چگونه از کل سایت وردپرس خود با رمز عبور محافظت کنیم

چگونه از کل سایت وردپرس خود با رمز عبور محافظت کنیم

برخلاف افزونه های عضویت وردپرس، حفاظت از رمز عبور را به سایت وردپرس شما اضافه می کند نیازی به ثبت نام یا ورود کاربر ندارد، که در بسیاری از موارد مفید است. شما می توانید دسترسی به صفحات و پست های خصوصی وردپرس را با یک رمز عبور ساده مسدود کنید. گاهی اوقات، هنگام راه اندازی یک سایت خصوصی برای گفتگو و ارتباطات داخلی یا زمانی که وب سایت شما در حال توسعه است، ممکن است بخواهید از کل سایت وردپرس خود با رمز عبور محافظت کنید. به این ترتیب هر کسی که رمز عبور را داشته باشد می تواند بدون نیاز به ثبت نام به آن دسترسی داشته باشد.

افزونه های مختلفی برای محافظت از کل سایت وردپرس با رمز عبور وجود دارد. در این پست، ما در مورد 3 افزونه برتر محافظت از رمز عبور وردپرس صحبت خواهیم کرد که ارزش توجه شما را دارند.

1. رمز عبور محافظت شده

افزونه Password Protected از کل سایت وردپرس شما با یک رمز عبور محافظت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا گزینه setting را روشن کرده و سپس رمز عبور را وارد کنید. در نتیجه صفحه اصلی شما و بقیه صفحات سایت شما در مقابل عموم مسدود خواهند شد.

این افزونه به مدیران و کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور به کل وب‌سایت وردپرس شما دسترسی داشته باشند. گزینه ای برای عمومی نگه داشتن فیدهای RSS شما حتی اگر سایت شما محافظت شده باشد وجود دارد. ساده و سرراست، Password Protected به عنوان پلاگین شماره یک محافظت شده با رمز عبور در مخزن پلاگین وردپرس رتبه بندی می شود که بررسی های 5 ستاره زیادی را دریافت کرده است.

از جنبه منفی، افزونه هیچ ویژگی اضافی در مورد محافظت از رمز عبور ارائه نمی دهد. همچنین دارای رابط کاربری نسبتاً قدیمی است.

طرفداران

  • استفاده مستقیم و آسان
  • اجازه دسترسی خودکار به مدیران یا کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند

معایب

  • از محتوای وردپرس فقط با گزینه های محدود و بدون هیچ ویژگی دیگری محافظت کنید
  • با یک رابط کاربری قدیمی همراه باشید

2. پنهان کردن سایت من

Hide My Site راه حل پیشرفته تری برای محافظت از سایت شما با رمز عبور در برابر عموم یا موتورهای جستجو ارائه می دهد.

در حالی که می‌توانید با علامت زدن کادر انتخاب تنظیمات، حفاظت از رمز عبور در سراسر سایت را فعال کنید، افزونه فقط در اینجا متوقف نمی‌شود. به کاربران شما این امکان را می دهد که برای مدتی وارد سیستم شوند. به این معنا که کاربران می‌توانند بدون وارد کردن رمز عبور مجدداً به سایت دسترسی پیدا کنند تا زمان از پیش تعیین شده بگذرد.

علاوه بر این، می توانید یک راهنمایی رمز عبور تنظیم کنید که به بازدیدکنندگان خود رمز عبور را یادآوری کند. این می تواند یک سوال یا سرنخ ساده با حداکثر 53 کاراکتر باشد که فقط کاربران مجاز شما می دانند. اگر می ترسید که کاربران ناخواسته بتوانند رمز عبور را بر اساس راهنمایی حدس بزنند، می توانید آن را خالی بگذارید.

سایت شما می‌تواند برای کاربرانی که به عنوان سرپرست وارد می‌شوند یا از آدرس‌های IP خاصی می‌آیند قابل دسترسی باشد. مورد دوم یک ویژگی مفید است که در افزونه های مشابه یافت نمی شود. به همین ترتیب، Hide My Site گزینه Brute Force Protection را ارائه می دهد که به جلوگیری از حدس زدن رمز عبور توسط هکرها با استفاده از روش “Brute Force” کمک می کند.

آخرین اما نه کم اهمیت، گزینه ای برای نمایش یک پیام اعلان در صفحه ورود به سیستم وجود دارد تا به کاربران اطلاع دهد که این یک وب سایت خصوصی است یا سایت در حال توسعه است. با ارتقا به نسخه Premium، می توانید یک پیام اعلان سفارشی را در بالای صفحه ورود به سیستم خود نمایش دهید. نسخه Premium Hide My Site همچنین تم‌های مختلف صفحه ورود چشم‌گیر را برای شما فراهم می‌کند که بسته به طراحی وب‌سایت خود می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

علی‌رغم آن ویژگی‌های پیشرفته، هنوز فضاهایی برای بهبود به خصوص از نظر رابط کاربری وجود دارد. به عنوان مثال، گزینه‌های تنظیمات را می‌توان در بخش‌هایی دسته‌بندی کرد تا مرور آن‌ها برای کاربران آسان‌تر شود.

علاوه بر این، مانند سایر افزونه های محافظت شده با رمز عبور، Hide My Site از تصاویر یا سایر پیوست های فایل محافظت نمی کند. اگر افراد به نحوی بتوانند URL دقیق یک فایل رسانه ای را پیدا کنند، می توانند به سادگی به آن دسترسی پیدا کرده و آن را دانلود کنند.

طرفداران

  • موضوعات صفحه ورود مختلف را ارائه دهید
  • سفارشی کردن پیام های اعلان
  • اجازه دسترسی از آدرس‌های IP خاص

معایب

  • رابط کاربری را می توان بهبود بخشید
  • از فایل‌های پیوست محافظت نمی‌کند

3. حفاظت از رمز عبور وردپرس

افزونه Password Protect وردپرس راه حل جالب دیگری برای محافظت از کل سایت وردپرس با رمز عبور ارائه می دهد. تمام محتوای وب سایت شما از جمله صفحات، پست ها و سایر انواع پست سفارشی، به جز فایل های رسانه ای، محافظت می شوند. به دلایل امنیتی رمز عبور رمزگذاری شده است. یعنی برای کسی از جمله ادمین ها قابل مشاهده نیست. اشکال این است که در صورت فراموش کردن رمز عبور باید آن را بازنشانی کنید.

در حین ایمن سازی کل وب سایت، می توانید یک یا تعدادی از صفحات خاص را حذف کنید. به جای نمایش مستقیم صفحه ورود به سیستم، ممکن است بخواهید یک صفحه به زودی یا صفحه فرود را نشان دهید تا به بازدیدکنندگان اطلاع دهید که این یک سایت خصوصی است.

همانند ویژگی Duration Hide My Site، Password Protect وردپرس کاربران را از وارد کردن مجدد همان رمز عبور تا زمان منقضی شدن کوکی های رمز عبور آزاد می کند. می‌توانید زمان انقضا را در صفحه تنظیمات افزونه تغییر دهید.

به‌جز ویژگی‌های حفاظتی در سراسر سایت، Password Protect WordPress شامل بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته دیگر است. این افزونه شما را قادر می سازد تا در هر صفحه و پست چندین رمز عبور تنظیم کنید. علاوه بر این، هر نقش کاربری می‌تواند رمز عبور متفاوتی نیز داشته باشد، یعنی یکی برای مشترکین، یکی برای ویرایشگران.

افزونه‌های حافظه پنهان و حافظه پنهان سمت سرور ممکن است باعث تداخل با ویژگی‌های محافظت از رمز عبور شود. Password Protect WordPress این مشکل را با تنظیمات جزئی حل می کند.

نسخه Password Protect Pro حتی فراتر می رود و به شما امکان می دهد نه تنها همه را مدیریت کنید رمزهای عبور زیر یک پنجره بازشوی دوستانه اما همچنین رمزهای عبور نامحدود برای هر نقش کاربر یا همان رمز عبور برای چندین صفحه ایجاد کنید. می‌توانید پیام‌های خطا را نیز سفارشی کنید.

اگرچه این افزونه از تصاویر و فایل‌های آپلود شده محافظت نمی‌کند، اما می‌توان آن را با جلوگیری از دسترسی مستقیم ادغام کرد. طلا برای مسدود کردن دسترسی مستقیم URL ها به همه فایل های رسانه ای از جمله تصاویر، ویدیوها یا فایل های PDF.

حفاظت از رمز عبور وردپرس برای اکثر کاربران نسبتاً جدید است. با این حال، رابط کاربری مدرن آن مزیت غیرمنصفانه ای نسبت به 2 افزونه فوق دارد. بخش‌های مختلف، گزینه‌های کشویی، و دکمه‌های سوئیچ ساده و آسان برای استفاده هستند.

طرفداران

  • قابلیت حذف صفحات خاص از حفاظت در سراسر سایت
  • دیگر ویژگی های محافظت شده با رمز عبور را ارائه دهید
  • برای محافظت از آپلود فایل با Prevent Direct Access Gold یکپارچه شوید
  • با یک رابط کاربری مدرن و آسان برای استفاده همراه باشید

معایب

  • هیچ گزینه ای برای سفارشی کردن صفحه ورود وجود ندارد
  • برای اکثر کاربران نسبتاً جدید است

خلاصه

به طور خلاصه، هر 3 افزونه ذکر شده گزینه های عالی برای محافظت از کل سایت وردپرس شما با رمز عبور هستند. Password Protected ممکن است محبوب‌ترین افزونه محافظت از رمز عبور باشد، اما دارای رابط کاربری قدیمی و گزینه‌های محدود است. از طرف دیگر Hide My Site راه حل جامع تری برای محافظت از کل سایت وردپرس با رمز عبور از جمله دسترسی به آدرس های IP خاص ارائه می دهد. در نهایت، Password Protect WordPress به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها برخی از صفحات خاص را از حفاظت با رمز عبور در سراسر سایت حذف کنید، بلکه از صفحات و پست‌ها بر اساس نقش‌های کاربر محافظت کنید.

پس مناسب ترین افزونه برای محافظت از کل سایت وردپرس با رمز عبور کدام است؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اجازه دهید.

خروج از نسخه موبایل