چگونه یک Preloader به وردپرس اضافه کنیم

چگونه یک Preloader به وردپرس اضافه کنیم

سرعت وب سایت نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما دارد، به خصوص با توجه به اینکه در نتایج جستجو برجسته می شود. این به دلیل این واقعیت است که موتورهای جستجو به سایت شما امتیاز بیشتری می دهند، زمانی که ناوبری برای آنها آسان تر باشد. وقتی بارگذاری سایت شما بیش از چند ثانیه طول می کشد، زمان اضافی می تواند به طور جدی بر نحوه رتبه بندی آن تأثیر بگذارد. اگر سایت شما زمان بارگیری مناسبی را ارائه نمی دهد، موتورهای جستجو شما را به آخر خط می رسانند.

به‌علاوه، بازدیدکنندگان شما از زمان‌های بارگذاری طولانی‌تر از میانگین ناامید می‌شوند که منجر به تجربه کاربری ضعیف می‌شود. بسیاری از افرادی که این روزها در حال مرور وب هستند از اتصالات تلفن همراه یا آهسته استفاده می کنند و بسیاری دیگر از انتظار بیزارند. به این ترتیب، یک وب سایت کند بازار هدف شما را به سمت رقبای هدایت می کند که بهتر با انتظارات آنها مطابقت دارند.

سرعت پایین وب‌سایت مسئله‌ای است که حتی وب‌سایت، صرف نظر از اندازه، باید به آن رسیدگی و برطرف کند. یک شرکت طراحی وب واجد شرایط همیشه این را در نظر خواهد داشت. همانطور که گفته شد، هرچه وب سایت شما پیچیده تر باشد، بهینه سازی آن دشوارتر خواهد بود. هر عنصری که پیاده‌سازی می‌کنید می‌تواند اضافه شود و کنترل کردن چیزها می‌تواند کار سختی باشد. گنجاندن عناصر کم‌مصرف حافظه، مانند تصاویر یا ویدیوهای بزرگ، می‌تواند کمک کند. اما راه حل همه چیز نیست در پایان روز، هر چه سایت شما بزرگتر شود، متوجه نفخ بیشتری خواهید شد. بهترین طراحی وب سایتی است که از تمام این ترفندهای کوچک برای به حداکثر رساندن حضور شما استفاده کند.

با این وجود، شرکت‌های طراحی وب‌سایت می‌توانند پیشرفت‌های مختلفی را برای کمک به حفظ توجه بازدیدکنندگان در حین بارگیری سایت شما به کار ببرند. اگر کاملاً نمی دانید از کجا شروع کنید، یک گزینه اضافه کردن یک انیمیشن صفحه نمایش بارگیری قبل از پرداختن به مسائل دشوارتر است. این انیمیشن که پیش بارگذاری کننده نیز نامیده می‌شود، توسط بسیاری از شرکت‌های بزرگ‌تر استفاده می‌شود و یک راه عالی برای اینکه به نظر برسد سایت شما با حداکثر سرعت بارگذاری می‌شود.

Preloaders بازدیدکنندگان شما را در حین بارگیری سایت شما درگیر نگه می‌دارند و در عین حال شما را حرفه‌ای جلوه می‌دهند. حتی اگر زمان بارگذاری سایت شما به یک اندازه باشد، داشتن یک پیش بارگذاری به سایت شما کمک می کند که برجسته شود. چیز زیادی برای اضافه کردن پیش بارگذاری وجود ندارد و ما قصد داریم هر آنچه را که نیاز دارید برای شما تنظیم کنیم. چند مرحله کلیدی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید، اما ما شما را در کل فرآیند راهنمایی می کنیم تا بتوانید به راحتی یک انیمیشن پیش بارگذاری کننده برای سایت وردپرس خود پیاده سازی کنید.

Preloader چیست؟

اگر صفحات شما پر محتوا هستند، از داشتن یک پیش بارگذاری برای وب سایت خود کاملاً سود خواهید برد. صفحات پیمایش بینهایت احتمالاً همراه با هر وب سایتی که بیش از چند صفحه اصلی دارد، این مشکل را مشاهده خواهد کرد. علاوه بر این، هر اسکریپت، پلاگین و پرس و جوی پایگاه داده با هم ترکیب می شوند تا زمان بارگذاری شما را افزایش دهند. هنگامی که این یک مشکل می شود، بسیاری از وب سایت ها به جای صرف زمان برای کاهش اندازه صفحه، یک پیش بارگذاری کننده اضافه می کنند. همچنین موقعیت های زیادی وجود دارد که در آن یک وب سایت هرگز نمی تواند برای اکثر کاربران سریع بارگذاری شود. این به SEO وردپرس شما مرتبط است و واقعاً می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

در ابتدایی ترین حالت، پیش بارگذاری کننده تصویر یا انیمیشنی است که در حالی که وب سایت در پس زمینه بارگیری می شود، روی صفحه نمایش داده می شود. هنگامی که سایت به طور کامل بارگذاری شد و برای نمایش آماده شد، انیمیشن preloader به پایان می رسد و صفحه شما به بازدیدکنندگان نشان داده می شود. تماشای بارگذاری صفحه، عنصر به عنصر، دردناک است. همچنین خیره شدن به یک صفحه خالی برای افراد ناراحت کننده است و مطمئن نیستند که صفحه شما در حال بارگیری است یا خیر. Preloader صفحات بارگیری منحصر به فردی هستند که بینندگان شما را در حالی که سرور شما برای پردازش محتوای شما کار می کند سرگرم می کند.

بسیاری از پیش‌بارگذاری‌ها، مانند هر صفحه بارگیری دیگر، دارای نشان‌واره یا انیمیشن کوتاه هستند. تعداد شگفت انگیزی از شرکت های طراحی وب از آنها چشم پوشی می کنند، اما پیش بارگذاری کننده ها بخش بسیار مهمی از رابط وب سایت شما هستند. به هر حال، یک پیش بارگذاری خوب، به بازدیدکنندگان شما اطمینان می دهد که سایت خراب نشده است. مرورگر آنها فقط مشغول پردازش داده ها است. در بیشتر موارد، یک صفحه بارگیری منحصر به فرد تفاوت بین بیننده شماست که در وب سایت شما باقی می ماند یا بدون فکر دوم به جای دیگری نگاه می کند.

بارگیری انیمیشن روی صفحه می تواند پیچیده باشد، اما حتی ساده ترین انیمیشن می تواند برای بینندگان شما مفید باشد. این مهم است زیرا بارگیری انیمیشن های صفحه نمایش تجربه کاربر را افزایش می دهد و برای بوت شدن چشمگیر است. Preloaderها، به خصوص آنهایی که متحرک هستند، فقط خوب به نظر می رسند و اولین تاثیر خوبی را ارائه می دهند. استفاده از یک انیمیشن صفحه نمایش بارگیری به طور موثر به شما امکان می دهد توجه بازدیدکنندگان خود را به خود جلب کنید و آنها را به سمت خود جلب کنید. یک پیش بارگذاری موفق همچنین باید ناامید شود و چیزی ارزشمند را که به تجارت شما مرتبط است نشان دهد. ناگفته نماند که مدیریت انتظارات بازدیدکنندگان با دادن نگاهی اجمالی به آنچه که باید انتظار داشته باشند، آنها را برای مدت طولانی تری درگیر می کند.

چرا باید از انیمیشن Preloader استفاده کنم؟

نکته آخر این است که هیچ کس این روزها انتظار را دوست ندارد و هر ثانیه تفاوت ایجاد می کند. با این حال، گاهی اوقات ما کنترلی بر نحوه عملکرد وب سایت خود نداریم. مواردی مانند اتصال آهسته اینترنت، اضافه بار داده و قطع شدن سرور می تواند حتی بهترین وب سایت ها را کند کند. در حالی که می‌توانیم وب‌سایت‌ها را تجزیه و تحلیل کنیم و مناطقی را که نیاز به بهبود دارند، بهینه کنیم، همیشه نمی‌توانیم همه دلایل بی‌شماری را پیش‌بینی کنیم که چرا یک وب‌سایت ممکن است کند بارگذاری شود – اینجاست که بارگیری انیمیشن‌های صفحه شروع می‌شود.

به یاد داشته باشید که بارگیری انیمیشن‌های صفحه چیزی برای کشیدن نیست. آنها فقط در صورت تاخیر بارگیری استفاده می شوند. Preloader ها کمی شبیه بیمه هستند. آنها برای کاهش ناامیدی کاربران با مشغول نگه داشتن آنها در موردی که باید منتظر بمانند وجود دارند.

بارگیری صفحه نمایش از چند اصل بزرگ که در روانشناسی آموزش داده شده است نیز استفاده می کند. انیمیشن های صفحه نمایش بارگذاری خلاقانه توجه کاربر را به خود جلب می کند و حتی می تواند به بهبود خلق و خوی آنها کمک کند. ثابت شده است که پیش بارگذاری‌ها باعث می‌شوند افراد باور کنند زمان انتظارشان کمتر از آنچه هست است، و آنها را طولانی‌تر درگیر نگه می‌دارد.

به‌علاوه، کسب‌وکارها می‌توانند از این انیمیشن‌ها برای تأکید بر برند خود از طریق آرم‌ها یا ویژگی‌های دیگر استفاده کنند. لازم به ذکر است که این نمایشگرها باید از فروش مستقیم خودداری کنند. به‌جای طرح‌ها یا فراخوان‌ها برای اقدام، پیش‌بارگذاری‌کنندگان باید از نام تجاری عمومی شما برای ایجاد ارتباطات قوی‌تر استفاده کنند. برای مثال لوگوی شما این هدف را به خوبی انجام می دهد.

Preloaders قابل تنظیم

تنظیمات سفارشی سازی LoftLoader Pro

خوشبختانه روزهای بارگیری خسته کننده و نوارهای پیشرفت خسته کننده گذشته است. این به این دلیل است که کسب‌وکارها اکنون این گزینه را دارند که صفحه‌های بارگیری منحصربه‌فردی را برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنند. گزینه های طراحی وب سفارشی به کسب و کار شما فرصتی می دهد تا واقعاً بدرخشد و سطح حرفه ای بیشتری را اضافه کند.

اگر فکر می‌کنید که یک پیش‌بارگذاری برای شما بسیار دردسرساز یا فنی است که نمی‌توانید به درستی آن را پیاده‌سازی کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید ایجاد آن‌ها آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. هر کسی می‌تواند یک پیش‌لودر حرفه‌ای و سفارشی بسازد و گزینه‌های زیادی برای خارج کردن غرغر از معادله وجود دارد. این روزها، شما حتی در بیشتر موارد به دانش فنی نیاز ندارید. بهترین طراحی وب سایت هنوز توسط یک آژانس طراحی وب قوی به دست می آید تا به شما کمک کند از سایت خود نهایت استفاده را ببرید، اما اضافه کردن یک پیش بارگذاری برای مبتدیان نیز آسان است.

وب‌سایت‌هایی که زمان بارگیری کوتاه‌تری دارند، پیش‌بارگذاری‌کننده خود را فقط برای مدت کوتاهی نمایش می‌دهند. از سوی دیگر، زمان‌های طولانی‌تر، کمی فضای بیشتری برای خلاقیت باقی بگذارید. زمان بارگذاری کوتاه‌تر فقط به یک نماد، لوگو یا تصویر ساده نیاز دارد، اما اگر وب‌سایت شما بیشتر طول می‌کشد، پیشنهاد می‌کنیم کمی طعم اضافی اضافه کنید. وقتی محتوای برند خود را در مقابل بینندگان قرار دهید و آن را خوب جلوه دهید، مدت بیشتری در ذهن آنها خواهید ماند. استعداد جالب همچنین به معنی دارتر شدن آن خاطره کمک می کند و شانس باقی گذاشتن اثر ماندگار را بهبود می بخشد.

بهترین پیش بارگزارهای وردپرس

قبل از اینکه نحوه اجرای پیش بارگذاری برای وب سایت خود را انتخاب کنید، باید گزینه های موجود را در نظر بگیرید. وقتی صحبت از وردپرس می شود، گزینه های زیادی وجود دارد و انتخاب درست می تواند مشکل باشد. برای اطمینان از اینکه غرق نشوید، فهرستی از بهترین افزونه‌های پیش‌بارگیری وردپرس را گردآوری کرده‌ایم.

1. Preloader توسط Alobaidi (رایگان)

این افزونه به راحتی قابل ادغام است و برای انواع مرورگرها و گزینه های سفارشی سازی مناسب است. 10 گزینه برای نمایش در اختیار شما قرار می دهد، زمان پاسخگویی عالی دارد و بدون هیچ سر و صدایی کاملاً خارج از جعبه کار می کند.

2. PageLoader: Loading Screen and Progress Bar Pro

در مرحله بعدی، PageLoader توسط Bonfire Themes قرار دارد. این پیش بارگزار قدرتمند شامل هزاران گزینه برای ایجاد یک لودر سفارشی برای سایت شما است. نوار پیشرفت، تصویر سفارشی، نماد، متن بارگیری، پس‌زمینه، نشانگر ثانویه (مانند بارگیری نقطه‌ها علاوه بر یک تصویر سفارشی) و موارد دیگر را اضافه کنید. بعلاوه اگر کارها بیش از حد طول بکشد، یک تابع زمان منحصر به فرد وجود دارد.

3. Ultimate Preloader WordPress (رایگان)

Ultimate Preloader WordPress تمام اصول اولیه را در یک بسته راحت و با کاربری آسان ارائه می دهد. در حالی که محتوای شما بارگیری می شود، به بینندگان شما یک تجربه بصری اولیه می دهد، اما این محدودیت را به روش های دیگر جبران می کند. اگر چیزی می‌خواهید که استفاده از آن ساده باشد، Ultimate WordPress Preloader شما را تحت پوشش قرار می‌دهد و نیازی به دانش کدنویسی قبلی ندارد.

4. LoftLoader Pro

با LoftLoader Pro می توانید به سرعت و به راحتی یک پیش بارگذاری سفارشی برای وب سایت خود طراحی کنید. تصاویر سفارشی، انتقال صفحه، بارگذاری انیمیشن، نوار پیشرفت، پس‌زمینه تصویر کامل و موارد دیگر را اضافه کنید. حتی گزینه ای برای اضافه کردن یک پیام تصادفی با بارگیری سن شما وجود دارد.

5. پیش بارگذاری وردپرس نامحدود

WPPU یکی دیگر از گزینه های برتر برای ایجاد یک پیش بارگذاری برای سایت وردپرس شما است. از میان گیف های ارائه شده انتخاب کنید یا عکس خود را آپلود کنید، انیمیشن های خود را انتخاب کنید، متن اضافه کنید یا از یک CSS3 فانتزی استفاده کنید. اما این همه چیز نیست – چندین ویژگی دیگر از جمله تنظیمات تلفن همراه، زمان‌بندی پنهان کردن، انتخاب صفحه، غیرفعال کردن صفحه جستجو و موارد دیگر وجود دارد.

پاداش: Preloaders مبتنی بر تم

افزونه‌های پیش‌بارگذاری‌کننده بسیار بیشتر از آنچه فهرست کرده‌ایم وجود دارد و توصیه می‌کنیم اگر چیز خاصی می‌خواهید نگاهی دقیق بیندازید. از طرف دیگر، بسیاری از تم‌ها دارای گزینه‌های پیش‌بارگذاری داخلی هستند که در خود موضوع قرار می‌گیرند. با این حال، شما از قبل موضوعی دارید که دوست دارید و نمی‌خواهید تغییر دهید، افزونه‌های بالا بهترین گزینه برای شما هستند.

قدرت Preloaders

پیش بارگزارها نه تنها عالی به نظر می رسند، بلکه نقش بسیار کاربردی در عملکرد وب سایت شما دارند. زمان‌های بارگذاری طولانی می‌تواند دردسرساز باشد، اما لزومی ندارد که یک معامله‌گر باشد. با استفاده از پیش بارگیری‌ها در جایی که به آن‌ها نیاز دارید، می‌توانید فروش از دست رفته ناشی از اتصالات بد را کاهش دهید. آنها حتی می توانند به شما کمک کنند تا ارتباطات معناداری بیشتری با کاربران خود ایجاد کنید.

حتی اگر سایت شما لزوماً نیازی به پیش بارگذاری ندارد، گنجاندن آنها می تواند تمرین خوبی باشد و مشتریان شما از شما تشکر خواهند کرد. یک امتیاز اضافی این است که یک تجربه کاربری کارآمد و نشاط‌آور باعث ایجاد تعامل می‌شود. حداقل، یک پیش بارگذاری به دلیل مشکلات بارگیری فرصت های کمتری را از دست می دهد و باعث می شود وب سایت شما هم حرفه ای تر به نظر برسد.

خروج از نسخه موبایل