادغام جدید AWeber شما مفید باشد، بنابراین توصیه می‌کنیم آنها را بررسی کنید!


یکی از جذاب ترین جنبه های بازاریابی ایمیلی روشی است که به شما امکان می دهد پس از ترک وب سایت شما با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. مشترکین شما برای لیست پستی شما ثبت نام کردند که نشان می دهد آنها اطلاعاتی را که شما ارائه می دهید می خواهند.

اکنون فقط باید این مخاطبان را با محتوای ارزشمند هدف قرار دهید. از نکات ما برای رشد لیست ایمیل ما استفاده کنید، سپس محتوا و پست های مفید را برای ارسال به مخاطبان خود تولید کنید. .

آیا در مورد نحوه بهینه سازی استراتژی بازاریابی ایمیلی خود با استفاده از AWeber سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل