آیا باید عضویت های پولی را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید؟

آیا باید عضویت های پولی را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید؟

اگر مدتی وبلاگ نویسی کرده اید، احتمالاً سعی کرده اید از تبلیغات نمایشی برای کسب درآمد از وبلاگ خود استفاده کنید. اما، استفاده از تبلیغات نمایشی به اندازه گذشته سودآور و آسان نیست. طبق تحقیقات، کلیک کنید نرخ -از طریق برای تبلیغات نمایشی اخیراً کاهش یافته است. اگر می‌خواهید روشی مطمئن برای کسب درآمد از سایت خود داشته باشید، استفاده از محتوای پولی از طریق عضویت‌های پولی راه‌حل مناسبی است.

در این مقاله، در مورد اینکه چرا باید محتوای پولی را در نظر بگیرید، مزایا و معایب ایجاد یک منطقه «فقط اعضا» برای محتوای پولی را در نظر بگیرید، و نکاتی را درباره نحوه آسان‌تر کردن فرآیند انتقال به اشتراک می‌گذاریم.

>

محتوای پولی چیست و چرا باید آن را در نظر گرفت

محتوای پولی هر محتوایی است که در پشت دیوار پرداخت، در «منطقه اعضا» سایت شما قرار می‌گیرد. این می تواند مقالات اضافی، کتاب های کاری قابل دانلود، الگوها، چک لیست ها، صوت، ویدئو یا هر نوع محتوای دیگری باشد که ارزش بیشتری به خوانندگان شما می بخشد. همچنین می‌توانید از آن در ارتباط با ایجاد یک لیست ایمیل استفاده کنید و آن را از طریق صفحات فشرده، پنجره‌های خروجی با هدف ارتقاء دهید.، و دیگر استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر تبدیل که ممکن است قبلاً انجام می‌دهید.

در صورت انجام صحیح، عضویت‌های پولی می‌توانند به شما کمک کنند تا از بقیه صنعت خود متمایز شوید، از سایت خود کسب درآمد کنید یا منبع درآمد دیگری اضافه کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا تعامل بیشتری را در سایت خود ایجاد کنید و در عین حال به شما امکان می دهد روابط بهتری با مشتریان خود ایجاد کنید. بیایید در زیر درباره مزایا عمیق‌تر بحث کنیم.

شما می توانید محتوای انحصاری را به خوانندگان خود ارائه دهید

افزودن بخش محتوای پولی برای اعضا به شما این امکان را می‌دهد که به خوانندگان فعلی خود محتوای انحصاری ارائه دهید که از آنچه قبلاً وجود دارد تعریف می‌کند. این به محتوای موجود شما ارزش درک بهتری می‌دهد و می‌توانید از رسانه‌های مختلف مانند صدا و تصویر گرفته تا چک لیست‌ها یا الگوهای ساده استفاده کنید.

منبع درآمد دیگری را اضافه می کند

اگر قبلاً محصولات یا خدماتی را می‌فروشید، یک منطقه محتوای پولی جریان درآمد دیگری را به صورت مکرر اضافه می‌کند. می‌توانید برای دسترسی در یک برنامه ماهانه، سالانه یا حتی فصلی هزینه دریافت کنید یا عضویت‌های پولی مختلفی ایجاد کنید که به انواع مختلف محتوا دسترسی پیدا می‌کند.

باعث ایجاد تعامل و تقویت روابط می شود.

داشتن یک منطقه فقط اعضا، خوانندگان را به سایت شما برمی گرداند تا بتوانند به محتویات در زمان انتشار دسترسی داشته باشند. اگر ناحیه عضو خود را با افزونه‌ای مانند bbPress vs BuddyPress جفت کنید، می‌توانید اعضای خود را در بحث‌ها مشارکت دهید. و به آنها اجازه دهید نه تنها با شما بلکه با سایر اعضا نیز تعامل داشته باشند.

معایب عضویت های پولی چیست؟

شکی نیست که افزودن عضویت های پولی با محتوای فقط اعضای انحصاری می تواند برای سایت شما مفید باشد. با این حال، چند جنبه منفی وجود دارد که باید قبل از ورود به آن در نظر بگیرید.

توسعه محتوای اضافی می تواند زمان بر باشد

اگر قصد دارید یک منطقه محتوای پولی را به عنوان جایزه برای محتوای رایگان در دسترس ارائه دهید، به خاطر داشته باشید که باید مقداری از زمان خود را برای تولید و توسعه محتوای اضافی اختصاص دهید. به‌عنوان وبلاگ‌نویس و صاحب کسب‌وکار، ما در حال حاضر زمان کمی داریم، بنابراین اگر نمی‌توانید زمانی را به برنامه خود اختصاص دهید تا روی محتوای بیشتری کار کنید، این راه‌حل ممکن است برای شما مناسب نباشد.

محتوای پولی می تواند در رتبه سئوی شما نقش داشته باشد

وقتی این کار با عجله انجام می شود، قرار دادن تمام محتوای خود در پشت یک دیوار پرداخت می تواند بر سئوی شما تأثیر منفی بگذارد. اگر تمام محتوای پولی شما به صورت noindex تنظیم شده باشد، گوگل هیچ علاقه ای به ارسال افراد به سایت شما نخواهد داشت. یک راه آسان برای رفع این مشکل این است که گزیده هایی از محتوای خود را قبل از محافظت از بقیه محتوا ارائه دهید و اطمینان حاصل کنید که هر دو می توانند توسط موتورهای جستجو نمایه شوند.

منطقه اعضا به تعمیر و نگهداری اضافی نیاز دارد

در نهایت، به خاطر داشته باشید که یک منطقه اعضا به تعمیر و نگهداری اضافی نیاز دارد. این افزونه دیگری برای به روز رسانی و اطمینان از اجرای آن با سایر افزونه های موجود در سایت شما است. همچنین باید مطمئن شوید که کاربران ثبت‌نشده نمی‌توانند به محتوای پولی دسترسی داشته باشند یا از آنها سوء استفاده کنند که ممکن است به چند مرحله امنیتی اضافی نیاز داشته باشد.

4 نکته برای انتقال به محتوای پولی

اگر تشخیص داده‌اید که انتقال به محتوای پولی انتخاب مناسبی برای سایت شما است، در اینجا چند نکته وجود دارد که این فرآیند را هم برای شما و هم برای خوانندگانتان تجربه‌ای روان کند.

1. به خوانندگان خود توجه زیادی کنید

قبل از تغییر ناگهانی، مطمئن شوید که به خوانندگان خود توضیح داده اید که چرا تصمیم گرفتید برای دسترسی به محتوای اضافی هزینه دریافت کنید. به آنها نگاهی اجمالی به آنچه می توانند انتظار داشته باشند بدهید و به تدریج به محتوای پولی تبدیل شوند. اطلاع دادن از قبل به آنها به آنها امکان می دهد استدلال شما را بفهمند و سؤالاتی را بپرسند که ممکن است به آنها کمک کند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند در محتوای پولی شما سرمایه گذاری کنند یا خیر.

2. برخی از محتوای خود را رایگان نگه دارید

بعضی از محتوای خود را رایگان نگه دارید تا بازدیدکنندگان جدید بتوانند قبل از ثبت نام برای دسترسی به محتوای پولی با نام تجاری شما آشنا شوند. همچنین می‌توانید از محتوای رایگان برای هدایت ترافیک به سایت خود و تبلیغ محتوای پولی استفاده کنید.

3. برای کمک به کاربران خود آماده باشید

همانطور که عضویت های پولی را معرفی می کنید، مطمئن شوید که اعضا از شرایط پرداخت، خط مشی های لغو و نحوه ارتباط با شما اطلاع دارند. یک صفحه پرسش‌های متداول ایجاد کنید تا بتوانند پاسخ‌های فوری را دریافت کنند یا یک افزونه چت زنده را در صفحه ثبت نام اضافه کنند. .

4. افزونه مناسب

را انتخاب کنید

در آخر، مطمئن شوید که افزونه مناسبی را برای محافظت از محتوای پولی خود انتخاب کرده اید. هیچ کمبودی در افزونه های عضویت وردپرس وجود ندارد که بتواند این کار را برای شما انجام دهد، اما مطمئن شوید که آنها عملکرد شما را دارند. نیاز داشتن. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

  • قابلیت نمایش آمار درآمد– این به شما کمک می‌کند تا میزان موفقیت سایت عضویت خود را اندازه‌گیری کنید و کدام محتوا یا برنامه‌ها بهترین عملکرد را دارند تا بتوانید در آینده برای افزودن تعداد بیشتری از آن برنامه‌ریزی کنید
  • روش‌های پرداخت مختلف – یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید ارائه یک روش پرداخت است. مردم با اطلاعات مالی خود بسیار محافظت می کنند، بنابراین مطمئن شوید که چندین روش پرداخت را ارائه می دهید تا بتوانند روشی را که با آن احساس راحتی می کنند انتخاب کنند
  • قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر – اگر تازه شروع به کار کرده‌اید، افزونه‌ای را انتخاب کنید که بتواند در حین رشد از ناحیه اعضای شما پشتیبانی کند، نه اینکه فوراً در گران‌ترین طرح سرمایه‌گذاری کنید. این کار در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و بر اساس آن تنظیم می شود.
  • سئو دوستانه – افزونه‌ای را انتخاب کنید که محتوای شما را برای موتورهای جستجو پنهان یا پنهان نکند و در عین حال به غیر مشترکین اجازه دهد پیش‌نمایش محتوا را ببینند.
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی – مطمئن شوید که افزونه‌ای را انتخاب کنید که به‌طور یکپارچه با وب‌سایت شما ادغام می‌شود و شناخت برند را حفظ می‌کند تا خوانندگان شما بتوانند بخش محتوای پولی را به عنوان بخشی از وب‌سایت شما تشخیص دهند.
  • توانایی رسیدگی به دریافت‌ها و بازپرداخت‌ها – پرداخت‌ها آسان نیست، بنابراین افزونه‌ای را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد نه تنها پرداخت‌ها را جمع‌آوری کنید، بلکه رسیدها را برای کاربرانتان ارسال کنید. مطمئن شوید که می‌توانید در صورت نیاز بازپرداخت صادر کنید یا اشتراک شخصی را به راحتی لغو کنید و همچنین دسترسی همه اعضای خود را کنترل کنید.

هنوز مطمئن نیستید از کدام افزونه استفاده کنید؟ در اینجا بهترین توصیه‌های ما برای افزودن عضویت پولی به وب‌سایت وردپرس شما وجود دارد.

Restrict Content Pro یکی از برترین افزونه‌های عضویت موجود است. عضویت‌ها و اشتراک‌های رایگان یا پولی ساده را تنظیم کنید، کاربران و تمدیدها را با گزارش‌های داخلی ردیابی کنید، یا ویژگی‌های بیشتری را با افزونه‌ها برای فرم‌سازی، BuddyPress، سیستم مدیریت وابسته AffiliateWP، تجارت الکترونیک Easy Digital Downloads، مانیتور کمپین، bbPress اضافه کنید. و بیشتر برای کسب اطلاعات بیشتر، بازبینی محدود کردن محتوای حرفه ای ما را بخوانید.

توصیه دوم ما MemberPress است – یک افزونه کامل مدیریت عضویت و اشتراک در وب سایت. MemberPress راه اندازی سریع و آسان است. فقط نصب کنید، طرح ها یا سطوح عضویت را اضافه کنید، درگاه های پرداخت خود را انتخاب کنید و لینک های ثبت نام/ورود به سایت خود را اضافه کنید. این افزونه همچنین شامل یکپارچه سازی ایمیل، تنظیمات کوپن یا تخفیف، تجزیه و تحلیل داخلی و موارد دیگر است. هنوز فروخته نشده؟ در بررسی MemberPress ما ببینید چقدر آسان است.

و آخرین بار – Paid Member Subscriptions Pro گزینه دیگری است. این افزونه راهی سریع برای پذیرش پرداخت‌ها، ایجاد طرح‌های اشتراک، افزودن دیوار پرداخت به محتوای ممتاز و موارد دیگر ارائه می‌دهد. به علاوه سازگاری با WooCommerce، کدهای کوتاه برای استفاده آسان و گزارش های داخلی این افزونه را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است. یک نسخه رایگان موجود است که می‌توانید برای آزمایش آن استفاده کنید آب‌ها، یا می‌توانید (مانند گزینه‌های دیگری که ذکر کردیم) به اشتراک‌های عضو پولی ما نگاهی بیندازید. بررسی برای مشاهده ویژگی های بیشتر افزونه.

اما این فقط نوک کوه یخ پلاگین عضویت است. هزاران افزونه های عضویت وردپرس عالی وجود دارد، وقت خود را صرف کنید ویژگی‌ها، سازگاری افزونه‌ها (از آنجایی که می‌خواهید با هر افزونه‌ای که در حال حاضر در سایت وردپرس خود نصب کرده‌اید کار کند) و مهم‌تر از همه بررسی‌های اخیر مشتریان برای هر کدام را بخوانید تا افزونه مناسب شما را پیدا کنید.


افزودن محتوای پولی به سایت خود راهی عالی برای جذب خوانندگان و کسب درآمد از محتوای خود است. با این حال، نیاز به کمی تعمیر و نگهداری اضافی و سرمایه گذاری در زمان دارد تا ارزشمند شود. از نکات این مقاله برای کمک به تصمیم گیری در مورد استفاده از محتوای پولی استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل