نحوه اضافه کردن تبلیغات محتوای درون خطی به وردپرس

نحوه اضافه کردن تبلیغات محتوای درون خطی به وردپرس

بلاگ نویسان مبتدی و بازاریابان آنلاین اغلب در قرار دادن تبلیغات در سرصفحه ها و ستون های فرعی اشتباه می کنند. اگرچه این مکان‌ها می‌توانند نتایج مناسبی داشته باشند، اما پلتفرم‌های تبلیغاتی معمولاً یادگرفتن نحوه افزودن تبلیغات محتوای درون خطی به وردپرس را توصیه می‌کنند. یک تبلیغ درون خطی در پست یا محتوای صفحه شما نشان داده می‌شود، بنابراین ممکن است درست زیر پاراگراف اول یا دوم یا در سراسر یک پست وبلاگ پراکنده شود تا تبدیل‌ها را بهبود بخشد.

تبلیغات درون‌خط را می‌توان تا حدودی برای کاربران پرت‌کننده دانست، به همین دلیل مهم است که از آن‌ها به اندازه کافی استفاده کنید و در جایی به سمت بالا و پایین پست یا صفحه خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که به اندازه کافی کلیک می‌کنید.

چگونه تبلیغات محتوای درون خطی را به وردپرس اضافه کنید؟

این کار پیچیده ای به نظر می رسد، زیرا رفتن به Google AdSense و کپی کردن کد به صورت دستی در هر پست فردی برای همیشه طول می کشد. ممکن است بتوانید برای یک وبلاگ جدیدتر و کوچکتر از این مشکل خلاص شوید، اما در نهایت، به راهی برای قرار دادن آگهی در داخل هر پست (در یک مکان خاص) بدون نیاز به کپی و چسباندن کد به صورت دستی نیاز دارید.

خوشبختانه، چندین افزونه این قابلیت را فراهم می‌کنند، که اکثر آنها اکثر کدنویسی‌هایی را که در غیر این صورت باید تکمیل می‌کردید، قطع می‌کنند. هنوز مقداری کپی کد از مکان هایی مانند AdSense وجود دارد، اما این کار بیش از پنج دقیقه نیست. برای این آموزش در مورد نحوه افزودن تبلیغات محتوای درون خطی به وردپرس، ما قصد داریم با استفاده از شبکه Google AdSense این نمایش را انجام دهیم. این عمدتاً به این دلیل است که یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای دریافت تبلیغات پویا در سایت شما است و به دلیل ارائه تبلیغات مرتبط شناخته شده است.

1. یک حساب AdSense (یا هر حساب شبکه دیگری اضافه کنید)

ایجاد کنید

به وب‌سایت AdSense بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید یا با یکی از حساب‌های Google که قبلاً ایجاد کرده‌اید وارد شوید. ما قصد نداریم تمام مراحل Google AdSense را در اینجا مرور کنیم، اما یک مقاله عالی برای پیکربندی AdSense به درستی برای وبلاگ خود. با این حال، این فرآیند عمدتاً مستلزم فعال‌سازی و تأیید حساب شما است، در حالی که واحدهای تبلیغاتی جداگانه ایجاد می‌کند یا برای مؤثرترین روش به بخش تبلیغات خودکار بروید.

هنگامی که تبلیغات خودکار خود را ایجاد می کنید، کد مورد نیاز برای تبلیغات پویا را بر اساس آنچه کاربران شما در گذشته جستجو کرده اند ارائه می دهد.

2. افزونه Ad Inserter وردپرس

را نصب و فعال کنید

تعداد زیادی افزونه برای افزودن تبلیغات محتوای درون خطی به وردپرس موجود است، اما یکی از پر ویژگی‌ها و آسان‌ترین آنها Ad Inserter نام دارد. بنابراین، افزونه Ad Inserter را نصب کنید، سپس ادامه دهید و آن را فعال کنید. بسیاری از تنظیمات پیش‌فرض کاملاً درست هستند، اما باید وارد شوید و نحوه و مکان نمایش تبلیغات را مشخص کنید.

3. تبلیغی را تنظیم کنید تا در زیر پاراگراف اول در هر پست وبلاگ نمایش داده شود

برای یافتن تنظیمات افزونه Ad Inserter، به منوی داشبورد وردپرس بروید و روی Settings > Ad Inserter کلیک کنید.

این ماژول در ابتدا کمی گیج کننده به نظر می رسد، اما در واقع زمانی که به آن دست پیدا کنید بسیار ساده است. نه تنها این، بلکه خواهید آموخت که این افزونه از نظر انعطاف پذیری یا قرار دادن تبلیغات شما تا حد زیادی بهترین افزونه است.

اعداد بالای ماژول نشان دهنده بلوک های مختلفی هستند که می توانید برای افزودن تبلیغات محتوای درون خطی به وردپرس ایجاد کنید. بنابراین، اگر یک آگهی بعد از اولین پاراگراف یک پست نشان داده شود و یک تبلیغ دیگر درست قبل از آخرین پاراگراف نشان داده شود، این دو بلوک تبلیغاتی جداگانه خواهند بود. برای این مثال، ما فقط یک مورد می‌سازیم.

کد تبلیغات خودکار یا کد واحد تبلیغات را از صفحه Google AdSense خود بردارید و آن را در کلیپ بورد خود کپی کنید. این معمولاً کدی است که به صورت دستی در بدنه صفحه خود جای‌گذاری می‌کنید، اما با افزونه Ad Inserter، فقط باید یک بار آن را انجام دهید – در Ad Block 1 یا هر کدام که می‌خواهید استفاده کنید.

به‌طور پیش‌فرض، ناحیه درج خودکار روی غیرفعال تنظیم شده است، اما می‌خواهید آن را تنظیم کنید تا تبلیغ را بعد از یک پاراگراف خاص، بین نظرات یا هر جایی که مناسب می‌دانید قرار دهید. برای این آموزش، گزینه After Paragraph را انتخاب می کنیم.

هنگامی که قسمت After Paragraph را انتخاب کردید، می توانید چند پاراگراف را تایپ کنید. بنابراین، اگر بخواهم این تبلیغ خاص بعد از پاراگراف اول نمایش داده شود، عدد 1 را تایپ می کنم.

اگر می خواهید تبلیغات را در هر پست به صورت جداگانه فعال یا غیرفعال کنید، این ویژگی را در منوی کشویی زیر دارید. با این حال، ما تصور می کنیم که اکثر مردم می خواهند که تبلیغات به طور خودکار در هر پست نمایش داده شود. در این صورت، گزینه خالی را برای حذف هرگونه استثنای پست انتخاب کنید.

وقتی تبلیغات محتوای درون خطی را با این افزونه به وردپرس اضافه می‌کنید، می‌توانید در مورد مکان‌یابی واقعاً خاص باشید. ابزارهایی برای تراز، سبک و استثناهای پست وجود دارد. برای برآورده کردن نیازهای خود به راحتی با آن بازی کنید. اما در حال حاضر، این ساده ترین راه برای قرار دادن یک تبلیغ درون خطی در پست وردپرس شما است.

در اینجا تنظیمات نهایی من برای نشان دادن یک تبلیغ Google AdSense در زیر هر پاراگراف اول در پست های وردپرس من آمده است:

حتماً قبل از دور شدن از صفحه، روی دکمه ذخیره همه تنظیمات کلیک کنید.

4. کد AdSense را در قسمت اصلی وب سایت خود کپی کنید

همچنین یک قطعه کد AdSense وجود دارد که باید در قسمت

وب سایت شما قرار گیرد. این ناحیه در فایل header.php یافت می شود. تگ را جستجو کنید و کد مورد نیاز را دقیقاً در زیر آن قرار دهید، حتی اگر قبلاً چند بیت کد دیگر در زیر برچسب دارید. این همه چیزهای دیگر را پایین می آورد و نباید بر عملکرد سایت شما تأثیر بگذارد.

5. کد را در قسمت جلوی وب سایت خود آزمایش کنید

من فرض می‌کنم قبلاً چند پست وبلاگ در وب‌سایت خود منتشر کرده‌اید، اما اگر نه، ادامه دهید و یک پست آزمایشی ایجاد کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که از وجود پاراگراف های کافی در مقاله برای نمایش آگهی اطمینان حاصل کنید. برای این آموزش، تنها چیزی که من نیاز دارم دو پاراگراف است، زیرا پلاگین اولین کلیک کلید Enter را به عنوان انتهای پاراگراف اول تشخیص می دهد.

همانطور که می بینید، پشتیبان پست شما هیچ یک از تبلیغاتی را که ما اجرا کرده ایم نمایش نمی دهد. با این حال، سپس می‌توانید روی دکمه پیش‌نمایش یا انتشار کلیک کنید تا ببینید چگونه در قسمت جلویی نمایش داده می‌شوند. صفحه نمایش جلویی نیاز به قالب‌بندی کمی دارد تا قابل مشاهده‌تر و جذاب‌تر شود، اما این کار را می‌توان از طریق صفحه تنظیمات درج آگهی انجام داد.

علاوه بر این، در هر پست یک ماژول وجود دارد که به شما قدرت دستی بر تبلیغات درون خطی می دهد. بنابراین، اگر استثناهایی را به افزونه Ad Inserter اضافه کرده‌اید، ممکن است یک چک باکس برای حذف یا اضافه کردن آگهی در این پست خاص داشته باشید.

آیا برای افزودن تبلیغات محتوای درون خطی به وردپرس آماده هستید؟

هدف تبلیغات محتوای درون خطی شما این است که تبلیغات را تا حد امکان طبیعی جلوه دهید. به این ترتیب، افراد بیشتر بر روی آنها کلیک می کنند و از این اختلال آزرده نمی شوند.

اگر در مورد نحوه افزودن تبلیغات محتوای درون خطی به وردپرس سؤالی دارید، در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل