بررسی و راهنمای چت بات Acobot AI برای وردپرس

بررسی و راهنمای چت بات Acobot AI برای وردپرس

بسیاری از مشتریان مایل نیستند منتظر کمک بمانند. بسیاری از کاربران چه قبلاً محصولی را خریداری کرده باشند، چه یک مشتری بالقوه یا یک خواننده برای اولین بار، انتظار کمک سریع دارند. متأسفانه، بسیاری از مشاغل نمی توانند یک تیم پشتیبانی 24 ساعته داشته باشند. اینجاست که افزونه وردپرس Acobot AI Chatbot وارد عمل می شود.

با استفاده از ربات چت برای چت زنده در محل، بازدیدکنندگان می توانند در هر زمان کمک دریافت کنند – چه کارکنان شما واقعاً در دفتر باشند یا نباشند. امروز به بررسی دقیق این موضوع می پردازیم که چه چیزی افزونه های چت هوش مصنوعی را بسیار مفید می کند و چرا فکر می کنیم ربات چت Acobot یک افزونه عالی است.

چرا به پلاگین چت نیاز دارید

ابتدا اجازه دهید بررسی کنیم که چرا افزونه چت مفید است. احتمالاً موارد بیشتری وجود دارد، اما در اینجا چند دلیل کلیدی وجود دارد که باید از یکی از بهترین افزونه های چت زنده وردپرس در سایت شما.

1. ایجاد سرنخ

به زبان ساده، داشتن یک افزونه چت می تواند منجر به تولید و افزایش فروش شود. می توانید چت خود را با برنامه بازاریابی خود ادغام کنید تا کاربران را به صفحات کلیدی هدایت کنید. این می تواند محصولات برجسته، یک خبرنامه ایمیل، یک صفحه فرود تخصصی و غیره باشد.

همچنین می توانید از چت برای درخواست از کاربران استفاده کنید. از آنها بپرسید «آیا آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کردید؟» سپس… یا از آنها درخواست کنید که در نظرسنجی با سؤالی مانند «چگونه می توانیم تجربه خرید شما را بهتر کنیم؟< /em>” سپس می توانید تخفیفی را به عنوان جایزه برای مشارکت ارائه دهید.

2. جلوگیری از فروش از دست رفته

افزونه‌های چت در حیاتی‌ترین لحظات به خریداران اطمینان می‌دهند. بسیاری از اوقات یک فروش از بین می رود زیرا کسی نیست که به سؤال خریداران پاسخ دهد. افزونه‌های چت با در دسترس قرار دادن راهنما، این امر را متوقف می‌کنند.

پاداش: وقتی بازدیدکنندگان آنچه را که می خواهند در وب سایت شما پیدا می کنند، در نهایت مدت بیشتری در صفحات وب شما باقی می مانند. این باعث افزایش زمان در صفحات شما و کاهش نرخ پرش شما می شود و در نتیجه سئو را افزایش می دهد.

3. ارائه پشتیبانی سریع

خدمات مشتری را می توان با چت بات ها ادغام کرد. با افزودن یک ربات چت به سایت پشتیبانی خود، می توانید به سرعت کاربران را قبل از درخواست باز کردن بلیط، به اسناد راهنمای مرتبط یا سؤالات متداول هدایت کنید. اغلب اوقات مشتریان

دارند

چرا Acobot را انتخاب کنید؟

همانطور که قبلا ذکر شد، تعدادی افزونه چت عالی برای وردپرس موجود است. اما چرا باید Acobot را به طور خاص انتخاب کنید؟ دلایل بسیار خوبی وجود دارد، اما در اینجا چند مورد وجود دارد تا به شما اشاره کنیم که چرا ما آنقدر هیجان زده بودیم که آن را امتحان کنیم.

آسان

در ابتدا ویجت چت به راحتی نصب می شود و می توان آن را برای همراهی با وب سایت شما سفارشی کرد. شما آواتار را انتخاب می کنید (یا آپلود می کنید)، یک سبک جعبه چت را انتخاب می کنید و یک رنگ را تنظیم می کنید. این باعث می‌شود که چت خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که متناسب با سایت شما باشد.

هوشمند

اما زیبایی واقعی Acobot در چت هوش مصنوعی است. چت ربات هوشمند با اسکن و “به خاطر سپردن” محتوای شما فقط در چند دقیقه به سرعت در مورد وب سایت شما می آموزد. سپس با ایجاد تغییرات در سایت خود، به‌روزرسانی می‌شود تا همیشه پاسخ‌های مفید و دقیقی را در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد.

موثر

هوش مصنوعی چت بات Acobot همچنین اولین کسی است که مکالمه را آغاز می کند. ارائه کمک فوری، در زمان واقعی. خواه این سؤال را بپرسد که چگونه می تواند کمک کند یا اگر کاربری می خواهد پیامی بگذارد Acobot یخ را می شکند و شما را با سرنخ ها در تماس نگه می دارد. اگر به دلایلی Acobot نتواند به کاربر کمک کند، چت بات آدرس ایمیل او را می‌پرسد تا همتای انسانی بتواند آن را تصاحب کند. حتی گزینه ای برای «پیگیری خودکار» با پیامی قابل تنظیم وجود دارد که برای تأیید اینکه یکی از اعضای تیم به زودی با شما تماس خواهد گرفت (یا هر چیزی که می خواهید ایمیل شما بگوید) ارسال می شود.

صرفه جویی در زمان

یک مزیت اضافه این است که این افزونه به گونه ای طراحی شده است که با سایر بخش های وب سایت شما مانند CRM، میز کمک و مدیر فروش به راحتی کار کند. ادغام با این خدمات دیگر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود (زیرا نیازی به وارد کردن مجدد جزئیات مشتری به صورت دستی ندارید). به علاوه می‌توانید چت‌ها را در طول زمان شخصی‌سازی کنید، بنابراین در نهایت ممکن است Acobot برای بازدیدکنندگان جدید شبیه یک ربات نباشد.

اما Acobot چیزی بیش از کمک به مشتریان بالقوه انجام می‌دهد – این افزونه چت‌لاگ‌ها و رونوشت‌های ایمیل را حفظ می‌کند تا به تیم پشتیبانی شما در هنگام حضور در دفتر کمک کند. کارکنان به راحتی می توانند جلسه کامل چت را مشاهده کنند، سرنخ ها را پیگیری کنند و تبدیل ها را مشاهده کنند.

به‌علاوه، تفسیر آسان نمودارها برای نمایش جلسات چت، سرنخ‌ها و تبدیل‌های ایجاد شده از طریق Acobot وجود دارد. بنابراین مدیران می توانند با یک نگاه ببینند که Acobot چگونه عمل می کند.

ویژگی های اصلی پلاگین Acobot

هنوز فروخته نشده است؟ در اینجا لیستی از بسیاری از ویژگی های چت بات Acobot AI آمده است.

  • 24/7 برای بازدیدکنندگان سایت شما در دسترس است
  • کمک فوری، در زمان واقعی
  • صدها آواتار برای انتخاب
  • گزینه های رنگی جعبه گفتگوی نامحدود
  • وب سایت شما را در چند دقیقه اسکن می کند/ یاد می گیرد
  • هنگام به روز رسانی مجدداً یاد می گیرد
  • تایپ بلافاصله قابل مشاهده است
  • قوانینی را برای پنهان کردن یا نمایش پنجره گپ تنظیم کنید
  • پیگیری ایمیل یا تلفن را انتخاب کنید
  • ارسال پیام های ایمیل پیگیری خودکار
  • ایمیل بعدی را سفارشی کنید
  • برای جلسات و سرنخ‌ها رسید ایجاد می‌کند
  • تنظیم حداکثر 5 گیرنده رسید (مانند ایمیل پشتیبانی اصلی یا یک مدیر)
  • گزارش های جلسه چت
  • گزارش‌های جلسات، سرنخ‌ها و تبدیل‌ها
  • مستندات آنلاین
  • زنده نمایش Acobot برای آزمایش ویژگی‌ها برای خودتان!

اکنون که می‌دانید ربات چت هوش مصنوعی Acobot چیست و می‌دانید چه کاری می‌تواند انجام دهد، زمان آن رسیده است که به نحوه استفاده واقعی از این افزونه بپردازید.

چگونه با Acobot شروع کنیم

خوش شانس برای شما، شروع با Acobot آسان است. فقط افزونه را نصب کنید، حساب خود را ایجاد کنید و یک کلید API بگیرید. خودشه! پس بیایید شروع کنیم.

افزونه Acobot AI Chatbot را نصب کنید

را نصب کنید

ابتدا باید افزونه Acobot AI Chatbot را نصب کنید. این به صورت رایگان در WordPress.org یا مستقیماً از داشبورد وردپرس شما در دسترس است. فقط به Plugins > Add New بروید و “Acobot” را جستجو کنید. اولین نتیجه باید Acobot Lead Generation AI Chatbot باشد، که دقیقاً همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. فقط برای نصب کلیک کنید و سپس افزونه را فعال کنید.

با نصب افزونه، اکنون می‌خواهید از صفحه تنظیمات دیدن کنید. این را می توانید در تنظیمات > Acobot پیدا کنید. شما باید صفحه‌ای مانند صفحه بالا ببینید و این نشان می‌دهد که برای راه‌اندازی افزونه به یک کلید API نیاز دارید. برای انجام این کار، روی پیوند آبی رنگ «ثبت نام» کلیک کنید.

حساب و ویجت Acobot خود را ایجاد کنید

پیوند ثبت نام باید شما را مستقیماً به فرمی برای ثبت نام برای یک حساب Acobot برساند. . تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک آدرس ایمیل است. پس از وارد کردن اطلاعات خود، باید یک صفحه تأیید را مشاهده کنید.

در اینجا می‌توانید برای یک طرح ثبت‌نام کنید، یا با استفاده آزمایشی رایگان 15 روزه ادامه دهید. کمی بعداً وارد قیمت‌گذاری می‌شویم، اما در حال حاضر آزمایشی رایگان همان چیزی است که در راهنما از آن استفاده خواهیم کرد.

مرحله بعدی ایجاد ویجت است (این قسمت سرگرم کننده است).

جادوگر راه اندازی Acobot شما را از طریق سه گزینه اصلی برای ویجت خود راهنمایی می کند.

انتخاب کنید

مرحله 1 این است که آواتار خود را انتخاب کنید. صدها نماد سهام برای انتخاب وجود دارد، یا می توانید نماد خود را آپلود کنید. فرمت‌های PNG و GIF پشتیبانی می‌شوند، بنابراین راحت باشید و آواتاری را انتخاب کنید که نشان‌دهنده برند شما باشد.

مرحله 2 انتخاب سبک ویجت است. اساساً سه گزینه شعاع حاشیه وجود دارد – مدرن (گوشه های گرد کامل)، حباب دار (گوشه های گرد) و مستطیل. سبکی را انتخاب کنید که با ظاهر وب سایت شما مطابقت دارد.

را انتخاب کنید

مرحله 3 انتخاب رنگ برای ویجت است. فقط از انتخابگر رنگ برای یافتن مقدار هگز کامل خود استفاده کنید.

با ابزارک آماده کار می‌توانید یک کلید API ایجاد کنید. پلتفرمی را که استفاده می‌کنید (در مورد ما وردپرس) تنظیم کنید و API را در بخش «ارائه کلید» در صفحه کپی کنید.

اکنون کلید API خود را در داشبورد وردپرس خود قرار دهید. سپس تغییرات خود را ذخیره کنید. وویلا! ربات چت شما آماده است تا به شما کمک کند.

در عرض چند دقیقه Acobot سایت شما را اسکن می کند و می تواند به سوالات مشتریان پاسخ دهد!

تنظیمات حساب Acobot

با ربات چت شما به صورت زنده و آنلاین، Acobot می تواند به کاربران سایت شما کمک کند. اما Acobot چیزهای بیشتری در حساب آنلاین شما موجود است. اگر به Acobot.ai برگردید و وارد حساب خود شوید، اینجا چیزی است که خواهید یافت .

داشبورد اصلی

داشبورد اصلی یک چشم انداز سریع از آنچه که Acobot دقیقاً برای شما انجام داده است ارائه می دهد. این یک منبع عالی برای دیدن جلسات اخیر، سرنخ‌ها یا تبدیل‌های جدید است، دوباره بررسی کنید که Acobot همه صفحات شما را خزیده است و ببینید آیا ربات چت در حال اجرا است یا خیر.

تعامل

با رفتن به برگه تعامل، گزارش‌ها و گزارش‌های مربوط به موارد زیر را خواهید یافت:

جلسات: گزارش‌های کامل چت را مشاهده کنید، نموداری از تعاملات جلسه را در این هفته ببینید و یک CSV را برای همه جلسات گپ دانلود کنید. همچنین می توانید از گزینه رسیدهای گزارش برای اضافه کردن حداکثر 5 آدرس ایمیل استفاده کنید تا از جلسات جدید مطلع شوید.

سرنخ‌ها: از این صفحه برای مشاهده ایمیل‌ها (یا شماره تلفن‌ها در صورت فعال کردن آن گزینه) استفاده کنید. از اینجا همچنین می توانید پیگیری خودکار ایمیل خود را فعال و سفارشی کنید و دوباره گیرندگان رسید را مشخص کنید.

تبدیل‌ها: تبدیل‌های روزانه را مشاهده کنید.

وب سایت

بعدی برگه وب سایت است که گزینه های مهمی برای:

وجود دارد

صفحات و موضوعات: ببینید Acobot چه آموخته است. این مهم است که بررسی کنید تا مطمئن شوید که Acobot صفحات لازم را می‌خزد تا بهترین پشتیبانی ممکن را برای بازدیدکنندگان سایت شما فراهم کند.

دامنه ها: همه دامنه های مرتبط خود را اضافه کنید. Acobot بر اساس صفحه اصلی شما می خزد – بنابراین مطمئن شوید که پیوندهای مهم را در منوی خود قرار دهید. همچنین می توانید چندین دامنه اضافه کنید. بنابراین اگر yourwebsite.com، product.yourwebsite.com و help.yourwebsite.com دارید که می خواهید Acobot به آنها دسترسی داشته باشد، حتماً همه آنها را به حساب خود اضافه کنید.

استثنا: تقریباً به نظر می رسد این است – برای جلوگیری از خزیدن یا توصیه acobot به این صفحات، استثناهایی را اضافه کنید.

سؤالات متداول 2: سوالات متداول سفارشی را برای Acobot اضافه کنید. یک سوال رایج وارد کنید، و سپس پاسخ دقیقی را که می‌خواهید Acobot بدهد تایپ کنید.

ویجت

از این برگه داشبورد می‌توانید ویجت Acobot خود را تغییر دهید و تنظیم کنید. در اینجا بیشتر گزینه های موجود وجود دارد:

  • آواتار، سبک و رنگ را که در ابتدا انتخاب کردید تغییر دهید
  • قابلیت مشاهده برای پنهان کردن ویجت در صفحات خاص
  • برای روشن/خاموش کردن Acobot یا ایجاد برنامه زمانبندی
  • ، آن را تغییر دهید

  • یک دکمه برگشت به بالا را در صفحات وب خود اضافه کنید (اگر قالب وردپرس شما قبلاً شامل این نیست)
  • از نصب
  • به کلید API خود دسترسی پیدا کنید

پیشرفته

آخرین گزینه گزینه های پیشرفته هستند. اینجاست که می توانید طرح خود را به روز کنید یا اعضای جدید اضافه کنید (فقط به یاد داشته باشید که اعضای جدید تیم شما باید ابتدا برای یک حساب کاربری ثبت نام کنند تا بتوانید آنها را به گروه خود اضافه کنید).

جزئیات قیمت

Acobot از 29 دلار در ماه برای یک طرح کوچک شروع می شود. این شامل توانایی چت بات برای یادگیری 50 صفحه و ارائه تعامل نامحدود با حداکثر 500 کاربر در ماه است. این برای اکثر مشاغل، فروشگاه‌های اینترنتی کوچک یا سایت‌های میز راهنمایی ساده مناسب است. از آنجا می‌توانید در صورت نیاز به یک طرح متوسط ​​یا بزرگ ارتقا دهید.

توجه: یک طرح رایگان Acobot وجود دارد که می توانید پس از پایان دوره آزمایشی 15 روزه حساب خود را در آن بگذارید. طرح رایگان دقیقاً مانند طرح کوچک است، اما اگر ربات چت از کاربر بخواهد آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را بگذارد، این اطلاعات در داشبورد شما پنهان می شود. برای باز کردن قفل این ویژگی های فوق العاده مهم، باید به یک طرح پولی ارتقا دهید.

در حالی که تعداد زیادی افزونه چت رایگان وجود دارد، آنها همان تجربه انسانی را که با Acobot خواهید یافت، ارائه نمی دهند. و اگر اعداد را خرد کنید، حتی طرح بزرگ به مراتب ارزان تر از اضافه کردن یک فرد جدید به تیم پشتیبانی شما است. این امر Acobot را به گزینه ای مناسب برای مشتری و بودجه تبدیل می کند.

نظرات نهایی در مورد Acobot Chatbot برای WordPress

برای بسته بندی چت ربات هوش مصنوعی Acobot راه منحصر به فرد و مقرون به صرفه ای را برای ارائه کمک 24 ساعته به بازدیدکنندگان سایت شما ارائه می دهد. اما ارزشش را دارد؟ در اینجا نظرات نهایی شخصی من در مورد آنچه که در مورد این افزونه فکر کردم، آمده است.

خوب: Acobot یک راه حل پشتیبانی سریع و مقرون به صرفه است. شما می توانید در کمتر از نیم ساعت یک چت ربات مفید مبتنی بر هوش مصنوعی در سایت خود داشته باشید. می‌توانم ببینم که برای کسب‌وکارهای در حال رشدی که بودجه تیم کاملی از کارکنان پشتیبانی را ندارند، بسیار مفید است، و به عنوان یک افزونه عالی برای وب‌سایت‌هایی که تعداد زیادی بازدیدکننده را دریافت می‌کنند (مانند سایت‌های LMS) که به راهنمایی نیاز دارند. تجزیه و تحلیل ها و گزارش های آنلاین همچنین پیگیری عملکرد Acobot را ساده می کند، بنابراین می توانید ببینید که آیا چت بات شما به درستی کار می کند یا خیر.

The Bad: در حال حاضر Acobot فقط به زبان انگلیسی در دسترس است. بنابراین در زمان نوشتن این بررسی (2018) اگر وب سایت شما به زبان دیگری باشد، ناسازگار است. به غیر از آن، تنها شکایت دیگر این است که “طرح رایگان” بسیار محدود است و واقعاً ارزش ندارد. آدرس‌های ایمیل را جمع‌آوری می‌کند (عالی) اما شما نمی‌توانید آنها را ببینید (نه خیلی عالی). پس از پایان دوره آزمایشی عالی 15 روزه، تقریباً باید بلافاصله تصمیم بگیرید که آیا آماده سرمایه گذاری در تجارت خود هستید یا خیر.

اما وقتی نوبت به آن می رسد، آیا من شخصا Acobot را توصیه می کنم؟ بله (تا زمانی که وب سایت شما به زبان انگلیسی باشد).

آیا سؤال دیگری در مورد چت ربات هوش مصنوعی Acobot دارید که در این مقاله به آنها اشاره نشده است؟ یا آیا خودتان این افزونه را امتحان کرده اید و می خواهید نظرات خود را به اشتراک بگذارید؟ نظر خود را در زیر بنویسید – مایلم از شما بشنوم!

خروج از نسخه موبایل