10 اشتباه رایج بازاریابی ایمیلی که به هر قیمتی باید از آنها اجتناب کنید

10 اشتباه رایج بازاریابی ایمیلی که به هر قیمتی باید از آنها اجتناب کنید

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: بازاریابی ایمیلی برای افراد ضعیف نیست، موافق خواهید بود. اما فقط زمانی معتبر است که ندانید چه کار می‌کنید و در نهایت برخی یا همه اشتباهات رایج بازاریابی ایمیلی در این پست را مرتکب شوید.

شما می توانید آن را از ما بگیرید. بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ترافیک و افزایش فروش است. و اگر تکالیف خود را به خوبی انجام دهید، می توانید از این دام های رایج اجتناب کنید و بازاریابی ایمیلی را به معدن طلا تبدیل کنید.

بسیار عالی به نظر می رسد، درست است؟ فکر می کنم شما تازه شروع کرده اید یا به بازاریابی ایمیلی فکر می کنید. اگر حرفه ای هستید، خوب و خوب، شما هم خوش آمدید.

بدون هیچ مقدمه ای، اجازه دهید به کار خود بپردازیم و یک لیست ایمیل برای شما بسازیم که نتایج ملموسی را ارائه می دهد. در اینجا 10 اشتباه بسیار رایج بازاریابی ایمیلی وجود دارد که مطمئناً باید از آنها اجتناب کنید.

1. شروع بازاریابی ایمیلی با تاخیر

معمولاً، بیشتر مبتدیان ارزش زیادی در بازاریابی ایمیلی نمی بینند. بنابراین، به جای اختصاص دادن زمان و منابعی که شایسته آن است، بازاریابی ایمیلی را بر روی ایجاد محتوا، رسانه های اجتماعی و مقداری سئو متمرکز کنید.

به این ترتیب، شما بازاریابی ایمیلی را در اولویت قرار می دهید و در نهایت پول زیادی روی میز باقی می گذارید. فراموش می‌کنید اکثر افرادی که از موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی به سایت شما می‌آیند، اغلب برنمی‌گردند.

با این حال، می‌توانید در حین راه‌اندازی سایت خود، با استقرار بازاریابی ایمیلی، جدول را تغییر دهید. در نتیجه، شانس گرفتن سرنخ هایی را که در غیر این صورت از دست می دادید، افزایش می دهید. استفاده از افزونه optin intent می تواند به شما کمک کند تا مشتریان جدید را قبل از خروج از سایت خود جذب کنید.

و از آنجایی که ما در مورد زمان‌بندی صحبت می‌کنیم، به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید هر زمان که بخواهید، پیام‌های ایمیل ارسال کنید. مطالعات نشان می‌دهد که روزها و زمان‌های خاصی وجود دارد که ایمیل های شما بیشترین تاثیر را روی مشترکین شما دارد. ابزارهایی مانند CoSchedule حتی «زمان‌بندی هوشمند” برای کمک به شما برای اینکه بدانید چه زمانی بهترین زمان برای پست کردن در پلتفرم‌های مختلف است.

بنابراین، منتظر شروع بازاریابی ایمیلی در تاریخ آینده نباشید. بلافاصله شروع کنید و به بهبود ادامه دهید، که ما را به نقطه numero dos هدایت می کند.

2. شکست در تست و بهبود

آنها می گویند دانش قدرت است، به این معنی که تحقیقات و آزمایش جنبه های مختلف استراتژی بازاریابی ایمیلی شما ضروری است. در بیشتر موارد، تازه‌کاران بازاریابی ایمیلی یک فرم ثبت‌نام را با هم می‌چینند، آن را در جایی از وب‌سایت خود قرار می‌دهند و سپس آن را باقی می‌گذارند.

سپس آنها تعجب می کنند که چرا لیست ایمیل آنها به همان سرعتی که می خواهند در حال رشد نیست. آیا شما در همان قایق هستید؟ خوب، باید چند تست A/B را اجرا کنید بنابراین می توانید روی مناطقی که بیشترین تأثیر را دارند تمرکز کنید.

مثال گزارش OptinMonster A/B

ابزارهای برتر بازاریابی مانند Hello Bar و OptinMonster ویژگی داخلی تست تف A/B. به این ترتیب می‌توانید فرم‌های مختلف ثبت‌نام، عبارت‌ها و مکان‌های مختلف را بسازید و آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای سایت شما بهتر است.

به‌طور مشابه، می‌توانید از محتوای ایمیل خود با استفاده از گزارش‌های داخلی ارائه‌دهنده ایمیل خود یاد بگیرید. نرخ های باز مهم هستند!

به عبارت ساده تر، زندگی کنید، یاد بگیرید و پیشرفت کنید رفیق. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که به آخرین گرایش های بازاریابی ایمیلی تا بتوانید از روش هایی با بهترین نتایج استفاده کنید.

3. خرید لیست ایمیل

من نمی‌دانم چرا می‌خواهید یک لیست ایمیل بخرید، مگر اینکه، البته، یکی از آن پسران یاهو نیجریه‌ای یا یک هرزنامه‌نویس کم عمر باشید. اما با دیدن هیچکدام از این دو، بهتر است فهرست ایمیل خود را از ابتدا بسازید.

خرید لیست ایمیل همیشه ایده بدی است، مهم نیست چقدر در زمان خود صرفه جویی می کنید. شما نیازی به دکترا ندارید. در مهندسی مواد منفجره بدانید که خرید یک لیست ایمیل در چهره شما به سرعت منفجر می شود.

برای شروع، هیچ‌کس نمی‌خواهد ایمیل‌هایی را از فهرستی که در آن مشترک نشده است دریافت کند. این حس و حال هرزنامه/کلاهبردار را که با ایمیل‌های “ویدئو نشان می‌دهد چگونه از سایت خود 10 برابر سود کنید” را ایجاد می‌کند. می‌توانم شرط ببندم تمام پولم را به زحمت نمی‌اندازی این نوع ایمیل‌ها را باز کنی، بعلاوه آنها معمولاً در پوشه ناخواسته قرار می‌گیرند.

ثانیاً، خرید لیست ایمیل راهی مطمئن برای ترور برند شما است. اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید (و از یک برند قوی سود می‌برید)، لطفاً از خرید لیست‌های ایمیل خودداری کنید. به علاوه ارائه‌دهنده ایمیل مارکتینگ شما را ممنوع کرده و از ارسال ایمیل به لیستی که خریداری کرده‌اید، جلوگیری می‌کند.

ثالثاً، شما اساساً با خرید لیستی از آدرس‌های ایمیل جعلی، پول خود را از بین می‌برید. حتی اگر چند نفر از مخاطبین واقعی باشند، درباره کسب و کار شما حرفی نمی زنند، که باز هم به معنای اتلاف وقت و پول است.

اما مهمتر از همه، فروش (و خرید) آدرس ایمیل غیرقانونی است. قانون CAN-SPAM شامل یک تعدادی از قوانین انطباق ایمیل (مانند عدم وجود عناوین گمراه کننده، گزینه های انصراف آسان و غیره) و فروش یا انتقال آدرس های ایمیل را به شدت ممنوع می کند. پس فقط این کار را نکنید.

4. نادیده گرفتن Lead Generation

برای ایجاد یک لیست ایمیل، به افراد نیاز دارید که ثبت نام کنند. محتوای فوق العاده شما بخشی از معادله است. تجربه کاربر دومین راه حل است و راه حل تولید سرنخ سومین راه حل است. این سه مورد را کنار هم قرار دهید و لیست ایمیل شما به طور تصاعدی رشد می کند.

برای روشن‌تر شدن، ممکن است جذاب‌ترین محتوا و تجربه کاربری را ارائه دهید، اما اگر نتوانستید فرم‌های ثبت‌نام خود را قابل توجه نشان دهید، تمام تلاش‌های شما تا آنجایی که بازاریابی ایمیلی انجام می‌شود بیهوده است. مردم باید فرم های ثبت نام شما را ببینند!

افزونه‌های تولید سرنخ مانند WP Optin Wheel را وارد کنید (بررسی عمیق ما را بررسی کنید)، Thrive Leads و Optin Monster، و روز را نجات می دهید. البته، ابزارهای بالا نرخ شرکت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند، بنابراین هرگز مجبور نیستید از اینکه مردم در لیست ایمیل شما مشترک نیستند شکایت کنید.

5. آیا آمار خود را بررسی می کنید؟

پیگیری نرخ های باز شما باورنکردنی و همه چیز است، اما آیا می دانید که آیا خواننده به وب سایت شما وارد می شود، جایی که می تواند خرید انجام دهد؟ خوب، اگر نمی‌دانستید، می‌توانید مشترکان ایمیل را با استفاده از Google Analytics ردیابی کنید.

به عنوان مثال، می توانید مشترکینی را که از هر کمپین ایمیلی به سایت شما آمده اند را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید به ایمیل‌هایی که بیشترین تأثیر را دارند، خریدهای سایت خود و موارد دیگر نگاه کنید. داده های بزرگ.

