بررسی میزبانی وردپرس مدیریت شده توسط Envato Hosted

بررسی میزبانی وردپرس مدیریت شده توسط Envato Hosted

امروز می‌خواهم سرویس بسیار خاصی را که توسط یک غول در تجارت وردپرس ارائه می‌شود، بررسی کنم. من در مورد Envato صحبت می کنم. این سرویس Envato Hosted نام دارد و یک سرویس مدیریت شده وردپرس نسبتاً جدید است و در مورد Envato، کاملاً به تمام معنا مدیریت می شود.

این سرویس میزبانی متوقف شده است، و به کاربران فعلی توصیه می شود به سرویس میزبانی مدیریت شده دیگری تغییر مکان دهند. برای توصیه های فعلی ما می توانید پست بهترین میزبانی وردپرس ما را بررسی کنید.

Envato Hosted چیست؟

Envato Hosted به چند دلیل یک سرویس کنجکاو است. در نگاه اول به نظر بدترین ایده ای است که می توانید داشته باشید. با داشتن انواع خدمات میزبانی، سرویس Envato بسیار ساده‌تر به نظر می‌رسد تا جایی که استفاده از آن برای کاربران با تجربه تقریباً دردسرساز است، اما اجازه ندهید که شما را فریب دهد. در پشت این نقاب از سادگی فوق العاده، یک سرویس بسیار قدرتمند با یک امتیاز بزرگ نهفته است… افراد واقعی همیشه به شما کمک می کنند.

اما قبل از شروع به کار با Hosted، در اینجا خلاصه‌ای از مواردی که در آن گنجانده شده است و چه چیزهایی وجود ندارد، آورده شده است:

  • همراه با Envato Hosted: ماهانه 16 دلار شما (در هر نصب) شامل 1 پوسته وردپرس ممتاز به صورت رایگان است (البته ما تمام قالب وردپرس، اما هزاران طرح برای انتخاب وجود دارد)، انتقال رایگان سایت، به‌روزرسانی‌های مدیریت شده و پشتیبانی، 100 هزار بازدید، 5 گیگابایت فضای دیسک، 100 گیگابایت پهنای باند، پشتیبان گیری روزانه، امنیت و پشتیبانی عالی از مشتری
  • آنچه شامل نمی شود: با Hosted هیچ پلت فرم ایمیل، پشتیبانی چند سایتی وجود ندارد و باید نام دامنه/SSL خود را جداگانه خریداری کنید

ثبت نام با هاست

اگر می خواهید مراحل ثبت نام را به طور کامل مشاهده کنید، راهنمای ما را در وبلاگ Envato بررسی کنید. اما خیلی سرراست است. فقط یک تم مورد علاقه خود را در Themeforest پیدا کنید و ببینید آیا با Hosted ارائه می شود یا خیر. برای ثبت نام روی دکمه کلیک کنید.

در این پست فرض می‌کنیم که می‌توانید آن بخش را به تنهایی مدیریت کنید و به بررسی کیفیت Envato Hosted بپردازید.

شروع به کار با Envato Hosted

داشبورد آنقدر ساده شده است که تقریباً مشکل ساز است، زیرا اولین چیزی که متوجه می شوید یک رابط کاربری اولیه است، همراه با این واقعیت که آنها به شما اجازه نمی دهند چیزی غیر از دامنه خود را تغییر دهید، ممکن است ایده های نادرستی در مورد این سرویس به شما بدهد. .

Envato Hosted به شما امکان می‌دهد از دامنه‌های خود استفاده کنید اما گذشته از این، نمی‌توانید پایگاه داده خود را آپلود کنید، هیچ سرویس پستی به جز پیکربندی Google Apps و شما نخواهید داشت. به دلیل عدم وجود کاوشگر فایل، قادر به مدیریت فایل ها نیست. این مانند سرویس وردپرس Godaddy است اما حتی اصلی تر است.

تنظیمات DNS به شما این امکان را می‌دهد که در صورت میزبانی دامنه در Envato، تمام وظایف مرتبط را انجام دهید. همانطور که قبلاً گفتم، یک چیز خوب در مورد این سرویس این است که آنها به شما اجازه می دهند از دامنه خود استفاده کنید و به شما در پیکربندی صحیح آن کمک می کنند. این سرویس دارای دسترسی SFTP و تنظیمات پشتیبان نیز است.

ثبت دامنه بسیار ساده است و به شما امکان می دهد تمام مراحل اولیه را به راحتی انجام دهید. به نظر می‌رسد که سرویس Envato Hosted عمدتاً برای کاربران جدید و به‌ویژه آنهایی که قصد خرید تم و افزونه‌ها از Envato را دارند، طراحی شده است، بنابراین این فرآیند برای ثبت دامنه جدید و راه‌اندازی نصب جدید وردپرس شما بهینه شده است. در کمترین زمان.

شما می توانید آمار را در این صفحه آماری که دسترسی آسانی دارد بررسی کنید و اعداد دقیقی را که توسط طرح شما مجاز است به شما ارائه می دهد. با سهمیه دیسک تا 5 گیگابایت در هر طرح 16 دلاری. این ارزان نیست، بنابراین در نظر بگیرید که این سرویس در واقع بسیار گران است.

اما من می‌خواهم وب‌سایت فعلی خود را مهاجرت کنم

مطمئناً اگر قبلاً سایتی دارید، Envato Hosted زندگی شما را آسان می‌کند زیرا مهاجرت کاملاً رایگان است در این سرویس، فقط باید با اطلاعاتی در مورد ورود به سیستم فعلی وردپرس خود درخواست مهاجرت کنید. .

وقتی تمام اطلاعات را وارد کردید به صفحه پشتیبانی منتقل می‌شوید و بسته به پیچیدگی سایت باید بین 1 ساعت تا 10 ساعت صبر کنید. فقط در نظر داشته باشید که سرویس خودکار نیست و به تعامل انسانی از طرف آنها نیاز دارد بنابراین ممکن است این بهترین جایگزین برای کسانی نباشد که می دانند چگونه مهاجرت انجام دهند و می خواهند خودشان این کار را انجام دهند، زیرا< قوی> اینجا امکان پذیر نیست.

همان مشکل در مورد ایمیل‌ها ایجاد می‌شود، در صورتی که دامنه را با Envato مدیریت کنید، هیچ سرویس پستی وجود ندارد. آنها به شما امکان می دهند ورودی های MX را برای سرویس های Google Apps پیکربندی کنید، اما دامنه آن بسیار محدود است. کاربرانی که برای سایت های خود به ایمیل های سفارشی تکیه می کنند، در جاهای دیگر شانس بهتری خواهند داشت.

پس از انجام مهاجرت…

زمانی که سایت شما آماده شد، می‌توانید دامنه خود را به CNAME مربوط به این سرویس نشان دهید. مهم است که به یاد داشته باشید که Envato روش مناسبی برای نشان دادن دامنه موقتی که باید برای CNAME استفاده کنید در صورتی که می‌خواهید از دامنه سفارشی خود استفاده کنید ندارد و باید با تلاش برای ورود به سیستم دریابید که چیست؟ به WP-Admin. سپس زیر دامنه مسیریابی می تواند به عنوان یک CNAME به زیر دامنه اصلی شما اشاره شود. آنها از زیردامنه های مسیریابی به عنوان راهی برای تعادل پویا سرویس خود استفاده می کنند، بنابراین، حواستان باشد از IP ها هنگام اختصاص دامنه خود استفاده نکنید.

هنگامی که انتقال سایت شما به پایان رسید، با پیام خوش آمدگویی و یک نظرسنجی کوتاه از شما استقبال می شود. کمی مزاحم برای سلیقه من اما به راحتی قابل اجتناب است که در آن Envato از شما می پرسد که چه نوع سایت، نوع و نوع تجارتی دارید. پس از انجام این کار، سایت شما آماده است.

پشتیبانی فنی: قلب سرویس

نصب یا انتقال سایت و قرار دادن آن به صورت آنلاین،  هیچ کاری از جانب شما انجام نمی‌شود زیرا اکثریت قریب به اتفاق موارد از طریق پشتیبانی فنی مدیریت می‌شوند. این سرویس به طور کامل و به طور کامل مدیریت می شود، آنها از عملکرد، پایگاه داده، امنیت و همه چیز در مورد وردپرس مراقبت می کنند، بنابراین شما مجبور نیستید یک فایل واحد را ویرایش کنید یا روی پایگاه داده کار کنید یا کاربران و مجوزهایی را به آن اختصاص دهید. اگرچه این یک خبر شگفت‌انگیز برای جمعیت غیرمتخصص است، افرادی مانند من ممکن است از این موضوع ناامید شوند. در نظر بگیرید که توانایی خود را برای رسیدگی به مسائل و ویژگی‌های سمت سرور خودتان از دست خواهید داد. این سرویس واقعاً مدیریت می شود.

پشتیبانی فنی قلب این سرویس است. از آنجایی که رابط کاربری بسیار محدود است و در بیشتر مواقع نمی‌توانید کاری انجام دهید، این سرویس اگر بخواهد موفق شود بایدپشتیبانی فنی بسیار خوب داشته باشد و به نظر می‌رسد که آنها این کار را انجام می‌دهند. قوی>من هیچ شکایتی در مورد این تعاملات ندارم. آنها نه تنها به همه سؤالات من پاسخ دادند، بلکه در مورد محدودیت‌های خدمات بسیار شفاف هستند و این چیزی نیست که در موارد دیگر مشاهده کنید. خدمات. آنها نیز به صورت مشابه پاسخ می دهند. اگر ببینند شما یک فرد فنی هستید، با جزئیات توضیح می‌دهند که چرا چنین محدودیت‌هایی وجود دارد.

مهم نیست که پنل UI چقدر خوب باشد یا نصب خودکار جدید واقعاً چقدر جالب باشد. اگر خدمات پشتیبانی فنی خوب نباشد، این سرویس می تواند کاملاً بی فایده شود، مخصوصاً زمانی که به آن بیشتر نیاز دارید. به نظر می‌رسد این مورد در مورد میزبانی Envato صدق نمی‌کند.

عملکرد

با این وجود، اگر عملکرد نیز خوب نباشد، پشتیبانی فنی به تنهایی نمی‌تواند سرویس را متعادل کند. این همچنین یک نکته خوب در مورد Envato است زیرا عملکرد آن بسیار خوب است.

The First Time to Byte فوق العاده است و به طور کلی سایت بسیار سریع بارگیری می شود.

همانطور که می‌بینید، سرور وب تنها 70 میلی‌ثانیه طول کشید تا با مجموع FTTB 216 میلی‌ثانیه پاسخ دهد که در کل بسیار خوب است.

بارگیری وب سایت از سوئد نیز نتیجه بسیار خوبی به شما می دهد.

از سوی دیگر بارگیری آن از استرالیا ایده خوبی نیست و به نظر می‌رسد این سرویس بیشترین سود را برای کاربران آمریکای شمالی و اروپا دارد.

همانطور که سرصفحه را بررسی کردم، به وضوح می‌بینید که آنها از nginx به‌عنوان پشتیبان خود با یک ساختار حافظه پنهان استفاده می‌کنند که مسیریابی پویا را در صورت عدم موفقیت انجام می‌دهد. این خوب است زیرا سایت شما بدون توجه به هر اتفاقی آنلاین می ماند. داشتن یک ساختار مسیریابی که به صورت پویا سایت شما را به شبکه دیگری اختصاص می‌دهد بدون اینکه نگران آن باشید، چیزی است که باید در هنگام دریافت این نوع خدمات در نظر بگیرید.

چیزی که دوست داشتم

سرویس Envato Hosted کاملاً برای افراد تازه کار مناسب است، به علاوه هنگام ثبت نام، یک طرح زمینه رایگان (مانند Total) دریافت می کنید. برای ارتقای سایت خود لازم نیست کاری انجام دهید زیرا تقریباً همه چیز از طریق بلیط پشتیبانی فنی انجام می شود. به همین ترتیب، پشتیبانی فنی بسیار دوستانه است و مایل به کمک در هر مرحله از راه است. من می توانم عشق کارکنان فنی به خدمات را احساس کنم و آنها هر کاری که بتوانند برای کمک به شما انجام خواهند داد. این بدان معنی است که حتی اگر به چیز خاصی نیاز دارید، آنها برای کمک به شما در آنجا هستند. اگر از آن دسته از پسران/دخترانی هستید که عاشق پشتیبانی فنی خوب هستند و نمی‌خواهید خودتان با هیچ چیز فنی مقابله کنید، Envato Hosted عالی است.

چیزی که دوست نداشتم

پیاده‌سازی ضعیف رابط کاربری و کمبود کامل گزینه‌ها باعث می‌شود این سرویس حتی بدتر از وردپرس مدیریت شده GoDaddy برای توسعه‌دهندگان پیشرفته و افراد متخصص احساس کند. قیمت بالا یکی دیگر از موارد مورد سوال است زیرا تمام ساختار مسیریابی/پویا و پشتیبانی فنی اضافی ارزان نیستند. پرداخت 16 دلار برای چنین فضای ذخیره‌سازی کوچک برای وب‌سایت‌های بزرگ خوب نیست زیرا افزایش اندازه برای شما هزینه زیادی دارد.

در حال تکمیل

اگر یک پسر/دختر اهل فن یا یک برنامه‌نویس پیشرفته هستید، از سرویس Envato Hosted خوشتان نمی‌آید، زیرا با عدم انجام کاری خودتان، تخصص شما را بی‌فایده می‌کند، به علاوه باید برای هر تغییر منتظر بمانید. زیرا پشتیبانی فنی باید در هر مرحله به شما کمک کند. اما Envato Hosted سرویسی است که هنوز در حال توسعه است و آنها مایل به اضافه کردن ویژگی های جدید هستند. آنها همه انتقادها را برای چیزهایی که نیاز به بهبود دارند می پذیرند و نگرش بسیار دوستانه ای نسبت به مشتریان دارند، بنابراین شما واقعاً با آنها میزبانی ویژه ای را احساس می کنید.

داشتن چنین پشتیبانی فنی خوبی برای فروش خدمات آنها تقریباً مهم است. من به راحتی می‌توانم یک توسعه‌دهنده جدید را ببینم که یک وب‌سایت جدید با آنها دارد و نمی‌خواهد با نصب افزونه‌ها/تم‌ها سر و کار داشته باشد، در آن سناریو، Envato Hosted یک سرویس ایده‌آل است. با دانستن اینکه انسان های واقعی مطمئن می شوند سایت شما همانطور که باید اجرا شود، احساس راحتی می کنید.

خروج از نسخه موبایل