5 نوع پشتیبانی که هر طراح وب به آن نیاز دارد

5 نوع پشتیبانی که هر طراح وب به آن نیاز دارد

راه اندازی یک وب سایت آسان نیست، حتی زمانی که در رأس کسب و کار طراحی مستقل خود قرار دارید. در کنار کارهای خلاقانه خود، از شما انتظار می رود که سایت خود و همچنین نیازهای مشتریان خود را نیز اصلاح کنید.

چه تنها باشید و چه تیمی پشت سرتان باشد، ممکن است بسیار زیاد باشد. اختلالات فنی مداوم، کاهش ترافیک بازدیدکنندگان، یا بدافزاری که برای مقابله با آنها مجهز نیستید ممکن است احساس ناامیدی و ناامیدی در شما ایجاد کند.

اما مکان‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توان چرخید. اگر در تلاش هستید که از تمام این مسائل آگاه باشید، استفاده از یک تیم پشتیبانی تخصصی راهی عالی برای پشت سر گذاشتن روی پای خود است – بنابراین می توانید این مسائل را فراموش کنید و به طراحی بازگردید!

1. پشتیبانی از میزبانی وب

یک طراح وب بدون وب سایت چیزی نیست و همه وب سایت ها نیاز به میزبانی دارند. در صورت بروز مشکلات فنی، اولین کسی که با آن مشورت می کند اغلب ارائه دهنده هاست است. معمولاً رایگان است و اکثریت آنها پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می دهند.

به یاد داشته باشید، انتخاب یک میزبان جامد باید اولویت اصلی باشد. مواردی که دارای پشتیبانی مفید، پشتیبان‌گیری رایگان، ویژگی‌های امنیتی و سئوی اولیه و بهینه‌سازی وردپرس هستند، مواردی هستند که باید مراقب آنها باشید. بدون نیاز به هزینه کردن صدها مورد برای ویژگی های غیر ضروری. حداکثر، فقط باید آن را با نرم افزار امنیتی یا بهینه سازی اضافی SEO تقویت کنید.

به طور خلاصه: به دنبال میزبانی وب باشید که بیشتر یا همه چیزهایی را که نیاز دارید ارائه می دهد. پشتیبانی که مایل به همکاری با شما است، ضروری است، و هر افزونه‌ای که نیاز به پشتیبان‌گیری شخص ثالث یا مجموعه‌های امنیتی را از بین می‌برد نیز عالی است.

ما معمولاً میزبانی مدیریت شده وردپرس را توصیه می کنیم، زیرا در بیشتر موارد آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. انتخاب برتر ما موتور WP است (که قدرت دارد WPExplorer)، که چت زنده عالی و پشتیبانی بلیط را ارائه می دهد. بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید، آنها همچنین پشتیبانی تلفنی را برای طرح‌های سطح رشد و مقیاس ارائه می‌دهند. گزینه های عالی دیگر عبارتند از Kinsta و Flywheel (البته اگر می خواهید موارد بیشتری را ببینید، می توانید بهترین لیست میزبانی وردپرس ما را بررسی کنید).

مراقب شرکتی با تیمی دوستانه باشید که پشتیبانی از طریق ایمیل و تلفن ارائه می‌دهد. برای شرکت‌های خوبی که خدمات مشتری را در اولویت قرار می‌دهند، مرورهای آنلاین را بررسی کنید و اشتباه نخواهید کرد.

2. پشتیبانی از تم و افزونه

اگر از طرح‌های زمینه یا افزونه‌های ساخته‌شده توسط توسعه‌دهندگان شخص ثالث استفاده می‌کنید، ممکن است در برخی مواقع با مشکل یا درگیری مواجه شوید. قطع کردن تصاویر، ناپدید شدن پست های وبلاگ و غیره. می‌توانید این موضوع را با برنامه‌نویس در میان بگذارید، و اغلب آنها خوشحال می‌شوند که نگاهی بیندازند و پیشنهاداتی ارائه کنند.

بیشتر سایت‌های مضمون یا افزونه ممتاز حاوی یک انجمن یا حداقل نظراتی هستند که می‌توانید در مورد مشکل خود پست کنید. و توسعه دهندگان خوب از محصول خود پشتیبانی ارائه می دهند، اگرچه ممکن است نیاز به داشتن مجوز پشتیبانی فعال داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید که هنگام درخواست کمک صادق باشید. اگر به تنهایی تغییرات یا سفارشی‌سازی‌هایی انجام داده‌اید، مطمئن شوید که توسعه‌دهنده آگاه است تا بتواند بهتر به شما کمک کند.

اگر مشکل عمیق‌تر از آن چیزی است که آنها می‌توانند به شما کمک کنند، یا فقط یک تیم اختصاصی می‌خواهید، یک سرویس پشتیبانی معمولی وردپرس به خوبی کار خواهد کرد. فقط مطمئن شوید که آنها از تم و افزونه پشتیبانی می کنند. دو شرکتی که این کار را انجام می دهند عبارتند از WPFixIt، یک سرویس رفع سریع با هزینه یک بار مصرف، و WPMaintainer، با تیم طراحی گران‌تر اما بسیار حرفه‌ای.

3. به روز رسانی وردپرس و پشتیبانی فنی

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، احتمالاً تا به حال می‌دانید که مدیریت آن همیشه آسان نیست. هر روز یک افزونه باید به روز شود، سایت باید اصلاح شود و هر از چند گاهی چیزی منفجر می شود. این هم برای وب سایت های خودتان و هم برای مشتریان شما صدق می کند. شما یک طراح هستید! شما باید روی ساخت یک وب سایت یا موضوع جدید کار کنید، نه با مسائل فنی جزئی.

خوشبختانه، خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس به‌وفور وجود دارد که این وظایف دستی را تشدید نمی‌کند و به شما امکان می‌دهد به چیزهای سرگرم کننده به عنوان مثال می توان به Maintainn، WP Curve، WP Butler و موارد دیگر اشاره کرد (برای مشاهده موارد بیشتر فقط روی لینک کلیک کنید). یکی را انتخاب کنید که خدمات مورد نیاز شما را، در درجه اول و مهمتر از همه، در عین داشتن بودجه معقول ارائه دهد. وقت شما چقدر برای شما ارزش دارد؟

به عنوان یک نکته اضافی: اگرچه ممکن است نتواند به‌روزرسانی‌های افزونه شما را برای شما خودکار کند، شرکت میزبان شما همچنان می‌تواند کمک کند. به دنبال میزبانی بگردید که از وردپرس پشتیبانی می کند و در مورد هر مشکلی که ممکن است در استفاده از آن با آن مواجه شوید کمک کند. همه میزبان ها پشتیبانی WP را ارائه نمی دهند، بنابراین قبل از مراجعه به آنها برای کمک، ببینید آیا با پلتفرم آشنا است یا خیر.

پشتیبانی فنی عمومی

از وردپرس استفاده نمی کنید؟ پشتیبانی فنی ممکن است ارزان نباشد. تقریباً هر طراح وب کمی از HTML، CSS، یا جاوا اسکریپت می‌داند – اما زمانی که مشکلات اصلی پیش می‌آیند، ممکن است ندانید چه کاری انجام دهید.

قبل از تصمیم گیری در مورد مشاور فناوری اطلاعات، نظرات خارج از سایت را جستجو کنید و ببینید کاربران چه می گویند. این می تواند به معنای تفاوت بین انتخاب شرکتی باشد که ارزش زیادی ندارد، حتی یک کلاهبرداری آشکار، یا یک سرمایه گذاری با کیفیت.

4. امنیت سایت و پشتیبان گیری

وقتی وب‌سایت خود را در آنجا قرار می‌دهید، خود را برای حمله احتمالی باز می‌کنید. وب‌سایت‌های بی‌گناه را می‌توان به بردارهایی برای توزیع بدافزار تبدیل کرد، یا باج‌افزار می‌تواند فایل‌های مهم را در اختیار بگیرد و درخواست پرداخت کند. اگرچه نادر است، اما این موقعیت ها یادآور اهمیت امنیت آنلاین هستند.

خوشبختانه، ویژگی‌های امنیتی معمولاً همراه با سایر خدمات فناوری اطلاعات هستند. با این حال، اگر یک طرز فکر ایمنی را در پیش گرفته اید، یا تصمیم گرفته اید از پشتیبانی فنی عمومی صرف نظر کنید، ابزاری که سایت شما را در حالت قفل قرار می دهد ممکن است همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

برای امنیت، ما به شدت توصیه می‌کنیم Sucuri — مجموعه‌ای پشتیبانی با قیمت استثنایی برای تمام آن چیزی که ارائه می دهد شما همچنین می توانید یک فایروال با حفاظت DDoS خریداری کنید. اگرچه افزونه‌ها و راه‌های زیادی برای بهبود امنیت وردپرس شما وجود دارد، یک سرویس حرفه‌ای مانند Sucuri دفاع نهایی است ( برای شما و مشتریانتان).

درست مانند شرکت‌های فناوری اطلاعات، قبل از سرمایه‌گذاری در یک سرویس امنیتی یا پشتیبان، نظرات را بررسی کنید.

پشتیبان گیری

پشتیبان‌گیری از وب‌سایت شما، اگرچه اغلب نادیده گرفته می‌شود، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر صاحب وب‌سایت باید انجام دهد. تا زمانی که این عکس ها یا پست های وبلاگ یا فایل های پایگاه داده از بین نروند، متوجه نخواهید شد که چقدر آن عکس ها یا پست های وبلاگ یا فایل های پایگاه داده را از دست داده اید – توسط یک ویروس یا یک بلای طبیعی یا یک بلای دیگر از بین بروند. ما به شدت توصیه می کنیم نحوه پشتیبان گیری از وردپرس را به تنهایی یاد بگیرید، چه به صورت دستی یا با یک سرویس کاملاً مدیریت شده مانند BlogVault.

بیشتر مجموعه‌های خدمات فنی دارای نسخه پشتیبان هستند، بنابراین ممکن است نیازی به هزینه اضافی برای این کار نباشد. میزبان‌ها، سرویس‌های امنیتی، بسته‌های پشتیبانی فنی – به احتمال زیاد، یکی از آنها دارای این ویژگی مهم است. اگر بدشانس شدید، به دنبال سرویسی مانند مراقبت از سایت WP. پشتیبان گیری روزانه، چندین طرح مقرون به صرفه، فضای سخاوتمندانه… این همه چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

5. پشتیبانی SEO

برای بهبود جستجوی وردپرس شما، کار زیادی لازم است. بهتر است این کار را زمانی انجام دهید که از صفر شروع می کنید، نه در وسط. با این حال، خدماتی که بهینه سازی سئو می تواند ارائه دهد برای افزایش بازدیدکنندگان سایت بسیار ارزشمند است.

در حین جستجوی یک متخصص سئو، مهم است که مراقب اقدامات فریبنده ای باشید که می تواند به رتبه بندی جستجوی شما آسیب برساند یا شما را به طور کامل از موتورها حذف کند. این راهنما توسط Google تنها چند روش مشکوک را که ممکن است با آنها روبرو شوید، تشریح می‌کند.

اما اجازه ندهید این شما را منصرف کند. فقط مطمئن شوید که همیشه از قبل در مورد یک شرکت تحقیق کنید. ای کاش می توانستیم شرکت خاصی را برای این کار توصیه کنیم، اما صادقانه بگوییم این به کسب و کار و موقعیت مکانی شما بستگی دارد. اگر پیتزا فروشی هستید، بهتر است با متخصصان سئوی محلی مشورت کنید – احتمالا افرادی که دفتری در شهر شما دارند. آنها باید منطقه را بشناسند و به شما کمک کنند تا کلمات کلیدی مانند “بهترین پیتزا تورنتو” یا “پیتزای مرکز شهر تورنتو” را هدف قرار دهید، اگر شما در آنجا هستید. کسب‌وکارهای آنلاین (مانند WPExplorer) احتمالاً می‌توانند با یک شرکت راه دور کار خوبی داشته باشند، اما ترجیحاً شرکتی که در صنعت آنها متخصص است. برای WPExplorer، ما به دنبال فردی هستیم که جایگاه وردپرس را درک کند. شما ایده را دریافت کردید.

دیگر فاجعه ای وجود ندارد

چه یک کسب‌وکار با سابقه و چه فرد مجردی که برای اولین بار وارد حرفه آزاد می‌شود، داشتن یک شبکه پشتیبانی برای گرفتن شما در زمان بحران بسیار مهم است.

اطمینان از اینکه میزبان وب انتخابی شما مفید است و به مشتریانش اختصاص داده شده است، می تواند معجزه کند. اما اگر نیاز به کمی حمایت بیشتر دارید، شرکت‌های زیادی وجود دارند که بیشتر از آن‌ها مایل به کاهش حجم کار هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، نظرات را بررسی کنید (یا حتی مستقیماً با شرکت تماس بگیرید) تا مطمئن شوید که موردی که انتخاب می‌کنید برای شما مناسب است.

خروج از نسخه موبایل