وردپرس در مقابل بلاگر – کدام یک برای وبلاگ بهتر است؟

وردپرس در مقابل بلاگر – کدام یک برای وبلاگ بهتر است؟

اگر به دنبال راه اندازی وبلاگ خود هستید، ممکن است تصمیم گیری در مورد پلتفرم مورد استفاده برایتان سخت باشد. WordPress.org و Blogger هر دو گزینه های عالی هستند، به همین دلیل است که ما آنها را در این راهنمای WordPress در مقابل Blogger قرار داده ایم.

با بحث عمیق درباره جوانب مثبت و منفی وردپرس و بلاگر، هدف ما این است که به شما کمک کنیم بفهمید کدام راه حل مناسب برای نیازهای پروژه شما است. پس بیایید شروع کنیم!

مقدمه ای بر وردپرس

WordPress یک نرم افزار متن باز است که استفاده از آن رایگان است و به راحتی می توان آن را سفارشی کرد. یک جامعه کاملاً باورنکردنی وردپرس را احاطه کرده است و از تم ها، افزونه ها و ابزارهای متعددی دسترسی و پشتیبانی می کند. این تضمین می‌کند که کاربران وردپرس می‌توانند هر نوع وب‌سایتی ایجاد کنند، طرح‌های منحصربه‌فردی تولید کنند، و ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص برای هر پروژه را اضافه کنند.

وقتی در این مقاله به وردپرس می پردازیم، به WordPress.org اشاره می کنیم. WordPress.com یک نهاد جداگانه است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن مقاله ما را بررسی کنید WordPress.com در مقابل WordPress.org.

در اینجا مزایا و معایب استفاده از WordPress.org وجود دارد…

مزایای WordPress.org:

  • استفاده از این نرم افزار رایگان است و همیشه خواهد بود.
  • یک انتخاب عالی برای همه، از وبلاگ نویس فروتن گرفته تا مشاغل جهانی.
  • مالکیت وب سایت شما.
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی نامحدود.
  • موضوع و افزونه ها – از بین هزاران طرح زمینه و افزونه وردپرس انتخاب کنید.
  • هر نوع وب سایتی ایجاد کنید، نه فقط یک وبلاگ.

مضرات WordPress.org:

  • یادگیری زمان می برد.
  • راه اندازی یک وب سایت جدید را نمی توان در چند دقیقه انجام داد.
  • شما باید برای نام دامنه و خدمات میزبانی خود هزینه کنید.
  • امنیت و نگهداری وب سایت شما مسئولیت شماست.

مقدمه ای بر بلاگر

Blogger یک سرویس انتشار وبلاگ است که تحت مالکیت و میزبانی Google است. یکی از اولین ابزارهای اختصاصی وبلاگ نویسی، Blogger در اصل توسط Pyra Labs ایجاد شد و در سال 2003 توسط گوگل خریداری شد. از آن زمان به بعد، به یک پلتفرم وبلاگ نویسی محبوب تبدیل شده است و یک سرویس وبلاگ نویسی میزبانی شده رایگان و سریع و آسان برای توده ها ارائه می دهد. در اینجا برخی از مزایا و معایب اصلی آن آمده است.

طرفداران بلاگر:

  • ایده آل برای وبلاگ نویسان جدید یا معمولی – Blogger بسیار سریع و آسان تنظیم می شود.
  • استفاده رایگان.
  • از نام دامنه خود یا یک زیر دامنه رایگان بلاگر استفاده کنید.
  • الگوهای رایگان – یکی از الگوهای رایگان Bloggers را انتخاب کنید یا یک الگوی شخص ثالث خریداری کنید.
  • Google تمام خدمات میزبانی، امنیت و نگهداری سایت را بر عهده می گیرد.
  • به‌طور یکپارچه با سایر ویژگی‌های Google مانند Google Analytics، Google AdSense و Google Plus ادغام می‌شود.

مضرات بلاگر:

  • فقط به وبلاگ ها پاسخ می دهد – اگر می خواهید یک فروشگاه تجارت الکترونیک، سایت فهرست راهنما، یا در واقع هر نوع وب سایتی غیر از وبلاگ ایجاد کنید، بلاگر برای شما مناسب نیست.
  • عدم مالکیت – همه سایت‌های بلاگر توسط Google میزبانی می‌شوند، بنابراین تا زمانی که سایت خود را به پلتفرم دیگری صادر نکنید، هرگز واقعاً مالک آن نخواهید بود.
  • ویژگی های محدود – Blogger ویژگی های محدودی را ارائه می دهد که ممکن است برای یک وبلاگ پر رونق کافی نباشد.
  • عدم کنترل – حداقل گزینه های سفارشی سازی.

همانطور که می بینید، هم وردپرس و هم بلاگر مزایا و معایب مختلفی دارند. بنابراین اجازه دهید اکنون هر پلتفرم را با جزئیات بیشتری در نظر بگیریم.

قیمت وردپرس در مقابل بلاگر

وردپرس و بلاگر هر دو پلتفرم های مقرون به صرفه ای برای استفاده هستند و ضرری ندارند. در اینجا نحوه عملکرد پول آمده است.

قیمت گذاری وردپرس

استفاده از نرم افزار وردپرس نیز رایگان است. اما، از آنجایی که WordPress.org یک راه حل همه کاره نیست، برای میزبانی سایت خود و خرید یک نام دامنه باید جداگانه هزینه کنید.

همچنین تم‌ها، افزونه‌ها و ابزارهای ممتاز متعددی وجود دارد که می‌توانید برای کمک به گسترش عملکرد سایت و رشد کسب‌وکارتان، خریداری کنید. با این حال، همه این محصولات اختیاری هستند، بنابراین اگر تصمیم دارید سایت خود را با وردپرس بسازید، در واقع می توانید به همان اندازه که می خواهید هزینه کنید.

قیمت بلاگر

استفاده از بلاگر کاملاً رایگان است. از ساب دامنه و هاست گرفته تا تم های موجود، می توانید بدون پرداخت یک ریال وبلاگ ایجاد کنید. با این حال، گزینه خرید یک نام دامنه و همچنین یک تم بلاگر برتر وجود دارد. (موضوعات بلاگر در ادامه این مقاله پوشش داده خواهد شد).

Blogger نام‌های زیر دامنه را به صورت رایگان ارائه می‌کند که چیزی شبیه به این ‘nameofblog’.blogspot.com هستند. اگر نام دامنه ای می خواهید که به .blogspot.com ختم نشود، می توانید دامنه خود را از طریق Google یا شخص ثالث خریداری کنید.

مقایسه قیمت

Blogger یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند یک وبلاگ به صورت رایگان یا با بودجه بسیار کم ایجاد کنند. راه اندازی وردپرس در مقابل بلاگر به دلیل هزینه های هاست و دامنه ممکن است کمی گران تر باشد. با این حال، گزینه ابزارهای ممتاز اضافی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد در صورت تمایل عملکرد وب سایت خود را ارتقا دهید.

میزبانی برای وردپرس در مقابل بلاگر

میزبان بلاگر و وردپرس بسیار متفاوت است، و مهم است که بدانید هر دو پلتفرم چه چیزی ارائه می‌دهند.

میزبانی وردپرس

اگر وردپرس را انتخاب می کنید، باید یک ارائه دهنده هاست برای میزبانی وب سایت خود پیدا کنید. خدمات میزبانی متعددی در دسترس است و شما باید تحقیقات خود را انجام دهید تا بفهمید کدام یک برای سایت شما بهترین است.

ارائه دهندگان هاستینگ از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند، بنابراین هر بودجه ای که داشته باشید می توانید طرحی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. برای شروع، مقاله ما را در مورد چه چیزی در میزبانی وردپرس باید جستجو کرد، یا فقط به توصیه های ما برای گزینه های بهترین میزبانی وردپرس بروید.

مزیت استفاده از وردپرس این است که شما 100% مالک وب سایت خود هستید. و اگر از ارائه دهنده هاست خود راضی نیستید، می توانید به سادگی وب سایت خود را به میزبان دیگری منتقل کنید.

میزبانی بلاگر

میزبان Blogger همه توسط Google ارائه شده است. این بدان معنی است که نه تنها هاست خود را به صورت رایگان دریافت می کنید، بلکه دردسر انتخاب ارائه دهنده هاست مناسب برای پروژه جدید خود ندارید. Google همچنین از تمام مسائل امنیتی، سرعت و بهینه سازی سایت شما مراقبت می کند و به شما امکان می دهد فقط بر روی وبلاگ نویسی خود تمرکز کنید.

عیب بلاگر این است که از آنجایی که وبلاگ شما بر روی سرورهای Google میزبانی می شود، شما واقعا مالک یا کنترلی بر سایت خود ندارید. Blogger یک سرویس وبلاگ نویسی ارائه می دهد، و اگر Google تصمیم بگیرد ناگهان آن را تعطیل کند یا دسترسی شما را ممنوع کند، وبلاگ خود و تمام زحمتی که برای آن کشیده اید را از دست خواهید داد.

مقایسه میزبانی

اگر می‌خواهید میزبانی رایگان داشته باشید، Blogger را انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید سایت خود را بر روی وردپرس بسازید، باید هزینه هاست خود را بپردازید. با این حال، شما مالکیت کامل سایت خود را خواهید داشت که برای بسیاری یک عامل مهم است.

WordPress vs Blogger Usability & Control

تجربه کاربری ارائه شده توسط وردپرس و بلاگر نیز بسیار متفاوت است. Blogger سریع و آسان تنظیم می شود، اما فاقد ویژگی ها و گزینه هایی است که اکثر ما در یک وب سایت می خواهیم. از طرف دیگر وردپرس مراحل بیشتری در فرآیند راه اندازی دارد و طراحی یک وب سایت کاملاً کارآمد زمان بیشتری می برد. با این حال، پس از ایجاد، کنترل کاملی بر سایت خود دارید، و بنابراین پتانسیل رشد و بهبود وبلاگ خود را در طول زمان دارید. بیایید نگاهی دقیق تر به قابلیت استفاده هر دو این پلتفرم بیندازیم.

قابلیت استفاده و کنترل وردپرس

همانطور که گفته شد، یک وب سایت وردپرسی روند راه اندازی بسیار کندتری دارد. برای شروع کار با وردپرس باید…

  1. یک نام دامنه بخرید
  2. یک ارائه دهنده میزبانی انتخاب کنید
  3. وردپرس را نصب کنید (این کار باید توسط ارائه دهنده میزبانی شما تسهیل شود)
  4. یک تم وردپرس را انتخاب کنید

اکثر مراحل بالا زمان بر است و تحقیقات لازم است تا به شما در انتخاب سرویس میزبانی مناسب و موضوع پروژه خود کمک کند.

بعد از اینکه وردپرس و تم جدید خود را نصب کردید، باید زمانی را صرف سفارشی کردن وبلاگ خود کنید. بسته به موضوعی که انتخاب کرده‌اید، این کار را می‌توان از طریق گزینه‌های تم در داشبورد وردپرس، با استفاده از سفارشی‌ساز در سمت زنده سایت، با صفحه‌ساز یا با استفاده از کد انجام داد. همچنین می‌توانید با استفاده از افزونه‌ها، ویژگی‌ها یا قابلیت‌های اضافی مورد نیاز خود را که توسط طرح زمینه شما ارائه نشده است نصب کنید.

هنگامی که سایت شما راه اندازی شد، می توانید پست های وبلاگ را از طریق ویرایشگر پست وردپرس اضافه کنید که در داشبورد وردپرس شما یافت می شود. استفاده از ویرایشگر پست آسان است و به شما امکان می دهد تصاویر، ویدئو، جداول، دکمه ها و موارد دیگر را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید.

همانطور که می بینید، وردپرس را نمی توان در عرض چند دقیقه راه اندازی کرد. با این حال، پس از نصب، کنترل کاملی بر جلوه های بصری و عملکرد وبلاگ خود و همچنین ابزارهای انتخابی برای سفارشی کردن سایت خود دارید. و گزینه افزودن هر گونه ویژگی اضافی به وبلاگ خود در هر زمان تضمین می کند که سایت شما می تواند تمام نیازهای وبلاگ نویسی شما را برآورده کند.

قابلیت استفاده و کنترل بلاگر

برای ثبت نام با Blogger، تنها چیزی که نیاز دارید یک آدرس Gmail است. ابتدا از شما خواسته می شود که یک نام برای وبلاگ خود انتخاب کنید و یکی از تم های Blogger را انتخاب کنید (که در بخش بعدی پوشش داده شده است). وبلاگ جدید شما سپس در ویرایشگر بلاگر باز می شود و آماده ویرایش است.

ویرایشگر بلاگر جایی است که شما تمام تغییرات را در وب سایت خود انجام می دهید. در اینجا می توانید ویجت ها را به صفحه اصلی خود اضافه کنید، صفحات جدیدی ایجاد کنید و پست های وبلاگ بنویسید و منتشر کنید. همچنین می توانید تجزیه و تحلیل وبلاگ خود را بررسی کنید، Google AdSense را مدیریت کنید، و موارد دیگر.

استفاده از ویرایشگر بلاگر نسبتاً ساده است. هر گونه تغییر ایجاد شده را می توان بلافاصله پیش نمایش کرد و تمام نیازهای لازم برای وبلاگ نویسی برآورده می شود. و هنگامی که از سایت خود راضی بودید، به سادگی روی انتشار کلیک کنید. بعد از آن سایت شما به صورت زنده، با مراقبت از میزبانی، سئو، امنیت و نگهداری فعال خواهد شد – راهی بسیار آسان برای انتشار یک وب سایت.

با این حال، ویژگی‌های ارائه شده توسط Blogger اساسی هستند و افزودن عملکرد اضافی فقط از طریق تعداد محدودی ویجت یا از طریق سفارشی‌سازی کد CSS امکان‌پذیر است. بنابراین، احساس مشخصی از عدم انعطاف پذیری در مورد اینکه چگونه می توانید سایت خود را سفارشی کنید و رشد دهید، وجود دارد.

مقایسه قابلیت استفاده و کنترل

اگر می خواهید وبلاگی را سریع و با کمترین سر و صدا راه اندازی کنید، بلاگر پلتفرم شماست. بدون مشکل میزبانی، و یک فرآیند راه اندازی ساده، می توانید به راحتی یک وبلاگ معقول ایجاد کنید.

گفته شد، Blogger مانند برخی از سازندگان وب سایت، تجربه طراحی سرگرم کننده و هیجان انگیزی را ارائه نمی دهد (مقاله ما را بررسی کنید WordPress در مقابل Wix). همچنین کنترل کمتری بر ظاهر و چیدمان سایت و همچنین ویژگی هایی که می توانید استفاده کنید به شما می دهد. بنابراین اگر امیدوارید یک سایت منحصر به فرد و جلب توجه ایجاد کنید، بلاگر راه حلی برای شما نیست.

راه اندازی وردپرس بیشتر طول می کشد، اما مزیت طولانی مدت کنترل را دارد. این به شما امکان می دهد ویژگی ها و عملکردهایی را که مختص نیازهای وبلاگ شما هستند اضافه کنید. همچنین می‌توانید وب‌سایت خود را به مرور زمان ارتقا دهید و ابزارهای اضافی را برای کمک به توسعه و موفقیت سایت خود اضافه کنید.

موضوعات وردپرس در مقابل بلاگر

هر دو وردپرس و بلاگر طیفی از تم های رایگان و ممتاز را برای انتخاب ارائه می دهند. بیایید بیشتر بدانیم!

موضوعات وردپرس

WordPress چیزهای زیادی برای ارائه در مورد تم ها دارد. اگر به دنبال تم های رایگان وردپرس هستید، همیشه باید از مخزن وردپرس یا از یک چاه انتخاب و نصب کنید. توسعه دهنده شناخته شده و قابل اعتماد مضامین موجود در مخزن وردپرس تحت یک فرآیند غربالگری دقیق قرار گرفته اند و شما آنها را به خوبی کدگذاری شده، ایمن و کاملاً کارکرده خواهید یافت. و با هزاران تم رایگان، مطمئناً چیزی متناسب با نیازهای خود در آنجا پیدا خواهید کرد.

همچنین مجموعه گسترده ای از تم های ممتاز وجود دارد که می توانید خریداری کنید. اینها را می‌توان دوباره مستقیماً از توسعه‌دهندگان تم یا از طریق بازارهای طرح زمینه مانند Themeforest خریداری کرد. تم‌های ممتاز عموماً گران‌تر از تم‌های Blogger هستند و قیمت آن‌ها از حدود 30 تا 100 دلار متغیر است. با این حال، بهترین تم های وردپرس معمولاً با ویژگی ها و عملکردهای چشمگیر عرضه می شوند و همچنین اسناد گسترده ای برای پشتیبانی از شما ارائه می کنند. در فرآیند طراحی شما.

علاوه بر تصمیم رایگان و ممتاز، شما همچنین باید یک “نوع” تم وردپرس را انتخاب کنید. بسیاری از تم های وردپرس برای هدف ساخته شده اند، به این معنی که آنها ویژگی های خاصی را برای پاسخگویی به یک جایگاه خاص در خود دارند. در انتهای دیگر طیف، مضامین چند منظوره قرار دارند. این تم ها شما را قادر می سازد تا وب سایت های اصلی را طراحی کنید و هر جنبه از سایت خود را سفارشی کنید.

موضوعات بلاگر

Blogger تعدادی تم رایگان ارائه می دهد که می توانید از داخل ویرایشگر انتخاب کنید. با این حال، قالب‌های ممتاز بلاگر را می‌توان از تعدادی از توسعه‌دهندگان بلاگر و از بازارهای تم مانند ThemeForest. این قالب ها معمولاً بین 20 تا 30 دلار قیمت دارند، بنابراین باعث خرابی بانک نمی شوند. بنابراین، هر جایگاهی که در وبلاگ نویسی دارید، می‌توانید یک تم Blogger را متناسب با سایت خود پیدا کنید.

مقایسه تم ها

در مورد تم های وردپرس در مقابل بلاگر واقعاً هیچ مقایسه ای وجود ندارد. تم های وردپرس با انتخاب بیشتر، طیف وسیع تری از ویژگی ها، طرح بندی ها و تصاویری بهتر و موارد دیگر بسیار برتر هستند. اگرچه برخی از تم های Blogger خوب در دسترس هستند، کمبود ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی آنها باعث می شود در کنار تم های با کیفیت برتری که وردپرس ارائه می دهد، فروش سختی داشته باشند.

ویژگی ها و عملکرد در وردپرس در مقابل بلاگر

افزودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافی به سایت شما را قادر می‌سازد تا از دیگر افراد متمایز شود و مستقیماً نیازهای مخاطبان شما را برآورده کند. بنابراین چگونه ویژگی ها و عملکردهای وردپرس و بلاگر مقایسه می شوند؟

ویژگی ها و عملکرد وردپرس

بیشتر تم های مدرن وردپرس دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و عملکردهای داخلی هستند. زمینه های ممتاز وردپرس به ویژه مجموعه ای از ابزارهای اضافی را در خود جای دهید. اینها از تم به تم متفاوت هستند، بنابراین همیشه قبل از خرید بررسی کنید که یک طرح زمینه شامل چه مواردی است.

با این حال، یکی از چشمگیرترین جنبه های وردپرس این است که هر ویژگی که می خواهید افزونه ای برای آن وجود دارد الف>. بنابراین اگر طرح زمینه شما با قابلیت‌های خاصی که نیاز دارید ارائه نمی‌شود، فقط به دنبال افزونه‌ای باشید که بتوان آن را به سرعت نصب کرد تا به راحتی ویژگی‌های بیشتری را به سایت خود اضافه کنید.

همانند تم ها، هزاران افزونه رایگان و ممتاز وردپرس در دسترس است. اینها را می‌توانید در مخزن وردپرس پیدا کنید، یا از توسعه‌دهندگان یا بازارهایی مانند CodeCanyon.

ویژگی ها و عملکرد بلاگر

یکی از بزرگترین ایرادات استفاده از بلاگر کمبود ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی است. بلاگر «ابزارها» را ارائه می دهد. این گجت ها تعدادی ویژگی مختلف را ارائه می دهند که وبلاگ نویسان می توانند برای کمک به ارتقای سایت خود اضافه کنند. عملکرد اسبابک شامل…

است

  • اشتراک ایمیل – خوانندگان خود را تشویق کنید به لیست ایمیل شما بپیوندند.
  • جستجوی وبلاگ – به مخاطبان خود اجازه دهید مطالب مورد علاقه خود را در وبلاگ شما جستجو کنند.
  • فهرست پست های محبوب – محبوب ترین پست های خود را به نمایش بگذارید.
  • لوگو – لوگوی خود را به وبلاگ خود اضافه کنید.
  • نمایه – نمایش اطلاعات مربوط به خودتان.

برای کسانی که تجربه کدنویسی دارند، Blogger همچنین به شما امکان می‌دهد طراحی وبلاگ خود را با استفاده از HTML یا CSS تغییر دهید، و همچنین کد HTML را از سایت‌های شخص ثالث اضافه کنید.

مقایسه ویژگی ها و عملکرد

مقایسه کمی بین ویژگی‌ها و عملکرد ارائه شده توسط بلاگر و وردپرس وجود دارد. اگرچه Blogger تمام ویژگی‌های ضروری مورد نیاز برای راه‌اندازی یک وبلاگ را ارائه می‌کند، اما به سادگی نمی‌تواند با مجموعه وسیعی از ابزارها و افزونه‌های پیشنهادی وردپرس رقابت کند.

WordPress vs Blogger Security and Maintenance

امنیت و نگهداری عمومی سایت شما، از جمله به روز رسانی، سرعت سایت، و پشتیبان گیری، همه جنبه های حیاتی مدیریت وب سایت هستند. پس چه تفاوتی بین بلاگر و وردپرس دارند؟

امنیت و نگهداری وردپرس

برخلاف بلاگر، اگر تصمیم دارید سایت خود را با وردپرس بسازید، امنیت و نگهداری را تا حد زیادی به تنهایی انجام می دهید. بنابراین، مهم است که فعال باشید و تعدادی افزونه نصب کنید که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را ایمن و کامل نگه دارید.

در اینجا چند مورد از مهم‌ترین افزونه‌های وردپرس وجود دارد که باید از همان ابتدا نصب کنید.

  • امنیت – با افزونه محبوب و رایگان Wordfence Security.
  • پشتیبان گیری – از افزونه ای مانند VaultPress یا UpdraftPlus تا به طور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت لزوم به راحتی آن را بازیابی کنید.
  • سرعت – W3 Total Cache سرعت وب‌سایت شما را بهبود می‌بخشد و عملکرد کلی (یا می توانید یک CDN رایگان را امتحان کنید.

امنیت و نگهداری بلاگر

امنیت و نگهداری از نگرانی بلاگر نیست، که برای بسیاری دلیل اصلی انتخاب بلاگر به عنوان پلتفرم آنهاست. از آنجایی که بلاگر تحت مالکیت و میزبانی Google است، تمام نیازهای امنیتی و نگهداری شما برطرف شده است. همچنین می توان از وبلاگ شما تنها با چند کلیک در رایانه شما نسخه پشتیبان تهیه کرد. و همه به صورت رایگان.

مقایسه امنیت و نگهداری

بدیهی است که بلاگر و وردپرس تجربیات بسیار متفاوتی را در مورد امنیت و نگهداری ارائه می دهند. تمام نیازهای امنیتی و نگهداری Blogger برای شما انجام می شود. در حالی که، با وردپرس، شما کنترل کامل را در دست دارید، اما باید به یاد داشته باشید که افزونه های خود را در صورت لزوم نصب کنید.

پشتیبانی وردپرس در مقابل بلاگر

راه اندازی یک وبلاگ در یک پلت فرم جدید می تواند یک کار دلهره آور باشد. بنابراین مهم است که سطح مناسبی از پشتیبانی وجود داشته باشد تا بتوانید به راحتی یک وب سایت مناسب ایجاد کنید. بیایید نگاهی به آنچه که پلتفرم‌های وردپرس در مقابل بلاگر در راه پشتیبانی ارائه می‌دهند بیاندازیم.

پشتیبانی از وردپرس

WordPress.org همچنین اسناد و انجمن های آنلاین گسترده ای را ارائه می دهد. با این حال، برای مبتدیان، این احتمالا بهترین مکان برای جستجوی کمک نیست. جامعه وردپرس بسیار بزرگ است و بسیاری از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها مقالات بی‌شماری نوشته‌اند و راهنماهایی در مورد نحوه شروع کار با وردپرس نوشته‌اند. این وبلاگ‌ها اغلب از زبان مبتدی‌پسندتری استفاده می‌کنند و دستورالعمل‌های گام به گام مفصلی در مورد نحوه شروع دارند. اگر مطمئن نیستید که چگونه یک وبلاگ وردپرس راه اندازی کنید، راهنمای عملی ما را در مورد چگونه با وردپرس شروع کنید< بخوانید. /a>.

جایی که پشتیبانی از وردپرس به‌ویژه برتری می‌یابد، خرید یک تم یا ابزار ممتاز است. بسته به موضوع، ممکن است آموزش های ویدئویی و مستندات، و همچنین پشتیبانی یک به یک از طریق ایمیل یا تلفن دریافت کنید. این به تنهایی اغلب باعث می شود یک تم ممتاز ارزش پول را داشته باشد.

پشتیبانی بلاگر

Blogger دارای اسناد گسترده‌ای است که جزئیات نحوه راه‌اندازی و مدیریت وبلاگ خود را توضیح می‌دهد، همچنین نکاتی درباره نحوه کمک به رتبه‌بندی مقالات خود در موتورهای جستجو و نحوه استفاده از Google Analytics برای نظارت بر عملکرد سایت خود.

در ویرایشگر بلاگر شما، یک تابع راهنما وجود دارد که به شما امکان می دهد موضوعات و مقالات بلاگر را جستجو کنید. و همچنین یک تالار گفتمان راهنما وجود دارد که انجمنی را فراهم می کند که در آن کاربران بلاگر می توانند گرد هم آیند، سؤال بپرسند و مشکلات را به اشتراک بگذارند.

نظرات نهایی در مورد وردپرس در مقابل بلاگر

تصمیم نهایی در مورد وردپرس در مقابل بلاگر به نیازهای شما و پروژه شما بستگی دارد.

Blogger یک پلت فرم ایده آل برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک پروژه وبلاگ نویسی سریع و در عین حال کوچک هستند – یک مجله آنلاین، به اشتراک گذاری تجربه سفر با خانواده و دوستان، یا نمایش تجربه ای مانند عروسی. راه‌اندازی آن سریع، آسان و رایگان است – با این حال جبران آن عدم وجود ویژگی‌های گسترده و همچنین عدم کنترل و مالکیت شما بر سایت شما است.

وردپرس شما را قادر می سازد تا هر نوع وب سایتی را ایجاد کنید و آن را مطابق با مشخصات دقیق خود سفارشی کنید. اگر تا به حال از وردپرس استفاده نکرده اید، یادگیری و ایجاد سایت خود کمی طول می کشد. با این حال، امکانات بلندمدتی که وردپرس فراهم می‌کند، استقامت در شروع آهسته اولیه را ارزش آن را دارد.

بنابراین، اکنون درک خوبی از مزایا و کمبودهای وردپرس و بلاگر دارید، کدام یک را انتخاب می کنید؟

وردپرس در مقابل بلاگر – لطفاً نظرات خود را در مورد هر پلتفرم در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل