بررسی هاست وردپرس Media Temple

بررسی هاست وردپرس Media Temple

در صف بعدی برای بررسی میزبانی، معبد شناخته شده رسانه است. این شرکت برنامه های زیادی را برای هر نوع نیاز میزبانی ارائه می دهد، اما جذاب ترین آنها برای ما (بدیهی است) برنامه های میزبانی وردپرس مدیریت شده است.

امروز می‌خواهم میزبان وردپرس معبد رسانه را بررسی کنم. الف> طرح شخصی من ویژگی‌ها و عملکرد را بررسی می‌کنم تا نگاهی به انتظارات از Media Temple داشته باشید.

ویژگی های میزبانی وردپرس Media Temple

معبد رسانه دو طرح برای وردپرس (شخصی و حرفه ای) ارائه می دهد و ویژگی ها در مقایسه با رقبا واقعاً خوب هستند.

برای شروع Media Temple تا ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در طرح شخصی ارائه می‌دهد که با هر استانداردی فوق‌العاده است و حداکثر تا 250000 بازدید دارد. در واقع، هر دو پلن به قدری قیمت خوبی دارند که من وسوسه می شوم که به تنهایی امتیاز بیشتری نسبت به بقیه داشته باشم. Media Temple چت تخصصی 24 ساعته را ارائه می‌دهد (که من واقعاً آن را آزمایش کردم) و Stage & Cloning، 30 روز پشتیبان‌گیری و بازیابی و تشخیص بدافزار و حذف با هر دو طرح.

تنها اشکال ارائه شده آنها عدم پشتیبانی رایگان Let’s Encrypt است (شما باید خودتان آن را ادغام کنید). گواهی‌های SSL ارزان نیستند، اما اگر هزینه‌های بیش از حد معقول گزینه‌های میزبانی Media Temple را در نظر بگیرید که به SSL اضافه می‌شود، قابل انجام است.

(mt) رابط میزبانی

در نگاه اول رابط کاربری عالی به نظر می رسد. سبک مدرن به شما امکان می دهد از طریق برگه admin اکثر ویژگی های طرح را مدیریت کنید. هر گزینه دیگری از جمله CloudTech، Security و CDN را می توان در آنجا یافت که همچنین یک امتیاز خوب است. به علاوه خدمات افزودنی که به شما امکان دسترسی رایگان به کنترل CloudFlare و همچنین در صورت نیاز به کمک به مرکز پشتیبانی می دهد.

می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه افزودن دامنه (در زیر سرویس‌ها در پانل مدیریت خود) هاست یا دامنه را به طرح اصلی خود اضافه کنید و به همراه موارد بصری و آسان آن را دنبال کنید. با دستورات کار کنید.

وقتی دامنه ای را برای مدیریت انتخاب کردید، با وضعیت وب سایت مواجه می شوید، از این منو می توانید سایت های بیشتری (طبق برنامه خود) ایجاد کنید یا آنها را حذف کنید. همچنین می‌توانید یک سایت فعال وارد کنید، کاری که من می‌خواهم انجام دهم.

معبد رسانه نیازی به نصب افزونه خارجی ندارد، فقط اعتبار FTP و WordPress را درخواست می کند. پس از اتمام، سایت شما باید آنلاین و در دامنه تعیین شده شما آماده باشد.

واقعیت جالب: حتی می‌توانید یک بازی تیراندازی فضایی بازی کنید و در حالی که منتظر هستید سعی کنید امتیاز بالا را شکست دهید! پس از اتمام فرآیند، سایت شما باید راه اندازی شود. متأسفانه برای من، مال من نبود. پس از سومین بار تلاش برای وارد کردن سایت، به دیوار برخورد کردم و سپس تصمیم گرفتم پشتیبانی فنی متخصص 24/7 را آزمایش کنم.

پشتیبانی از میزبانی معبد رسانه

تماس با پشتیبانی فنی تجربه خوبی بود. برای شروع، دکمه چت همیشه در آنجا قرار دارد. هر کاری که در Media Temple انجام می دهید، چت با کارکنان پشتیبانی یک کلیک فاصله دارد. من مشکلم را به کارشناس پشتیبانی توضیح دادم و آنها سریعاً به این نکته اشاره کردند که باید در یک سایت زنده وارد کنم.

بنابراین، پس از ایجاد سایت زنده خود، بر اساس آنچه پشتیبانی فنی به من گفت وارد کردم…

حتی وقتی پیام بعد از آن می‌گوید باید تا 2 ساعت صبر کنم، سایت من در کمتر از 15 دقیقه آماده کار شد. این روش جایگزین واردات اولین بار کار کرد و پشتیبانی فنی توانست مشکل من را در کمتر از 1 دقیقه برطرف کند!

ویژگی های اضافی (mt) میزبانی وردپرس

هنگامی که سایت منتقل شد، می‌توانم کار را با گزینه‌های داده شده شروع کنم.

معبد رسانه دستکاری phpmyadmin mysql را ارائه می دهد که سخاوتمندانه باورنکردنی با توجه به روشی که اکثر ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مدیریت شده مشتریان خود را محدود می کنند و آنها گزینه ای برای مدیریت تم های نصب شده در سایت شما ارائه می دهند.

قبل از اینکه سایت فعال شود، نیاز به اختصاص یک دامنه (در این مورد یک زیر دامنه) داشتم که می‌دانم در واقع می‌تواند پیچیده باشد، مخصوصاً در مورد سرویس‌های میزبانی مدیریت شده. Media Temple توانست یک بار دیگر با یک مدیر دامنه بسیار قدرتمند دیگر مرا غافلگیر کند.

معبد رسانه به شما امکان می‌دهد دامنه سفارشی خود را تنظیم کنید و   ورودی‌های DNS خود را مدیریت کنید تا در واقع کنترل کامل را داشته باشید. دامنه های شما آنها هیچ نوع محدودیتی را اعمال نمی کنند و نحوه تنظیم گزینه های آنها حتی از شما دعوت می کند تا وب سایت خود را با آزادی اداره کنید.

حتی می‌توانید دامنه خود را به Media Temple ببرید و به سرویس اجازه دهید ورودی‌های DNS را مدیریت کند. روشی که آنها این تنظیم را دارندبسیار کاربرپسند است. تا کنون، بدون شک، Media Temple یکی از کمترین محدودیت خدمات میزبانی WP مدیریت شده است که من آزمایش کرده‌ام و دارای یک کنترل پنل بصری است که از نظر ظاهری نیز مدرن است.

عملکرد میزبانی معبد رسانه

وقتی سایت در mediatemple.thetechieblog.com فعال شد توانستم عملکرد آن را آزمایش کنم.

عملکرد از سانفرانسیسکو با آنچه از سرویس‌های دیگر دیده‌ام برابری می‌کند.

عملکرد استرالیا نیز با میانگین کمتر از 5 ثانیه بسیار خوب است.

همچنین، با نگاهی به پاسخ هدر، می‌توانیم متوجه شویم که Media Temple از نوعی مکانیسم ذخیره‌سازی در سایت ما استفاده می‌کند، این ویژگی همراه با پشتیبانی رایگان Cloudflare و امتیاز اضافی CDN، یکی دیگر از خدماتی است که آنها به عنوان یک افزونه ارائه می کنند، باعث بهبود عملکرد خیره کننده می شود.

با گرفتن اعداد مستقیم از GTMetrix می توانید ببینید که زمان بارگذاری کمتر از 4 ثانیه است. این همراه با افزونه WP Caching و پشتیبانی از CloudFlare این سرویس را برای عملکرد ایده آل می کند.

در حال تکمیل

Media Temple با ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر همراه با تعداد زیادی افزونه و خدمات اضافی مانند: پشتیبان‌گیری و بازیابی، اسکن بدافزار، پشتیبانی از Cloudflare، یک سرویس CDN، کنترل کامل بر دامنه‌ها و DNS، تمام قوانین میزبانی سنتی مدیریت شده وردپرس را زیر پا می‌گذارد. ، هزاران فضای ذخیره سازی و پشتیبانی فنی واقعاً خوب.

همه این گزینه‌ها با هم ترکیب یک خدمات خوب باورنکردنی را ایجاد می‌کنند، آنقدر خوب که همه سرویس‌های میزبانی WP مدیریت‌شده دیگر را که تاکنون آزمایش کرده‌ام کاملاً از بین می‌برد. اگر به دنبال یک سرویس میزبانی WP مدیریت شده خوب هستید، Media Temple یکی از بهترین ها را در بازار دارد.

آیا هاست وردپرس Media Temple را امتحان کرده اید؟ ما دوست داریم در مورد تجربه شما بشنویم. یا اگر سوالی ندارید در بخش نظرات زیر بپرسید.

خروج از نسخه موبایل