چرا و چگونه می توان تخفیف های سفارشی سبد ووکامرس را اضافه کرد

چرا و چگونه می توان تخفیف های سفارشی سبد ووکامرس را اضافه کرد

تخفیف کار می کند. دوره زمانی. آنها یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های بازاریابی WooCommerce هستند که می‌توانید برای متقاعد کردن مشتری از آنها استفاده کنید. اما این دلیل کافی برای شروع عرضه آنها نیست، درست است؟ ارائه تخفیف های زیاد می تواند بر برند شما تأثیر بگذارد. شما باید عاقلانه انتخاب کنید و برنامه ریزی کنید که چه زمانی و چگونه کاهش قیمت را ارائه دهید. تصمیم‌گیری همیشه آسان نیست، اما اینجاست که شخصی‌سازی می‌تواند وارد تصویر شود.

تخفیفات سبد خرید شخصی چیست؟

تخفیف هایی که فقط به مصرف کنندگان خاصی داده می شود، تخفیف های شخصی هستند. وقتی امتیازاتی برای یک ارزش سبد خرید خاص و برای مشتریان خاص ارائه می شود، شما چیزی دارید که کارشناسان دوست دارند M.O.A.D نامیده شوند. (مادر همه تخفیف ها) – تخفیف های سبد خرید شخصی. به عنوان مثال، فرض کنید یک خریدار برای اولین بار محصولاتی به ارزش 80 دلار در سبد خرید اضافه کرده است. شما می توانید به خریدار 10% تخفیف در سبد خرید 100 دلار ارائه دهید. تشویق آنها به افزایش ارزش سفارش خود برای به دست آوردن مقداری پس انداز.

تخفیف های شخصی در ارزش های سبد خرید راهی مطمئن برای تبدیل مشتری است. همچنین، از آنجایی که تخفیف‌های سبد خرید به صورت عمده ارائه نمی‌شوند، به شما کمک می‌کنند ارزش برند خود را حفظ کنید.

چرا تخفیف های سبد خرید شخصی موثر هستند؟

تخفیف ها به نفع همه نوع خریداران است. اما از آنجایی که آنها در اختیار همه قرار نمی‌گیرند، باعث می‌شوند مشتریانی که از پس‌انداز استفاده می‌کنند، احساس خاص بودن کنند. تخفیف های سبد خرید شخصی.

1. افزایش وفاداری و حفظ مشتری

«۶۱ درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند مهم‌ترین روشی که یک برند می‌تواند با آن‌ها تعامل داشته باشد، غافلگیر کردن آنها با پیشنهادها یا هدایایی است که فقط به خاطر مشتری بودنشان است». (HelloWorld)

با ایجاد احساس خوب در مشتریان و بهبود تجربه خرید آنها، مستقیماً بر وفاداری آنها تأثیر می گذارید. مشتریان مجبور می شوند برای کسب مزایای شخصی به فروشگاه شما برگردند.

2. جذب سفارشات بزرگتر و خریداران عمده

“30٪ از مردم برای به دست آوردن چیزی خرید می کنند” (ConvinceAndConvert)

تخفیف‌های سبد خرید، خریداران را وسوسه می‌کند که خرید بیشتری انجام دهند تا پس‌انداز کنند. این به طور مستقیم ارزش متوسط ​​سفارش شما را افزایش می دهد و خرید عمده را تشویق می کند.

3. آزمایشات محصول جدید را تشویق کنید

بخش خوب در مورد شخصی‌سازی این است که شما نه تنها می‌توانید آنها را به مجموعه‌ای از مشتریان ارائه دهید، بلکه می‌توانید آنها را روی محصولات خاصی نیز ارائه دهید. با تعیین تخفیف برای محصولات جدید، می‌توانید خریداران را تشویق کنید که آنها را امتحان کنند.

4. از شکارچیان مقرون به صرفه دوری کنید

تخفیف‌های سبد خرید تا زمانی که یک خریدار محصولاتی را به سبد خرید خود اضافه نکند آشکار نمی‌شوند. از این رو، می توان از آنها برای هدف قرار دادن مشتریان وفادار یا واقعی استفاده کرد و نه آنهایی که صرفاً به دنبال تخفیف هستند.

5. کاهش رها شدن سبد خرید

“۵۴٪ از خریداران، محصولاتی را که در سبد خرید باقی مانده اند، در صورت ارائه با قیمت پایین تر، خریداری خواهند کرد.” (NeilPatel) *BOOM*

همه ما می دانیم که خریداران وقتی با تخفیف های غیرمنتظره مواجه می شوند، سبد خرید خود را رها می کنند. تخفیف ها می توانند برعکس عمل کنند و آنها را تشویق به خرید کنند. در واقع، اگر فوراً تخفیف ارائه دهید، چرخه رها کردن و بازیابی سبد خرید کاهش می یابد.

6. به خریداران اولین بار

پاداش دهید

با تنظیم تخفیف‌های ویژه برای مهمان‌ها یا خریدارانی که برای اولین‌بار خرید می‌کنند، می‌توانید تجربه‌شان را بهبود ببخشید و آنها را مجبور کنید به فروشگاه شما بازگردند.

7. هویت برند را حفظ کنید

شخصی سازی برای پاداش دادن به خریداران واقعی و مشتریان وفادار به خوبی عمل می کند. با محدود کردن دامنه تخفیف ها، همچنان تصویر برند خود را حفظ می کنید.

در حالی که از نظر تئوری همه اینها عالی به نظر می‌رسد، بیایید به پیاده‌سازی بپردازیم و تلاش لازم برای ارائه چنین تخفیف‌هایی را بسنجیم.

چگونه با WooCommerce تخفیف های شخصی ارائه دهیم؟

تخفیف های شخصی را می توان با استفاده از افزونه قیمت گذاری پویا برای WooCommerce ارائه داد. افزونه های زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید، اما در این راهنما قیمت گذاری ویژه مشتری Wisdm. این افزونه به شما امکان می‌دهد چندین ردیف قیمت ایجاد کنید تا تخفیف‌هایی در مقدار خرید ارائه دهید، قیمت‌های منحصربه‌فردی را برای خریداران بار اول، گروه‌ها، نقش‌های کاربر، قیمت‌های واردات/صادرات و بسیاری موارد دیگر تعیین کنید. اما مهمتر از آن، به شما امکان می دهد قیمت های ویژه را بر اساس ارزش سبد خرید تعیین کنید.

وقتی افزونه را در فروشگاه خود تنظیم کردید، کاری که باید انجام دهید این است:

ایجاد قوانین تخفیف سبد خرید

در تنظیمات افزونه، به CSP > تخفیف‌های سبد خرید بروید. اجازه دادن درصد تخفیف شما این امکان را دارید که برای «خریداران بار اول»، «خریداران موجود»، «کاربران مهمان» تخفیف تعیین کنید. می توانید نوع کاربر را انتخاب کنید و سپس ادامه دهید.

برای مثال، فرض کنید می‌خواهید 20% تخفیف به خریدارانی که برای اولین بار در سبد خرید محصولاتی به ارزش 100 دلار ارائه می‌کنند، ارائه دهید. شما باید حداقل ارزش سبد خرید را 100 و درصد تخفیف را 20 تنظیم کنید.

تخفیف قابل اعمال را محدود کنید

افزونه قیمت گذاری ویژه مشتری Wisdm به شما امکان می دهد قیمت محصول ویژه ای را برای مشتریان خاص تعیین کنید. اکنون، تخفیف های سبد خرید ممکن است به این مشتریان پس انداز بیشتری بدهد و ممکن است بخواهید کل تخفیف اعطا شده را محدود کنید. برای این کار، می‌توانید «حداکثر ارزش تخفیف مجاز» را تنظیم کنید تا حد بالایی برای امتیاز پیشنهادی تعیین کنید.

تنظیم موارد استثنا

برای کنترل کامل بر روی ارائه تخفیف در برخی محصولات، دسته‌ها یا کاربران خاص، گزینه‌ای برای تعیین استثنا وجود دارد. می‌توانید فهرستی از محصولات، دسته‌بندی‌های محصول که بخشی از هیچ پیشنهادی نیستند، اضافه کنید. و کاربران، نقش‌ها یا گروه‌هایی که هیچ مزیتی ندارند.

به‌جز این تنظیمات ارائه‌شده، Wisdm Customer Specific Pricing گزینه‌ای دارد که خریداران را از پس‌اندازی که هنگام افزودن محصولات به سبد خرید خود دریافت می‌کنند مطلع می‌کند، اما هنوز برای تخفیف قابل اعمال نیست. به عنوان مثال، در ادامه مثال قبلی خود، در نظر بگیرید که یک کاربر با خرید ۱۰۰ دلار محصولات، ۲۰ درصد تخفیف دریافت می کند. اما فرض کنید آنها محصولاتی به ارزش 80 دلار به سبد خرید خود اضافه کرده اند. سپس با استفاده از گزینه ای در افزونه، کاربر می تواند از 20 درصد صرفه جویی در صورت اضافه کردن محصولات بیشتر به ارزش 20 دلار مطلع شود – که ارزش سبد خرید را به 100 دلار افزایش می دهد.

این یک راه عالی برای ترغیب خریداران به افزایش ارزش سفارش و افزایش فروش فروشگاه شما است.

پیشنهادهای شخصی شده با نقش های کاربر و سابقه خرید

قیمت‌گذاری و تخفیف‌های دینامیک ELEX WooCommerce افزونه گزینه های گسترده ای برای تنظیم تخفیف های شخصی ارائه می دهد. این به شما کمک می کند چندین گزینه تخفیف بر اساس محصولات، دسته بندی ها، شرایط سبد خرید، ترکیب ها و موارد دیگر ایجاد کنید. هر قانون تخفیفی که در فروشگاه خود پیکربندی می‌کنید می‌تواند بر اساس نقش کاربر یا سابقه خرید مشتری شخصی‌سازی شود.

برای مثال، می‌توانید یک قانون تخفیف محصول جدید بر اساس محصولات و محدوده‌های کمیت خاص تنظیم کنید.

سپس، می‌توانید اجازه دهید پیشنهاد فقط برای نقش‌های کاربر خاص اعمال شود. به سادگی نقش های کاربری مورد نظر خود را برای ارائه تخفیف انتخاب کنید و فقط آن مشتریان می توانند پیشنهاد را در فروشگاه ببینند.

این افزونه گزینه ای برای محدود کردن پیشنهاد بر اساس سابقه خرید مشتری دارد. به سادگی مقداری برای حداقل تعداد سفارشات یا حداقل مقدار خریداری شده وارد کنید. اکنون فقط آن دسته از مشتریانی که بیش از مقادیر آستانه خرید کرده اند می توانند از این پیشنهاد استفاده کنند. همچنین، می‌توانید شناسه ایمیل مشتریانی را که می‌خواهید این پیشنهاد را ارائه کنید، مشخص کنید.


تخفیف‌های شخصی‌شده سبد خرید می‌تواند هر فروشگاه WooCommerce را پویا و هیجان‌انگیز کند، بنابراین خریداران را جذب کرده و آنها را درگیر نگه می‌دارد. این یک راه عالی برای تشویق خریداران به خریدهای با ارزش بالاتر برای جذب پس انداز است. کافی است یک افزونه قیمت گذاری پویا را اضافه کنید عملکرد، و شما آماده هستید.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا در نظر دارید آن را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید؟ به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل