چگونه دید سایت تجارت الکترونیک خود را افزایش دهیم

چگونه دید سایت تجارت الکترونیک خود را افزایش دهیم

وردپرس یک ابزار قدرتمند برای ایجاد وبلاگ، صفحات فرود، نمونه کارها، دایرکتوری های تجاری و حتی فروشگاه های آنلاین است. استفاده از آن آسان است و ویژگی‌های انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد، بنابراین جای تعجب نیست که کارآفرینان بیشتر و بیشتر وردپرس را برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود انتخاب می‌کنند. اما با این همه رقابت فزاینده، چگونه می‌توانید دید آنلاین سایت تجارت الکترونیکی خود را که دارای ووکامرس است افزایش دهید تا مطمئن شوید که مخاطبان هدف شما محصولات شما را می‌بینند؟

خوشبختانه شما قبلاً با استفاده از وردپرس یک انتخاب عالی انجام داده اید. همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد از بهترین بخش های وردپرس، ویژگی های آسان و انعطاف پذیر آن است. وردپرس بر اساس کد ایمن و معتبر ساخته شده است، با گزینه های بصری برای ایجاد محتوا. به علاوه، این یک پلت فرم به اندازه کافی قدرتمند است که تقریباً برای هر نوع کسب و کاری عالی کار می کند، زیرا فقط باید یک افزونه نصب کنید تا ویژگی هایی را که نیاز دارید اضافه کنید – مانند نصب WooCommerce برای راه اندازی فروشگاه خود. به همین راحتی است.

اما هنگامی که یاد گرفتید چگونه با WooCommerce یک فروشگاه آنلاین بسازید ، چند کار وجود دارد که می توانید برای افزایش دید آنلاین فروشگاه تجارت الکترونیک خود انجام دهید. در اینجا 5 راه آسان برای شروع وجود دارد.

1. وبلاگ نویسی را شروع کنید

فروشگاه آنلاین راهی عالی برای فروش محصولات یا خدمات است، به خصوص که وردپرس این کار را بسیار آسان کرده است. اما یکی از بهترین راه ها برای افزایش دید آنلاین برای سایت تجارت الکترونیکی خود، وبلاگ است. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که هنگام راه اندازی وبلاگ باید به خاطر بسپارید. .

محتوای عالی ایجاد کنید

ابتدا، برای ایجاد محتوایی که مخاطب هدف شما از آن لذت می برد، وقت بگذارید. به یاد داشته باشید که هدف شما جذب مشتریان بالقوه است، بنابراین در مورد موضوعات مرتبط با جایگاه محصول خود بنویسید. اگر دستگاه تصفیه هوا می فروشید در مورد آلاینده های رایج هوا، نحوه مبارزه با آنها و بهترین فیلترها برای افراد مبتلا به آلرژی بنویسید. اگر صاحب یک بوتیک مد هستید، ممکن است بخواهید درباره جشنواره های آینده، ظاهر افراد مشهور و ترندهای اینستاگرام وبلاگ بنویسید. شما ایده را دریافت کردید.

افزودن پیوندهای داخلی

گام بعدی شما این است که به مقالات خود در مقالات خود پیوند دهید. بسته به جایگاه خود، ممکن است محتوای “سنگ بنا” داشته باشید که بخواهید در صورت مرتبط بودن به آن لینک دهید. بنابراین هنگام ایجاد محتوای جدید، ایده خوبی است که مقالات موجود خود را در ذهن داشته باشید. به عنوان مثال، از آنجایی که WPExplorer یک وبلاگ وردپرس است، یکی از مقالات اصلی ما در مورد بهترین میزبانی وردپرس بنابراین وقتی طبیعی است پیوندی به آن اضافه می کنیم.

شامل محصولات در پست ها

از آنجایی که می‌خواهید با استفاده از یک وبلاگ، فروش محصول را افزایش دهید، واقعاً باید محصولات خود را در وبلاگ خود تبلیغ کنید. WooCommerce به لطف ووکامرس داخلی و منحصر به فرد، این کار را بسیار آسان می کند. کدهای کوتاه.

کدهای کوتاه WooCommerce استفاده شده در پوسته Noir WordPress.

برای پیوند دادن به محصولات خاص، از شناسه‌های محصول استفاده کنید (که می‌توانید در داشبورد وردپرس خود در زیر WooCommerce > محصولات وقتی روی هر مورد قرار می‌گیرید مشاهده کنید):

[products ids="1، 2، 3، 4"]

همچنین می‌توانید فقط موارد فروش خود را نشان دهید، و همچنین ویژگی‌های کد کوتاه بیشتری مانند محصولات در هر صفحه و تعداد ستون‌ها را اضافه کنید:

[sale_products per_page="6" columns="3"]

چندین ویژگی دیگر برای انتخاب وجود دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر فقط روی پیوند بالا کلیک کنید). بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه حیوانات خانگی هستید و در مورد غنی سازی حیوانات می نویسید، می توانید به برخی از پرفروش ترین درختان گربه خود پیوند دهید و حتی آنها را بر اساس رتبه یا محبوبیتشان سفارش دهید. این یک راه عالی برای هدایت ترافیک از وبلاگ شما به طور مستقیم به فروشگاه شما است.

2. تمرکز بر SEO

سئو باید یکی از محورهای اصلی هر وبلاگ یا فروشگاه آنلاین باشد. اغلب گفته می شود که “محتوا پادشاه است” وقتی به سئو مربوط می شود، اما نوشتن محتوای شگفت انگیز تضمین نمی کند که مقاله یا محصول شما در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing رتبه بندی می شود.

راهنماهای زیادی برای بهبود SEO وردپرس شما وجود دارد ، اما وقتی نوبت به سئو برای تجارت الکترونیک می‌رسد، بهترین گزینه معمولاً استفاده از یک افزونه SEO با افزونه WooCommerce است.

از یک افزونه SEO خوب استفاده کنید

وقتی صحبت از سئو وردپرس می شود، دو افزونه اصلی وجود دارد که اکثر کاربران از بین آنها انتخاب می کنند – بسته سئو All in One یا Yoast SEO. واقعاً نمی توانید با هیچ یک از گزینه ها اشتباه کنید، زیرا هر دو ویژگی های کلیدی مانند نقشه سایت XML (که برای موتورهای جستجو برای یافتن، خزیدن و فهرست بندی صفحات مهم شما کاملاً ضروری است)، ارزیابی محتوا و تغییر مسیر پیوندها. به علاوه، هر دو افزونه WooCommerce را برای مدیریت سئوی فروشگاه شما آسان می کنند.

WooCommerce رایگان – All in One SEO برنامه افزودنی Pack گزینه های جدیدی را برای نوع پست سفارشی «محصولات» شما اضافه می کند. به این ترتیب می توانید به راحتی عنوان، توضیحات، کلمات کلیدی و ویژگی های عنوان را برای همه اقلام موجود در فروشگاه خود مدیریت کنید.

به‌طور پیش‌فرض، افزونه رایگان Yoast SEO مدیر سئوی معروف خود را به صفحات محصول اضافه می‌کند تا بتوانید محتوای خود را (بر اساس آزمون خواندن Flesch، طول محتوا و صدای غیرفعال)، تراکم کلمه کلیدی، پیوندها، توضیحات متا و عنوان SEO را بهینه کنید. برای موتورهای جستجو، تصاویر و موارد دیگر. اما برای اینکه از رقبای خود جلوتر بمانید، ممکن است بخواهید Yoast برتر را در نظر بگیرید. افزونه WooCommerce SEO برای ویژگی‌های پیشرفته مانند پین‌های غنی برای محصولات، خرده‌فروشی‌های فروشگاه و نقشه‌های سایت بهینه‌شده (افزونه به‌طور خودکار صفحات نتیجه فیلتر را حذف می‌کند).

3. در شبکه های اجتماعی شرکت کنید

با راه اندازی وبلاگ و سئوی فروشگاه شما، گام بعدی شما این است که از دنبال کنندگان اجتماعی خود برای افزایش دید آنلاین فروشگاه تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند منبع عظیمی از ترافیک برای فروشگاه شما باشند، و با ارائه معاملات انحصاری مرتبط با اشتراک‌گذاری اجتماعی، می‌توانید به راحتی و بدون هیچ تلاشی مشتریان جدیدی جذب کنید.

کوپن‌ها یا معاملات انحصاری ارائه دهید

یک گزینه ایجاد کوپن یا معاملات خاص برای دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی است. WooCommerce شامل یک ویژگی داخلی برای ایجاد کوپن بر اساس درصد، مبلغ دلار یا یک محصول خاص است. همچنین می‌توانید تاریخ انقضای سفارشی را برای «فروش ساعت خوش» اضافه کنید یا محدودیت استفاده را تعیین کنید تا فقط «۱۵ مشتری اول ۱۵ درصد پس‌انداز کنند» تا احساس فوریت ایجاد کنید. این یک راه عالی برای جلب توجه مشتری جدید در رسانه های اجتماعی و متقاعد کردن آنها برای تکمیل خرید است.

پاداش “ارجاع به دوست” را فعال کنید

یک گزینه دیگر این است که انگیزه ای برای مشتریان فعلی خود ارائه دهید تا برند شما را به دوستان و خانواده خود با تبلیغات “ارجاع به دوست” توصیه کنند. به این ترتیب وقتی مشتری فعلی پیوند خود را با دوست خود به اشتراک می گذارد، 10 دلار تخفیف به حسابش اضافه می شود و دوستانش کوپن 10 دلاری دریافت می کنند که برای اولین خریدشان اعمال می شود.

برای افزودن معاملات دهان به دهان خود، می‌توانید برای افزونه رایگان WooCommerce به یک دوست مراجعه کنید. این افزونه یک سیستم ارجاع ساده با یک لینک منحصر به فرد برای هر یک از مشتریان شما ایجاد می کند تا به اشتراک بگذارند. سپس همانطور که آنها کاربران جدید را معرفی می کنند، افزونه به طور خودکار کوپن های یکبار مصرف برای هر دو طرف ایجاد می کند – تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و مراجعات را تماشا کنید.

4. آن را جالب نگه دارید

ایجاد محتوا و معاملات برای مخاطبان شما یک راه عالی برای بازگرداندن مردم است، اما چگونه می‌توانید افراد جدیدی را برای بازدید از فروشگاه خود پیدا کنید؟ مطمئناً می‌توانید از روش‌های سنتی تبلیغات استفاده کنید، اما در اینجا چند ایده بازاریابی وجود دارد که می‌توانید برای جذاب نگه داشتن تبلیغ سایت خود از آنها استفاده کنید:

  • شبکه و پست مهمان برای وبلاگ های دیگر برای دستیابی به مخاطبان جدید
  • یک خبرنامه راه اندازی کنید (ما از MailChimp استفاده و توصیه می کنیم) برای اشتراک گذاری شما پست های وبلاگ جدید و فروش/رویدادهای آتی فروشگاه
  • برای برنده شدن یک کالا از فروشگاه خود یک جایزه برای مشتریانی که شرکت کنند اجرا کنید (ما دوست داریم از Rafflecopter< /a>) با رسانه های اجتماعی و خبرنامه خود به عنوان گزینه های ورودی
  • مقالات موضوعی را برای تعطیلات منتشر کنید و مجموعه محصولات را برای NYE، 4 ژوئیه، سال تحصیلی جدید و غیره جمع آوری کنید.
  • با اینفلوئنسرهای اجتماعی کار کنید تا در مورد نام تجاری خود اطلاعاتی به دست آورید (لطفاً توجه داشته باشید: این ممکن است گران باشد، حتی بسیار گران است، اما بسته به جایگاه شما، یکی از پرسودترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید در کسب و کار خود انجام دهید)

تعداد زیادی وجود دارد که می توانید برای ادامه تبلیغ فروشگاه تجارت الکترونیک خود انجام دهید. کافیست در هنگام ایجاد سایت خود، پایدار و خلاق باشید تا به افزایش دید آنلاین ادامه دهید.

5. ثبت نام در Google

در آخر، ما به شدت توصیه می کنیم راه اندازی فروشگاه خود را با Google برای کسب و کار من انجام دهید، اگر شما یک مکان فیزیکی دارید به این ترتیب می‌توانید فهرست کسب‌وکار خود را در Google Maps ایجاد یا ادعا کنید، اطلاعات مرتبط (مانند ساعت کاری یا منوها) را اضافه کنید، به نظرات مشتریان در Google پاسخ دهید و حتی رویدادهای آینده خود را تبلیغ کنید. کافیست راهنمای شروع به کار را برای تأیید و بهینه سازی دنبال کنید کسب و کار شما.

Google برای کسب‌وکار من همچنین دارای داشبورد مفیدی است تا بتوانید ببینید کاربران چگونه نمایه کسب‌وکار شما را آنلاین پیدا می‌کنند، روی چه چیزی کلیک می‌کنند و کجا هستند (از لحاظ جغرافیایی). این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند عملیات‌های کسب‌وکار و استراتژی‌های بازاریابی خود را تنظیم کنید تا بیشتر مورد توجه پایگاه مشتریانتان باشد و دید آنلاین را افزایش دهید.

چگونه می توانید دید آنلاین سایت تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید

امیدواریم توانسته باشید از 5 نکته ما در مورد نحوه افزایش دید آنلاین فروشگاه خود چیز جدیدی یاد بگیرید. یا شاید حداقل چند نکته برای کسب و کار شما مفید بوده است. اجرای هر کسب‌وکاری ممکن است گاهی اوقات احساس سختی کند، اما حداقل اگر وردپرس را انتخاب کنید، وب‌سایت شما می‌تواند کمی قابل مدیریت باشد. اما ایجاد یک وبلاگ، تمرکز بر SEO، استفاده از رسانه‌های اجتماعی، تبلیغ محتوای خود و استفاده از ابزارهایی مانند Google به نفع خود، قطعاً پتانسیل بالایی برای افزایش دید آنلاین برای سایت تجارت الکترونیک شما دارد.

آیا سؤال دیگری در مورد چگونگی افزایش دید آنلاین دارید؟ یا نکات بیشتری برای سایر صاحبان سایت های تجارت الکترونیک؟ فقط یک نظر در زیر بنویسید.

خروج از نسخه موبایل