پنج استراتژی ضروری سئو وردپرس برای بهبود رتبه بندی

پنج استراتژی ضروری سئو وردپرس برای بهبود رتبه بندی

هر شخصی که وبلاگ وردپرس، نمونه کارها، فروشگاه آنلاین یا تقریباً هر نوع وب سایتی را اداره می کند به دنبال جذب ترافیک بیشتر است. با توجه به اینکه اکثر وب سایت ها برای جذب ترافیک به موتورهای جستجو وابسته هستند، نیاز به بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و تمرکز بر استراتژی های SEO شما وجود دارد. نه تنها خوانندگان انسانی شما باید بتوانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند، درک کنند و به آن پیمایش کنند، بلکه باید ربات های موتورهای جستجو نیز که در سایت شما خزیده می شوند. علاوه بر این، می‌توانید تلاش‌های سئوی خارج از صفحه خود را نیز تنظیم کنید تا بازدیدکنندگان را به آستان خود بیاورید.

تعداد زیادی از عوامل باعث می‌شوند که وب‌سایت شما برای موتور جستجوی دوستانه باشد. در این پست، ما پنج عنصر ضروری برای استراتژی های سئو را پوشش خواهیم داد که می توانید روی آنها تمرکز کنید تا وب سایت خود را تقویت کنید. بیایید شروع کنیم!

محتوا برای سئوی وردپرس پادشاه است

در مورد این مورد شک نکنید – محتوا پادشاه است. رهبران بازار محتوا 7.8 برابر بیشتر از افراد غیر رهبر، ترافیک سایت را تجربه می کنند..

هر چیزی که تبلیغ می کنید، وقتی خوانندگان به وب سایت شما می آیند به دنبال اطلاعاتی هستند که برای آنها مفید است. اگر آن‌ها آن را در وب‌سایت شما پیدا نکنند، نرخ پرش حاصل می‌تواند به رتبه‌بندی موتورهای جستجو لطمه بزند (در اینجا چند نکته مفید برای کاهش نرخ پرش). برعکس، وقتی محتوای مرتبط و مناسبی را پست می‌کنید، شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد معرفی می‌کند. به این ترتیب، امیدواریم بازدیدکنندگانی به سایت شما بازگردند و زمان بیشتری را برای تعامل با محتوای شما صرف کنند (توجه داشته باشید: موتورهای جستجو بازدیدکنندگان مکرر را به عنوان یک مزیت حساب می کنند).

چند نکته ای که هنگام ایجاد محتوای با کیفیت باید به خاطر بسپارید:

  • هر گونه نمایش بصری مانند عکس، فیلم، اینفوگرافیک مورد توجه خوانندگان قرار خواهد گرفت.
  • تخصص خود را انتخاب کنید و محتوای معتبری را برای آن جایگاه بنویسید.
  • موتورهای جستجو همچنین نظرات، نظرات و بازخوردهایی را که دریافت می کنید بررسی می کنند. بنابراین، با خوانندگان خود تعامل داشته باشید.
  • برای به صفر رساندن نوع محتوایی که باید ایجاد کنید، به مخاطبان خود گوش دهید، نیازهای آنها را درک کنید و محتوا را در اطراف آن توسعه دهید. از رسانه های اجتماعی برای پیگیری روندها و ترجیحات مخاطبان خود کمک بگیرید. درباره فعالیت‌ها و علایق مخاطبان خود در رسانه‌های اجتماعی تحقیق کنید تا نوع محتوایی را که آنها ترجیح می‌دهند، بیابید.
  • محتوای موجود را مرتباً مرور کنید و محتوای قدیمی را با پیوندهای جدید، اطلاعات جدید و آمار به روز کنید.
  • به محتوای دیگر در وب سایت خود پیوند دهید. به صفحات با رتبه پایین پیوند دهید تا قابل مشاهده باشند.
  • از وبلاگ نویسان مهمان و نوشتن داوطلب کمک بگیرید.

استفاده صحیح از کلمات کلیدی

هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود، باید به استفاده از کلمات کلیدی توجه داشته باشید. کلمات کلیدی همان چیزی است که کاربران در موتور جستجوی خود تایپ می کنند. بنابراین، قبل از انتشار، ایده خوبی است که زمان بیشتری را برای تحقیق اختصاص دهید. کلمات کلیدی و بر روی چند موردی تمرکز کنید که با محتوایی که ایجاد می کنید و مخاطبان شما مرتبط هستند. این کلمات هم به خوانندگان شما و هم به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند محتوای شما چیست. محتوای شما بر اساس ارتباط آن با کلمات کلیدی مورد استفاده توسط خواننده در صفحه نتایج موتور جستجو رتبه بندی می شود.

آنچه در جستجو اهمیت دارد کیفیت کلمات کلیدی و توزیع در محتوای شما است. دو نوع از کلمات کلیدی را باید در نظر داشت – کلمات کلیدی دم کوتاه و کلمات کلیدی دم بلند. کلمات کلیدی دم بلند بیشتر توصیفی هستند (مانند «نکات ساده سئوی وردپرس مبتدی») و تطبیق آنها با کلمات کلیدی دم کوتاه (که ممکن است فقط « SEO وردپرس» باشد) مهم است. بهینه سازی برای کلمات کلیدی طولانی می تواند منجر به نرخ تبدیل بهتری شود، زیرا این کلمات بیشتر توسط افرادی که قصد خرید دارند استفاده می شوند.

ابزارهای تحقیقاتی کلمات کلیدی زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما در یافتن کلمات کلیدی بهینه کمک کنند – Google Trends، SEMrush، Moz و KWFinder برای نام‌گذاری تعداد کمی.

همچنین می‌توانید از تجزیه و تحلیل به طور گسترده استفاده کنید تا ببینید مخاطبان شما با جستجوهای خود و سایت‌هایی که مرور می‌کنند به کجا می‌روند، و محتوا را در آنجا پست کنید تا توجه را به وب‌سایت خود جلب کنید. با این حال راه دیگری برای انجام آن بررسی رقابت برای شناسایی مرتبط ترین کلمات کلیدی است. شبکه‌های اجتماعی را جستجو کنید یا از ابزاری مانند ahrefs استفاده کنید و استراتژی‌های آنها را دنبال کنید تا بفهمید چه چیزی کار می‌کند. برای آنها.

هنگامی که کلیدواژه‌های بهینه را شناسایی کردید، آن‌ها را در تگ عنوان صفحه یا پست، URL صفحه، نام فایل‌های تصاویر، متن‌های جایگزین و توضیحات متا و همچنین درون محتوا قرار دهید.

حضور در رسانه های اجتماعی

بعدی در لیست ما از 5 استراتژی ضروری سئو برای وردپرس، حضور در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. امروزه نادیده گرفتن گستره رسانه های اجتماعی سخت است. لایک‌ها و دنبال‌کردن‌های بیشتر در رسانه‌های اجتماعی می‌توانند رتبه بالاتری را در Google برای شما به ارمغان بیاورند و همچنین به شما امکان دسترسی به گروه گسترده‌تری از خوانندگان یا مشتریان جدید را می‌دهند.

با رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید یک مخاطبانی که به اشتراک می گذارند. در حالی که معمولاً ایده خوبی است که در پلتفرم‌های مختلف باشید، می‌توانید تمرکز خود را به چند پلتفرم محدود کنید که مخاطبان هدف شما بیشتر روی آن‌ها فعال هستند و محتوا را بیشتر در آنجا پست کنید.

کانال های رسانه های اجتماعی پیشرو فیس بوک با 2.07 میلیارد کاربر ثبت نام شده هستند. ، اینستاگرام با 800 میلیون کاربر و توییتر با 330 میلیون دنبال کننده فعال ماهانه. سایر کانال های محبوب عبارتند از LinkedIn، Quora، Reddit و Pinterest. محتوایی که در این کانال‌ها ارسال می‌کنید باید مطابق با USP هر انجمن باشد، مانند تصاویر برای اینستاگرام، علایق حرفه‌ای برای LinkedIn.

می توانید تنظیمات رسانه های اجتماعی خود را تغییر دهید تا پست های خود را مطابق با بازار هدف خود سفارشی کنید. این باعث می شود که آنها از نظر مکان، سن، علایق یا جنسیت با گروه های خاص مرتبط تر شوند. به عنوان مثال فیس بوک به شما امکان می دهد تنظیمات را متناسب با گروه های خاص تغییر دهید، توییتر دارای هشتگ هایی برای فیلتر کردن محتوا است، و لینکدین می تواند مخاطبان شما را به شبکه های بسیار خاصی از افراد محدود کند.

رسانه‌های اجتماعی مکانی برای جمع‌آوری بازخورد، انجام نظرسنجی، درک آنچه مخاطبان شما می‌خواهند و ارسال محتوای مرتبط و بسیار موضوعی است. شما باید به طور مداوم در رسانه های اجتماعی فعال باشید، نبض روندها را حفظ کنید و به سرعت به آنها واکنش نشان دهید. ارائه مطالب در این انجمن ها به شیوه ای بسیار جذاب بسیار مهم است. همچنین، اگر بدانیدبهترین زمان‌ها برای پست کردن محتوا برای به حداکثر رساندن تأثیرگذاری را داشته باشید، کمک می‌کند و از این رو، زمان‌بندی پست‌ها عامل مهمی در میزان تأثیرگذاری آنها می‌شود.

بهینه سازی موبایل

امروزه، جستجوهای بیشتری وجود دارد در دستگاه های تلفن همراه بیش از هر زمان دیگری آغاز شد. موبایل نیز بخش خوبی از تبدیل ها را به خود اختصاص می دهد. Cyber ​​Monday 2017 به 6.59 میلیارد دلار فروش در ایالات متحده رسید ، با 2 میلیارد دلار از آن خریدهای تلفن همراه (40 درصد افزایش نسبت به سال 2016). بنابراین متوجه می‌شوید که چرا بخش مهمی از استراتژی‌های سئوی شما برای اطمینان از سازگاری وب‌سایت شما با موبایل است. امروزه، اکثر تم های مدرن وردپرس مانند Total در حال حاضر پاسخگو هستند و تا حد زیادی تضمین می کنند. که وب سایت شما سازگار با موبایل است. فراموش نکنید، دوستی تلفن همراه یک سیگنال رسمی رتبه بندی SEO است از تاریخ آوریل 2015.

بنابراین، چگونه وب سایت خود را برای موبایل بهینه می کنید؟ Google برای همین منظور دستورالعمل‌هایی ارائه کرده است. هر جنبه ای از وب سایت شما از محتوا و فونت گرفته تا رنگ ها و آرم ها باید در دستگاه های تلفن همراهی که برای دسترسی به سایت شما استفاده می شوند، به خوبی به نظر برسند و کار کنند. برای رسیدن به این هدف می‌توانید بهینه‌سازی‌های کوچک و بزرگ زیادی انجام دهید، از جمله بهینه‌سازی تصاویر و به حداکثر رساندن سرعت. وقتی نوبت به تلفن همراه می رسد، بهتر است از پنجره های تمام صفحه پرهیز کنید و محتوای قابل ارتقا مانند آکاردئون ها، جعبه های قابل ارتقا و برگه های مخفی را در سایت تلفن همراه خود انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید به جستجوی صفحات موبایل شتاب‌دار که باعث می شود صفحات شما در نتایج جستجوی Google در تلفن های همراه سریع بارگذاری شوند. بسیاری از کاربران تلفن همراه با ضربه زدن بر روی یک برنامه تلفن همراه در صفحه اصلی خود به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند و ممکن است بخواهید از این مزیت نیز استفاده کنید.

و پس از انجام تمام کاری که می توانید انجام دادید، فراموش نکنید که وب سایت خود را از نظر سازگاری با تلفن همراه در PageSpeed ​​Insights، یا در تست دوستانه Google Mobile.

سئوی محلی

یکی دیگر از فاکتورهای مهم سئو، بهینه سازی مکان خاص برای پاسخگویی به مردم در یک محله یا منطقه جغرافیایی خاص است. نتایج جستجوی محلی مرتبط، مفید و دقیق توسط گوگل ترجیح داده می شود. جستجوهای با عنوان «نزدیک من» در حال افزایش محبوبیت هستند . این جستجوها از نشانه های جغرافیایی برای ایجاد نتایج نهایی مکانی خاص استفاده می کنند.

دلیل این افزایش چندان دور از انتظار نیست – در دسترس بودن وای فای در فضاهای عمومی، جهش فناوری پوشیدنی، برنامه های موبایل و دسترسی آسان به شبکه به افزایش فروش محصولات توسط خریدارانی که در حین جستجوی محصولات به دنبال آن هستند کمک می کند. نزدیک فروشگاه شماست اگر می‌خواهید مشتریانی که از دستگاه های تلفن همراه برای خرید استفاده می کنند.

می توانید با قرار دادن NAP (نام، آدرس و شماره تلفن) در هر صفحه شروع خوبی داشته باشید. این داده هایی است که توسط موتورهای جستجو در جستجوهایی با هدف محلی استفاده می شود. اگر در بیش از یک منطقه قرار دارید، برای هر منطقه یک صفحه فرود جداگانه داشته باشید و محتوای مرتبط با آن محل را در آن قرار دهید. سعی کنید مکان را در کلمه کلیدی خود بگنجانید و مطمئن شوید که تغییرات را در رسانه های اجتماعی انجام داده اید. با دکمه‌های Call To Action (اکنون تماس بگیرید، مشترک شوید، بیشتر بدانید، پیام ارسال کنید) سخاوتمند باشید، این دکمه‌ها راهی آسان برای خوانندگان برای ارتباط با کسب و کار شما هستند.

یک کار دیگر که می توانید انجام دهید این است که در فهرست های محلی مانند CraigsList یا < فهرست کنید. یک href="https://www.citysearch.com/world" target="_blank" rel="noopener">جستجوی شهر. در Google برای کسب‌وکار من می‌توانید جزئیاتی مانند ساعات کاری، شماره تلفن، و مسیرها را در جستجوی Google و Maps، و صحت آن را تأیید کنید. پس از آن، کسب و کار شما شانس بیشتری برای نمایش در یک پنل سفارشی در بالای صفحه نتایج جستجو دارد. فیسبوک همچنین تبلیغات آگاهی محلی را با استفاده از آنها اجرا می کند. می‌توانید با نمایش آگهی‌هایی که به مکان شما نزدیک می‌شوند، به افراد نزدیک کسب و کارتان دسترسی پیدا کنید.

در حال تکمیل

با توجه به حجم بیش از حد اطلاعات در اینترنت، جذب بازدیدکنندگان به سایت شما آسان نیست. اما نکات موجود در این پست می تواند به شما کمک کند سئوی وب سایت خود را بهبود بخشیده و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. اگر برای افزایش ترافیک سایت خود به کمک بیشتری نیاز دارید، پست ما را با اطلاعات بیشتر بررسی کنید نکات SEO.

اما اکنون به شما – آیا نکته ای برای اضافه کردن دارید؟ یا هر سوالی در مورد چگونگی بهبود استراتژی های سئو وردپرس خود دارید؟ در زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل