نکات کلیدی برای ساخت یک وب سایت تجاری با وردپرس

نکات کلیدی برای ساخت یک وب سایت تجاری با وردپرس

یک وب سایت تجاری برای هر کسی که به دنبال ایجاد نامی برای خود یا شرکت خود در این دنیای مدرن است یک ضرورت است. به این ترتیب، قطعاً این چیزی نیست که نباید ساده گرفته شود. در حالی که یک وب سایت خوب می تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند، یک وب سایت بد می تواند آنها را دور کند. به همین دلیل است که من فهرستی از چهار نکته ضروری را تهیه کرده ام که قبل از ساختن وب سایت تجاری خود با وردپرس باید بدانید. ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید!

1. هدف وب سایت خود را تعریف کنید

پی بردن به اینکه هدف سایت جدید شما چیست ممکن است به نظر یک مکان واضح برای شروع به نظر برسد، اما بسیاری از افراد بدون اینکه بدانند دقیقاً چه چیزی را می‌خواهند در سایت خود منتقل کنند یا چگونه می‌خواهند آن را منتقل کنند، وارد فرآیند ساخت وب‌سایت می‌شوند. این می‌تواند فوراً برای هر بازدیدکننده‌ای که دریافت می‌کنید آشکار شود و قطعاً راه بدی برای شروع است.

درعوض، باید مدتی را صرف بررسی هر یک از جنبه‌های وب‌سایت خود کنید و از خود سؤالاتی بپرسید: «چه کسی می‌خواهم وب‌سایت خود را پیدا کند؟» و «من بازدیدکنندگان خود را چه می‌خواهم». وقتی آنها اینجا هستند انجام دهند؟” این تمرین خوبی است که به شما کمک می کند نه تنها نحوه شروع فرآیند، بلکه نحوه مانور دادن و ایجاد تغییرات در آینده را کشف کنید.

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید عبارتند از اینکه چند وقت یکبار به‌روزرسانی‌ها و اخبار را پست می‌کنید، آیا می‌خواهید گزینه اضافه کردن یک فروشگاه به سایت خود را داشته باشید، بهترین روش برای جمع‌آوری اطلاعات از کاربران خود، و اینکه آیا به ویژگی‌های ممتاز مانند زمان‌بندی قرار یا تالار گفتگو نیاز دارید.

ممکن است توجه به این نکته زیاد به نظر برسد، اما تا زمانی که همه چیز را یک قدم در یک زمان انجام دهید، در کوتاه ترین زمان، علاوه بر نیازهای مشتریان، درک خوبی از نیازهای خود نیز خواهید داشت. البته راه‌حل‌های مختلف مانند سازندگان وب‌سایت و پلت‌فرم‌های CMS مختلف را قادر می‌سازد. امکانات و ویژگی ها اینجا در WPExplorer احساس می‌کنیم WordPress برای مشاغل کوچک عالی است ،

2. یک قالب وردپرس حرفه ای انتخاب کنید

مهم نیست در کجای زندگی هستید، همیشه باید تلاش کنید تا بهترین چهره خود را به نمایش بگذارید. همین امر در مورد وب سایت کسب و کار شما نیز صادق است. اگرچه ظاهر همه چیز نیست، اما مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

اگر در حال ساختن وب سایت خود هستید، احتمالاً طرحی را از یک قالب یا موضوع از پیش ساخته شده پیاده سازی خواهید کرد. به معنای واقعی کلمه هزاران مورد برای انتخاب وجود دارد و از نظر سبک از شیک و مدرن تا روشن و با صدای بلند متغیر است. مهم است که تمی را که انتخاب می‌کنید دوست داشته باشید، اما احتمالاً مهم‌تر این است که جذابیت جهانی داشته باشد. این به این دلیل است که وب سایت شما برای تبدیل کاربران شما طراحی شده است و نه برای پاسخگویی به ترجیحات شما.

در نتیجه، توصیه می‌کنم ایمن بازی کنید، به‌ویژه وقتی صحبت از دستیابی به هاله‌ای از حرفه‌ای بودن باشد. الگویی را انتخاب کنید که برای مشاغل و شرکت ها طراحی شده باشد. این تم‌ها ظاهر و احساسی ایجاد می‌کنند که باعث اعتماد به نفس می‌شود و به طور کلی شامل ویژگی‌ها و موارد رایگان اضافی است که ممکن است برای شما مفید باشد.

از آنجایی که گزینه های بسیار زیادی وجود دارد، توصیه می کنم چند موضوع برتر را با هم مقایسه کنید. برای کمک، جمع بندی WPExplorer از بهترین تم های وردپرس تجاری این یک مکان عالی برای شروع است و شامل 20 مورد از بهترین تم های رایگان و ممتاز برای هر قیمت است. همچنین می توانید نظر همکاران کاری، دوستان و حتی خانواده را در نظر بگیرید. گرفتن نظر دوم اشکالی ندارد.

3. از پلاگین های مربوطه استفاده کنید

بهترین پلتفرم‌های وب‌سایت هزاران افزونه رایگان و پولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که می‌توانند به تبدیل وب‌سایت شما از یک صفحه ثابت به یک ماشین تبدیل کمک کنند. ترفند این است که بهترین افزونه‌ها را برای وب‌سایت تجاری خود پیدا کنید. و اجرای صحیح آنها.

چند پلاگین وجود دارد که همه وب سایت ها باید داشته باشند. این ابزارها عبارتند از ابزارهای امنیتی برای اطمینان از اینکه سایت شما برای بازدید مطمئن، ابزارهای پشتیبان برای جلوگیری از از دست رفتن داده ها هر چیزی خراب می شود، و ابزارهای سئو برای تشویق ارتقاء وب سایت شما در ردیف موتورهای جستجوی محبوب قرار دارد. افزونه‌های زیادی نیز وجود دارند که بیشتر مختص کسب و کار هستند.

اولین ابزاری که توصیه می کنم نصب کنید، ابزاری است که می تواند تجزیه و تحلیل را در اختیار شما قرار دهد. ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند MonsterInsights یک روش ضروری برای ردیابی افراد هستند. از سایت شما بازدید می کند و آنها می توانند جزئیات مهمی در مورد چگونگی و چرایی جذب آن کاربران به شما ارائه دهند.

در مرحله بعد، ثبت نام برای یک سرویس ایمیل مارکتینگ مانند MailChimp را در نظر بگیرید. یک وب سایت یک راه عالی برای کمک به ایجاد یک پایگاه داده از نام های مشتریان بالقوه است، اما اگر از آن نهایت استفاده را نکنید، نسبتاً بی فایده است. می‌توانید با هر یک از این MailChimp رایگان، این سرویس را مستقیماً در وب‌سایت خود ادغام کنید. افزونه‌های فرم انتخاب کنید برای جمع‌آوری اطلاعات برای ایجاد یک لیست ایمیل بدون نیاز به هیچ اقدامی از جانب شما.

در نهایت، اگر به کسب و کار شما مرتبط است، می توانید یک راه حل زمان بندی قرار را پیاده سازی کنید. به جای اینکه از مشتریان خود بخواهید جلسات را از طریق تلفن تنظیم کنند، وب سایت شما می تواند به طور غیر فعال این کار را برای شما انجام دهد و سوابق شما را در زمان واقعی به روز کند تا اطمینان حاصل شود که هرگز از دست نمی دهید. ابزارهایی مانند رزرو قرارهای Ultra Pro یا فرم رزرو برای وردپرس می تواند به طور کامل در نرم افزاری که در حال حاضر استفاده می کنید و مشتریان شما از راحتی آن قدردانی خواهند کرد.

4. محتوای خوب بنویسید و یک وبلاگ نگهداری کنید

اهمیت محتوای خوب قابل اغراق نیست. وب‌سایت‌ها با کاری که تولید می‌کنند زندگی می‌کنند و می‌میرند و بهترین محتوا اغلب از طریق اشتراک‌گذاری اجتماعی، رتبه‌بندی موتورهای جستجو، و پیوندهای خارجی پاداش دریافت می‌کند.

به همین دلیل است که توصیه می کنم هر وب سایتی حاوی یک وبلاگ باشد. مهم نیست که چه رشته ای یا هدفی از وب سایت شما دارید، وبلاگ یک راه عالی برای جذب کاربرانی است که ممکن است در غیر این صورت پیدا نکرده باشید. این به این دلیل است که هر محتوایی که ایجاد می‌کنید اثربخشی و اهمیت سایت شما را تقویت می‌کند.

البته، همه محتواها محتوای خوبی نیستند. می‌توانید از نکات حرفه‌ای وبلاگ‌نویسی ما برای ایجاد محتوای با کیفیت استفاده کنید، یا یک فریلنسر استخدام کنید تا اطمینان حاصل کنید که فردی دارید که می توانید به او اعتماد کنید برای ایجاد آن برای شما یا از وبلاگ خود برای اشتراک گذاری محتوا از سایر سایت های مرتبط استفاده کنید. متوجه خواهید شد که وبلاگ سایت شما ارزشمندترین منبعی است که ایجاد می کنید.

نتیجه گیری

چیزی را از دست دادیم؟ سوالی دارید؟ یا شاید نکات دیگری برای کسب و کارهای جدید که اولین وب سایت خود را بسازند دارید؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

خروج از نسخه موبایل