گزارش لحظه ای تماس دائمی

بهترین بخش بیشتر ارائه دهندگان ایمیل مارکتینگ مانند MailChimp و MailPoet گزارش‌دهی داخلی خود و همچنین ادغام Google Analytics را در لحظه ارائه می‌دهد. تماس دائم نمونه عالی دیگری است که در گزینه های گزارش پرواز و حتی مقایسه کمپین. بنابراین می‌توانید در هر مقطع زمانی ببینید که تلاش‌های بازاریابی شما چگونه پیش می‌رود.

در پایان روز، ردیابی به معنای تأیید موفقیت آمیز کمپین ایمیل شما است.

6. تقسیم بندی، یا عدم وجود آن

نه، این کار را نکنید. اشتباه بازاریابی ایمیلی ارسال ایمیل های انبوه را مرتکب نشوید، مگر اینکه این فقط یک به روز رسانی معمولی باشد که برای همه کاربران مناسب است. داشتن یک لیست بزرگ کافی نیست، شما می خواهید لیست خود را بخش بندی کنید< /a> بر روی پارامترهایی مانند موقعیت جغرافیایی، درآمد، جنسیت، خریدهای گذشته و غیره.

بدیهی است که نمی‌توانید همه این داده‌ها را از قبل درخواست کنید تا مبادا به لطف فرم نه چندان کوتاه خود، مشترکین را بترسانید. پس از همه، شما فقط به آدرس ایمیل برای ثبت نام خواننده در لیست خود نیاز دارید. می‌توانید بعداً با نظرسنجی‌ها، فرم‌های موجود در سایت و روش‌های خلاقانه‌ای از این دست، داده‌ها را جمع‌آوری کنید.

نکته این است که هرچه اطلاعات بیشتری در مورد خواننده خود داشته باشید، بهتر می توانید لیست خود را بخش بندی کنید. پس از آن، پیام های هدفمند لیزری را به بخش های مختلف ارسال کنید. برای مثال، به هیچ وجه، نمی‌خواهید ایمیل‌های مشابهی برای مشتریان و غیرمشتریان ارسال کنید.

هر چه زودتر فهرست خود را بخش بندی کنید، بهتر است.

7. استفاده از ایمیل غیر پاسخگو

در دنیای انبوهی از دستگاه‌ها با اندازه‌ها و گزینه‌های مختلف، نمی‌توانید با طراحی واکنش‌گرا، علامتی را از دست بدهید. این بدان معناست که در بالای یک وب سایت وردپرس واکنش گرا، باید ایمیل های پاسخگو و سازگار با موبایل ارسال کنید.

بدون شک، برخی از گیرندگان شما ایمیل شما را در دستگاه های تلفن همراه خود می خوانند، بنابراین هیچ گروه خاصی را بسته به دستگاه/مشتری که استفاده می کنند، از خود دور نکنید. به عبارت دیگر، هنگام ایجاد کمپین های ایمیلی خود از رویکرد اول موبایل استفاده کنید.

به‌علاوه، برای آزمایش نحوه ظاهر ایمیل در دستگاه‌های بسیاری که می‌توانید زمان بگذارید. فقط زمانی کمپین را ارسال کنید که مطمئن باشید ایمیل شما در چندین دستگاه عالی به نظر می رسد. به عنوان یک مبتدی، یک بار از تصاویر بزرگ در بخش هدر استفاده کردم، و برای کوتاه کردن یک داستان طولانی، فرض کنید خوانندگان نمی‌توانند ایمیل‌ها را در تلفن‌های هوشمند بخوانند.

در راستای آن، می‌توانید از ابزاری مانند Litmus برای آزمایش ایمیل خود قبل از آن استفاده کنید. ارسال یک کمپین ایمیل کامل این سرویس به شما امکان می‌دهد نحوه نمایش ایمیل خود را در بیش از 90 سرویس گیرنده ایمیل، مانند Gmail، Google Android، iPhone و Outlook بررسی کنید.

8. ارسال هرزنامه

بمباران کردن مشترکین خود با ایمیل، دستور کار شما را سریعتر جلو نمی برد. برعکس، ارسال ایمیل های زیاد به صورت مکرر یکی از اشتباهات عمده بازاریابی ایمیلی است که خوانندگان شما را خاموش می کند و می تواند نرخ لغو اشتراک را افزایش دهد. اگر این کافی نیست، ارسال ایمیل‌های زیاد ممکن است مسدودکننده‌های هرزنامه را فعال کند و شانس شما را برای ارتباط با خواننده از بین ببرد.

یک برنامه هفتگی، ماهانه یا دو ماهانه به‌طور شگفت‌انگیزی خوب کار می‌کند، مشروط بر اینکه محتوا و پیشنهادات ارزشمندی را ارسال کنید. نرخ پرش، باز شدن و کلیک کمپین شما باید شاهدی بر این باشد که برنامه ریزی خوبی دارید.

9. ناسازگاری

از طرف دیگر، ما گروه دیگری از بازاریابان ایمیل را داریم که به صورت پراکنده ایمیل ارسال می کنند به طوری که خوانندگان شما نمی دانند چه زمانی باید از شما محتوا انتظار داشته باشند. می‌توانید با تنظیم و پیروی از یک برنامه زمان‌بندی دقیق، از ناهماهنگی جلوگیری کنید، یا ایمیل کمپین قطره‌ای ایجاد کنید تا مطمئن شوید که برای مدت زمان مشخصی در تماس باشید.

در غیر این صورت، از آنجایی که ایمیل‌های شما قابل پیش‌بینی هستند، در نهایت گیرندگان را ناامید می‌کنید، که به این معنی است که کسب‌وکار شما به راحتی قابل فراموشی است. به هر حال، هدف در اینجا این است که با ارسال ایمیل به خوانندگان خود به طور منظم، اما بدون ارسال هرزنامه، نام تجاری خود را مرتبط نگه دارید.

کمی وقت گذاشتن برای برنامه ریزی فقط بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا خوب نیست، بلکه همچنین برای اطمینان از اینکه کمپین های ایمیلی شما در مسیر درست قرار می گیرند نیز کلیدی است. یک افزونه رایگان مانند تقویم ویرایشی ابزاری عالی برای کمک است.< /p>

اگر ایمیل‌ها را به طور متناقض ارسال می‌کنید، زمان زیادی است که مشترکین علاقه خود را از دست داده و اشتراک خود را لغو کنند. بدتر از آن، ممکن است ایمیل‌های شما را به عنوان هرزنامه علامت‌گذاری کنند، حتی اگر از ابتدا واقعاً به کسب‌وکار شما علاقه داشته باشند.

10. ارسال ایمیل های «پرکننده»

شما احتمالاً یک میلیون و یک بار قبلاً قربانی این اشتباه شده اید. من می دانم که دارم. این سناریوی معمولی چگونه انجام می شود: شما در مورد بازاریابی ایمیلی می شنوید و سر کار می روید. چند روز بعد، شما چند مشترک دارید، و این احساس فوق العاده ای دارد.

برخی از متخصصان بازاریابی اینترنتی گفتند که ابتدا باید یک پیام خوشامدگویی ارسال کنید، اما هرگز به شما نگفتند که بعد از آن چه کاری انجام دهید. بنابراین، شما دو ایمیل ارسال می کنید و برای هفته سوم دیگر چیزی برای گفتن ندارید. با این حال، شما می‌خواهید ثابت بمانید، بنابراین یک ایمیل بی‌معنا، یا چیزی که من دوست دارم «ایمیل پرکننده» نامیده شود، جمع‌آوری می‌کنید و ارسال را فشار می‌دهید.

بدیهی است که خوانندگان شما نما را می بینند و شروع به ترک می کنند. شرط می بندم حتی با پست های وبلاگ هم این اتفاق را دیده اید. آیا تا به حال در وبلاگی با محتوای به ظاهر خوب بوده اید و سپس پستی پیدا کرده اید که به نظر می رسد هدف دیگری جز پر کردن برنامه نداشته باشد؟

خب، بدون هدف خاصی به مشترکین خود ایمیل ارسال نکنید. حرفه ای باشید؛ برنامه خود را برنامه ریزی کنید تا بتوانید هر بار یک ایمیل ارزشمند ارسال کنید.

بالاخره، مشترکین شما مشتریان شما هستند و نمی‌خواهید آنها را با آشغال‌های بی‌فایده بکشید؟

کلمات پایانی درباره اشتباهات رایج بازاریابی ایمیلی

فهرست ما فقط یک نمونه کوچک از همه اشتباهات رایج ایمیلی است که می توانید مرتکب شوید. با این حال، امید ما این است که به شما کمک کنیم تا از این ده دام که برای موفقیت کمپین بازاریابی ایمیلی شما مضر است، اجتناب کنید. اگر از دیگر اشتباهات رایج بازاریابی ایمیلی مطلع هستید، از شما استقبال می کنیم که در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

به سلامتی ایجاد لیست ایمیل شاد!

خروج از نسخه موبایل