DE:Comments راهنمای افزونه نظرات وردپرس

DE:Comments راهنمای افزونه نظرات وردپرس

سیستم های نظردهی موضوع بحث و جدل ابدی در قلمرو وردپرس هستند. در بیشتر موارد، آنها با ناهماهنگی‌ها، سیستم‌های خوب با رابط‌های کاربری وحشتناک، سیستم‌هایی با رابط‌های کاربری فوق‌العاده اما گزینه‌های تجاری وحشتناک و البته گزینه‌های رایگان با تبلیغات مواجه هستند، مگر اینکه ارتقا دهید. دنیای سیستم های نظر دهی در وردپرس چنین است. این نباید مشکلی ایجاد کند، اگر نه به خاطر این واقعیت است که سیستم نظردهی استاندارد در وردپرس چیزهای زیادی را باقی می گذارد. وقتی فکر می‌کردم همه چیز از دست رفته است و باید سپاسگزار باشم که Disqus (پر از تبلیغات) را به عنوان بهترین گزینه برای سیستم نظرات دارم، با DE:Comments معرفی شدم.

DE:Comments یک جایگزین جدید افزونه نظرات برتر وردپرس است. قیمت تقریباً مناسب است و به نظر می رسد ارائه بهتر از Disqus است. این سیستم بر اساس سیستم اصلی نظرات وردپرس است. این همه نظرات را در پایگاه داده محلی شما ذخیره می کند و به عنوان یک پوسته مجدد با ویژگی های بهتر نسبت به وردپرس پیش فرض عمل می کند و نوید عملکرد بسیار بهتر و مدیریت نظرات را می دهد.

قیمت افزونه به 3 طرح مختلف تقسیم شده است. مجوز سایت 1 با قیمت منصفانه 50 دلار در سال و مجوز سایت 3 و 10 با برچسب قیمت بسیار بالاتر. می‌توانید دموی زنده نظرات DE:Comments را امتحان کنید، اما اگر به خواندن ادامه دهید، ما واقعاً به دنبال آن هستیم چگونه این افزونه کار می کند.

برای هدف این بررسی، می‌خواهیم مجوز 1 سایت را بررسی کنیم. فرآیند فعال سازی افزونه نسبتاً آسان است. شما فقط کلید را از داشبورد خود در DE:Comments دریافت کنید و سپس کلید مذکور را در افزونه خود فعال کنید، همین! بدون پیوندهای مخفی، بدون تبلیغات اضافی – فقط یک افزونه کاملاً کارآمد که نظرات شما را تغییر می دهد.

باطن اصلی از گزینه های مختلفی تشکیل شده است که می توانند برای استفاده از DE:Comments پیکربندی شوند.

شما می توانید رنگ اصلی را تغییر دهید، URL های خارجی، تعداد نظرات و حتی آپلود تصویر را فعال کنید.

این افزونه برای ورود خودکار به شبکه اجتماعی به WP Social نیاز دارد، مشابه کاری که Disqus انجام می دهد. تنها تفاوت این است که شما خودتان ورود به سیستم را کنترل می کنید، بنابراین باید تمام شبکه های اجتماعی را به صورت دستی پیکربندی کنید. این یک فرآیند گسترده است، اما اگر می‌خواهید به‌جای اینکه اجازه دهید یک سیستم نظردهی خارجی آن را برای شما کنترل کند، به طور کامل ورود کاربر را کنترل کنید، ارزشش را دارد.

سیستم اشتراک و اعلان پیش‌فرض را می‌توان بهینه‌سازی کرد، اما این افزونه هنوز هیچ روشی برای پیکربندی دستی SMTP برای ارسال آن ایمیل‌ها ندارد. این به یک مشکل تبدیل می‌شود زیرا به نظر می‌رسد اکثر ایمیل‌ها با موضوع پیش‌فرض نشان‌دهنده DE:Comments نشان داده می‌شوند و به نظر می‌رسد که در برخی از سرویس‌های ایمیل وارد پوشه هرزنامه می‌شود، در درجه اول به این دلیل که ایمیل‌ها از طریق ایمیل ارسال می‌شوند. تابع PHP. چنین ویژگی می تواند در آینده اضافه شود، اما ما جدول زمانی خاصی نداریم.

پیکربندی هر شبکه اجتماعی در WP Social برای عملکرد صحیح افزونه DE:Comments ضروری است. DE:Comment همچنین یک سیستم نشان نیز ارائه می دهد که برای ترویج تعامل بیشتر با و بین بازدیدکنندگان سایت شما عالی است.

همچنین مهم است که به این نکته اشاره کنیم که توسعه دهنده به طور فعال از افزونه خود پشتیبانی و به روز می کند. ما چند بار در طول این بررسی با هم تماس گرفته‌ایم و می‌دانیم که نسخه جدید و اصلاح‌شده این افزونه در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

حرکت در امتداد – پس از فعال شدن نظرات، این طرح بندی پیش فرضی است که در پست ها و صفحات خود با نظرات فعال می بینید.

همچنین مهم است که در نظر بگیرید چقدر آسان است که کد CSS افزونه را بهینه سازی کنید تا امکان نمایش بهتر را فراهم کنید. صرفاً برچسب‌گذاری یک کلاس CSS و افزودن آن به CSS Customize پیش‌فرض در وردپرس برای تغییر سریع ظاهر آن کافی است (توجه داشته باشید: توسعه‌دهنده همچنین در حال بهبود سفارشی‌سازی در نسخه بعدی با گزینه‌های بیشتر است).

DE:Comments راهنمای افزونه نظرات وردپرس 10

گزینه‌های پاسخ عالی به نظر می‌رسند، با گزینه‌های واضح + و – برای رأی دادن به نظر بالا یا پایین. به علاوه امکان اشتراک گذاری مستقیم نظرات، مدیریت و نشان های سفارشی را فراهم می کند.

در یک مکالمه گسترده اینگونه به نظر می رسد.

و در یک مکالمه بسیار گسترده با یوتیوب Embeds اینگونه به نظر می رسد.

عملکرد سیستم به سادگی شگفت انگیز است. DE: نظرات اهمیتی نمی‌دهد که چه تعداد نظر روی پست دارید، زیرا به نظر می‌رسد که کل کار بر اساس سیستم پیش‌فرض نظرات وردپرس انجام می‌شود. منابع پایگاه داده حداقل هستند زیرا DE: Comments فقط مقادیر اضافی را برای رای دادن و نشان ها ذخیره می کند و بقیه به عنوان نظرات پیش فرض از وردپرس با سبک بهتری بارگذاری می شود.

DE: Comments به اندازه نظرات استاندارد وردپرس سریع است و به نظر می رسد حتی سریعتر از Disqus باشد (حتی در ارائه UI آن را شکست داد).

از آنجایی که این افزونه ای است که بر اساس نظرات اصلی وردپرس ساخته شده است، برای پشتیبانی از همه شناخته شده ترین پلاگین های اسپم ساخته شده است. برای وردپرس. برای این بررسی، من از Akismet استفاده کرده‌ام، که تأیید شده است که تقریباً با DE:Comments کار می‌کند. . توسعه دهنده همچنین قصد خود را برای پشتیبانی بیشتر از افزونه های فیلتر هرزنامه در آینده ابراز کرده است.

DE: Comments یک جایگزین عالی برای نظرات استاندارد وردپرس با قیمت مناسب است. این افزونه همانطور که انتظار می رود کار می کند و جدای از برخی اشکالات جزئی مانند عملکرد ایمیل PHP، یکی از گزینه های برتر نظر دادن است. این افزونه ظاهر زیباتری نسبت به Disqus دارد (به نظر من)، کار با آن آسان است، و همچنین تعامل را در وبلاگی که برای این بررسی روی آن آزمایش کردم، افزایش داد. DE: Comments همچنین برای استایل‌سازی بسیار کمتر از Disqus است، با کلاس‌های ساده‌تر و ساختار آسان‌تر برای کار کردن.

DE: نظرات یک ردیف رایگان ندارد و به این ترتیب شامل هیچ نوع تبلیغات پنل مدیریت نمی شود. این یک امتیاز خوب است، زیرا توسعه‌دهنده به جای مدیریت انتخاب‌های رایگان مختلف، صرفاً بر روی توسعه تمرکز می‌کند. همچنین، این باعث می‌شود که برچسب سفید برای سایت‌های مشتری آسان‌تر شود، زیرا اخطارهای دائمی برای «ارتقا» یا نسخه دیگری وجود ندارد.

نظر شما در مورد DE:Comments چیست؟ آیا در مورد این سیستم جدید عالی سوالی دارید؟ بیایید آنها را در نظرات زیر بشنویم.

خروج از نسخه موبایل