بررسی ProfileGrid: راه آسان برای ایجاد نمایه های کاربر

بررسی ProfileGrid: راه آسان برای ایجاد نمایه های کاربر

آیا رویای ایجاد یک شبکه اجتماعی باورنکردنی در وردپرس را دارید؟ اگر چنین است، بررسی امروز ProfileGrid، یک نمایه کاربر و افزونه انجمن فوق العاده را دوست خواهید داشت.

واضح است که ایجاد یک سایت اجتماعی قدرتمند در وردپرس به سختی درک یک سایه است، و من صادقانه به شما احساس می کنم. با این حال، دیگر نگران نباشید زیرا ProfileGrid چالش ایجاد سایت عضویتی را که می‌خواهید برطرف می‌کند.

به لطف فهرست گسترده‌ای از ویژگی‌های خارق‌العاده، ProfileGrid طرز فکر شما را نسبت به سایت‌های انجمن وردپرس تغییر می‌دهد. این افزونه روش قدیمی ایجاد سایت های اجتماعی را کاملا از بین می برد. برای جبران آن، یک چارچوب مدرن برای ایجاد وب‌سایت‌های اجتماعی که دنیای شما را تکان می‌دهند، دریافت می‌کنید.

در این بررسی، من تاکید می‌کنم که چرا ProfileGrid رقابت را کاملاً از آب خارج می‌کند. اما تو مرا می شناسی؛ من در آنجا متوقف نمی شوم. من این افزونه را نصب می‌کنم و به شما نشان می‌دهم که چگونه کار می‌کند، بنابراین می‌توانید فوراً ساختن جامعه رویایی خود را شروع کنید.

چطور به نظر می رسد؟ اگر آنچه را که می خوانید دوست دارید، بیایید لنگر را وزن کنیم و بادبان را بپیماییم، زیرا یک تن برای پوشاندن وجود دارد.

بررسی ProfileGrid: قالب‌گیری نمایه‌های کاربر و جوامع وردپرس مانند یک حرفه‌ای

چه یک کاربر مبتدی یا قدرتمند وردپرس باشید، ProfileGrid به شما کمک می کند تا در عرض چند دقیقه سایت های جامعه استثنایی بسازید. به جای اینکه روزها را برای پیکربندی شبکه اجتماعی خود تلف کنید، به محض نصب افزونه فعال و فعال خواهید شد.

بله، ProfileGrid مستقیماً کار می کند. و بهترین بخش؟ افزونه اصلی کاملا رایگان و منبع باز در WordPress.org است. این بدان معناست که می توانید جشن را از داخل داشبورد مدیریت وردپرس خود شروع کنید. نسخه رایگان تعداد زیادی از ویژگی ها را به شما ارائه می دهد، اما همیشه می توانید در صورت نیاز، افزونه های ممتاز را خریداری کنید.

در درجه اول، ProfileGrid به شما کمک می کند تا پروفایل های کاربری زیبا و قابل تنظیم در سایت وردپرس خود ایجاد کنید. با این حال، این زیبایی با گزینه‌های اجتماعی/شبکه‌های اجتماعی اضافی عرضه می‌شود که احتمالاً می‌تواند با افرادی مانند BuddyPress رقابت کند.

ProfileGrid به شما احساس یک نینجای فناوری را می دهد. یک جادوگر طراحی به عبارت دیگر، این افزونه به شما امکان می‌دهد بدون نوشتن یک خط کد، سایت‌های اجتماعی را از این کهکشان بسازید.

برای فعال کردن ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی، کافی است دکمه‌ها را تغییر دهید و کار شما تمام می‌شود. افرادی که سایت اجتماعی شما را مشاهده می کنند از خود می پرسند، “چطور این کار را انجام دادند؟”

و بهتر می شود: کاربران شما هرگز متوجه نمی شوند که شما از WordPress استفاده می کنید، حتی اگر و زمانی که وارد سیستم شوند.

چرا اینطور است؟  ProfileGrid دارای عملکرد استثنایی front-end و back-end است.

مورد اول به شما امکان می دهد یک تجربه کاربری باورنکردنی ارائه دهید و در عین حال کاربران را از ناحیه مدیریت وردپرس خود دور نگه دارید. دومی مدیریت سایت انجمن شما را آسان می کند، بدون اینکه شما را با گزینه های ناخوشایند درگیر کند.

ProfileGrid کاملاً با bbPress و WooCommerce سازگار است و به شما این امکان را می‌دهد تا انجمن‌ها و فروشگاه‌های تجارت الکترونیک خود را بدون عرق کردن بهبود ببخشید.

ویژگی های ProfileGrid

من همیشه می گویم که یک افزونه فقط به اندازه ویژگی هایی است که ارائه می دهد، و ProfileGrid یک ذره ناامید نمی کند. این افزونه بسیار خوب است و تمام ویژگی‌هایی را که برای ایجاد پروفایل‌ها و انجمن‌های کاربر برجسته نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد.

در حالی که هنگام نصب افزونه بیشتر ویژگی‌ها را پوشش می‌دهیم، فکر می‌کنم اگر بعداً چیزی را از دست بدهیم، فهرستی از آنچه ProfileGrid ارائه می‌دهد خوب است. به این ترتیب، ایده ای همه جانبه در مورد آنچه که از یک افزونه نمایه کاربر انتظار دارید، خواهید داشت.

ویژگی ها در یک نگاه

افزونه وردپرس ProfileGrid مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی ها مانند:

را فرمان می دهد

  • چند نوع نمایه کاربر
  • گروه های کاربری با فرم های ثبت نام جداگانه
  • مدیران و مدیران گروه
  • محدودیت های عضویت برای گروه ها
  • فیلتر کردن نمایه کاربر
  • گروه های عمومی یا خصوصی
  • اعضا می توانند درخواست دوستی ارسال کنند
  • چت زنده خصوصی درست مانند فیس بوک
  • اعلان‌های کاربر
  • پیام ها
  • کاربران می توانند به چندین گروه بپیوندند
  • فیلدهای سفارشی برای غنی‌سازی از نمایه‌ها استفاده کنید
  • کدهای کوتاه
  • یک داشبورد مدیریت شگفت انگیز و کاربرپسند
  • تنظیمات کلی فراوان
  • صفحات پیش فرض از پیش ساخته شده: حساب، ورود به سیستم، ثبت نام، بازیابی رمز عبور و غیره
  • الگوهای ایمیل قابل تنظیم
  • عکس‌های نمایه و جلد قابل تنظیم
  • ویژگی‌های محدودکننده قدرتمند محتوا
  • وبلاگ های کاربر اصلی – کاربران می توانند بدون دسترسی به داشبورد مدیریت وردپرس خود وبلاگ ایجاد کنند
  • صبر کنید، آیا لیست خیلی طولانی شده است؟
  • تغییر مسیر سفارشی پس از ثبت نام کاربر، ورود به سیستم و خروج از سیستم
  • ویژگی های امنیتی مانند reCAPTCHA
  • ادغام پرداخت رایگان PayPal
  • کد مناسب SEO
  • بسیار خوب، اجازه دهید در این مورد توقف کنیم وگرنه کل این پست یک لیست طولانی از ویژگی ها خواهد بود 🙂

نکته این است که ProfileGrid با ویژگی‌های بیشتری از آنچه که تا به حال نیاز دارید ارائه می‌شود. و این فقط نسخه رایگان است. شما باید لیست گسترده ای از افزونه های ممتاز را ببینید.

درست است، احتمالاً از همه ویژگی‌های موجود استفاده نخواهید کرد، اما می‌دانید که آنها چه می‌گویند. بهتر است آن را داشته باشید و به آن نیاز نداشته باشید تا اینکه به آن نیاز داشته باشید و … شما می دانید که چگونه پیش می رود. این افزونه یک سیستم کامل برای ایجاد یک شبکه اجتماعی/عضویت/سایت اجتماعی که شما و کاربرانتان آن را دوست دارید به شما ارائه می دهد.

اگر بسیاری از لیست ویژگی‌های بالا برای شما منطقی نیست، نگران نباشید. پس از نصب، درک بهتری از نحوه استفاده از ابزار مفیدی که ProfileGrid است خواهید داشت.

نحوه نصب ProfileGrid

در حالی که مقدمه و ویژگی‌ها در دسترس نیست، اجازه دهید ProfileGrid را نصب کنیم. این افزونه در WordPress.org موجود است، به این معنی که لازم نیست داشبورد مدیریت وردپرس خود را ترک کنید. این چیزی است که باید انجام دهید.

در منوی مدیریت وردپرس خود، به افزونه‌ها > افزودن جدید همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم، بروید.

در صفحه بعدی، “ProfileGrid” را در کادر جستجو وارد کنید و روی دکمه اکنون نصب کنید مانند شکل زیر کلیک کنید.

پس از آن، با کلیک بر روی دکمه ای که در صفحه نمایش زیر برجسته می کنیم، افزونه را فعال کنید.

به محض فعال کردن ProfileGrid، افزونه صفحات پیش‌فرض را به‌طور خودکار ایجاد می‌کند که می‌توانید با رفتن به صفحات > همه صفحات همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، آن‌ها را مشاهده کنید.

شما باید تمام صفحات ProfileGrid را مطابق شکل زیر ببینید.

در مجموع نه صفحه وجود دارد که عبارتند از:

  • همه گروه‌ها، که همه گروه‌های شما را فهرست می‌کند
  • گروه کاربر پیش‌فرض، که گروه پیش‌فرض برای همه کاربران است. توجه داشته باشید که می توانید گروه های اضافی را به دلخواه ایجاد کنید
  • گذرواژه را فراموش کرده اید که در آن کاربران می توانند رمزهای عبور گم شده را بازیابی کنند
  • وارد شوید تا کاربران بتوانند از قسمت جلویی وارد شوند
  • نمایه من، که صفحه نمایه کاربر در وب سایت انجمن شما است
  • ثبت‌نام، که به کاربران امکان می‌دهد از قسمت جلویی در سایت شما ثبت نام کنند
  • کاربران را جستجو کنید تا کاربران بتوانند به راحتی یکدیگر را در سایت شما پیدا کنند
  • ارسال پست وبلاگ جدید، که به کاربران امکان می دهد پست های وبلاگ را در قسمت جلویی ایجاد کنند
  • وبلاگ های کاربر – صفحه ای که وبلاگ های کاربران را در سایت شما نمایش می دهد

صفحات قبلاً منتشر شده‌اند، و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را به منوی پیمایش خود اضافه کنید. به عنوان مثال، در زیر نحوه نمایش صفحه ثبت نام در سایت آزمایشی من است که از تم وردپرس کل استفاده می کند.

توجه: من هیچ موردی را ویرایش نکرده‌ام. این صفحات پیش فرض با تنظیمات پیش فرض هستند.

صفحه ثبت نام

در اینجا، کاربران می توانند به راحتی در سایت انجمن شما ثبت نام کنند. فرم ثبت نام فوق کاملاً کاربردی است. برای شروع پذیرش ثبت نام کاربران نیازی به انجام کاری ندارید.

می‌توانید کاربران را به هر صفحه سفارشی در تنظیمات سرپرست ProfileGrid هدایت کنید، همانطور که بعداً در پست خواهیم آموخت.

صفحه ورود

کاربران می توانند به راحتی با استفاده از صفحه جلویی بالا وارد وب سایت انجمن شما شوند. پیش‌فرض صفحه ورود به سیستم وردپرس برای کاربران پنهان است.

صفحه نمایه

بعد از اینکه کاربر وارد وب سایت شما شد، به طور پیش فرض به صفحه نمایه هدایت می شود، اگرچه می توانید صفحه دیگری را در تنظیمات ProfileGrid General تنظیم کنید. علاوه بر این، می توانید صفحه نمایه پیش فرض نشان داده شده در بالا را به راحتی سفارشی کنید.

اما همانطور که مطرح است، به وضوح می توانید ببینید که دارای چند زبانه مجهز به AJAX است. به این ترتیب، برای مشاهده برگه‌های مختلف، که شامل درباره، گروه‌ها، وبلاگ‌ها، پیام‌ها، اعلان‌ها، دوستان و تنظیمات می‌شود، لازم نیست منتظر بارگیری صفحه باشید.

ProfileGrid همچنین دارای گزینه ای برای تغییر نمایه و عکس های جلد در چند کلیک است. علاوه بر این، می‌توانید تمام عکس‌های نمایه را در تنظیمات عمومی ProfileGrid به صورت پیش‌فرض روی آواتارهای Gravatar قرار دهید.

صفحه رمز عبور را فراموش کرده ام

اگر کاربر رمز عبور خود را فراموش کند، می تواند به راحتی آن را از طریق صفحه رمز فراموش شده در تصویر بالا بازنشانی کند. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که آدرس ایمیل یا نام کاربری خود را ارائه کند و دکمه Reset Password را فشار دهد.

صفحه پیش فرض گروه کاربر

هر کاربری که در وب سایت شما ثبت نام می کند به طور خودکار به گروهی که به عنوان پیش فرض تنظیم کرده اید اختصاص داده می شود. نگران نباشید، مدیران به راحتی می توانند گروه ها را حذف یا تغییر دهند.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، صفحه تمام اعضای گروه را نیز فهرست می کند. همچنین دکمه ای برای پیوستن به گروه وجود دارد.

صفحه وبلاگ جدید را ارسال کنید

آیا می‌خواهید به کاربران این فرصت را بدهید که پست‌های وبلاگ را از طریق قسمت جلویی ارسال کنند؟ اگر چنین است، ProfileGrid فقط ویژگی مورد نیاز شما را فراهم می کند.

از طریق صفحه ارسال پست وبلاگ جدید، کاربران واردشده به سیستم می‌توانند بدون دسترسی به داشبورد مدیریت وردپرس، پست‌های وبلاگ غنی‌شده را به سایت شما ارسال کنند.

کاربر می‌تواند تصاویر را پیوست کند، برچسب‌ها اضافه کند و حریم خصوصی محتوا را به راحتی تنظیم کند. علاوه بر این، پست‌های وبلاگ کاربر در مکان دیگری دور از پست‌های وردپرس شما ذخیره می‌شوند.

اکنون که متوجه شدید برخی از صفحات پیش‌فرض چه کاری انجام می‌دهند (و چگونه ظاهر می‌شوند)، اجازه دهید برخی از تنظیمات مدیریت ProfileGrid را پوشش دهیم تا بتوانیم آن را روزی فراخوانی کنیم. از این گذشته، این در حال تبدیل شدن به یک پست طولانی است.

تنظیمات مدیریت ProfileGrid

بخش تنظیمات مدیریت ProfileGrid جایی است که همه ویژگی‌های شیرین را دریافت می‌کنید تا سایت انجمن خود را به هر سمتی که می‌خواهید تغییر دهید. هنگامی که افزونه را فعال کردید، یک مورد ProfileGrid را در منوی مدیریت وردپرس خود همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، دریافت می‌کنید.

بیایید با تنظیمات جهانی ProfileGrid شروع کنیم.

تنظیمات جهانی ProfileGrid

تنظیمات جهانی ProfileGrid به شما کمک می کند تا سایت انجمن خود را بدون نوشتن کد مدیریت کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، می توانید با رفتن به ProfileGrid > تنظیمات جهانی به تنظیمات جهانی دسترسی پیدا کنید.

صفحه تنظیمات جهانی دارای چند بخش است به نام های:

  • کلی
  • امنیت
  • حساب‌های کاربر
  • اعلان‌های ایمیل
  • ابزارها
  • وبلاگ های کاربر
  • پیام خصوصی
  • سیستم دوستان
  • آپلودها
  • SEO
  • محدودیت های محتوا
  • فرم های ثبت نام
  • اعلان‌های نمایه
  • پرداخت ها
  • برنامه های افزودنی

به طور خلاصه به هر بخش می پردازم. بیایید با بخش عمومی شروع کنیم.

عمومی

برای دسترسی به بخش عمومی در تنظیمات کلی، به ProfileGrid > تنظیمات جهانی بروید و همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، روی برگه عمومی کلیک کنید.

با انجام این کار به صفحه تنظیمات عمومی نشان داده شده در تصویر زیر هدایت می شوید.

وای! صفحه بالا دارای تنظیمات بسیار خوبی است. علاوه بر این، توسعه‌دهنده دستورالعمل‌های واضحی را ارائه می‌دهد به این معنی که می‌توانید بدون ایجاد فشار در مغز خود تغییراتی ایجاد کنید. می توانید چند ویژگی را فعال یا تغییر دهید، از جمله:

  • الگو – شما می توانید الگوهای خود را ایجاد و تعریف کنید، به این معنی که می توانید به طور گسترده نحوه ظاهر انجمن/عضویت/سایت اجتماعی خود را سفارشی کنید
  • موضوع – می توانید یک تم روشن یا تیره انتخاب کنید. اکثر مردم به دنبال تم روشن هستند، اما توسعه دهنده تم تیره را توصیه می کند اگر پوسته وردپرس شما دارای پس زمینه سیاه یا تیره باشد
  • به طور خودکار صفحه نویسنده را به نمایه خود هدایت کنید – اگر این ویژگی را فعال کنید، بازدیدکنندگانی که به صفحه نویسنده دسترسی دارند به طور خودکار به صفحه نمایه نویسنده هدایت می شوند
  • گراواتار را فعال کنید – آیا این واضح نیست؟
  • اجازه دسترسی به صفحه ورود به داشبورد برای مهمانان – برای هدایت مهمانان به صفحه ورود به ProfileGrid، این ویژگی را خاموش کنید. اگر آن را روشن کنید، مهمانان از صفحه ورود پیش فرض وردپرس
  • استفاده خواهند کرد

  • اجازه دسترسی به صفحه ثبت داشبورد برای مهمانان – برای هدایت مهمان به صفحه ثبت ProfileGrid این ویژگی را خاموش کنید. اگر آن را روشن کنید، مهمانان از صفحه ثبت نام پیش فرض وردپرس
  • استفاده خواهند کرد

و حتی موارد بیشتری نیز وجود دارد…

  • پنهان کردن نوار ابزار وردپرس – می توانید به راحتی نوار ابزار مدیریت وردپرس را برای کاربرانی که وارد سیستم شده اند پنهان کنید. در صورت تمایل می توانید آن را برای مدیر قابل مشاهده نگه دارید
  • تنظیم محدودیت برای تلاش‌های بازنشانی رمز عبور – می‌توانید تعداد دفعاتی را که کاربر می‌تواند رمز عبور خود را بازنشانی کند تعیین کنید
  • اجازه دادن به پیوست‌های چندگانه – می‌توانید به کاربران خود اجازه دهید چندین فایل پیوست کنند
  • صفحه ثبت نام پیش فرض WP – در اینجا، می توانید صفحه ثبت نام کاربر پیش فرض خود را تنظیم کنید. می‌خواهید این را روی صفحه ثبت ProfileGrid
  • تنظیم کنید

  • بعد از ورود کاربر را به – هدایت کنید – آیا این واضح نیست؟
  • بعد از خروج، کاربر را هدایت کنید به – این نیز واضح است… زود
  • بقیه تنظیمات شامل تنظیم صفحات پیش فرض برای همه گروه ها، ثبت نام، نمایه، ورود به سیستم، بازیابی رمز عبور، گروه و ارسال وبلاگ کاربر است.

بعد از اینکه تنظیمات خود را مشخص کردید، به پایین صفحه بروید و دکمه  ذخیره را مانند تصویر زیر فشار دهید.

بیایید به بخش بعدی تنظیمات جهانی ProfileGrid برویم: امنیت.

امنیت

به ProfileGrid > تنظیمات جهانی بروید و همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، روی برگه امنیت کلیک کنید. انجام این کار شما را به صفحه امنیتی که در زیر برجسته می کنیم هدایت می کند.

صفحه امنیتی به شما امکان می دهد امنیت سایت خود را تقویت کنید. تعجب می کنم که چه چیزی در فروشگاه وجود دارد، یعنی. اگر تصویر بالا همه چیز را نشان نداد؟ خوب، می‌توانید reCAPTCHA را فعال کنید، کاربران را به‌طور خودکار پس از مدتی عدم فعالیت، خروج از سیستم، IP‌های لیست سفید/لیست سیاه، و همچنین مسدود کردن آدرس ایمیل و فحاشی.

پس از تعیین تنظیمات خود، فراموش نکنید که روی دکمه  ذخیره در پایین صفحه کلیک کنید. در مرحله بعد، ما حساب های کاربری داریم.

حساب‌های کاربر

برای دسترسی به صفحه تنظیمات حساب کاربری که در تصویر زیر نشان داده شده است،

بر روی تب حساب‌های کاربر نشان داده شده در بالا کلیک کنید.

در صفحه بالا، کنترل کاملی بر تاییدات ثبت نام کاربر، عکس‌های نمایه و جلد، ایمیل‌های فعال‌سازی حساب، حذف نمایه، حریم خصوصی نمایه و تغییرات ایمیل از جمله موارد دیگر دارید.

اعلان‌های ایمیل

بعد اعلان‌های ایمیلی داریم. لعنتی، من احساس می کنم که ما واقعا داریم این بررسی را می کشیم. من مطمئنم امیدوارم که شما از آن لذت ببرید. با کلیک بر روی برگه  اعلان‌های ایمیل در بالا به صفحه زیر هدایت می‌شوید.

در صفحه بالا، می توانید چندین کار مانند:

را انجام دهید

  • اعلان‌های ثبت نام کاربر را برای مدیر سایت ارسال کنید
  • اگر حسابی نیاز به بازبینی دارد به سرپرست اطلاع دهید
  • اعلان‌های ایمیل را برای حساب‌هایی که نیاز به بررسی دارند سفارشی کنید
  • زمانی که کاربر حسابی را حذف می‌کند به مدیر اطلاع دهید
  • SMTP را فعال کنید تا بتوانید به جای سرورهای خود اعلان های ایمیل را از یک ارائه دهنده ایمیل خارجی ارسال کنید

ابزارها

در ابزار ProfileGrid، می‌توانید کاربران را وارد و صادر کنید. علاوه بر این، می توانید پیکربندی ProfileGrid فعلی خود را ذخیره کنید یا یک فایل تنظیمات افزونه آپلود کنید.

وبلاگ های کاربر

در برگه وبلاگ‌های کاربر، صفحه تنظیمات وبلاگ را خواهید دید که در بالا نشان داده شده است. در این صفحه، می‌توانید وبلاگ‌های کاربران را فعال کنید و تعدادی از تنظیمات وبلاگ را فعال/تغییر دهید.

به عنوان مثال، می‌توانید وضعیت پیش‌فرض پست وبلاگ را تنظیم کنید، همچنین تصویر، برچسب‌ها، ویرایشگر Tinymce و حریم خصوصی محتوا را فعال کنید. علاوه بر این، می توانید به:

اطلاع دهید

  • مدیر زمانی که کاربر یک پست جدید ارسال می کند
  • کاربر هنگامی که مدیر پست را منتشر می کند

چقدر جذاب؟

پیام خصوصی

در قسمت پیام‌رسانی خصوصی، می‌توانید ویژگی پیام‌رسانی خصوصی را همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است فعال کنید. علاوه بر این، می‌توانید اعلان‌ها را برای پیام‌های خوانده نشده فعال کنید.

سیستم دوستان

در سیستم دوستان، می توانید دوست یابی را در وب سایت انجمن وردپرس خود مجاز یا ممنوع کنید. علاوه بر این، می‌توانید به اعضا اجازه دهید درخواست‌های دوستی بعدی را برای شخصی که درخواست(های قبلی) را رد کرده است ارسال کنند.

آپلودها

تصاویر بخش مهمی از هر وب‌سایت است، بیشتر یک سایت اجتماعی. در عین حال، نمی توانید به کاربران اجازه دهید تصاویر را در هر اندازه ای آپلود کنند زیرا ممکن است بر سرعت صفحه شما تأثیر منفی بگذارد. توسعه دهنده پشت ProfileGrid این واقعیت را به خوبی درک می کند.

در صفحه آپلودها نشان داده شده در بالا، می‌توانید حداکثر اندازه فایل را برای عکس‌های نمایه و جلد مشخص کنید. علاوه بر این، می‌توانید کیفیت تصویر را در مقیاس 1 تا 100 تعریف کنید که 1 پایین‌ترین کیفیت (اما عملکرد سریع‌تر) و 100 بالاترین کیفیت (با کاهش عملکرد) است. اگر میزبان وردپرس خوب را انتخاب کنید، این نباید مشکلی باشد.

علاوه بر آن، می‌توانید حداقل عرض نمایه و تصاویر جلد را تنظیم کنید تا تجربه‌ای یکنواخت در سراسر سایت خود ارائه دهید.

SEO

شما نمی توانید ارزش SEO برای وردپرس را تا جایی که ترافیک ارگانیک به سایت اجتماعی خود هدایت می کنید نادیده بگیرید. برای تنظیم عناوین صفحات سئو و توضیحات متا، ProfileGrid صفحه تنظیمات سئو را که در تصویر بالا نشان داده شده است به شما ارائه می دهد. شما می توانید از نگهدارنده های ProfileGrid به عنوان مثال استفاده کنید. {{display_name}} و {{site_name}} در میان دیگران برای غنی‌سازی نمایه‌های کاربری خود از نظر SEO.

محدودیت های محتوا

در تنظیمات جهانی ProfileGrid، کاری برای محدود کردن محتوا وجود ندارد.

چه باید کرد؟

ProfileGrid به شما امکان می دهد محتوا را بر اساس هر صفحه یا هر پست محدود کنید. هنگام ایجاد یک صفحه یا پست، به ProfileGrid جعبه گزینه‌ها بروید و قوانین محدودیت محتوای خود را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است انتخاب کنید.

شما چند قانون محدودیت محتوا دارید. شما می توانید محتوایی داشته باشید که برای:

قابل دسترسی باشد

  • همه
  • کاربران وارد شده
  • اعضای گروه های نویسنده
  • دوستان یک کاربر
  • فقط شما

به‌علاوه، می‌توانید محتوا را برای گروه‌های خاصی در دسترس قرار دهید، که اگر بخواهید محتوای ممتاز را فقط به اعضایی که پول پرداخت می‌کنند ارائه دهید، عالی است.

اعلان‌های نمایه

آیا می‌دانستید می‌توانید اعلان‌های نمایه زنده را در ProfileGrid فعال کنید؟ خوب، اگر نمی‌دانستید، افزونه این گزینه را نیز به شما ارائه می‌دهد، به این معنی که می‌توانید مانند فیس‌بوک اعلان‌های نمایه زنده داشته باشید!

پرداخت ها

شاید فکر کنید برای شروع دریافت پرداخت‌ها از طریق ProfileGrid به مهارت‌های کدنویسی در سطح خدا نیاز دارید. هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد. به لطف صفحه تنظیمات پرداخت با کاربری آسان بالا، می‌توانید به سرعت PayPal را در وب‌سایت انجمن خود راه‌اندازی کنید.

برای درگاه‌های پرداخت اضافی، به افزونه‌های پرمیوم ProfileGrid نیاز دارید.

افزونه های رایگان و پرمیوم ProfileGrid

در پایین صفحه تنظیمات جهانی ProfileGrid، برگه‌ای (تصویر بالا را ببینید) پیدا خواهید کرد که شما را به صفحه طولانی از افزونه‌های رایگان و ممتاز مطابق شکل زیر هدایت می‌کند.

از طرف دیگر، می‌توانید با رفتن به ProfileGrid > برنامه‌های افزودنی به صفحه بالا دسترسی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که صفحه افزونه بالا در مدیریت وردپرس شما بارگیری می شود. البته صادقانه بگویم، این فقط یک نمونه کوچک از افزونه های موجود است.

در شرایطی که تنظیمات جهانی ProfileGrid در راه نیست، اجازه دهید سایر ویژگی های موجود را پوشش دهیم.

سایر تنظیمات ProfileGrid

مدیر گروه

اگر فکر می‌کنید همه آن‌ها را دیده‌اید، با یک شگفتی بزرگ روبرو هستید. برای راه‌اندازی صفحه مدیر گروه که در زیر مشاهده می‌شود، به ProfileGrid > ProfileGrid بروید (تصویر بالا را ببینید).

در صفحه بالا، می‌توانید گروه‌های جدید ایجاد کنید یا گروه‌های موجود را به طور گسترده ویرایش کنید. برای ویرایش گروه فعلی، روی پیوند تنظیمات کلیک کنید (در مورد ما این گروه کاربر پیش‌فرض است). برای افزودن یا ویرایش فیلدهای سفارشی در فرم ثبت نام که کاربران را به آن گروه خاص هدایت می کند، روی پیوند Fields کلیک کنید.

نمایه های کاربر

شاید از خود می پرسید که چگونه می توانید کاربران وب سایت خود را مشاهده کنید. این کار به آسانی A، B، C است. برای راه‌اندازی صفحه نمایش داده شده در تصویر بالا، به ProfileGrid > نمایه‌های کاربر بروید. در صفحه، می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید.

می‌توانید کاربران جدید اضافه کنید، جزئیات کاربر را مشاهده کنید، کاربران را فعال/غیرفعال کنید، کاربران را حذف کنید، و کاربران را به گروه‌ها اختصاص دهید. همه چیز به خوبی برای شما تنظیم شده است. مدیریت کاربران شما با ProfileGrid کار سختی است و من چیزی را پوشش نمی دهم.

درخواست‌های عضویت در گروه

وقتی اعضا شروع به پیوستن به گروه ها می کنند، به روشی آسان برای تأیید درخواست های عضویت نیاز دارید. ProfileGrid این منطقه را نیز به خوبی پوشش داده است. فقط به ProfileGrid > درخواست‌ها

بروید

الگوهای ایمیل

بازاریابی ایمیلی روشی باورنکردنی برای ارتباط با کاربران و رشد سایت انجمن شما است.

ProfileGrid به شما یک مرکز مرکزی برای ایجاد/ویرایش الگوهای ایمیل برای همه مراحل، اعم از پیوستن کاربر به یک گروه، فعال کردن حساب، بازنشانی رمزهای عبور و غیره به شما ارائه می‌دهد. قفل نابغه بازاریابی ایمیلی خود را باز کنید.

کدهای کوتاه

بدون کدهای کوتاه ProfileGrid، برای ایجاد هر صفحه در وب سایت انجمن خود روز سختی خواهید داشت. به عنوان مثال ، اگر کد کوتاه [pm_registration id = “x”] را ندارید ، باید صفحات ثبت نام را از ابتدا بسازید ، که می تواند یک بخش عظیمی از وقت شما را سرقت کند.

اکنون تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک کد کوتاه را در یک صفحه جدید قرار دهید و کار شما انجام می شود. برای مشاهده کد کوتاه ProfileGrid ، به کد های کوتاه به بروید.

پسر! لیست طولانی ویژگی های چشمگیر ؟


ProfessionGrid یک پروفایل کاربری فوق العاده و افزونه جامعه برای وردپرس است. می توانید از افزونه برای افزودن قابلیت های شبکه های اجتماعی به سایت وردپرس خود ، بهبود پروفایل های کاربر و غنی سازی پروفایل های کاربر WooCommerce استفاده کنید.

علاوه بر این ، نصب و پیکربندی آن آسان است. و به لطف پسوندها ، شما هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید در یک دوره نسبتاً کوتاه به دست آورید ، ندارید.

به آن شلیک کنید و به ما اطلاع دهید که چه فکر می کنید. از این گذشته ، این معنی رایگان است که می توانید آن را بدون ریسک آزمایش کنید. شما چی فکر میکنید؟ آیا پروفایل فنجان چای شما است؟

لطفاً افکار خود را در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. ایجاد مبارک!

خروج از نسخه موبایل