راه های اثبات شده برای افزایش نرخ تبدیل با اثبات اجتماعی

راه های اثبات شده برای افزایش نرخ تبدیل با اثبات اجتماعی

بازاریابی و روانشناسی ممکن است دو خط مطالعه بسیار دور به نظر برسند. اما وقتی با هم ترکیب شوند می توانند معجزه کنند. بازاریابان سال هاست که از قدرت روانشناسی برای افزایش فروش و رشد کسب و کار خود استفاده می کنند. رایج ترین شکلی که در آن وجود دارد از طریق قرار دادن یک محصول، رنگ آن، بسته بندی آن و غیره است.

بیشتر اوقات مصرف کنندگان نمی توانند نیازهای خود را به درستی شناسایی کنند. که مانع تمام مراحل خرید متوالی، مانند ارزیابی گزینه های موجود و انتخاب بهترین آنها می شود. این وظیفه یک بازاریاب است که قبل از احساس نیاز به خرید یک محصول را در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهد. و برای انجام این کار، روانشناسی ابزار قدرتمندی است. با ایجاد اثبات اجتماعی در وب سایت خود، این فرصت را خواهید داشت که با روانشناسی مشتری خود بازی کنید و بر آنها تأثیر بگذارید تا تصمیمی برای رشد کسب و کار خود بگیرند.

اثبات اجتماعی چیست؟

قرار دادن محصول و قیمت گذاری ممکن است اولین لایه بازاریابی باشد، اما در سطح عمیق تر، بازاریابان از FUD و FOMO استفاده می کنند.

مفهوم FUD که مخفف ترس، عدم اطمینان و شک است، آنقدر قدرتمند است که می‌تواند باعث شود مصرف‌کنندگان بالقوه شما متوقف شوند، فکر کنند و رفتار خود را تغییر دهند. FUD و FOMO دو مفهوم مشابه هستند و می توانند به جای یکدیگر استفاده شوند. FOMO مخفف Fear of Missing Out است که مفهوم اصلی مدل FUD را طنین انداز می کند.

بنابراین چگونه می‌توانید مشتریان خود را مجبور کنید کاری را که انجام می‌دهند متوقف کنند، لحظه‌ای فکر کنند و رفتار خرید خود را تغییر دهند؟ یکی از مؤثرترین ابزارهای مورد استفاده برای استفاده از مدل FOMO و FUD، اثبات اجتماعی است.

Social Proof محتوای تولید شده توسط کاربر است که به طور طبیعی در طول زمان در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی جمع می‌شود. رایج ترین اشکال اثبات اجتماعی عبارتند از نظرات آنلاین، نظرات، رتبه بندی ها و ذکرها. اما اثبات اجتماعی می‌تواند به شکل تعداد دانلود و ثبت نام ایمیل جدید نیز وجود داشته باشد.

چرا اثبات اجتماعی موثر است؟

بله البته کار می کند. ترس اولین و ابتدایی ترین احساس در انسان و همچنین قوی ترین احساس است. اما هدف Social Proof القای ترس به مصرف کنندگان شما نیست. اغلب اوقات ترس در ذهن مصرف کنندگان شما وجود دارد. مصرف‌کنندگان از خرید محصول بد می‌ترسند، می‌ترسند محصولات خوب را از دست بدهند، از هدر دادن پول می‌ترسند، می‌ترسند تمام ویژگی‌ها را دریافت نکنند، از حمایت کافی پس از خرید می‌ترسند. لیست می تواند ادامه یابد.

به عنوان یک بازاریاب باید این ترس ها و تردیدها را برطرف کنید. اما چرا از اثبات اجتماعی استفاده می کنید؟ خوب ما دو دلیل به شما می دهیم، اما ابتدا اجازه دهید دو آمار را روشن کنیم. طبق یک گزارش، 60 درصد از هزاره ها به دلیل FOMO خریدهای واکنشی انجام می دهند. علاوه بر این، نرخ موثر برای بازاریابی FOMO 87٪ است. حالا بیایید تئوری صحبت کنیم.

طبق گفته رابرت سیالدینی که در کتاب نفوذ خود نوشت: روانشناسی متقاعدسازی، “ما یک رفتار را در یک موقعیت معین درست تر می بینیم تا جایی که دیگران آن را انجام می دهند”. بنابراین دلیل اول می گوید، اگر یکی از دوستان خود را در حال انجام یک کار خاص ببینید، بیشتر تشویق می شوید که خودتان آن را انجام دهید. به طور مشابه، اگر دیدید دوستانتان یک محصول را به جای دیگر گزینه ها انتخاب می کنند، احتمال خرید همان محصول بیشتر خواهد بود.

و دلیل دوم می گوید، در مواجهه با عدم قطعیت، ما به دنبال اطلاعات از دیگران هستیم. و نه تنها این، ما فرض می کنیم که آنها اطلاعات انحصاری بیشتری دارند که ما به آنها دسترسی نداریم و بنابراین هر تصمیمی که می گیرند ارزش دنبال کردن را دارد.

انواع اثبات اجتماعی برای افزایش تبدیل

با استفاده از اثبات اجتماعی، می توانید فروش خود را افزایش دهید و وب سایت خود را به سطح جدیدی ببرید. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید به برخی از موثرترین روش هایی که می توانید به وب سایت خود گواهی اجتماعی اضافه کنید و تبدیل ها را افزایش دهید نگاهی بیندازیم.

1. ​فعالیت مشتری در زمان واقعی

فعالیت مشتری راهی عالی برای اطلاع بازدیدکنندگان سایت از کارهایی است که کاربران قدیمی در وب سایت شما انجام می دهند. این همچنین به طور گسترده ای تجربه کاربری در ناوبری وب سایت شما را بهبود می بخشد. با نمایش فعالیت‌های بی‌درنگ مخاطبان سایت خود، می‌توانید اساساً برای وب‌سایت خود اثبات اجتماعی ایجاد کنید و دیگران را به انجام همین کار در این فرآیند تشویق کنید.

NotificationX یکی از مؤثرترین ابزارهایی است که به شما امکان می‌دهد فعالیت مشتری را به صورت خودکار و در زمان واقعی نشان دهید. و اثبات اجتماعی فوری در وب سایت خود ایجاد کنید. این افزونه رایگان برای وردپرس به شما امکان می‌دهد اعتبار فوری برای کسب و کار خود ایجاد کنید و نرخ تبدیل خود را فوراً افزایش دهید.

به دنبال راهی برای افزودن اعلان‌های فروش اخیر بدون سرویس شخص ثالث هستید؟ ووکامرس یک افزونه اعلان عالی است راهی برای افزودن فید فروش زنده به سایت وردپرس خود.

2. از اثبات اجتماعی با فوریت استفاده کنید

به یاد داشته باشید که ترس برای بازاریابان چقدر مهم است. ترس از از دست دادن محصولات با کیفیت خوب با قیمت کمتر چیزی است که اکثر مصرف کنندگان را در شب بیدار نگه می دارد. اما به عنوان یک بازاریاب، وظیفه شما ترساندن مردم نیست. وظیفه شما این است که از ترس آنها استفاده کنید و آنها را ترغیب کنید تا اقدامات خاصی را با فوریت انجام دهند. این اقدامات می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • محصول خود را بخرید
  • برای خبرنامه های خود ثبت نام کنید
  • نظر بدهید
  • کمک مالی تعهد کنید

اما چگونه احساس فوریت ایجاد می کنید؟ یک ابزار عالی، انیمیشن ظاهری پاپ آپ خواهد بود. شما محتوای خود را در یک کادر پاپ آپ تنظیم می کنید و کادر پاپ آپ تنها زمانی ظاهر می شود که یک عمل خاص انجام شود. این ظاهر غیرقابل پیش بینی و ناگهانی جعبه پاپ آپ توجه کاربران شما را جلب نخواهد کرد.

NotificationX به شما امکان می‌دهد جعبه‌های پاپ‌آپ ایجاد کنید که می‌تواند حاوی هر شکلی از پیام‌های اثبات اجتماعی باشد. دارای چندین الگوی داخلی است که می‌توانید به محض اینکه آن را با محتوای خود پر کردید، فوراً آن‌ها را اجرا کنید.

یا می‌توانید از افزونه‌ای مانند Scheduler برای WooCommerce برای اضافه کردن زمان محدود یا معاملات فصلی. از تایمر شمارش معکوس داخلی استفاده کنید تا به مشتریان نشان دهید که چقدر زمان برای انجام معامله باقی مانده است. و می‌توانید زمان‌های شروع و پایان و همچنین یک اعلان ایمیلی برای موارد موجود در انبار را به‌طور خودکار زمان‌بندی کنید.

​3. قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی یا محبوبیت

قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی یک فرآیند دو طرفه است. اولاً بازاریاب‌ها Social Proof را از پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف انتخاب می‌کنند و ثانیاً از آنها استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند که حضور آنلاین قوی دارند.

این اتفاق می‌تواند با تشویق افراد بیشتری برای گذاشتن نظرات و رتبه‌بندی برای کسب و کار شما رخ دهد. هنگامی که اثبات اجتماعی را با حضور آنلاین قوی ایجاد کردید، افراد بیشتری برای اطلاعیه‌های آینده مانند پیشنهادهای تخفیف و ارتقاء ویژگی‌ها، تشویق می‌شوند به حساب‌های رسانه اجتماعی شما متصل بمانند.  و می‌توانید به راحتی از افزونه وردپرس رسانه‌های اجتماعی برای اضافه کردن پیوندها، تعداد اجتماعی، موارد اخیر استفاده کنید. پست ها و موارد دیگر در سایت شما.

4. نظرات مشتریان

در رویکرد بازاریابی هوشمند، صاحب کسب‌وکار می‌داند که مشتریان راضی می‌توانند فروش خود را بیشتر از پیشنهاد فروش متقاعدکننده یا نماینده پیش ببرند. آنچه که توصیفات مشتری انجام می دهد این است که به وب سایت شما اعتبار بسیار مورد نیاز می دهد.

بررسی تم وردپرس کل

با نشان دادن بازخورد مثبت مشتریان خود، می توانید به سرعت برای وب سایت خود اثبات اجتماعی ایجاد کنید و دیگران را تشویق کنید تا خدمات شما را امتحان کنند. اگر از Elementor Page Builder در وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، می‌توانید افزونه‌های Elementor را امتحان کنید تا گواهی‌های جذاب نمایش دهید. در وب سایت شما به راحتی در غیر این صورت، تعداد زیادی افزونه گواهینامه وردپرس خوب وجود دارد که می توانید از آنها برای افزودن بخش گواهینامه ها به سایت خود استفاده کنید.

5. تأییدیه‌های تأثیرگذار یا کارشناسان صنعت

در پدیده های بازاریابی امروزی، اینفلوئنسر مارکتینگ به یک معامله بزرگ برای رشد کسب و کار شما تبدیل شده است. نکته ای که در مورد این استراتژی بازاریابی وجود دارد، دستیابی به مجموعه ای کاملاً جدید از مخاطبان است. از آنجایی که اینفلوئنسرهای مشهور مجموعه ای از فالوورهای بزرگ خود را دارند، فرصت جالبی برای استفاده از آن به شما می دهد. هنگامی که آنها محصول شما را از طریق کانال های خود توصیه می کنند یا ذکر می کنند، باعث می شود بسیاری از دنبال کنندگان مورد اعتماد خود را تحت تأثیر قرار دهند تا سعی کنند شما را نیز بررسی کنند. اینگونه است که با این تکنیک اثبات اجتماعی می توانید کسب و کار خود را به ارتفاع جدیدی ببرید.

اجازه دهید به عنوان مثال بگوییم: Bob WP افراد تأثیرگذار برای وردپرس هستند. با تأییدهای متخصص او از طریق مرورهای پادکست یا YouTube، افراد بیشتری مایلند محصول شما را بررسی کنند و خودشان نیز آنها را امتحان کنند. به همین دلیل است که اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند برای شناخت برند شما و دستیابی به مخاطبان وسیع تری کاملاً حیاتی باشد.

6. ادغام با سایر پلتفرم ها

مشارکت تجاری می تواند برای رشد شرکت شما بسیار ضروری باشد. این یک استراتژی بازاریابی بسیار محبوب برای دستیابی به مجموعه جدیدی از پایگاه کاربر و همچنین دسترسی به محصولات جدید است. مهمتر از همه، ادغام بیشتر با پلتفرم های محبوب مردم را تشویق می کند تا به محصولات شما اعتماد کنند.

WP Optin Wheel ادغام

فقط به این روش فکر کنید، هنگام خرید از یک فروشگاه تجارت الکترونیک، ابتدا اصالت را بررسی می کنید، درست است؟ پس از مشاهده ادغام سایر پلتفرم ها، احساس راحتی بیشتری می کنیم تا به شرکت اعتماد کنیم. با استفاده از این تکنیک اثبات اجتماعی، می توانید کسب و کار خود را برای بازدیدکنندگان جدید اعتبار بخشید و تبدیل خود را به طور گسترده بهبود بخشید.

7. تعداد اشتراک اجتماعی

امروزه پلتفرم رسانه های اجتماعی از خواندن هر وبلاگ تا تصمیم گیری خرید بر بازدیدکنندگان تأثیر زیادی می گذارد. نمایش تعداد اشتراک‌های اجتماعی در وب‌سایت شما، اثبات اجتماعی فوری به محتوای شما اضافه می‌کند. مخاطبان شما را تشویق می‌کند که به شرکت شما ایمان داشته باشند و آنچه را که شما ارائه می‌دهید امتحان کنند.

در طول سال‌ها، اشتراک‌گذاری اجتماعی راهی ثابت شده برای افزایش تبدیل سایت بوده است. از نظر بازاریابی محتوا، نمایش تعداد کل تعداد اشتراک‌گذاری‌ها در وبلاگ شما بر سایر بازدیدکنندگان تأثیر می‌گذارد که خودشان آن را بررسی کنند. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را به اشتراک بگذارند یا مشاهده کنند، احتمالاً تعامل بیشتری به دست خواهید آورد.

8. رتبه‌بندی‌ها و نظرات

اساساً، رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های آنلاین شهرت کامل پلتفرم کسب‌وکار شما را در جهان خارج حفظ می‌کند. این فرصتی است که اولین تاثیر خوبی را در بین بازدیدکنندگان سایت خود به جا بگذارید. اگر مشتریان شما برای آزمایش خدمات شما بازخورد مثبتی از خود به جای بگذارند، افراد جدیدتر به خرید محصولات شما علاقه مند خواهند شد.

طبق تحقیقات انجام شده توسط Feedvisor، 90٪ از مردم هیچ محصولی را از آمازون زیر رتبه 3 خریداری نمی کنند. نه تنها این، 50٪ از تصمیمات خرید پس از بازدید از هر سایتی گرفته می شود، زمانی که آنها به نظرات مثبت با رتبه بندی خوب نگاه می کنند. بنابراین، به همین دلیل است که با نمایش رتبه‌بندی‌های مشتریان، از اثبات اجتماعی برای پلتفرم تجاری خود استفاده کنید.

WooCommerce دارای رتبه‌بندی داخلی به همراه گزینه‌ای است که فقط اجازه می‌دهد تا نظرات مشتریان واقعی را بررسی کند. این تضمین می کند که نظرات شما واقعی و قابل اعتماد هستند.

9. ذکر رسانه های اجتماعی

ذکر رسانه‌های اجتماعی به این معناست که افراد شما را در پست‌ها یا نظرات خود تگ می‌کنند تا توجه شما را جلب کنند. در عصر حاضر، این محبوب ترین راه برای به صدا درآوردن نام برند شما در سراسر جهان است. بنابراین، هر زمان که مردم شرکت شما را از طریق حساب خود توصیه کنند، می تواند برای شما بسیار مفید باشد. این به عنوان یک اثبات اجتماعی عمل می کند و افراد دیگر احساس می کنند تحت تأثیر قرار می گیرند تا آن را در این فرآیند امتحان کنند.

اینگونه است که ذکر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند تأثیر زیادی بر رشد کسب‌وکار شما داشته باشد. با کمک افزونه بازاریابی FOMO NotificationX، می توانید به راحتی اشاره های رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت به نمایش بگذارید. می‌توانید حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را با Zapier متصل کنید و با نمایش پنجره‌های بازشو هر زمان که کسی شما را توصیه کرد، از اثبات اجتماعی برای سایت خود استفاده کنید.

10. توصیه های مشتری

این ضرب المثل را به خاطر بسپارید، «همیشه حق با مشتریان است؟» این که آنها مهمترین چیزها در مورد کسب و کار شما نیز هستند، بیخود است. خوب، سخنان ارزشمند مشتریان راضی شما می تواند به یک منبع ترافیک عالی برای کسب و کار شما منجر شود. متأسفانه، بسیاری از مردم اغلب متوجه اهمیت این جنبه نمی شوند. طبق تحقیقات انجام شده توسط Ragan’s PR Daily، 83٪ از خریداران در واقع تحت تأثیر توصیه های دوستان و خانواده خود قرار می گیرند.

همین ترفند را می توان برای فروشگاه وردپرس شما نیز به کار برد. با کمک NotificationX، می‌توانید تیزرهای نقد شگفت‌انگیز افزونه‌های وردپرس خود را نمایش دهید و کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

11. پست ها یا محصولات محبوب

نمایش پست‌ها یا محصولات مرتبط یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای وادار کردن بازدیدکنندگان شما به بررسی موارد دیگری است که شما ارائه می‌دهید. این یک تکنیک کاملاً مؤثر برای کمک به کاربران برای یافتن دقیق چیزی است که به دنبال آن هستند. با یافتن گزینه های جایگزین در همان مکان، آنها مجبور نیستند به سایت دیگری بروند. بنابراین، علاقه‌مند نگه داشتن مخاطبان و افزایش مشارکت سایت در این فرآیند می‌تواند بسیار سودمند باشد.

برای یک پلتفرم تجارت الکترونیک، می‌توانید محصولات خود را به پرفروش‌ترین یا محبوب‌ترین آن‌ها دسته‌بندی کنید. بخش‌های قابل مشاهده مانند این‌ها مطمئناً بازدیدکنندگان شما را فوراً جذب می‌کنند و به سایر محصولات شما نیز نگاه می‌کنند. با کمک این تکنیک اثبات اجتماعی، به این ترتیب می توانید تبدیل سایت خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، WooCommerce شامل ویجت “محصولات بر اساس رتبه بندی” از قبل ساخته شده است. بنابراین می توانید به راحتی موارد دارای رتبه برتر خود را در نوار کناری، پاورقی یا سایر قسمت های آماده ویجت خود تبلیغ کنید. یا از ویژگی یکپارچه upsell WooCommerce (در زیر برگه “محصولات مرتبط” هنگام ایجاد یک محصول) برای توصیه موارد تکمیلی در صفحه محصول خود استفاده کنید – مانند بخش “دیگران نیز خریدند” در تصویر بالا.

12. از اثبات اجتماعی افراد مرتبط استفاده کنید

در روانشناسی بازاریابی، اگر بتوانید تعداد کل اطلاعات خریدار خود را با موقعیت مکانی در وب سایت نمایش دهید، این امر بر بازدیدکنندگان جدید شما تأثیر می گذارد تا خدمات شما را در محل دریافت کنند. با نمایش هشدارهای اعلان فروش در زمان واقعی در وب سایت خود، افزایش اعتبار به کسب و کار خود و افزایش تبدیل سایت در مقیاس بزرگ بسیار مؤثر است.

13. ایمیل مشترک یا تعداد کاربران

خبرنامه‌های ایمیل روشی عالی برای اطلاع‌رسانی درباره ارتقاء ویژگی‌های آتی و پیشنهادهای تخفیف هستند. اما اغلب اوقات کاربران بالقوه از ترس هرزنامه در یک خبرنامه جدید ثبت نام نمی کنند. هیچ کس دوست ندارد ایمیل هایی دریافت کند که هیچ ارزشی به آنها اضافه نمی کند.

پس چگونه این افراد ناخواسته را متقاعد می کنید که در خبرنامه شما ثبت نام کنند؟ پاسخ ساده است: اثبات اجتماعی. هنگامی که دیگران را با خوشحالی در خبرنامه شما ثبت نام می کنند، انگیزه بیشتری برای ثبت نام خود پیدا می کنند.

اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید هشدارهای ثبت نام ایمیل را در وب‌سایت ما نمایش دهید، می‌توانید از NotificationX استفاده کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که اشتراک های اخیر را به عنوان هشدارهای اعلان جذاب در وب سایت خود بدون هیچ کدنویسی نمایش دهید.

یا می توانید با استفاده از ساخت صفحه خود، بخش فراخوان سفارشی خود را ایجاد کنید. برای مثال، با WPBakery یا Elementor می‌توانید به راحتی یک بخش فراخوانی را وارد کنید که شامل اثبات اجتماعی شما به همراه یک فرم ثبت‌نام می‌شود.

14. محتوای تولید شده توسط کاربر را بازنشر کنید

کاربران ممکن است کسب و کار شما را ستایش کنند یا ممکن است به طرز وحشیانه ای شما را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مورد ضرب و شتم قرار دهند. بنابراین بله، محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند یک کابوس باشد. اما به عنوان یک بازاریاب می توانید بازخوردهای مثبت را انتخاب کنید و از آنها به عنوان اثبات اجتماعی در وب سایت خود استفاده کنید. فایل‌های رسانه‌ای تولید شده توسط کاربر، وبلاگ‌های راهنما و ویدیوهای بررسی، همگی محتوای بازاریابی خوبی هستند که می‌توانند به عنوان اثبات اجتماعی در وب‌سایت شما استفاده شوند و دوباره در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند.

15. درگیر شدن با نظر در پست های وبلاگ

وبلاگ ها بعد از ویدیوها دومین شکل محبوب محتوای آنلاین هستند. با وجود معرفی اشکال جدید محتوای آنلاین، وبلاگ ها محبوبیت خود را از دست نداده اند. با نمایش نظرات جدید، خوانندگان خود را تشویق کنید که درگیر خود بمانند و نظر خود را بگذارند.

یک راه آسان برای رسیدن به این هدف، افزودن ویجت “نظرات اخیر” به نوار کناری یا پاورقی است. این تکنیکی است که بسیاری از وبلاگ‌های محبوب به خوبی از آن استفاده می‌کنند، از جمله WP Tavern.

از طرف دیگر، می‌توانید هشدارهای نظر را با استفاده از افزونه‌ای مانند NotificaitonX نمایش دهید. . با نصب افزونه می توانید نظرات اخیر کاربران را به عنوان یک پنجره اعلان نمایش دهید. با استفاده از این تکنیک اثبات اجتماعی، می‌توانید مخاطبان خود را تشویق کنید تا به بحث بپیوندند و تعامل را در وب‌سایت خود افزایش دهید.

16. Coverage ​برای کسب اعتبار

را فشار دهید

پوشش مطبوعاتی قدیمی ترین شکل بازاریابی است. از اوایل دهه 1900، بازاریابان از تبلیغات تلویزیونی و رسانه‌ها برای نمایش استفاده می‌کردند. و تعداد افرادی که به طور منظم تلویزیون تماشا می کنند، مجلات می خوانند و وبلاگ های محبوب را دنبال می کنند، چشمگیر است. اما چگونه می‌توانید این پوشش را برای بازار هدف بالقوه خود تقویت کنید؟

البته شما آن را در وب سایت خود نمایش می دهید. ساده‌ترین و ساده‌ترین راه برای تقویت پیام بازاریابی خود در بین مشتریان بالقوه‌تان، ایجاد ویترینی از منابعی است که محصولات شما در آنجا بررسی یا معرفی شده‌اند. لوگو، یک نقل قول از مقاله و البته یک پیوند را درج کنید تا خوانندگان شما بتوانند خودشان آن را بررسی کنند. این روش تقویت برای تبلیغات تلویزیونی، بررسی وبلاگ های وابسته، و وبلاگ های مقایسه به همان اندازه موثر است.

17. لوگوهای مشتری برتر

پول باعث پول می شود. این برای ایجاد مشتریان جدید صادق است. مصرف کنندگان قدیمی قدرت تبدیل پایگاه کاربر جدید را دارند. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا وارد یک بخش کاملاً جدید بازار شوید. به همین دلیل مهم است که شرکای رسمی خود را برجسته کنید تا سایر شرکت‌ها نیز تشویق شوند تا با شما تجارت کنند.

افزودن چند لوگو یا مطالعات موردی برای ایجاد اثبات اجتماعی در سایت خود و دادن اعتبار به سایت خود برای ارتقاء آن به سطح بعدی. اگر از یک صفحه ساز استفاده می کنید، می توانید در کمترین زمان یک لوگو کاروسل چشمگیر طراحی کنید.

Logo Carousel Pro یک سیستم مدیریت آرم زیبا و قدرتمند است برای وردپرس این به شما امکان می‌دهد لوگوهای شرکت‌های مختلف را به راحتی از طریق یک پانل تنظیم کننده کد کوتاه کاربرپسند به عنوان چرخ فلک، نمای شبکه، فهرست، فیلتر و روش‌های دیگر نمایش داده و مدیریت کنید. این دارای بیش از 100 ویژگی مفید ممتاز است که به شما کمک می‌کند لوگوها را به ساده‌ترین، سریع‌ترین و سبک‌های منحصربه‌فرد به نمایش بگذارید.

این افزونه قطعا به شما کمک می کند تا لوگوهای خود را به زیبایی و هوشمندی نسبت به هر افزونه دیگری به نمایش بگذارید. پانل تنظیمات مفید Logo Carousel Pro نیز مطمئناً به شما کمک می کند تا آرم ها را به روشی شگفت انگیزتر به نمایش بگذارید! هر کسی که حداقل مهارت های وردپرس یا دانش فنی را داشته باشد به راحتی می تواند این افزونه را مدیریت کند. در اینجا شما همه چیز را در مورد Logo Carousel Pro دریافت خواهید کرد که نمی توان آن را در سایت خود از دست داد. پس از مرور کل توضیحات و لیست ویژگی ها، می توانید افزونه را به راحتی مدیریت کنید و لوگوها را هوشمندانه به نمایش بگذارید. بنابراین، بیایید ببینیم واقعاً با Logo Carousel Pro چه چیزی دارید.

18. بهترین اعداد خود را نمایش دهید

به عنوان یک کسب و کار ممکن است نقاط عطف متعددی وجود داشته باشد که شما آنها را به عنوان شاهدی بر رشد خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، در چند روزی که به 100 هزار دانلود/خرید رسیدید، می تواند یک محتوای بازاریابی عالی باشد. با توجه به چهره‌های کلیدی کسب‌وکارتان، بر اعتماد بازدیدکنندگان سایت شما به شرکت شما تأثیر می‌گذارد.

این تاکتیک اثبات اجتماعی سابقه اثبات شده ای در کسب تبدیل بیشتر دارد. با این حال، توصیه می کنیم ابتدا این عدد را با میانگین صنعت مقایسه کنید. چنین ارقامی به شما کمک می کند تصویر مثبتی از کسب و کار خود در ذهن بازار هدف خود ایجاد کنید. اگر اهل ساخت صفحه Elementor هستید، می توانید اطلاعات کلیدی شرکت خود را به شیوه ای خیره کننده برجسته کنید.


برای جمع بندی این موضوع، اهمیت استفاده از اثبات اجتماعی در سایت شما کاملا غیرقابل انکار است. موفقیت کل کسب و کار شما بستگی به نحوه پیاده سازی اثبات اجتماعی در سایت شما دارد. مهم نیست که محصولات یا خدمات شما چقدر خوب هستند، به سختی قادر خواهید بود کسی را تحت تاثیر قرار دهید تا آنها را بدون آن امتحان کند. به همین دلیل است که باید ابزار مناسبی برای افزودن اثبات اجتماعی به سایت خود بیابید و کسب و کار خود را به ارتفاع جدیدی ببرید.

راه‌حل‌های زیادی برای وردپرس وجود دارد که می‌توانید برای افزودن اثبات اجتماعی به سایت خود استفاده کنید. برای در نظر گرفتن نیازهای سایت خود وقت بگذارید و در صورت نیاز از افزونه ها برای پیوندهای اجتماعی یا پنجره های بازشو استفاده کنید. یا یک راه حل همه جانبه برای اثبات اجتماعی مانند NotificationX را امتحان کنید. حتی یک وجود دارد نسخه رایگان پر از ویژگی های اساسی برای شروع اعتبار برای سایت وردپرس شما.

بنابراین، نظر شما در مورد ابزار اثبات اجتماعی که ذکر کردیم چیست؟ اگر نکته‌ای را در بخش نظرات زیر از دست داده‌ایم، به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل