نکات تجارت الکترونیک وردپرس برای جذب ترافیکی که تبدیل می شود

نکات تجارت الکترونیک وردپرس برای جذب ترافیکی که تبدیل می شود

ایجاد وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک در وردپرس بسیار محبوب شده است و اعداد آن را ثابت می‌کنند: ووکامرس در سال 2019 به سهم بازار 22 درصد رسیده است و به عنوان محبوب ترین راه حل در میان یک میلیون سایت برتر در اینترنت قرار گرفته است.

به همین دلیل است که وردپرس روی آسان‌تر کردن عملکرد و موفقیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک در پلتفرم کار کرده است. اگر صاحب یک فروشگاه ووکامرس هستید، می‌دانید که فروش پایین چقدر می‌تواند ناامیدکننده باشد. مخصوصاً وقتی ترافیک خوبی دارید. این ممکن است به این دلیل اتفاق بیفتد که ترافیکی که آورده‌اید کیفیت پایینی دارد، یا اینکه باید به کار روی بهینه‌سازی فروشگاه خود ادامه دهید.

در این مقاله، افزونه‌های تجارت الکترونیک وردپرس را بررسی می‌کنیم که به راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین شگفت‌انگیز کمک می‌کنند، و نکاتی را که می‌توانید برای جذب ترافیکی که در واقع به فروش تبدیل می‌شود، اعمال کنید.

1. استراتژی تبلیغات آنلاین خود را بهینه کنید

پرداخت برای تبلیغات تضمین نمی‌کند که ترافیک باکیفیتی را به فروشگاه خود بیاورید که تبدیل به آن شود. این هم برای تبلیغات رسانه های اجتماعی و هم برای تبلیغات گوگل صدق می کند. ترافیکی که از طریق تبلیغات پولی به ارمغان می آورید لزوماً دارای نرخ تبدیل بالایی نخواهد بود، اما رسیدن به نرخ تبدیل بالا از این طریق بستگی به نحوه ایجاد و بهینه سازی تبلیغات شما دارد.

با این حال، تبلیغات یکی از موفق‌ترین راه‌ها برای دستیابی آسان و سریع به تعداد زیادی از مشتریان هدف است. فقط برای اینکه شما یک ایده داشته باشید، گوگل بیش از 100 میلیارد جستجو ماهانه دارد، تصور کنید همه افرادی که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و امکانات مشتریانی که تبلیغات شما را می بینند و کلیک می کنند. فیس بوک میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد که می توانید تبلیغات خود را نیز به آنها نشان دهید.

وردپرس می‌تواند به شما در ایجاد تبلیغات برای محصولات و خدمات خود با برخی از افزونه‌های خود کمک کند: اگر می‌خواهید محصولات خود را در Google نمایش دهید اما زمان کافی برای ایجاد همه تبلیغات، بنرها یا پیکربندی استراتژی پیشنهادی خود را ندارید، افزونه هایی مانند تبلیغات گوگل هوشمند WooCommerce< /strong> که به طور خودکار تبلیغات Google شما را به صورت رایگان در 5 مرحله آسان ایجاد و پیکربندی می کند:

  • گام اول این است که به برنامه اجازه دهید به پیکربندی Google Ads شما دسترسی داشته باشد. به این ترتیب می‌تواند کمپین‌های Google Ads شما را آپلود، منتشر و بهینه‌سازی کند.
  • پس از دادن دسترسی به برنامه، از شما خواسته می‌شود که ویژگی‌های کلی را پیکربندی کنید: کشورهایی که می‌خواهید محصولات خود را در آنها تبلیغ کنید، دسته‌هایی که فروشگاه شما در آن قرار می‌گیرد و مجموعه‌هایی که می‌خواهید ما تبلیغ کنیم.
  • سپس، وقت آن است که نام فروشگاه خود و چند جمله در توصیف آن به برنامه بدهید. همچنین از شما خواسته می شود که تصویری از لوگوی خود را آپلود کنید.
  • در این مرحله، برنامه از شما می‌خواهد چند جمله کوتاه بنویسید که می‌خواهید در تبلیغات شما نمایش داده شود و خدماتی را که به ما ارائه می‌دهید مانند ارسال رایگان یا بازگشت آسان انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در صورتی که می‌خواهید آن را نمایش دهید، یک شماره تلفن اضافه کنید.
  • در مرحله آخر فقط باید بودجه روزانه ای را که می خواهید برای تبلیغات در Google خرج کنید انتخاب کنید.

پس از اتمام این مرحله، افزونه به طور کامل پیکربندی می‌شود و تبلیغات Google شما در عرض چهار روز کاری ایجاد می‌شود! هنگامی که تبلیغات شما ایجاد شد، به داشبورد خود دسترسی خواهید داشت که از طریق آن می‌توانید همه چیز را کنترل کنید.

افزونه‌های دیگری مانند Facebook for WooCommerce وب‌سایت شما را به فیس‌بوک متصل می‌کند. این افزونه با ایجاد یک فروشگاه در صفحه فیس بوک شما کار می کند و به شما امکان می دهد تبلیغات پویا را روی پلتفرم اجرا کنید. گزینه‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌های وردپرس و ووکامرس بی‌پایان است، فقط باید روشی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

2. نجات مشتریان گمشده

علیرغم دلیلی که آنها مجبور شدند فروشگاه شما را بدون خرید واقعی ترک کنند، شما به برنامه ای برای بازگرداندن آنها نیاز دارید. چندین راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • از کمپین های هدف گیری مجدد استفاده کنید: با دنبال کردن بازدیدکنندگان قبلی از طریق اینترنت با تبلیغات، محصولات خود را به آنها یادآوری کنید. مؤثرترین آنها تبلیغات هدفمند مجدد پویا هستند. اینها تبلیغات مشتریان بالقوه را دقیقاً از همان محصولی که در سایت شما مشاهده می کردند نشان می دهد.
  • یک ویژگی WooCommerce لیست علاقه مندی ها را به فروشگاه خود اضافه کنید: افزونه هایی مانند TI WooCommerce فهرست آرزوها به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که محصولاتی را که دوست دارند ذخیره کرده و بعداً خریداری کنند. کاربران همچنین می توانند لیست خواسته های خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. بنابراین حتی اگر اکنون خریدی انجام ندهند، شخص دیگری که می شناسند ممکن است برای تولد، تعطیلات یا رویدادهای دیگر.
  • پیگیری با سبدهای رها شده: از افزونه‌ای مانند سبد خرید رها شده استفاده کنید ، این افزونه اعلان‌های ایمیلی خودکار و به‌موقع را برای مهمانان شما و مشتریانی که وارد سیستم شده‌اند ارسال می‌کند تا سفارش‌های رها شده‌شان را به آنها یادآوری کند. شما مسئول ایجاد تعداد نامحدودی از الگوهای ایمیل برای ارسال آنها در فواصل زمانی مورد نظر خواهید بود. با اطلاعات بی‌درنگ درباره سفارش‌های رها شده، از جمله محصولاتی که رها شده‌اند و ارزش آنها.

3. انجمن آنلاین خود را ایجاد کنید

ایجاد یک جامعه پیرامون برند شما برای رشد سایت شما و جذب افراد بیشتر به آن ضروری است. برای انجام این کار، ایجاد یک محیط مناسب هم در سایت خود و هم در حساب های رسانه های اجتماعی مرتبط با آن بسیار مهم است.

اولین قدم این است که وبلاگ خود را ایجاد کنید. پست هایی در مورد محصولات و خدمات خود، نیازهای مشتری برای پوشش شما و موضوعات پیرامون سبک زندگی مخاطبان هدف خود بنویسید. روی چیزهای مشترک همه آنها تمرکز کنید و به خوانندگان احساس کنید که بخشی از برند شما هستند. پس از انجام این کار، آنها همچنین به احتمال زیاد مقالات شما را به اشتراک خواهند گذاشت – به شما کمک می کند تا به صورت رایگان رشد کنید. مجله H&M یک مثال عالی از نحوه ترکیب الکترونیکی شماست. فروشگاه تجاری با یک وبلاگ خاص برای مشتری. اگر نگاه کنید، وبلاگ آنها منابع مد، زیبایی و فرهنگ مطابق با ارائه محصول فعلی و برند آنها را پوشش می دهد.

تولید محتوا برای بهبود استراتژی SEO شما نیز بسیار مفید است. وقتی افراد کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کنند، شانس بیشتری برای ظاهر شدن سایت شما در نتایج گوگل ایجاد می کند. راه‌های زیادی برای بهبود SEO WooCommerce شما وجود دارد، اما بهترین مکان برای شروع یک سئوی خوب است. افزونه اگرچه احتمالاً قبلاً در مورد آن شنیده اید، Yoast یکی از بهترین گزینه ها برای هر سایت دارای وردپرس است. از جمله فروشگاه های ووکامرس. گزینه های داخلی آن به شما کمک می کند تا پست های خود را قبل از انتشار در وبلاگ خود بهینه کنید. افزایش احتمال شروع رتبه بندی آنها در نتایج جستجو.

مرحله دوم این است که تمام محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به بیشترین تعداد ممکن دسترسی پیدا کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا ترافیک جدیدی را به سایت خود بیاورید. اگر به اندازه کافی متقاعد کننده باشید، می تواند به نوبه خود منجر به گشت و گذار مشتریان بالقوه در فروشگاه شما شود!

یک گزینه استفاده از افزونه ای مانند پوستر خودکار شبکه اجتماعی است. این افزونه به طور خودکار پست ها را از وبلاگ شما در حساب های رسانه های اجتماعی منتشر می کند. شما فقط باید یک پست جدید بنویسید و در تمام شبکه های اجتماعی پیکربندی شده شما منتشر خواهد شد. این افزونه با نمایه‌ها، صفحات تجاری، صفحات انجمن و گروه‌ها کار می‌کند و پیام‌ها برای هر شبکه کاملاً قابل تنظیم هستند.

همچنین می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای همیشه سبز نگه داشتن محتوای خود و حتی احیای پست‌های قدیمی استفاده کنید. یک افزونه وردپرس خاص برای این کار وجود دارد: Revive Old Post – Auto Post to Social Media. این افزونه به طور خودکار پست های قدیمی شما را به اشتراک می گذارد و ترافیک بیشتری را از شبکه های اجتماعی به سمت آن ها هدایت می کند. بنابراین به شما کمک می کند تا محتوای خود را تبلیغ کنید. شما می‌توانید زمان بین پست‌ها، تعداد پست‌ها را برای اشتراک‌گذاری و شامل هشتگ‌ها و بک لینک‌ها انتخاب کنید. با Google Analytics یکپارچه شده است، بنابراین می توانید همه چیز را ردیابی کنید و همچنین با کوتاه کننده URL سازگار است.

شبکه های اجتماعی فقط برای اشتراک گذاری مقالات شما مهم نیستند. همچنین جایی است که شما فرصت دارید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، آنها را درگیر کنید و بازخورد دریافت کنید. اینجا جایی است که جادو اتفاق می افتد، جایی که شما این شانس را دارید که ویروسی شوید و رویاهای بزرگ داشته باشید. ارتباط صحیح سایت خود با شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. اکثر تم های وردپرس شامل گزینه های داخلی رسانه های اجتماعی هستند. اما اگر شما اینطور نیست، افزونه های وردپرس رسانه های اجتماعی زیادی برای انتخاب وجود دارد.< /p>

4. با اینفلوئنسرها در بخش شما همکاری کنید

همیشه می‌توانید با شرکت‌ها یا افراد دیگر در رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها یا سایر صفحات وب همکاری کنید. شراکت با دیگران در صنعت یا جایگاه شما یک راه اثبات شده برای افزایش ترافیک مرتبط است. از آنجایی که شما افرادی را هدف قرار می دهید که به محصولات یا خدمات مشابه علاقه مند هستند، یا سبک زندگی خاصی دارند که محصولات یا خدمات شما با آن مطابقت دارند، احتمال اینکه ترافیک تبدیل شود بسیار بیشتر است.

یکی از محبوب‌ترین راه‌های همکاری، پست مهمان است. این یک راه طبیعی برای معرفی خود و کسب و کارتان به مخاطبان جدید است. تبادل محتوا با سایر اینفلوئنسرها و شرکت‌ها در رسانه‌های اجتماعی یا وبلاگ‌ها نه تنها برای سئو مفید است، بلکه برای ایجاد اعتماد نیز مفید است.

ما حیوانات اجتماعی هستیم، دوست داریم هنگام تصمیم گیری خود از تجربیات دیگران بدانیم. به این می گویند اثبات اجتماعی. اگر مردم ببینند که تأثیرگذاران یا جوامع دیگری که به آنها تعلق دارند و به آنها اعتماد دارند، شما را توصیه می کنند، به احتمال زیاد به شما اعتماد خواهند کرد. تقریبا 63٪ از مصرف کنندگان نشان می دهد که اگر سایتی دارای رتبه بندی و بررسی محصول باشد، احتمال خرید آنها بیشتر است. این درصد زمانی بیشتر است که بررسی توسط یک تأثیرگذار یا متخصص در حوزه انجام شود.

اینفلوئنسرها به دلیل حضورشان در رسانه‌های اجتماعی، به عنوان افراد مشهوری در این حوزه دیده می‌شوند. مردم اغلب ویژگی های مثبتی را که در اینفلوئنسر می بینند با محصولاتی که او تبلیغ می کند مرتبط می کنند. به همین دلیل است که داشتن سفیران برند در رسانه های اجتماعی می تواند ایده خوبی برای کسب و کار شما باشد. اگر اینفلوئنسر از محصولات در تصاویر رسانه‌های اجتماعی، بیو، هشتگ‌ها و توضیحات خود استفاده کند، این می‌تواند تاثیر زیادی بر اثبات اجتماعی برند داشته باشد. در نظر بگیرید که یک سفیر رسانه های اجتماعی نیازی به تاثیرگذار بودن رسانه های اجتماعی ندارد. آنها همچنین می توانند یک متخصص صنعت یا یک مشتری پرشور باشند. همه چیز مهم است!


نکات بیشتری در مورد نحوه آوردن ترافیک مرتبط به فروشگاه شما وجود دارد که بر روی بهترین شیوه های سئو وردپرس در این مقاله می‌خواهیم تاکتیک‌هایی را به شما نشان دهیم که فقط مربوط به سئو نیستند. اما این پتانسیل بسیار خوبی برای کمک به بهبود عملکرد فروشگاه WooCommerce خود دارد. امیدواریم به شما کمک کند! چیزی را از دست دادیم؟ برای جذب بازدیدکنندگان با کیفیت بالا به وب سایت خود چه می کنید؟

خروج از نسخه موبایل