چگونه به یک طاقچه وبلاگ نویسی اشباع نفوذ کنیم

چگونه به یک طاقچه وبلاگ نویسی اشباع نفوذ کنیم

اگر در وبلاگ نویسی تازه کار هستید، ممکن است از تعداد وبلاگ های موفقی که در حال حاضر وجود دارد غافل شوید. حتی ممکن است تعجب کنید که آیا ارزش فرو رفتن در چنین بازار رقابتی را دارد یا خیر. به طور خلاصه، ممکن است احساس کنید جایگاهی که می‌خواهید برای آن وبلاگ بنویسید از قبل اشباع شده است.

با این حال، فقط به این دلیل که یک طاقچه محبوب است، لزوماً به این معنی نیست که باید از آن اجتناب کنید. در واقع می توانید به آن به عنوان یک فرصت نگاه کنید. طاقچه اشباع شده است زیرا مردم به آنچه شما برای گفتن یا فروش دارید علاقه مند هستند. برای جلب توجه آنها به روش مناسب نیاز دارید.

در این پست، نحوه قدم گذاشتن در یک جایگاه اشباع شده و یافتن یک رویکرد جدید در بازار موجود را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما همچنین توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی جستجوی خود در زمینه ای که رقابت بسیار سختی را ارائه می دهد، ارائه خواهیم کرد. بیایید شروع کنیم!

طاقچه اشباع شده چیست؟

Copyblogger در حوزه بازاریابی محتوای بسیار اشباع شده برجسته است.

توضیحات وبلاگ نویسی اشباع شده، مواردی است که در آن رقابت زیادی برای یک مخاطب وجود دارد. البته، در مورد اینکه آیا یا یک طاقچه نمی تواند واقعاً اشباع شود. مهم نیست که چند نفر در آنجا درباره یک موضوع وبلاگ می نویسند، شما همیشه این فرصت را دارید که وارد این زمینه شوید.

یک طاقچه اشباع شده لزوما چیز بدی نیست. این ثابت می‌کند که مخاطبان آماده‌ای برای محتوای شما وجود دارد، و به این معنی است که شما جامعه بزرگ‌تری دارید که با جلب توجه و قدرت، با آن ارتباط برقرار کنید. اما از جنبه منفی، جدا شدن از رقبا در این نوع جایگاه دشوارتر است. اگر نمی توانید راهی برای متمایز کردن وبلاگ خود پیدا کنید، سهم خود را از مخاطبانی که آنجا هستند به دست نخواهید آورد.

اگر چالش ورود به یک جایگاه اشباع شده را دارید، راه‌هایی برای بهبود شانس موفقیت شما وجود دارد. بیایید اکنون به برخی از آن روش ها نگاهی بیندازیم.

نکاتی برای نفوذ موثر به طاقچه وبلاگ نویسی اشباع

اینکه چقدر در یک جایگاه اشباع خوب عمل می کنید به رویکرد و توانایی شما برای پیگیری بستگی دارد. در حالت ایده آل، شما یک استراتژی می خواهید که هم به شما کمک کند هم برجسته شوید و هم ارزشی برای مخاطبان هدفتان فراهم کند. این نکات باید در هر دو جنبه به شما کمک کند.

1. موضوع و مخاطب هدف خود را اصلاح کنید

هزاران وبلاگ مشاوره مالی در اینترنت وجود دارد، اما The Penny Hoarder هنوز میلیون ها بازدید پست دارد.

اگر جایگاه انتخابی شما اشباع شده به نظر می‌رسد، همچنان می‌توانید با اتخاذ رویکردی منحصربه‌فرد برای محتوای خود متمایز شوید. به جای اینکه سعی کنید همه چیز را در جایگاه خود بپوشانید، جنبه خاصی را پیدا کنید که می توانید برای ایده ها از آن استفاده کنید. می‌توانید این کار را با تحقیق در رقابت و سپس استفاده از مجموعه مهارت‌های منحصر به فرد خود انجام دهید. و تخصص برای یافتن زاویه جدیدی برای نزدیک شدن به محتوای خود.

وبلاگ Penny Hoarder نمونه عالی برای یافتن یک زاویه خلاقانه در فضای اشباع شده است. موقعیت مناسب، جایگاه. به جای ارائه مشاوره سنتی سرمایه گذاری، توصیه هایی در مورد چگونگی به دست آوردن رفاه مالی چند سنت در یک زمان ارائه می دهد. این تمرکز با مخاطبان هدف خود صحبت می‌کند، که عمدتاً از بزرگسالان جوانی تشکیل شده‌اند که در بودجه‌بندی، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری تازه کار هستند.

اگر با این اصطلاح آشنا نیستید، مخاطب هدف شما خوانندگان مورد نظر شما هستند، یا افرادی که انتظار دارید از وبلاگ شما ارزش کسب کنند. وقتی موضوع یا زیرمجموعه خاص خود را مشخص کردید، می توانید مخاطبان مناسبی را برای محتوای خود انتخاب کنید. هنگامی که هم تمرکز و هم مخاطب هدف خود را مشخص کردید، می توانید با استفاده از ابزارهای بازاریابی مانند لیست‌های ایمیل و رسانه‌های اجتماعی.

2. یک مشکل در طاقچه خود پیدا کنید و راه حلی ارائه دهید

مهم نیست چه جایگاهی را انتخاب کنید، سؤالات متداولی در مورد موضوع پرسیده می شود. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک وبلاگ تجارت الکترونیک دارید و یکی از مواردی که می فروشید در حال جلب توجه است. با این حال، متوجه می‌شوید که شکایت‌هایی درباره یک محصول مشابه در یک سایت خرده‌فروشی بزرگ‌تر مانند آمازون وجود دارد.

وبلاگ نویسی در مورد شکایات یا مشکلات و ارائه راه حل، شما را از منحنی جلوتر قرار می دهد. افرادی که به دنبال راه حلی برای این مشکل هستند متوجه می شوند که شما پیشگیرانه به آن پرداخته اید. آنها در خرید خود احساس اطمینان بیشتری خواهند کرد و شما از افزایش وفاداری مشتری بهره مند خواهید شد.

به‌روز ماندن در مورد آخرین روندها در جایگاه خود می‌تواند به شما کمک کند مشکلات یا شکایات را شناسایی کرده و زودتر به آنها رسیدگی کنید. حتی ممکن است تصمیم بگیرید که وبلاگ خود را بر روی حل یک مشکل خاص متمرکز کنید، که راهی عالی برای یافتن یک زاویه منحصر به فرد است.

3. برای جایگاه و مخاطبان خود ارزش قائل شوید

ارائه راه‌حل‌ها و نظارت بر روندها برای حل مشکلات، یکی از راه‌های ارائه ارزش برای گروه و مخاطبان است. با این حال، محتوای شما نیز باید ارزشمند باشد. وقتی محتوایی بهتر از رقبای خود ایجاد می کنید، طبیعتاً مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد.

یک روش دیگر برای یافتن در یک طاقچه اشباع شده، در عین حال که ارزش افزوده را نیز به همراه دارد، اجرای استراتژی ساخت لینک است. ما تکنیک آسمان‌خراش را برای ایجاد پیوند توصیه می‌کنیم، که شامل سه مرحله اساسی است. ابتدا باید محتوای مناسب پیوند را پیدا کنید. به دنبال مقالات و صفحات وب باشید که در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاصی که می خواهید هدف قرار دهید رتبه بالایی دارند و اغلب به آنها پیوند داده شده اند

سپس، چیزی حتی بهتر بسازید. راه‌هایی برای بهبود محتوای اصلی با دقیق‌تر بودن، به‌روزرسانی اطلاعات قدیمی یا بهبود طراحی بصری پیدا کنید. در نهایت، با سایت‌هایی که به قطعه اصلی پیوند داده‌اند، تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که یک پست جامع‌تر و به‌روزتر در مورد همان موضوع دارید.

4. سئوی خود را تقویت کنید تا وبلاگ خود را رقابتی کنید

سئو کلیدی برای پیشرفت در جایگاه شما است. اطمینان از بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو به شما کمک می کند تا در نتایج صفحه رتبه بالاتری داشته باشید و به مخاطبان شما این امکان را می دهد که شما را در میان دریای وبلاگ های مشابه پیدا کنند.

وقتی نوبت به تقویت سئوی شما می‌رسد، باید روی محتوای قاتل و یک برنامه ساخت لینک قوی تمرکز کنید. سپس، استراتژی های رایج سئو را در صفحات خود اعمال کنید، از جمله با ترکیب کلمات کلیدی و بهینه سازی پیوندها.

همچنین ابزارهای سئوی WordPress زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند سئو. اگر از قبل گزینه دلخواه ندارید، Yoast SEO< /a>. علاوه بر این که دارای امتیاز بالا و استفاده آسان است، به شما امکان می دهد همه جنبه های سئوی وبلاگ خود را بهبود بخشید. Yoast همچنین یک راهنمای مفید برای سئوی وردپرس ارائه می‌کند تا واقعاً تلاش‌های رتبه‌بندی شما را افزایش دهد.


شروع به کار در یک سایت وبلاگ نویسی، به خصوص در وبلاگ نویسی اشباع شده، می تواند هم دلهره آور و هم هیجان انگیز باشد. خبر خوب این است که اگر بتوانید راه درستی برای استفاده از آن بیابید، می‌دانید که مخاطبانی آماده و منتظر شما هستند. کاوش و درک واقعی یک طاقچه اشباع شده می تواند به شما کمک کند توجه را جلب کرده و از دیگران متمایز شوید.

آیا در مورد چگونگی ورود به یک جایگاه رقابتی یا اشباع سؤالی دارید؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل