چرا و چگونه دکمه عدم فروش را به وردپرس اضافه کنیم

چرا و چگونه دکمه عدم فروش را به وردپرس اضافه کنیم

در چند سال گذشته، بسیاری از صاحبان مشاغل آنلاین اقداماتی را برای رعایت قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی انجام داده‌اند.

بزرگترین تغییر برای بسیاری از صاحبان وب سایت با معرفی مقررات حفاظت از داده های عمومی (GDPR) در سال 2018 رخ داد. زمانی که GDPR در اتحادیه اروپا اجرایی شد، کسب و کارهای آنلاین مجبور شدند بنرهای کوکی را پیاده سازی کنند که از بازدیدکنندگان در اتحادیه اروپا می خواستند آنها را انتخاب کنند. -در موافقت با حذف کوکی ها.

این به این دلیل بود که این مقررات قوانینی را در مورد نحوه جمع‌آوری داده‌های کاربر توسط کسب‌وکارها معرفی می‌کرد – کاری که بسیاری از وب‌سایت‌ها از طریق کوکی‌ها انجام می‌دهند. به طور خاص، قانون می گوید که کسب و کارها تنها زمانی می توانند داده ها را جمع آوری کنند که رضایت معتبر از کاربر دریافت کنند. خوشبختانه، تعداد زیادی از افزونه های وردپرس مطابق با GDPR به همراه چند به روز رسانی اصلی وردپرس منتشر شد که به دنبال آن قوانین ساده است.

از زمانی که GDPR اجرایی شد، بسیاری از کشورها و ایالت های دیگر مقررات خود را ایجاد کرده اند. یکی از این قوانین، قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان کالیفرنیا (CCPA) است، یک مقررات حفظ حریم خصوصی که بر تجارت با مشتریان در کالیفرنیا تأثیر می گذارد (که ما در مقاله GDPR در مقابل CCPA).

در حالی که جمع‌آوری رضایت برای حذف کوکی‌ها تغییر عمده‌ای بود که وب‌سایت‌ها باید برای رعایت GDPR انجام می‌دادند، بزرگترین چالش برای وب‌سایت‌ها در CCPA بخش فروش ندهید از مقررات است.

در این مقاله، نگاهی به قانون عدم فروش و همچنین نحوه استفاده کاربران وردپرس از یک افزونه ساده برای سازگاری با مقررات CCPA آینده خواهیم انداخت.

CCPA و قانون عدم فروش چیست؟

CCPA از 1 ژانویه 2020 اجرایی می شود. این مقررات بر نحوه جمع آوری و پردازش داده های کالیفرنیایی ها تأثیر می گذارد – از جمله آنهایی که کاملاً آنلاین فعالیت می کنند. برای صاحبان وب‌سایت، این موضوع بر نحوه استفاده از کوکی‌ها و سایر ردیاب‌های آنلاین برای جمع‌آوری داده‌های کاربر تأثیر می‌گذارد.

قانون نفروشید بخش مهمی از مقررات است. بیان می‌کند که کسب‌وکارها باید به مصرف‌کنندگان این امکان را بدهند که از فروش داده‌های شخصی خود انصراف دهند.

به طور خاص، مقررات می گوید که مشاغل باید:

  • در وب سایت خود صفحه ای با عنوان “اطلاعات شخصی من را نفروشید” داشته باشید. در این صفحه، مصرف کنندگان مستقر در کالیفرنیا می توانند از فروش داده های شخصی خود انصراف دهند.
  • کسب و کار باید به وضوح به صفحه وب “اطلاعات شخصی من را نفروشید” از صفحه اصلی پیوند دهد.
  • این وب‌سایت باید حقوق مصرف‌کننده را برای انصراف از فروش داده‌های شخصی توصیف کند و پیوندی به صفحه «اطلاعات شخصی من را نفروخت» در خط‌مشی رازداری خود ارائه دهد.
  • زمانی که یک کاربر درخواست می کند که یک کسب و کار اطلاعات شخصی خود را نفروشد، کسب و کار باید حداقل به مدت 12 ماه به این تصمیم احترام بگذارد.
  • در نهایت، وب‌سایت‌ها باید راهی برای اثبات اینکه به این درخواست‌های مشتریان احترام می‌گذارند داشته باشند.

کسب و کارها و صاحبان وب‌سایت‌ها باید فرآیندهایی را ایجاد کنند که به آنها کمک می‌کند تا به دستورالعمل‌های بالا پایبند باشند.

کسانی که از مقررات پیروی نمی کنند، خود را در معرض خطر جریمه تا 7500 دلار برای هر تخلف عمدی و 2500 دلار برای هر تخلف غیرعمدی قرار می دهند.

دکمه عدم فروش چیست؟

دکمه عدم فروش یک دکمه شناور است که صاحبان وب‌سایت می‌توانند آن را به وب‌سایت خود اضافه کنند تا به بازدیدکنندگان اجازه دهد از فروش اطلاعات شخصی خود انصراف دهند و همچنین آنها را به صفحات کلیدی مانند  «مورد را نفروخت صفحه اطلاعات شخصی.

دکمه عدم فروش تنها بخشی از یک راه حل گسترده تر برای کمک به مالکان وب سایت برای پیروی از الزامات عدم فروش است.

یک عنصر مکمل برای عدم فروش، حقوق مصرف کنندگان CookiePro است. راه حل مدیریت. این راه حل به صاحبان وب سایت کمک می کند تا فرم های وب سازگار با CCPA را ایجاد کنند که می توانند آن را به دکمه «اطلاعات شخصی من نفروشید» و صفحه اختصاصی اضافه کنند. بازدیدکنندگان وب سایت می توانند از این فرم ها برای انصراف از فروش اطلاعات شخصی خود استفاده کنند. CookiePro سپس این درخواست‌ها را پردازش می‌کند و از طریق همگام‌سازی با سایر فناوری‌های مورد استفاده در وب‌سایت شما، فروش داده‌ها را برای مصرف‌کنندگانی که انصراف داده‌اند متوقف می‌کند.

آیا به دکمه فروش CCPA نیاز دارم؟

برای اینکه بدانید آیا به دکمه عدم فروش نیاز دارید یا خیر، ابتدا باید تعیین کنید که آیا کسب و کار شما مشمول CCPA است و آیا کسب و کار شما اطلاعات شخصی می فروشد. اگر هر دو شرایط را برآورده می‌کنید، به یک دکمه عدم فروش نیاز دارید.

CCPA بر کسب‌وکارهایی تأثیر می‌گذارد که داده‌ها را از ساکنان کالیفرنیا جمع‌آوری می‌کنند، خواه این کسب‌وکار در ایالت باشد یا نباشد. با این حال، برخلاف GDPR که بر همه شرکت‌های فعال در منطقه تأثیر می‌گذارد، کسب‌وکارها تنها در صورتی مشمول CCPA می‌شوند که یکی از سه شرط زیر را داشته باشند:

  • اگر سالانه 25 میلیون دلار درآمد ایجاد کنند.
  • در صورتی که آنها اطلاعات بیش از 50000 کالیفرنیایی را در یک سال جمع آوری، خرید، دریافت و یا بفروشند.
  • اگر آنها 50٪ یا بیشتر از درآمد خود را از فروش اطلاعات شخصی کالیفرنیایی ها به دست آورند.

ممکن است اینها نیازهای بسیار بالایی به نظر برسند. با این حال، وقتی در نظر می گیرید که آدرس IP و شناسه های آنلاین به عنوان داده های شخصی محسوب می شوند، در واقع رسیدن به آستانه برای وب سایت ها بسیار آسان است. اساسا، شما فقط باید داده های 137 بازدیدکننده وب سایت از کالیفرنیا را در روز جمع آوری کنید تا به مجموع سالانه برسید.

علاوه بر این، فقط داده های کوکی ها تحت قوانین CCPA نیستند. سایر انواع داده‌های شخصی ذکر شده در این مقررات شامل هر چیزی است که «شناسایی، مربوط به، توصیف، قابلیت ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم با مصرف‌کننده یا خانواده خاصی را دارد، یا می‌تواند به طور منطقی مرتبط باشد.»

این شامل نام‌ها، آدرس‌ها، شناسه‌های آنلاین، آدرس‌های IP، شماره‌های تامین اجتماعی، شماره پاسپورت و غیره می‌شود. باید این نقاط داده را در محاسبات خود بگنجانید تا مشخص کنید آیا از شما خواسته می‌شود با CCPA مطابقت داشته باشید.

مرحله بعدی این است که بررسی کنید آیا کسب و کار شما داده های شخصی را که جمع آوری می کند می فروشد یا خیر. برای شرکت هایی مانند کارگزاران داده، این امر بدیهی خواهد بود. با این حال، بسیاری از مشاغل دیگر وجود دارد که ممکن است کمتر واضح باشد.

تا حدی، این به تعریف CCPA می رسد که «فروش» را اساساً هر شکلی از افشای اطلاعات شخصی می داند. CCPA فروش را اینگونه تعریف می کند:

«فروش»، «فروش»، «فروش» یا «فروخته شده» به معنای فروش، اجاره، انتشار، افشا، انتشار، در دسترس قرار دادن، انتقال یا ارتباط شفاهی است. نوشتن، یا از طریق الکترونیکی یا ابزارهای دیگر، اطلاعات شخصی مصرف‌کننده توسط کسب‌وکار به کسب‌وکار دیگر یا شخص ثالث برای ملاحظات پولی یا ارزشمند دیگر.

این تعریف به این معنی است که ناشران آنلاین یا وب‌سایت‌هایی که داده‌های بازدیدکننده را برای نمایش آگهی‌های شخصی‌شده در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهند، می‌توانند به عنوان داده‌های فروش طبقه‌بندی شوند.

زمانی که ناشران آنلاین فضای تبلیغاتی را می فروشند، اغلب اطلاعات مربوط به کاربر فعلی در وب سایت را با اشخاص ثالث از جمله شبکه های تبلیغاتی و صرافی ها به اشتراک می گذارند. این به تبلیغ‌کننده اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را به کاربرانی که فکر می‌کند به محصولاتش علاقه‌مند هستند نشان دهد.

با توجه به تعاریف فوق از «فروش» و «داده‌های شخصی»، این عمل احتمالاً به عنوان فروش در نظر گرفته می‌شود، به این معنی که وب‌سایت‌هایی که از تبلیغات هدفمند استفاده می‌کنند ممکن است مجبور شوند گزینه انصراف از فروش محصولات خود را در اختیار کاربران قرار دهند. داده ها.

اگر این کار شبیه کاری به نظر می‌رسد که وب‌سایت شما انجام می‌دهد، ممکن است برای جلوگیری از مشکلات نظارتی به دکمه عدم فروش نیاز داشته باشید.

چگونه از CookiePro برای افزودن دکمه عدم فروش به وب سایت خود استفاده کنید

ساده ترین راه برای افزودن دکمه عدم فروش به وب سایت خود استفاده از افزونه ای است (مانند افزونه ای که CookiePro ارائه کرده است) که کل فرآیند را برای شما انجام می دهد. افزونه Do Not Sell CookiePro به طور خاص برای سایت های وردپرس توسعه داده شده است. در اینجا دستورالعمل هایی برای پیاده سازی آن در وب سایت شما وجود دارد.

  1. افزونه CookiePro Do Not Sell را در وب سایت وردپرس خود نصب و فعال کنید.
  2. پس از فعال شدن، افزونه CookiePro CCPA در ناوبری سمت چپ داشبورد وردپرس شما ظاهر می شود.
  3. دکمه و مدل «نفروش» خود را سفارشی کنید.
    اختیاری: حقوق مصرف‌کننده CookiePro را به افزونه CookiePro CCPA پیوند دهید
  4. روی ذخیره و انتشار کلیک کنید.

پس از نصب افزونه، بازدیدکنندگان از کالیفرنیا هنگام بازدید از وب‌سایت شما، دکمه‌ای را با پیوندی به صفحه اطلاعات شخصی من را نفروشید مشاهده می‌کنند.

وقتی بازدیدکننده روی دکمه کلیک می‌کند، می‌تواند انتخاب کند که از تبلیغات شخصی‌شده انصراف دهد یا درخواست حقوق مصرف‌کننده را ارسال کند تا اطمینان حاصل شود که سایر فناوری‌های وب‌سایت شما داده‌های مشتری را نمی‌فروشند.


CCPA لایه جدیدی از انطباق اضافه می کند که بسیاری از سایت ها باید از آن آگاه باشند. شرایط ذکر شده قبل را بررسی کنید، و اگر سایت شما هر یک از آنها را برآورده می کند، می خواهید به زودی دکمه عدم فروش خود را اضافه کنید. شما تا 1 ژانویه 2020 فرصت دارید تا سایت خود را به روز رسانی کنید تا از جریمه جلوگیری کنید. اما خوشبختانه، با وردپرس این کار می تواند به سادگی نصب یک افزونه باشد.

اگر کسب‌وکار آنلاین شما مشمول CCPA است و می‌خواهید دکمه عدم فروش را در وب‌سایت خود اجرا کنید، اینجا را کلیک کنید تا دریابید که چگونه CookiePro می تواند به سازگاری کسب و کار شما با CCPA و سایر مقررات حفظ حریم خصوصی کمک کند.

خروج از نسخه موبایل