چرا باید وبلاگ نویسی را در نظر بگیرید و چگونه شروع کنید

چرا باید وبلاگ نویسی را در نظر بگیرید و چگونه شروع کنید

آیا به وبلاگ نویسی فکر کرده اید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ وبلاگ نویسی می تواند یک راه عالی برای ایجاد فالوور، تبلیغ وب سایت وردپرس شما، فروش محصولات یا خدمات، ایجاد سرنخ، یا اگر به زمان بزرگی رسیدید، شهرت و ثروت خود را به دست آورید.

در این راهنمای وبلاگ نویسی، ما دقیقاً در مورد اینکه وبلاگ نویسی چیست، و مزایایی که وبلاگ نویسی می تواند برای شما، وب سایت و کسب و کار شما داشته باشد، بحث خواهیم کرد. سپس گام به گام نحوه ایجاد یک وبلاگ، تبلیغ آن در YouTube و پیوند آن به وب سایت وردپرس خود را بررسی خواهیم کرد. پس بیایید شروع کنیم…

وبلاگ چیست؟

وبلاگ نویسی یا ثبت ویدیو، پدیده ای است که در 5 سال گذشته واقعاً گسترش یافته است. به سادگی وبلاگ نویسی یک روند وبلاگ نویسی ویدیو است، برخلاف مکتوب پست های وبلاگ اگرچه در ابتدا به عنوان یک سرگرمی برای نسل جوان تلقی می شد، اما وبلاگ نویسی اخیراً به یک گزینه عالی برای همه سنین تبدیل شده است.

وبلاگ نویسی می تواند بر اساس موضوع باشد و آن را به یک رسانه ایده آل برای افراد و مشاغل تبدیل می کند. فقط محل مورد نظر خود را انتخاب کنید و شروع به ضبط کنید. با این حال، ساختن ویدیوهای جالبی که مخاطب را جذب می‌کند، می‌تواند بسیار دشوارتر باشد… سعی کنید اجازه ندهید که شما را ناامید کند! وبلاگ نویسی مزایای زیادی دارد، و هر چه اهداف تجاری یا شخصی شما باشد، وبلاگ نویسی می تواند راهی موثر برای کمک به شما در دستیابی به آنها باشد.

جایی که باید ولوگ کنید

بیشتر وبلاگ‌نویسی در YouTube انجام می‌شود. یوتیوب با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در هر ماه، دومین موتور جستجوی بزرگ پس از گوگل است. این به افراد امکان می‌دهد کانال‌های YouTube خود را ایجاد کنند، لیست‌های پخش برچسب‌گذاری شده ویدیوهای آپلود شده را تولید کنند، ویدیوهای زنده را پخش کنند، با مخاطبان خود چت کنند و همچنین بسیاری از ویژگی‌های دیگر را ارائه دهند. این امر یوتیوب را به یک پلتفرم ایده آل برای ولاگرها تبدیل می کند.

کانال های دیگری نیز وجود دارند که در بین ولاگرها محبوب هستند. بسته به جایگاه و مخاطبان خود در وبلاگ نویسی، ممکن است بخواهید وبلاگ را در Vimeo، فیس بوک یا Facebook Live، و حتی اینستاگرام. اگر وب سایت دارید، باید وبلاگ های خود را نیز در سایت خود منتشر کنید. با این حال، اگر در پلتفرم های دیگر پست می کنید، همیشه این کار را در کنار YouTube انجام دهید. اگر می‌خواهید یک وبلاگ‌نویس موفق شوید، تعداد بسیار زیاد بازدیدکنندگان YouTube آن را به بهترین مکان تبدیل می‌کند.

مزایای وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی مزایای متعددی دارد که آن را به یک راه ایده آل برای مشاغل و افراد تبدیل می کند. بنابراین بیایید نگاهی به چند مورد از بهترین حرفه ای بیندازیم…

شهرت و ثروت

برخی از مشهورترین ولاگرها صدها هزار دنبال کننده دارند و ویدیوهای آنها توسط میلیون ها نفر تماشا می شود. نه تنها آنها مشهور شده اند، بلکه این ولاگرها از طریق تبلیغات در ویدیوهای خود درآمدهای زیادی کسب کرده اند. شرکت‌ها می‌توانند برای تبلیغ محصولات خود، پوشیدن مارک‌هایشان و ارسال ترافیک به وب‌سایت‌هایشان، به ولاگرهای محبوب پولی دریافت کنند.

به مخاطب گسترده تری برسید

استفاده از YouTube به‌عنوان پلتفرمی برای وبلاگ‌های خود به شما امکان می‌دهد به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. این موتور جستجو تضمین می‌کند که ویدیوهای شما برای توده‌ها در دسترس‌تر از زمانی است که فقط وبلاگ‌هایی را در وب‌سایت وردپرس خود ارسال می‌کنید. هنگامی که ویدیوهای شما توسط مخاطبان جدیدی در YouTube مشاهده شد، می‌توانید از وبلاگ‌های خود برای هدایت ترافیک به وب‌سایت خود، ایجاد سرنخ، فروش محصولات و موارد دیگر استفاده کنید.

مستقیم با مخاطبان خود درگیر شوید

وبلاگ نویسی به شما امکان می دهد مستقیماً با مخاطبان خود درگیر شوید. با “آشنایی با شما” از طریق وبلاگ های خود، بینندگان شما به سرعت به شما اعتماد می کنند و شما را به عنوان یک متخصص در زمینه خود می بینند. با برقراری ارتباط از این طریق با جامعه خود، مخاطبان هدف شما احتمالاً شما را به یاد می آورند، از خدمات شما استفاده می کنند یا از سایت شما خرید می کنند.

ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید

بسیاری از وبلاگ نویسان و کسب و کارها از vlogging برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده می کنند. تماشای ویدیوها به سرعت در حال تبدیل شدن به هنجار و نوع ترجیحی رسانه آنلاین است. بسیاری از مردم اکنون یک ویدیو را تماشا می‌کنند، اما از یک مقاله نوشته شده عبور می‌کنند. بنابراین وب‌سایت‌ها معمولاً از vlogging برای جذب بازدیدکنندگان جدید و همچنین کمک به حفظ بازدیدکنندگان فعلی استفاده می‌کنند.

سایت عضویت خود را تبلیغ کنید، محصولات را بفروشید، و موارد دیگر

وبلاگ ها می توانند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شما استفاده شوند. هر آنچه که سایت آنلاین شما می فروشد، از vlogging برای تبلیغ آن استفاده کنید. اگر یک سایت عضویت دارید، توضیح دهید که چرا بینندگان باید ثبت نام کنند. اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، محصولات خود را نمایش دهید و به کسانی که تماشا می کنند بگویید چرا باید خرید کنند. یا می خواهید مردم از وبلاگ شما بازدید کنند؟ سپس محتوا را از طریق vlog به آنها بفروشید.

چگونه به عنوان یک وبلاگ نویس شروع کنیم

بنابراین اکنون کمی در مورد وبلاگ نویسی و پاداش هایی که می تواند از آن حاصل شود، می دانید. در مرحله بعد، بیایید نگاهی به نحوه شروع به عنوان یک وبلاگ نویس داشته باشیم.

محتوای خود را در نظر بگیرید

مثل همیشه آنلاین، محتوا مهم است. اگر می خواهید فالوور زیادی برای وبلاگ نویسی ایجاد کنید، باید ویدیوهای جالبی تولید کنید. جایگاهی را پیدا کنید که به شما علاقه دارد یا مربوط به وب سایت وردپرس شما باشد. سپس وقت خود را صرف تصمیم گیری کنید که چه محتوایی در ویدیوهای شما وجود دارد. در نظر بگیرید که چگونه ویدیوها، مصاحبه ها، طرح های کمدی، یا هر چیز دیگری را که برای بینندگان شما ارزشمند یا سرگرم کننده باشد، پست کنید.

برخی از وبلاگ نویسان برنامه ریزی می کنند که چه می گویند، برخی دیگر فقط به صورت تبلیغاتی. در هر صورت، مطمئن شوید که ویدیوهای شما سرگرم کننده، آموزنده و مرتبط هستند. وبلاگ های شما باید با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار کند و آنها را تشویق کند تا دنبال کننده های منظم شوند.

فیلمبرداری از وبلاگ ها

هنگام فیلمبرداری از vlog، مطمئن شوید که از دوربینی با کیفیت ویدیوی بالا استفاده می کنید. کیفیت صداها را تست کنید و در صورت لزوم روی میکروفون سرمایه گذاری کنید. و ویدیوهای خود را در اتاقی با نور خوب ضبط کنید تا مطمئن شوید که خیلی تاریک نیستند. اگر ولوگ های شما بی کیفیت هستند و تماشا یا شنیدن آن سخت است، مخاطبان شما نمی توانند آن را دنبال کنند، بنابراین برای درست کردن آن وقت بگذارید.

ویدئوهای خود را ویرایش کنید

هنگامی که ویدیوی خود را ضبط کردید، باید آن را ویرایش کنید. iMovie برای مک یا VSDC Video Editor برای ویندوز هر دو ابزارهای نرم افزار ویرایش رایگان موثری هستند که تازه شروع به کار کرده اید. با این حال، برای کسانی که به دنبال راه حل آنلاین رایگان با ویژگی های پیشرفته تر هستند، Vimeo Create< /a> یک انتخاب عالی است.

هنگام ویرایش ویدیوی خود، نشان‌واره وب‌سایت خود و همچنین صفحه پایانی را اضافه کنید که فراخوان‌ها را برای اقدام نمایش می‌دهد. از مردم بخواهید ویدیوی شما را لایک کنند، در بحث زیر نظر بدهند، کانال YouTube شما را دنبال کنند یا از وب سایت شما بازدید کنند. این یک راه عالی برای ایجاد یک انجمن در YouTube، اشتراک گذاری محتوای خود و هدایت ترافیک به وب سایت وردپرس شما است.

پس از تکمیل ویدیو، آماده آپلود آن در YouTube هستید.

دریافت آن در یوتیوب

دریافت صحیح آن در YouTube بخش مهمی از فرآیند وبلاگ نویسی است. ابتدا باید فالوورهای خود را افزایش دهید و سپس آنها را متقاعد کنید که از وب سایت شما بازدید کنند، در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند، محصولاتی بخرند یا هر هدف دیگری از وبلاگ نویسی شما ممکن است انجام دهند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است…

کانال YouTube خود را ایجاد کنید

YouTube به شما امکان می دهد کانال خود را ایجاد کنید، جایی که شما می تواند تمام وبلاگ های خود را آپلود کند. می توانید تصویر یا لوگو و توضیحات خود را به صفحه کانال خود اضافه کنید، لیست های پخش خود را ایجاد کنید، پیام ارسال کنید، به نظرات پاسخ دهید و موارد دیگر. سپس طرفداران شما می توانند کانال شما را دنبال کنند و پیدا کردن وبلاگ های شما را برای آنها آسان می کند.

فراداده ویدیویی را به هر وبلاگی که پست می‌کنید اضافه کنید

هر بار که یک وبلاگ جدید آپلود می کنید، باید متادیتا را اضافه کنید. این به رتبه بندی وبلاگ های شما در YouTube و Google کمک می کند و همچنین به شما کمک می کند تا بینندگان جدید شما را راحت تر پیدا کنند.

برای هر ویدیو یک عنوان و توضیحات بنویسید، از جمله کلمات کلیدی که با پست وبلاگ انجام می دهید. آدرس وب سایت خود را در توضیحات اضافه کنید تا بینندگان بتوانند به راحتی به سایت شما دسترسی داشته باشند. و فراخوان‌های اقدام را ترکیب کنید، مردم را تشویق کنید ویدیوی شما را به اشتراک بگذارند، نظری اضافه کنند یا کانال شما را دنبال کنند.

از کارت‌های YouTube استفاده کنید

کارت‌های YouTube به شما امکان می‌دهند تعاملی را به ویدیوهای خود اضافه کنید. یوتیوب به شما این امکان را می دهد که پنج کارت به هر وبلاگ اضافه کنید. این کارت ها حاشیه نویسی را به ویدیوهای شما اضافه می کنند. بسته به کارت‌هایی که استفاده می‌کنید، می‌توانید تصاویر، عناوین، فراخوان‌ها برای اقدام و پیوندهای URL قابل تنظیم را به وب‌سایت خود نشان دهید. این کارت‌ها می‌توانند در کمک به شما در دستیابی به اهداف وبلاگ‌نویسی، مانند ارسال ترافیک به وب‌سایت یا افزایش فروش محصولات فروشگاه آنلاین، بسیار مؤثر باشند.

ویلاگ های خود را در وب سایت وردپرس خود نمایش دهید

نمایش فید یوتیوب یا جدیدترین ویلگ‌ها در وب‌سایت وردپرس شما یک روشی برای پیوند دادن دو پلتفرم و تشویق بازدیدکنندگان سایت شما به دنبال کردن شما در YouTube. یک راه سریع و آسان برای انجام این کار، نصب YouTube Embed است. افزونه.

YouTube Embed به شما این امکان را می دهد که کانال یا لیست پخش YouTube خود یا حتی یک پخش زنده را به عنوان فید در وب سایت وردپرس خود جاسازی کنید. این افزونه بسیار قابل تنظیم است و دارای طیف وسیعی از ویژگی های چشمگیر است. این به شما این امکان را می دهد که وبلاگ خود را برای مخاطبان وب سایت خود به نمایش گذاشته و تبلیغ کنید و آنها را تشویق می کند که دنبال کننده شوند.

یا به سادگی از گزینه های تم خود استفاده کنید

یک راه سریع برای افزودن وبلاگ های خود استفاده از oEmbed پشتیبانی از ویدیوها به سادگی پیوند (نه کد جاسازی شده – فقط آدرس اینترنتی) را برای ویدیوی YouTube خود کپی کنید و آن را در هر پست یا صفحه ای بچسبانید تا به طور خودکار اضافه و قالب بندی شود.

یک گزینه دیگر این است که از پشتیبانی تم خود برای پست های ویژه یا رسانه صفحه و همچنین هر عنصر سازنده صفحه استفاده کنید. به عنوان مثال تم کل وردپرس شامل یک قالب پست ویدیویی است (که می توانید آن را ببینید در نسخه ی نمایشی Gamer Vlog نشان داده شده در بالا) و همچنین ماژول های سازنده صفحه ویدیویی سفارشی، بنابراین گزینه های زیادی برای افزودن وبلاگ های خود دارید.

نظرات نهایی در مورد وبلاگ نویسی

YouTube تجزیه و تحلیل مفیدی از رفتار کانال و مخاطبان شما ارائه می دهد. بنابراین هنگامی که مدتی وبلاگ نویسی کردید، تجزیه و تحلیل های YouTube خود را زیر نظر بگیرید تا ببینید چه نوع محتوای vlog با بینندگان شما طنین انداز می شود.

به یاد داشته باشید، ایجاد پایگاه طرفداران وبلاگ نویسی ممکن است زمان بر باشد. اما اگر مراحل بالا را دنبال کنید بلافاصله از رقبا جلوتر خواهید بود. موفق باشید!

چه چیزی شما را از وبلاگ نویسی باز می دارد؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید…

خروج از نسخه موبایل