نکاتی برای فروش هدایا در فروشگاه وردپرس شما

نکاتی برای فروش هدایا در فروشگاه وردپرس شما

با سال جدید که اینجاست و به خوبی در راه است، بالاخره می‌توانید برای تعطیلات آینده برنامه‌ریزی کنید! وقت آن رسیده است که فروشگاه آنلاین خود را آماده کرده و شکوفا کنید – با توجه به اینکه عموم مردم با مشکل مرور مواجه می شوند، بهترین تلاش خود را برای افزایش تب خرید به کار بگیرید.

هدیه دادن از ابتدا با تعطیلات مرتبط بوده است. در واقع، اجرای استراتژی‌های بازاریابی خاص فصل یکی از قابل اعتمادترین راه‌ها برای افزایش فروش در فروشگاه الکترونیکی شماست.

با این حال، ارائه تخفیف یا پیشنهاد برای محصولات شما دیگر کافی نیست. با توجه به سرعتی که تجارت الکترونیک در حال گسترش است، باید چند کارت قوی در دست داشته باشید تا قبل از عجله تعطیلات تأثیر بگذارید.

یکی از راه‌های انجام این کار این است که وب‌سایت خود را به‌طور خاص برای دیدگاه کادو کردن هرس کنید، نه اینکه صرفاً ارزش هدیه محصولات خود را بازاریابی کنید. سردرگم؟ اجازه بدهید توضیح دهم.

فروش هدایا در مقابل فروش محصولات

یک تفاوت قابل توجه بین خرید گیف و خرید سنتی این است که مردم اغلب به دنبال محصولاتی هستند که دارای یک لمس اضافی و معنادار باشند. این می‌تواند لیوان‌های روز پدر، لیوان‌های شخصی‌شده، مجموعه‌های تعطیلات و غیره باشد.

فروش هدایا به جای فروش ساده محصولات، این پتانسیل را دارد که به جای یک مشتری، دو مشتری را به فروشگاه شما بیاورد.

اولین هدیه دهنده است که فروشگاه الکترونیکی شما را مرور کرده و هدیه مناسبی برای دادن پیدا کرده است. دومی هدیه گیرنده ای است که هدیه را دریافت می کند، از فکر فرو می رود و از فروشگاه الکترونیکی شما بازدید می کند تا هدایای جالب دیگری را که می تواند به نوبه خود هدیه دهد، بررسی کند. در مورد واکنش زنجیره ای صحبت کنید!

بنابراین، اکنون که اهمیت هدایت تلاش‌های بازاریابی شما را به سمت فروش هدایا به جای محصولات مشخص کرده‌ایم، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید فصل هدیه فروشگاه تجارت الکترونیک خود را آماده کنید!

آماده کردن هدیه فروشگاه آنلاین شما

راه‌های زیادی برای آماده‌سازی فروشگاه آنلاین شما برای سال آینده وجود دارد، اما در اینجا چند نکته کلیدی برای شروع کار برای خریداران هدیه وجود دارد.

1. تبلیغات و رویدادهای تعطیلات را برنامه ریزی کنید

ابتدا تقویم خود را بیرون بکشید و تعطیلات آینده را که می‌خواهید هدف بگیرید، یادداشت کنید. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بخش مهمی از برنامه ریزی رویدادهای بازاریابی بزرگ و همچنین پیش بینی نیازهای موجودی است. به این فکر کنید که کدام تعطیلات برای فروشگاه شما منطقی است که به طور خاص هدایایی را متمرکز کند.

برای مثال، ولنتاین احتمالاً روزی است که نمی‌خواهید از دست بدهید. از سوی دیگر، مگر اینکه یک کارخانه آبجوسازی یا فروشگاهی باشید که محصولات ایرلندی وارد می‌کند، به احتمال زیاد روز سنت پاتریک را می‌توانید نادیده بگیرید. شما ایده را دریافت کردید.

2. هدایا را در مسیریابی سایت ادغام کنید

یکی از قوانین اساسی فروش هدیه این است که پیدا کردن آنها را برای مخاطبان خود آسان کنید. شما ممکن است بهترین ایده ها را برای بزرگترین هدایای جهان داشته باشید، اما اگر آنها در گوشه ای از وب سایت شما مخفی شوند، کسی آنها را پیدا نمی کند.

1800 Flowers فصل‌های هدیه فعلی را در پیمایش منوی اصلی خود دارد.

از سایت‌های هدایای اصلی مانند 1800 Flowers سرنخ بگیرید و هدایای خود را در جلو و مرکز نگه دارید. افزودن هدایای تبلیغاتی فعلی‌تان در جایی که در منوی شما قابل دسترسی است، یافتن سریع آنچه را که به دنبال آن هستند و خرید را برای خریداران آسان‌تر می‌کند. به سادگی دسته بندی های هدیه ایجاد کنید و آنها را به منوی اصلی خود اضافه کنید.

برای اینکه جستجو را حتی کاربر پسندتر کنید، حتی می‌توانید هدایا را در دسته‌های خاصی مانند گیرنده، مناسبت، سن، نام تجاری، محدوده قیمت، پیشنهادات و غیره مرتب کنید. یک راه عالی برای افزودن آن به وب‌سایت شما این است با افزونه جستجوی پیشرفته وردپرس SearchWP. SearchWP به‌طور خودکار از جستجوی پیشرفته و وجهی از طریق طبقه‌بندی (مانند دسته‌ها، برچسب‌ها و حتی ویژگی‌های محصول) پشتیبانی می‌کند. هنگامی که محصولات WooCommerce خود را ایجاد می کنید، فقط به یاد داشته باشید که ویژگی های محصول مرتبط (رنگ، ​​نام تجاری، مواد تشکیل دهنده و غیره) و برچسب ها را اضافه کنید (سن هدیه خوبی برای آن است، علاقه عمومی و غیره).

3. صفحات هدیه اختصاصی

را تنظیم کنید

اگر از آن دسته افرادی نیستید که می‌خواهید یک بنر چسبناک بر روی صفحه اصلی شما نصب شود و هدایای شما را تبلیغ کند، همیشه می‌توانید راه ظریف‌تر اما به همان اندازه مؤثر را برای تنظیم صفحات هدیه اختصاصی انتخاب کنید. اینها می توانند در هر مناسبت در سایت شما وسایلی باشند و خریداران در تمام طول سال می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

دین و دلوکا یک صفحه دائمی “هدیه” دارند.

مقوله هایی که در بالا مورد بحث قرار دادیم می توانند در اینجا نیز قابل اجرا باشند. علاوه بر این، حتی می‌توانید یک صفحه اختصاصی برای پیشنهادات فصلی خود در بسته‌های محصول با بسته‌های هدیه برای مناسبت‌های مختلف راه‌اندازی کنید.

4. بسته‌های شخصی‌شده را تبلیغ کنید

یکی از راه‌های آسان‌تر کردن خرید هدیه، ایجاد بسته های هدیه از قبل برای افراد خاص. می توانید روندهای فعلی و محصولات پرطرفدار در بازار را انتخاب کنید و آنها را به بسته اضافه کنید و آن را جذاب کنید. علاوه بر این، یک لمس شخصی، بر اساس اینکه هدیه برای چه کسی است، تا حد زیادی به معامله کمک می کند.

«جعبه هدیه برای مادر» را که برای روز مادر تحویل داده‌اید، به یاد دارید؟ این ایده نیز در همین راستا است. برای خریداران سریع، هیچ چیز بهتر از بسته ای نیست که می توانند به راحتی و به سرعت سفارش دهند و شامل تقریباً همه چیزهایی است که آنها به دنبال آن هستند.

قبل از ایجاد بسته‌های شخصی‌شده بر اساس سن یا مناسبت، می‌توانید برخی نظرسنجی‌های بازار را انجام دهید تا تصویر واضح‌تری از ترجیحات عمومی و مقرون به صرفه به دست آورید. فراموش نکنید که طیف قابل توجهی از گزینه‌ها را به مشتریان ارائه دهید تا از بین آنها انتخاب کنند و به معنای واقعی کلمه هدایایی را که از قفسه‌های مجازی خود به پرواز در می‌آیند، خواهید دید!

پاداش: بسته‌های سفارشی

در همین راستا، می‌توانید به مشتریان آزادی کامل ارائه دهید تا خودشان را ایجاد کنند، بسته هدیه شخصی. با جعبه‌های محصولات سفارشی WisdmLab می‌توانید جعبه‌های هدیه با اندازه‌های مختلف، مجموعه‌ای از محصولات را برای انتخاب، و محدوده قیمتی تعریف‌شده ارائه دهید و به مشتریان اجازه دهید بسته‌های فردی خود را طراحی کنند. می‌توانید معمولاً از اقدامات متقاعدکننده مانند بزرگ‌تر کردن جعبه، تخفیف بهتر یا ارائه انگیزه‌ای غیرقابل مقاومت برای افزایش فروش استفاده کنید.

یک ایده دیگر این است که وارد ذهنیت خریدار شوید و بر اساس آن استراتژی قیمت گذاری خود را تعیین کنید. آیا خریدار به دنبال یک دسته شمع معطر یا یک کیت عطر کامل است؟ اولی گزینه های کمتری دارد اما یک تخفیف ثابت دریافت می کند، در حالی که دومی گزینه های بیشتری دارد اما برای هر محصول تخفیف دارد. محصولات پرطرفدار را آزمایش کنید و انتخاب های موجود را مطابق با آن اصلاح کنید.

5. کارت هدیه ایجاد کنید

به ناچار کسی در زندگی همه ما وجود دارد که خرید برای او دشوار است. به همین دلیل کارت هدیه اختراع شد. افزودن کارت‌های هدیه به فروشگاه شما دشوار است، اما با رایگان کارت هدیه YITH افزونه WooCommerce بسیار راحت است. این افزونه رایگان یک نوع محصول جدید را به فروشگاه ووکامرس شما اضافه می کند تا بتوانید کارت هایی را با مبالغ مختلف ایجاد کنید. وقتی مشتری یک کارت هدیه سفارش می دهد، این گزینه را دارد که آدرس ایمیل گیرنده را برای تحویل سریع اضافه کند. سپس مبلغ هدیه از طریق یک کد کوپن در هنگام تسویه حساب اعمال می شود.

6. بسته بندی هدیه را در Checkout ارائه دهید

یکی از بهترین کادوهایی که می توانید به فروشگاه خود اضافه کنید، بسته بندی هدیه است. افزونه WooCommerce Gift Wrapper را امتحان کنید – گزینه‌های آسانی برای انواع بسته بندی و پیام هدیه هنگام پرداخت. اینها یک راه ساده برای افزودن یک تماس شخصی و تبدیل هر خرید به یک هدیه است.

7. یک خبرنامه برای پیشنهادات ویژه ایجاد کنید

در آخر – یک خبرنامه بسازید! خبرنامه راهی عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان گذشته در طول سال، به اشتراک گذاشتن هدایای جدید، اطلاع دادن به آنها از تبلیغات تعطیلات یا حتی ارسال پیشنهادهای شخصی بر اساس خریدهای گذشته برای آنهاست.

ما MailChimp را بسیار دوست داریم (که برای خبرنامه‌های تا سقف رایگان است 2000 مشترک) زیرا استفاده از آن آسان است و تعداد زیادی گزینه ادغام رایگان مانند WooCommerce وجود دارد. MailChimp تا یک خبرنامه به فروشگاه خود اضافه کنید. این افزونه به ویژه پس از ثبت سفارش، گزینه های اشتراک را اضافه می کند. پس از آن می‌توانید ایمیل‌های خوش‌آمدگویی یا یک کمپین کامل در کمپین قطره‌ای ایمیل ایجاد کنید.

افکار جدایی

راه‌های زیادی برای آماده‌سازی فروشگاه آنلاین خود برای سال وجود دارد، اما امیدواریم این نکات به شما کمک کند تا برای هدیه دادن آماده شوید. ارائه آسان صفحات هدیه، بسته‌ها، بسته‌بندی هدیه و موارد دیگر، استراتژی‌های آزموده‌شده و آزمایش‌شده برای هدف قرار دادن بازار هدیه هستند.

درباره استراتژی‌های ما برای آماده‌سازی فصل هدیه فروشگاه‌های الکترونیکی چه فکر می‌کنید؟ هر نکته ای که می خواهید به اشتراک بگذارید؟ در زیر نظر خود را بنویسید!

خروج از نسخه موبایل