راهنمای مدیریت دارایی دیجیتال وردپرس نهایی

راهنمای مدیریت دارایی دیجیتال وردپرس نهایی

مدیریت دارایی دیجیتال سازماندهی سیستماتیک همه دارایی های دیجیتال شما در یک مکان متمرکز است. می‌پرسید «دارایی‌های دیجیتال» چیست؟ خوب، آنها شامل همه فایل‌های رسانه‌ای شما مانند عکس‌ها، ویدیوها، اسناد، وکتورها، فایل‌های فتوشاپ، دارایی‌های صوتی و غیره می‌شوند. اگر برنامه‌نویس هستید، مدیریت دارایی دیجیتال را به عنوان «git» برای بازاریابان در نظر بگیرید.

اگر تعجب می‌کنید که چرا در عصر Dropbox و Google Drive به سیستم مدیریت دارایی دیجیتال نیاز دارید، و زمانی که وردپرس این سیستم را ارائه می‌دهد مدیریت تصویر و تنظیمات ساده مدیر رسانه، اجازه دهید داستانی را برای شما تعریف کنم.

داستان بهره وری

داستان ما با یک مجله فناوری بزرگ شروع می‌شود که هر روز صدها پست از جمله پست‌های وبلاگ، داستان‌های اینستاگرام، ویدیوها، عکس‌ها، توییت‌ها، عکس‌های فوری و بسیاری دیگر را تولید می‌کند. تیم محتوای آنها بزرگ و متنوع است. حتی ممکن است در چندین دفاتر پخش شود.

سام، یکی از نویسندگان فناوری که اخیراً استخدام شده، در حال کار بر روی مقاله ای به نام وضعیت محاسبات ابری در سال 2017 است. همانطور که همه ما می دانیم، بدون توجه به اندازه، پیوند داخلی یک روش خوب است. وبلاگ. مانند هر روزنامه نگار دیجیتال خوب، سم بررسی می کند که آیا تیم در گذشته یک اینفوگرافیک در مورد رایانش ابری تهیه کرده بود یا خیر – چیزی که او می توانست در مقاله خود از آن استفاده کند. یکی از همکاران با اطمینان به او اطلاع داد که واقعاً چنین اینفوگرافیکی وجود دارد که همین چند ماه پیش تهیه شده است. و اینکه جایی در پوشه Dropbox شرکت آنها بود.

پس از 27 دقیقه جستجوی گسترده در همه پوشه‌هایی که قرار بود اینفوگرافیک قرار باشد، سام فایل PSD اینفوگرافیک را پیدا می‌کند. اما این نسخه مناسب نیست – به دلیل این واقعیت که “برای بررسی” نامیده می شود. 12 دقیقه دیگر جستجو کرد و سم در نهایت تصمیم گرفت مقاله منتشر شده را از گوگل جستجو کند و اینفوگرافیک را دانلود کند. اما افسوس! آن اینفوگرافیک نیاز به چند تغییر داشت. سم با اکراه فتوشاپ را باز می کند و دعا می کند که هنوز اصول اولیه را به خاطر بسپارد.

چرا در مورد سام صحبت می کنیم؟

سم سه ربع ساعت (یعنی تقریباً دو قسمت و نیم از تئوری انفجار بزرگ) را صرف تلاش کرد تا نسخه مناسب اینفوگرافیک را بیابد. این بار، می‌توانست برای چیزی بسیار سازنده‌تر استفاده شود – مانند – نمی‌دانم –  کار کردن روی مقاله؟ ما واقعاً نمی دانیم که آیا سم آن روز مقاله را تمام کرد یا نه.

اما تا به حال، احتمالاً از خود پرسیده اید که هدف این داستان چیست؟ در هر سازمانی، مدیریت دارایی دیجیتال یک مؤلفه ضروریبرای بهره وری است. وقتی یک کارمند تقریباً یک ساعت را صرف جستجوی فایل‌هایی می‌کند که باید به آسانی در دسترس باشند، این زمان تلف می‌شود. شرکت در حال ضرر دادن است.

برای کسانی از شما که می خواهید پنجره را ببندید (یا دکمه خانه را فشار دهید)، مدتی با من صبر کنید. من چند آمار خوب برای شما دارم. حتی اگر بقیه مقاله را دوست ندارید، آمار به تنهایی برای آن مکالمات آبسردکن در محل کار کافی است.

آمارهای جالب در مورد مدیریت دارایی دیجیتال

عدم اجرای سیستماتیک مدیریت دارایی های دیجیتال در سازمان های بزرگ، باعث از دست دادن بسیار زیاد در بهره وری می شود. که به طور غیر مستقیم مساوی از دست دادن پول است.

در حالی که یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال برای همه نیست، در اینجا تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد مدیریت دارایی دیجیتال در یک سازمان بزرگ چقدر می‌تواند مهم باشد.

زمان صرف شده برای جستجوی اسناد

مطالعه 2012 مطالعه IDC پیشنهاد کرد که افراد بیش از 9 ساعت در هفته را صرف “پرونده کردن و سازماندهی اسناد” و “جستجوی اسناد” کنند.

زمان صرف شده برای مدیریت اسناد: نظرسنجی از ۸۴۰ کارگر اطلاعاتی، به طور مساوی در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، استرالیا و ژاپن تقسیم شده است. منبع: IDC’s Information Worker Survey، 2012.

نرخ موفقیت جستجوی فایل رسانه

شرکت تحقیقات بازار GISTICS دریافت که 62٪ از بازاریابی و حرفه ای خلاق بین 1 تا 6 ساعت در هفته را صرف مدیریت فایل ها می کنند. علاوه بر این، GISTICS دریافت که افراد خلاق به طور متوسط ​​83 بار در هفته به دنبال رسانه می گردند و در 35 درصد مواقع بدون مدیریت دارایی دیجیتال نمی توانند آن را پیدا کنند.

راه حل: آنها تخمین زدند که یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال به کاهش زمان جستجوی دارایی ها تا بیش از 85٪ کمک می کند و میزان شکست در مکان یابی رسانه به 5 کاهش می یابد. %.

طبق تحقیقات GISTICS، یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال به کاهش زمان جستجوی دارایی ها تا بیش از 85 درصد کمک می کند!

بازگشت سرمایه سیستم مدیریت دارایی دیجیتال

گروه آبردین دریافت که شرکت‌های «بهترین در کلاس» در طیف وسیعی از صنایع، دو برابر بیشتر از شرکت‌های متوسط ​​در صنعت مربوطه خود، از سیستم مدیریت دارایی دیجیتال برای عملکردهای بازاریابی استفاده می‌کنند. همین شرکت‌های «بهترین در کلاس» کاهش 23 درصدی سال به سال را در زمان ورود به بازار و افزایش 18 درصدی در میانگین بازده سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی گزارش کردند. وقتی از آنها پرسیده شد «چگونه سرمایه‌گذاری در مدیریت دارایی دیجیتال بر عملکرد تأثیر می‌گذارد؟»، 69 درصد کاهش زمان چرخه ایجاد دارایی را گزارش کردند، 40 درصد گفتند که زمان کمتری را برای انتقال فایل‌ها صرف کرده‌اند، و 63 درصد نشان دادند که هزینه‌های نمایندگی کاهش یافته است.

منبع: ایان مایکلز، “راهنمای بازاریابان برای توجیه سرمایه گذاری در مدیریت دارایی دیجیتال، گزارش پژوهشی گروه آبردین

در سازمان‌های بزرگ، سیستم مدیریت دارایی دیجیتال معمولاً زمان ورود به بازار را 23% کاهش می‌دهد و میانگین بازگشت سرمایه بازاریابی را 18% افزایش می‌دهد.

نرخ پذیرش سیستم مدیریت دارایی دیجیتال

برای جمع‌آوری آن، فراست و سالیوان می‌گوید: «از آنجایی که شرکت‌ها رسانه‌های دیجیتال غنی‌تری را به استراتژی برند خود اضافه می‌کنند، اندازه فایل‌ها در حال افزایش است. ذینفعان این دارایی ها بارها از نظر جغرافیایی پراکنده هستند، اما هنوز باید به راحتی به دارایی های مشابه از مکان های مختلف دسترسی داشته باشند و با آنها همکاری کنند. از طریق ادغام با سیستم های شخص ثالث با استفاده از خدمات وب و ارائه کنترل دسترسی مشروط، سیستم های مدیریت دارایی دیجیتال اکنون به یک پلت فرم ایده آل برای فعال کردن چنین همکاری در یک گردش کار یکپارچه تبدیل شده اند.”

آنها همچنین پیش بینی می کنند که انتظار می رود بازار مدیریت دارایی دیجیتال با نرخ رشد مرکب سالانه بیش از 30 درصد رشد کند و تا سال 2013 به درآمدی بیش از یک میلیارد دلار دست یابد.

منبع: موکول کریشنا، “تحقق ارزش پیشنهادی راه حل های مدیریت دارایی دیجیتال میزبانی شده”، 2009 و “بازار مدیریت دارایی دیجیتال جهانی، 2010

چرا به یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال نیاز دارید؟

خوانندگانی که در محیط‌های شرکتی معمولی کار می‌کنند، حداقل با یکی از نکات ذکر شده در زیر مواجه شده‌اند. افراد دپارتمان خلاق و بازاریابی با اکثر آنها موافقت خواهند کرد. باهاتون مخالفم؟ نظرات خود را در بخش نظرات بنویسید!

1. نگهداری فایل‌های به‌روز: شما زمان زیادی را برای نگهداری نسخه‌های به‌روز دارایی‌های دیجیتال خود تلف خواهید کرد. این مشکل به صورت تصاعدی با اندازه تیم تقویت می شود.

در حالی که بسیاری از SMB ها Dropbox را ترجیح می دهند (به دلیل محبوبیت و هزینه کم آن)، کارمندان به طور منظم کار خود را در Dropbox ذخیره نمی کنند. در نتیجه، تیم از نسخه‌های قدیمی یا نادرست فایل‌ها استفاده می‌کند.

2. اشتراک گذاری فایل و پوشه: در حالی که من عاشق استفاده از Dropbox هستم، برخی از ویژگی های کنترل دسترسی کاربر وجود دارد که Dropbox هنوز ندارد. می‌توانید یک زیرپوشه از پوشه‌ای که قبلاً به اشتراک گذاشته شده است را به اشتراک بگذارید. در حالی که کار تیم من در یک پوشه اصلی ذخیره می شود، من نمی توانم یک زیرپوشه را با فریلنسری که به کتاب نام تجاری و فایل های دارایی دیجیتال نیاز دارد به اشتراک بگذارم. به‌علاوه، تخصیص/به‌روزرسانی جداگانه مجوز برای هر کاربر بسیار دشوار است.

راه حل: یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال برای این کار ساخته شده است. شما می توانید سطوح دسترسی چندگانه را برای کاربران مختلف ایجاد کنید، خواه یک مدیر پروژه ارشد، توسعه دهنده قراردادی یا یک طراح آزاد. هماهنگی با چندین آژانس با مدیریت متمرکز دارایی، نقش های کاربری متعدد و مجوزهای جزئی بسیار آسان تر می شود.

3. تیم‌های راه دور: در سازمان‌هایی با دفاتر متعدد، هماهنگی بین تیم راه دور شما دردسرساز است و هزینه‌های زیادی را شامل می‌شود. بدون سیستم مدیریت دارایی دیجیتال (یا افزونه های مدیریت پروژه)، هیچ مکان متمرکزی وجود ندارد که در آن همه دارایی های دیجیتال ذخیره شوند. این همچنین منجر به مشکلات کنترل نسخه می‌شود و بازاریابان git را درک نمی‌کنند.

معرفی یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال به لطف مدیریت متمرکز دارایی، موهبتی برای تیم های راه دور و غیرمتمرکز است.

4. هزینه: در حالی که پیاده سازی سیستم مدیریت دارایی دیجیتال در ابتدا گران است، هزینه آن اغلب با اضافه شدن تعداد زیادی کاربر یکسان می شود. در یک راه حل معمولی ذخیره سازی ابری مانند Dropbox، هزینه سالانه ممکن است بیشتر از سیستم مدیریت دارایی دیجیتال باشد، زیرا تعداد کاربران افزایش می یابد. ما حتی به مقدار زمان و پولی که در هزینه های بهره وری صرفه جویی می کنید اشاره نکردیم!

مدیریت دارایی دیجیتال 101

اکنون که چرا ممکن است به سیستم مدیریت دارایی دیجیتال نیاز داشته باشد، پرداختیم، بیایید به انواع سیستم‌های مدیریت دارایی دیجیتال بپردازیم.

انواع راه حل های مدیریت دارایی دیجیتال

یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال را می توان به سه روش در یک سازمان پیاده سازی کرد. عامل متمایز، فرض سیستم مدیریت دارایی دیجیتال است. به عبارت دیگر، موقعیت نرم افزار مدیریت دارایی دیجیتال، و مکان دارایی های دیجیتال واقعی، عوامل بسیار مهم هستند.

راه حل مدیریت دارایی دیجیتال SaaS

همچنین به عنوان یک راه حل مدیریت دارایی دیجیتال ارائه شده در پلت فرم کلاسیک “نرم افزار به عنوان سرویس” شناخته می شود، این معمولا ساده ترین شکل استقرار سیستم مدیریت دارایی دیجیتال است.

در ازای استفاده از نرم افزار، ماهیانه هزینه پرداخت می کنید. شما دارایی های خود را از یک رابط وب یا یک برنامه تلفن همراه آپلود و مدیریت می کنید. تمام دارایی های دیجیتال شما به طور ایمن در فضای ابری ذخیره می شوند. پهنای باند توسط شرکت SaaS تحویل و مدیریت می‌شود، همراه با نگهداری، ارتقاء امنیت و کنترل دسترسی کاربر.

فایل‌های سازمان شما در واقع در ابر عمومی (یا ترکیبی) خارج از فایروال سازمان ذخیره می‌شوند. هزینه اجرای راه حل مدیریت دارایی دیجیتال SaaS کم است و معمولاً سریع ترین راه حلی است که می توان به کار گرفت.

راه حل مدیریت دارایی دیجیتال On-Premise

به نرم افزار سطح سازمانی فکر کنید که قبل از عصر ابری مستقر شده است. این نرم افزار به صورت دستی در سرورهای شرکت نصب می شود و پرداخت بیشتر یک بار با به روز رسانی نرم افزار/امنیتی و قراردادهای نگهداری سالانه خواهد بود.

این نمونه ای از یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال داخلی است. دارایی های دیجیتالی سرورهای شرکت را نمیترک می کنند. معمولاً، اینها توسط سازمان‌هایی با دارایی‌های رسانه‌ای ارزشمند مانند عکس‌ها، فیلم‌ها، صدا و غیره استفاده می‌شوند. به یک شرکت مجله ووگ یا رولینگ استون فکر کنید – آن‌هایی هستند که حداکثر ارزش را از یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال به دست می‌آورند.

راه حل مدیریت دارایی دیجیتال ترکیبی

ما در زمانی زندگی می‌کنیم که سال‌های طلایی برای استارت‌آپ‌ها و SMB‌ها محسوب می‌شود. بخش مشکل اینجاست – بیشتر شرکت ها ترجیح می دهند کنترل دقیقی بر روی داده های خود داشته باشند و همیشه در پشت دیوار آتش نگه داشته شوند. اگر SMB و استارت‌آپ‌ها به یک راه‌حل مدیریت دارایی دیجیتال نیاز داشته باشند، اما نتوانند از عهده هزینه‌های استقرار در محل برآیند، چه؟

ساده. شما یک راه حل مدیریت دارایی دیجیتال ترکیبی برای آنها می سازید!

مثال زیر را در نظر بگیرید:

به یک شرکت مجلات معروف فکر کنید. مجله ال؟ باشه!

مجله Elle عکس‌هایی دارد که می‌توانند در دو دسته کلی طبقه‌بندی شوند.

  • دسته یک – عکس‌های بسیار محرمانه که تا ۶ ماه دیگر منتشر نمی‌شوند.
  • دسته دو – عکس هایی که در شماره های قبلی مجله منتشر شده است.

به نفع مجله Elle است که عکس‌ها را در زیر دسته یک در سرورهای خود در پشت فایروال شرکت ذخیره کند و نگذارید آنها در ابر عمومی ذخیره شوند.

عکس‌های زیر دسته دو قبلاً برای عموم منتشر شده است. بنابراین، آنها را می توان در ابر عمومی خارج از فایروال شرکت ذخیره کرد. این امر همچنین سودمند خواهد بود زیرا تیم فناوری اطلاعات مجله Elle را از مدیریت پهنای باند و مسائل امنیتی نجات می‌دهد.

اکنون، یک راه حل ترکیبی مدیریت دارایی دیجیتال ترکیبی از یک و استقرار ابری است. فایل‌های خصوصی از طریق استقرار در محل ذخیره می‌شوند و به آن‌ها دسترسی پیدا می‌شود و فایل‌های عمومی در ابر برای دیدن همه دنیا ذخیره می‌شوند.

به عبارت دیگر، مجله Elle می‌تواند عکس‌های منتشر نشده خود را در استقرار در محل و عکس‌های عمومی را در استقرار ابری ذخیره کند. یک مدیریت دارایی دیجیتال ترکیبی بهترین های دو جهان را کنار هم می گذارد. به زبان ساده، این می‌تواند به بسیاری از شرکت‌ها کمک کند تا استانداردهای امنیتی خود را حفظ کنند و به اطلاعات عمومی از یک منبع بهینه‌سازی دسترسی دسترسی پیدا کنند.

برچسب‌گذاری منابع و مدیریت فراداده

یکی از اهداف اساسی سیستم مدیریت دارایی دیجیتال سازماندهی و مدیریت منابع رسانه ای سازمانی است که در آن مستقر شده است. راه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. برخی از سیستم های مدیریت دارایی دیجیتال ممکن است از طبقه بندی ساده برای سازماندهی اطلاعات استفاده کنند. در حالی که دیگران می توانند از یادگیری ماشینی پیشرفته و هوش مصنوعی برای درک محتوای تصاویر و برچسب گذاری/دسته بندی آنها بدون دخالت انسان استفاده کنند. در پاراگراف‌های بعدی، ما قصد داریم به برخی از روش‌های اساسی که در آن یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال منابع را مدیریت می‌کند، با نام دارایی‌های دیجیتال نگاه کنیم.

تاکسونومی

تاکسونومی چیست؟ خوب، این چیزی نیست جز طبقه بندی داده ها. یک سطح پایه از طبقه بندی می تواند نوع فایل باشد. یک منبع می‌تواند چندین نوع فایل از جمله تصاویر، ویدئوها، فایل‌های PDF، فایل‌های صوتی و غیره داشته باشد. تصاویر را می‌توان به موارد زیر طبقه‌بندی کرد: png، ai، eps، jpg، و غیره.

نوع دیگری از طبقه بندی می تواند قابلیت مشاهده (عمومی/خصوصی) باشد. فایل هایی که مجاز به نمایش در وب عمومی هستند را می توان به عنوان عمومی دسته بندی کرد. و مواردی که قرار است در پشت فایروال های شرکت قفل شوند را می توان به عنوان خصوصی دسته بندی کرد.

یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال می تواند از طبقه بندی های ساده مانند دسته ها و برچسب های چند سطحی برای سازماندهی منابع رسانه موجود استفاده کند. این بدان معناست که شما می توانید به سرعت فایل های مورد نیاز خود را با بررسی دسته بندی های تعریف شده پیدا کنید.

مدیریت فراداده

به بیان ساده، ابرداده، داده‌ای درباره داده است. به اطلاعات EXIF ​​یک تصویر فکر کنید. جزئیاتی مانند داده/زمان گرفتن عکس، مختصات GPS، اطلاعات ISO، و غیره، متادیتای ثبت تصویر یک عکس را تشکیل می دهند. به طور مشابه، برای یک فایل PDF، یک ابرداده معمولی می‌تواند حاوی نویسنده، برچسب‌ها، دسته‌ها، تاریخ انتشار و غیره باشد.

یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال قادر به خواندن این ابرداده و جستجو و فیلتر کردن نتایج جستجو بر اساس درخواست شما است.

شروع با مدیریت دارایی دیجیتال برای وردپرس

WordPress شکل بسیار ابتدایی یک راه حل مدیریت دارایی دیجیتال را ارائه می دهد. و در هر نصب وردپرس در دسترس است – حتی یک نصب خالی. آیا می توانید حدس بزنید آن چیست؟

درست است – این چیزی نیست جز کتابخانه رسانه وردپرس. می‌توانید عکس‌ها، ویدیوها، فایل‌های PDF، اسناد، بایگانی‌های فشرده و غیره را بارگذاری کنید – همه این‌ها با کتابخانه رسانه وردپرس.

با این حال، اگر می خواهید همه اطلاعات خود را در یک منبع در دسترس فهرست بندی کنید – به یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال نیاز دارید. با یک راه حل مدیریت دارایی دیجیتال که در وردپرس یکپارچه شده است، می توانید تمام دارایی های خود را دسته بندی، به اشتراک بگذارید و مدیریت کنید – از عکس های گرفته شده در سال 2005 گرفته تا جدیدترین فایل های PDF در سال 2017.

ما فهرستی از بهترین افزونه‌های مدیریت دارایی دیجیتال برای وردپرس جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند در کمترین زمان شروع کنید.

کتابخانه رسانه ای پیشرفته – اضافه کردن طبقه بندی به کتابخانه رسانه وردپرس

ما با ارتقاء کتابخانه رسانه پیش‌فرض وردپرس با برخی قدرت‌های اضافی شروع می‌کنیم. با Enhanced Media Library، می‌توانید اسکرین‌شات‌ها، عکس‌ها، فایل‌های PDF و سایر فایل‌های خود را با افزودن چندین طبقه‌بندی طبقه‌بندی کنید.

همچنین می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای خود را بر اساس پارامترهای مختلف فیلتر کنید، و آنها را به ترتیب‌های مختلف مرتب کنید – همه برای کمک به شما در یافتن و سازمان‌دهی فایل‌های رسانه‌ای خود به کارآمدترین شکل ممکن طراحی شده‌اند.

یک مثال معمولی سازماندهی عکس‌های شما در دسته‌های زیر است.

  • عکس های صفحه
  • عکس‌های روی جلد
  • نقل قول ها
  • تصاویر قهرمان (از محصولات مختلف)

اگر حتی می‌خواهید طبقه‌بندی عمیق‌تری داشته باشید، طبقه‌بندی بالا را می‌توان به این موارد ارتقا داد:

  • عکس های صفحه
    • موضوعات
    • افزونه ها
    • سؤالات متداول
    • آموزش
  • عکس های روی جلد
    • پست های وبلاگ
    • صفحات تم
    • صفحات افزونه
  • نقل قول ها
    • شماره های قابل اشتراک
    • رهبران فکر
  • تصاویر قهرمان
    • افزونه ها
    • مقاله شکسته می شود

کتابخانه رسانه پیشرفته شروع خوبی برای افرادی است که به دنبال بهبود کتابخانه رسانه خود با استفاده از منابع موجود وردپرس هستند.

دسته‌های کتابخانه رسانه ممتاز

اگر فقط به دنبال اضافه کردن دسته‌ها به کتابخانه رسانه خود هستید، می‌توانید افزونه Media Library Categories Premium را در نظر بگیرید که این کار را انجام می‌دهد.

با اقدامات انبوه، می توانید به سرعت کتابخانه خود را با یک طبقه بندی از پیش تعریف شده دسته بندی کنید. اگر در مورد ساختار طبقه بندی خود مطمئن نیستید، می توانید با یک پایه (مانند آنچه در توضیحات افزونه قبلی توضیح داده شد) شروع کنید و بر روی آن بداهه بنویسید. سپس شروع به اعمال دسته ها در طبقه بندی تعریف شده می کنید. وقتی با یک تصویر یا PDF مواجه شدید که در دسته بندی هایی که قبلاً تعریف کرده اید نمی گنجد، ادامه دهید و یک ورودی جدید ایجاد کنید!

پوشه‌های کتابخانه رسانه توسط MaxFoundry

پوشه‌های کتابخانه رسانه به شما امکان می‌دهد پوشه‌های چند سطحی را در کتابخانه رسانه وردپرس خود بسازید. با رابط بصری کشیدن و رها کردن، می توانید فایل های رسانه ای خود را با کمترین سر و صدا جابه جا کنید. همچنین می‌توانید پوشه‌ها را جابه‌جا کنید، و برای مدیریت آسان‌تر، بر اساس دسته‌بندی سازمان‌دهی کنید.

افزونه پوشه‌های کتابخانه رسانه، به غیر از قابلیت سفارشی‌سازی، ویژگی‌های عالی زیر را ارائه می‌دهد.

  • رابط فایل را بکشید و رها کنید، تا بتوانید کار خود را سریع انجام دهید.
  • قابلیت مرتب‌سازی و فیلتر کردن فایل‌ها و پوشه‌ها برای کمک به جستجوی سریع‌تر.
  • مطمئن شوید که فایل‌ها و پوشه‌ها هنگام آپلود سئو آماده هستند و ویژگی‌های ALT و Title را اضافه کنید.
  • امکان وارد کردن، انتقال یا تکثیر فایل‌ها و پوشه‌های موجود به پوشه‌های جدید.

علاوه بر این، پوشه‌های کتابخانه رسانه با افزونه‌های محبوب شخص ثالث مانند WooCommerce، NextGEN، Advanced Custom Fields و موارد دیگر ادغام می‌شوند.

اینها تنها تعدادی از افزونه‌ها هستند که فکر می‌کنیم انتخاب خوبی برای شروع با راه‌حل مدیریت دارایی دیجیتال در وردپرس هستند. برای فهرست دقیق، این مقاله را در افزونه های مدیریت فایل رسانه توسط Nick از گشتاور.

در ادامه، دو افزونه را پوشش می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند گام بعدی را به سمت مدیریت دارایی دیجیتال بردارید. این افزونه ها در واقع پلاگین نیستند – بلکه راه حل های مدیریت دارایی دیجیتال کامل هستند.

Brandfolder

Brandfolder یک راه حل مدیریت دارایی دیجیتال SaaS است که مورد علاقه برخی از بهترین شرکت های جهان، از جمله Slack، Shazam، Under Armour و بسیاری دیگر است. مدیریت دارایی های برند شما را به یک تکه کیک تبدیل می کند. و صادقانه بگویم، رابط کاربری احتمالا بهترین راه حلی است که در یک راه حل مدیریت دارایی دیجیتال دیده ام.

راه‌حل‌هایی مانند Brandfolder برای سازمان‌های بزرگی که نیاز به حفظ ثبات نام تجاری در چندین بخش عمودی و محصولات دارند، مفید است.

متأسفانه، قیمت گذاری مستقیم در دسترس نیست. بنابراین در حالی که افزونه ادغام آن با سایت وردپرس شما رایگان است، یک حساب Brandfolder لزوماً ارزان نیست. با این حال، این یک منبع عالی برای یادگیری همه چیز در مورد مدیریت دارایی دیجیتال و به روز ماندن با جدیدترین در صنعت مدیریت دارایی دیجیتال است.

Phraseanet – راه حل منبع باز برای مدیریت دارایی دیجیتال

یکی دیگر از راه حل های منبع باز مدیریت دارایی دیجیتال Phraseanet نام دارد. ابتدا باید نرم افزار را در سرور دیگری دانلود و نصب کنید. اگر از وردپرس در یک سرور میزبانی مشترک با cPanel استفاده می کنید، به احتمال زیاد بتوانید آن را به سرعت نصب کنید. توصیه می‌کنم به آموزش نصب Phraseanet مراجعه کنید.

پس از اتمام، می‌توانید افزونه Phraseanet WordPress را دانلود و نصب کنید و شروع به افزودن تصاویر و فایل‌های رسانه‌ای دیگر به پست‌های خود از راه‌حل اختصاصی مدیریت دارایی دیجیتال خود کنید.

برای کسانی از شما که بخش مدیریت دارایی دیجیتال 101 را مطالعه کرده‌اید، Phraseanet می‌تواند به عنوان یک راه‌حل مدیریت دارایی دیجیتال در محل مستقر شود.

نتیجه گیری: مزایای استفاده از سیستم مدیریت دارایی دیجیتال

مزیت شماره یک راه حل مدیریت دارایی دیجیتال، توانایی آن در بهبود بهره وری در یک سازمان است. این به معنای زمان کمتری برای جستجوی آخرین نسخه یک فایل و انجام کارهای واقعی بیشتر است. یک راه حل مدیریت دارایی دیجیتال همچنین به شما کنترل متمرکز می دهد – مکانی که می توانید یک بار فایل را به روز کنید (آپلود کنید) و سپس به سادگی آن را فراموش کنید. هر تغییری که در فایل ایجاد می‌کنید، در همه جا منعکس می‌شود، از جمله فایل‌های در دسترس عموم.

دوستان من در تیم مهندسی در مورد git و کنترل نسخه و CVS و چیزهای دیگر صحبت می کنند. صادقانه بگویم، این برای من تعجب می کند – چرا بازاریابان نباید راه حلی شبیه به git یا CVS برای آنها طراحی شده باشد؟ این همان راه حل مدیریت دارایی دیجیتال است!

تصور کنید اگر بتوانید به سادگی وارد ایستگاه کاری خود (لپ تاپ، دسکتاپ، آیفون – هر چیزی که پرواز می کند) – و مستقیماً شروع به کار بر روی آخرین پروژه کنید، چقدر سازنده خواهید بود؟ همکاری به تلاش تبدیل می شود.

آیا یک راه حل مدیریت دارایی دیجیتال می تواند مشکل را به تنهایی حل کند؟

من همیشه از Google Docs برای کارم استفاده می‌کنم. و من از یک سیستم نامگذاری فایل سخت پیروی می کنم. مذهبی. من معتقدم که می توان بهره وری کلی یک تیم را به شدت افزایش داد، اگر قوانین اساسی خاصی را ایجاد و پیروی کنیم. به عنوان مثال، می دانید چگونه باید قبل از خواب دندان هایمان را مسواک بزنیم؟ واقعا چند نفر از ما این کار را انجام می دهیم؟ اینجا هم به همین صورت است.

شما باید کار خود را ذخیره کنید. نه در “اسناد من” یا “فایل های کاری” یا دسکتاپ خوب. اما در پوشه correct . این پوشه بیشتر توسط تیم فناوری اطلاعات به شما اختصاص داده می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مرحله اضافی را بردارید (در واقع آخرین مرحله) و کار خود را در پوشه صحیح ذخیره کنید. این به تنهایی برای افزایش بهره وری شما و تیمتان کافی است. این همچنین بازگشت سرمایه بازاریابی طولانی مدت راه حل مدیریت دارایی دیجیتال را بهبود می بخشد.

نظر شما در مورد سیستم مدیریت دارایی دیجیتال چیست؟ ارزششو داره؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل