بررسی افزونه وردپرس گالری NextGEN

بررسی افزونه وردپرس گالری NextGEN

برای چنین پلاگین گالری وردپرس قوی و محبوب، من گیج شدم که فقط چند پست را پیدا کردم که گالری NextGEN. منظورم این است که بیشتر مقالات قدیمی بودند و دورانی را سپری کردند که این افزونه هنوز در مراحل ابتدایی خود بود.

امروز، همه چیز متفاوت است. گالری NextGEN به یک افزونه گالری وردپرس کامل تبدیل شده است. این به شما گزینه های زیادی را برای ایجاد و مدیریت گالری های خود مانند یک حرفه ای ارائه می دهد. برای شیرین کردن معامله، راه اندازی و استفاده از کل چیز فوق العاده آسان است.

برای کاربران قدرتمند، NextGEN Gallery به شما افزونه‌های ممتازی را برای شارژ کردن گالری‌های خود ارائه می‌دهد. برخی از افزونه ها شامل تجارت الکترونیک، تصحیح مشتری، و انجام خودکار سفارش چاپ می شود. به غیر از آن، تعداد زیادی افزونه شخص ثالث دریافت می‌کنید که گالری NextGEN را به روش‌های جدیدی گسترش می‌دهد.

چرا به گالری NextGEN نیاز دارید؟

با توجه به اینکه وردپرس دارای عملکرد گالری داخلی است، چرا به افزونه ای مانند NextGEN Gallery نیاز دارید؟

خب، گالری پیش فرض وردپرس برای کارهای کوچک گالری مناسب است. افزودن یک گالری اولیه به پست یا صفحه خود عالی است، اما همین.

وقتی با تصاویر زیادی کار می‌کنید یا به کنترل بیشتری نیاز دارید، مثلاً یک عکاس، طراح گرافیک، هنرمند بصری یا هر حرفه‌ای دیگری که با بسیاری از عکس‌ها کار می‌کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که گالری پیش‌فرض وردپرس آن را قطع نمی کند.

به عبارت دیگر، گالری NextGEN بسیاری از ویژگی های پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد که در گالری پیش فرض وردپرس یا بسیاری دیگر پیدا نخواهید کرد. افزونه های گالری. به عنوان مثال، ادغام آزمایشگاه چاپ به شما امکان می‌دهد چاپ‌های فیزیکی تصاویر خود را به‌طور به‌طور خودکار بفروشید، که اولین افزونه‌های گالری وردپرس است.

NextGEN Gallery یک افزونه عالی برای گالری وردپرس برای کاربران سبک و سنگین وزن است. چه بخواهید عکس های خانوادگی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، نمونه کارهای گرافیکی خود را نمایش دهید یا عکس های خود را بفروشید، از جمله موارد دیگر، NextGEN پشتیبان شماست.

در پست بررسی امروز، افزونه NextGEN Gallery را برای تست درایو انتخاب کردیم. ما ویژگی‌ها و خوبی‌هایی را پوشش می‌دهیم که این افزونه را به یکی از بهترین و محبوب‌ترین افزونه‌های گالری در تمام دوران تبدیل می‌کند.

بدون مقدمه، اجازه دهید شروع کنیم زیرا چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد.

گالری NextGEN چیست؟

از مقدمه، کاملاً مشخص است که NextGEN Gallery یک افزونه گالری وردپرس است. طبق Imagely، «NextGEN Gallery از سال 2007 به‌عنوان پلاگین استاندارد گالری وردپرس صنعت بوده است و همچنان بیش از 1.5 میلیون بارگیری جدید در سال دریافت می‌کند.»

از داده‌های رسمی وردپرس، گالری NextGEN موارد بیشتری را جمع‌آوری کرده است بیش از 28 میلیون دانلود از زمان انتشار آن. در زمان نگارش، NextGEN Gallery بیش از 800 هزار نصب فعال دارد که آن را به محبوب ترین افزونه گالری وردپرس تبدیل می کند. بد نیست. اصلا بد نیست.

اگر بررسی های تحسین برانگیز در WordPress.org داشته باشند، کاربران این افزونه را دوست دارند. هر چیزی است که باید انجام شود. از 3370 بررسی، 2506 نفر به این افزونه امتیاز 5 ستاره دادند. این حدود 75٪ از پایگاه کاربر است، که به این معنی است که شما در دستان خوبی هستید.

این چیزی است که یک مشتری خوشحال باید بگوید:

من کاملاً عاشق این افزونه هستم. در نصب اصلا مشکلی نداره هم با تم و هم با صفحه ساز من به خوبی کار می کند. به سؤالات من برای پشتیبانی همانطور که قول داده بودم ظرف یک روز کاری پاسخ داده شد. من از نسخه رایگان لذت بردم، بنابراین در تعطیلات کریسمس به لطف کد تخفیف آنها، نسخه حرفه ای (NextGen Plus) را خریداری کردم. بدون شکایت مشتری مادام العمر – 8flixs

این افزونه در زمان نگارش امتیاز عالی 4.3/5.0 دارد، رفیق، ما در تجارت هستیم!

علاوه بر این، Imagely یک شرکت معتبر وردپرس است که تم ها، پلاگین ها، وب سایت های کلید در دست و میزبانی را به عکاسان ارائه می دهد.

تیم عالی به شما یک راه حل ایده آل برای ایجاد یک حضور در وب ارائه می دهد، خواه عکاس، گرافیست یا هر خلاقیت دیگری که با تصاویر کار می کنید.

نسخه رایگان وجود دارد!

گالری NextGEN برای دانلود و استفاده در WordPress.org رایگان است. با این حال، باید یک گالری NextGEN Premium Plus، Pro یا مجوز مادام العمر برای لذت بردن از افزونه های ممتاز و پشتیبانی حرفه ای.

برای بررسی، از NextGEN Gallery Pro استفاده می‌کنیم زیرا نمای کلی عالی از ویژگی‌ها را به شما ارائه می‌دهد. این افزونه از نظر ویژگی‌هایی که برای استقرار گالری‌های زیبا مانند یک حرفه‌ای نیاز دارید، بسیار خوب است.

توجه: ابتدا باید نسخه رایگان را نصب کنید از NextGEN Gallery برای استفاده از افزونه‌های ممتاز.

اکنون که می‌دانیم با چه چیزی کار می‌کنیم، اجازه دهید برخی از ویژگی‌هایی را که گالری NextGEN را به یک رقیب شایسته در دسته افزونه‌های گالری وردپرس تبدیل می‌کند، پوشش دهیم.

ویژگی های گالری NextGEN

من عاشق توسعه دهندگانی هستم که تمام تلاش خود را می کنند تا کاربران را تحت تأثیر قرار دهند. به این ترتیب، من همیشه به سمت کدهای تمیز، طراحی سبک وزن و رابط های کاربری بصری کشیده می شوم. از سوی دیگر، ویژگی bloat واقعاً برای شما یک NO-NO بزرگ است.

گالری NextGEN مکانی شیرین است که بهترین های هر دو جهان را به شما ارائه می دهد. از یک طرف، فهرستی باورنکردنی از ویژگی‌ها برای «مدیریت، نمایش، اثبات و فروش عکس‌ها مانند یک حرفه‌ای» دریافت می‌کنید. از طرف دیگر، یک رابط کاربر پسند دارید که در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند.

همانطور که گفته شد، گالری NextGEN بیشتر به دلیل ویژگی های زیر شناخته شده است.

چندین سبک آلبوم و گالری

اول از همه، یک آلبوم مجموعه ای از گالری های شما است و یک گالری مجموعه ای از تصاویر شما است.

اکنون، نسخه رایگان NextGEN Gallery با سه سبک گالری (تصویر کوچک، نمایش اسلاید، و گالری ImageBrowser) و دو سبک آلبوم (فشرده و گسترده) ارائه می شود. نسخه حرفه ای هفت سبک گالری اضافی و دو سبک آلبوم را به شما ارائه می دهد. در مجموع، بیش از 12 سبک آلبوم و گالری دریافت می‌کنید.

از نظر نمایش عکس‌های شما، گالری NextGEN به اندازه کافی سبک‌های آلبوم و گالری را به شما ارائه می‌دهد تا کاربران شما را شگفت‌زده کند. همانطور که به زودی یاد خواهید گرفت، ایجاد گالری آسان است.

هر سبک آلبوم و گالری دارای فهرست بی پایانی از گزینه های قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد گالری ها را مطابق سلیقه خود سبک کنید.

میلیون‌ها گزینه و تنظیمات

مدیریت گالری‌ها در یک وب‌سایت وردپرس به قدرت جدی نیاز دارد، و گالری NextGEN، خوشبختانه، ناامید کننده نیست. افرادی که در Imagely هستند می‌دانند دارند چه می‌کنند، و گالری NextGEN را تا حد امکان پر کرده‌اند.

اگر می‌خواهید سبک‌های جهانی را تنظیم کنید که در سراسر سایت اعمال شوند، گزینه‌ای برای آن وجود دارد. آیا به دنبال شخصی سازی هر گالری به صورت جداگانه هستید؟ شما گزینه های زیادی دارید، دوست من.

می توانید اندازه تصاویر را تغییر دهید، توضیحات اضافه کنید، واترمارک ایجاد کنید، کل گالری ها را به یک صفحه خاص پیوند دهید، تصاویر پیش نمایش را تنظیم کنید، و تصاویر را به صورت انبوه آپلود کنید. هک، حتی می‌توانید کل پوشه‌ها و فایل‌های ZIP را آپلود کنید.

علاوه بر این، می‌توانید تصاویر را بچرخانید، تصویری را از گالری حذف کنید، فراداده‌های تصویر را مشاهده کنید، تصاویر کوچک را ویرایش کنید، پخش خودکار را تنظیم کنید، سبک‌های انتقال را تعریف کنید، و برچسب‌ها را از جمله موارد دیگر اضافه کنید.

آیا می‌خواهید نمادهای اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را روی تصاویر خود اضافه کنید؟ شاید بخواهید افزونه گالری خود را با Adobe Lightroom ادغام کنید؟ اگر چنین است، گالری NextGEN پشت شماست.

تنها راه برای پوشش دادن همه گزینه‌هایی که NextGEN Gallery ارائه می‌دهد این است که در آن غواصی کنید و افزونه را تجربه کنید. گزینه های بسیار زیادی برای گنجاندن در یک بررسی وجود دارد.

بازطراحی شده رابط کاربری

بسیاری از افزونه‌های گالری وردپرس، داشبورد مدیریت وردپرس شما را با رابط‌های کاربری سفت و سخت (UI) که استفاده از آن‌ها سخت است، شلوغ می‌کنند. خوب، گالری NextGEN هیچ کدام از اینها را نخواهد داشت. این افزونه دارای یک رابط کاربری زیبا و شهودی است که کار با آن راحت است.

هنگامی که افزونه را نصب و فعال کردید، می توانید جادوگر گالری آسان به نقطه (تصویر بالا را ببینید) راه اندازی کنید که به شما کمک می کند تا به زمین بروید. این به شما همه چیز را نشان می دهد، از نحوه ایجاد یک گالری NextGEN و درج آن در صفحه یا پست خود.

ایجاد گالری در NextGEN Gallery به لطف رابط کاربری بازطراحی شده بسیار آسان است. در مقایسه با سایر افزونه‌های گالری که گردش کار شما را با شلوغی غیر ضروری کند می‌کنند، در زمان کمتری کار بیشتری انجام می‌دهید.

تصحیح مشتری

گاهی اوقات، مشتری می خواهد تصاویر را اثبات کند یا بازخورد خود را به اشتراک بگذارد. در گذشته، عکاسان با مشتریانی که می‌خواستند قبل از اتمام پروژه کار خود را اثبات کنند، ایمیل‌های پشت سر هم ارسال می‌کردند. این معمولاً شامل بازدید از دفتر شما (یا دفتر آنها) است که در نهایت باعث صرف زمان و پول زیادی می شود.

با این حال، گالری NextGEN بازی را کاملاً تغییر داده است. این افزونه دارای یک سیستم ستاره ای است که به مشتریان اجازه می دهد عکس های فردی را تنها با کلیک بر روی نماد ستاره اثبات کنند. علاوه بر این، گالری NextGEN با یک کادر نظر ارائه می‌شود که به مشتریان امکان می‌دهد درباره تصاویر خاص بازخورد خود را ارسال کنند.

هر دو ویژگی می توانند گردش کار شما را به طور قابل توجهی ساده کنند و در زمان و هزینه شما و مشتری صرفه جویی کنند. حالا دیگر لازم نیست در شهر بدوید. مشتریان می‌توانند نظر بدهند و تصاویر را درست از راحتی خانه‌شان اثبات کنند.

گزینه های تجارت الکترونیک

صبر کنید، آیا – برای یک دقیقه – فکر کردید همه چیز را دیده اید؟ اگر چنین است، اشتباه می کنید. به نظر شما ما اینجا با چه چیزی کار می کنیم؟ یک قطعه کد معمولی که به عنوان یک پلاگین گالری برتر ظاهر می شود؟ بیا، پسر، ما در مورد گالری NextGEN صحبت می کنیم، و هرگز ناامید نمی شود.

اگر عکس یا عکس می‌فروشید، گالری NextGEN مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی را به شما ارائه می‌دهد تا دلارهای کلان را به خانه بیاورید. می‌توانید عکس‌ها را به‌صورت آنلاین بفروشید و بدون زحمت چاپ فیزیکی کنید. شما به راحتی می توانید لیست قیمت های سفارشی ایجاد کنید و چند کوپن را برای اندازه گیری خوب بیندازید. و همه چیز را از طریق ادمین وردپرس خود مدیریت کنید؟ خوب، فروش عکس با گالری NextGEN کار آسانی است.

این افزونه در زمان نوشتن از درگاه‌های پرداخت PayPal و Stripe پشتیبانی می‌کند که کافی است. ادغام هر یک از درگاه‌ها به آسانی A، B، C است. برای اهداف آزمایشی، توصیه می‌کنیم درگاه آزمایشی را فعال کنید تا مطمئن شوید برای سفارش‌های آزمایشی هزینه‌ای دریافت نمی‌کنید.

یکپارچه سازی آزمایشگاه چاپ

به لطف ادغام Print Lab، اکنون می توانید سفارشات چاپ را به صورت خودکار انجام دهید. می‌توانید از طریق رنگ سفارشی کاخ سفید (WHCC)، یکی از محبوب‌ترین آزمایشگاه‌های چاپ در ایالات متحده، سفارش‌ها را به صورت دستی یا خودکار انجام دهید. توسعه دهندگان سخت کار می کنند تا در آینده با آزمایشگاه های چاپ بین المللی همکاری کنند.

غیر از آن، گالری NextGEN محاسبه مالیات خودکار از طریق Taxjar، کمیسیون صفر در فروش (برخلاف سایر خدمات فروش عکس، مانند Smugmug یا Photoshelter) و موارد دیگر را به شما ارائه می‌دهد.

اکنون که ایده ای در مورد انتظارات داریم، اجازه دهید یک گالری ساده در گالری NextGEN فقط برای سرگرمی ایجاد کنیم.

چگونه یک گالری NextGEN ایجاد کنیم

ابتدا، افزونه گالری وردپرس NextGEN را نصب و فعال کنید. سپس، کپی افزونه NextGEN Pro خود را از پلاگین رسمی خریداری کنید. سایت اینترنتی. پس از آن، نسخه حرفه ای را نصب و فعال کنید.

ایجاد گالری NextGEN

اکنون، برای قسمت بعدی، ایجاد یک گالری، آماده هستید. دو راه وجود دارد. می توانید یک گالری ایجاد کنید و سپس آن را در صفحه یا پست خود قرار دهید. همچنین، می‌توانید هنگام ویرایش صفحه یا پست خود، تصاویر را آپلود کرده و گالری را اضافه کنید.

من روش اول را برای اهداف تصویری پوشش خواهم داد. روش دوم کاملاً خود توضیحی است، به خصوص زمانی که از گالری NextGEN استفاده کنید. به علاوه، من دوست دارم شما روش دوم را به تنهایی امتحان کنید.

مانند شکل زیر به گالری > افزودن گالری/تصاویر، بروید.

در صفحه بعدی، چند گزینه برای آپلود تصاویر دارید. می توانید فایل ها را از رایانه خود آپلود کنید، از کتابخانه رسانه وارد کنید، یا یک پوشه را از سرور خود وارد کنید. من در حال آپلود تصاویر از لپ تاپم هستم، بنابراین گزینه اول را انتخاب می کنم. آپلود تصاویر.

بعد، ایجاد یک گالری جدید را انتخاب کنید، یک عنوان گالری اضافه کنید (مال من «گالری آزمایشی جدید» است)، روی  کلیک کنید برای انتخاب تصاویر خود، فایل‌ها را اضافه کنید، و در نهایت، دکمه شروع آپلود را همانطور که در زیر نشان داده شده است.

اگر همه چیز خوب پیش برود، باید این پسر کوچک را در پایین صفحه ببینید:

اگر نیاز به ویرایش گالری خود دارید، می‌توانید روی پیوند مدیریت گالری > گالری آزمایشی جدید کلیک کنید، اما ما از آن صرف نظر می‌کنیم و به شما نشان می‌دهیم که چگونه «گالری آزمایشی جدید» را درج کنید<به یک صفحه یا پست.

درج گالری NextGEN در صفحه/پست

اکنون که یک گالری داریم، اجازه دهید آن را در یک صفحه قرار دهیم. اگر می‌خواهید گالری را در یک پست قرار دهید، روند یکسان باقی می‌ماند. مطابق شکل زیر به صفحات > افزودن جدید بروید. توجه داشته باشید که می توانید یک صفحه/پست موجود را نیز ویرایش کنید.

بعد، عنوان صفحه خود را اضافه کنید و برای شروع یک خط جدید، کلید ENTER را فشار دهید (یا block?). روی نماد مثبت (+) کلیک کنید، به Blocks Common، بروید و روی NextGEN Gallery کلیک کنید، همانطور که در تصویر زیر برجسته می‌کنیم.

پس از آن، همانطور که در زیر توضیح می‌دهیم، روی دکمه افزودن گالری NextGEN کلیک کنید.

خیلی آسان است. احتمالاً قبلاً یک گالری را در صفحه/پست خود قرار داده اید. اما اینجا از خودمان جلوتر نگیریم. با کلیک بر روی دکمه به صفحه زیر می روید. در اینجا، گالری‌ها (1)، گالری (2) (در مورد ما، «گالری آزمایشی جدید»)، و سبک نمایش را انتخاب کنید (مانند شکل زیر، Pro Tile (3) را انتخاب کردم.

پس از آن، به سمت پایین صفحه حرکت کنید و دکمه درج گالری را فشار دهید:

بعد، پیش‌نویس، پیش‌نمایش، به‌روزرسانی، یا انتشار صفحه یا پست جدید خود را بسته به جایی که در جریان کاری خود قرار دارید، ذخیره کنید. از زمانی که صفحه جدیدی ایجاد می کردم با انتشار رفتم 🙂

و در اینجا، خانم‌ها و آقایان، گالری جدید ایجاد شده من در سایت آزمایشی من که در تم وردپرس کل اجرا می‌شود چگونه به نظر می‌رسد:

برای حدود پنج دقیقه کار نرم بد نیست.

آیا گالری های NextGEN پاسخگو هستند؟

شما شرط می‌بندید که هستند! من لینک را به تلفنم فرستادم و این چیزی است که دریافت کردم:

همه چیز خوب است. گالری‌های NextGEN به راحتی ایجاد می‌شوند و همچنین پاسخگو هستند 🙂 مثل این است که همه چیزهایی را که نیاز داریم در اینجا داریم، بنابراین اجازه دهید به بخش بعدی برویم. ویژگی‌ها و گزینه‌های موجود در این مورد به اندازه‌ای است که نظرات تحسین‌آمیز زیادی را از کاربرانی مانند شما دریافت کنید. در اینجا چند مورد از توصیفات وجود دارد.

شاهدات

کاربران گالری NextGEN را در چپ، راست و وسط ستایش می‌کنند. منظورم این است که چه چیزی در مورد افزونه وجود دارد که دوست نداشته باشید. در اینجا توصیفات واقعی از کاربران راضی آمده است:

در 15 سال گذشته، من چندین پلاگین گالری را امتحان کرده ام و NEXTGEN GALLERY بسیار کاربرپسندترین، همه کاره ترین و موثرترین است. متشکرم! – مارک جردن عکس

< /blockquote>

سپس…

وجود دارد

سال‌هاست که از گالری NextGEN در این یا آن سایت استفاده می‌کنیم. نه تنها مجموعه ای از ویژگی های عالی دارد، بلکه به خوبی نگهداری می شود، همیشه به روز است، و ما در طول سال ها با هر گونه درخواست پشتیبانی موفقیت های زیادی داشته ایم. من آن را به شدت توصیه می کنم! – دیوید جی. جانسون

و…

افزونه NextGEN Gallery همان چیزی است که من در یک افزونه گالری برای هنر خود به دنبالش بودم. من دوست دارم که بتوانم یک گالری سفارشی مرتب کنم و تنظیماتی برای پشتیبان‌گیری از تصاویر اصلی و غیرفعال کردن منوی کلیک راست داشته باشد تا از دانلود آثار هنری من توسط مردم جلوگیری شود. – GabiClayton

…در میان دیگران.

برای داشتن یک پلاگین گالری با امتیاز عالی، اگر هر بررسی را به پست اضافه کنیم، تمام روز اینجا خواهیم بود. می توانید نظرات بیشتری را در وب سایت رسمی گالری NextGEN یا WordPress.org مشاهده کنید. در غیر این صورت، اجازه دهید به گزینه های پشتیبانی موجود نگاه کنیم.

پشتیبانی از گالری NextGEN

اگر هنگام استفاده از گالری NextGEN گیر کرده اید، همیشه می توانید روی پشتیبانی نمونه آنها حساب کنید. آنها گزینه ها و مواد پشتیبانی زیادی را ارائه می دهند. برای شروع، همیشه می‌توانید یک بلیط پشتیبانی ارسال کنید، البته به شرطی که حساب Imagely داشته باشید. علاوه بر این، همیشه می‌توانید اسناد را بررسی کنید برای پیکربندی افزونه NextGEN Gallery خود به کمک نیاز دارید.

علاوه بر این، می‌توانید به وبلاگ Imagely و پادکست عکاسی وردپرس. هزاران چیز برای یادگیری از منابع وجود دارد. علاوه بر این، همیشه می‌توانید مستقیماً با Imagely تماس بگیرید.

قیمت گالری NextGEN

Imagely بسته های قیمتی عالی را به شما ارائه می دهد. همانطور که قبلاً مشخص کرده‌ایم، آنها یک نسخه رایگان را به شما پیشنهاد می‌کنند تا شما را در دسترس قرار دهند. اگر افزونه‌های ممتاز می‌خواهید، می‌توانید Plus (79 دلار)، Pro (139 دلار)، یا بسته مادام العمر (299 دلار) را خریداری کنید. بسته ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

دریافت گالری NextGEN

کلمات پایانی

NextGEN Gallery یک افزونه فوق العاده برای گالری وردپرس است. این دارای یک میلیون و یک ویژگی است که ایجاد گالری های زیبا را بسیار آسان می کند. در عین حال، استفاده از این افزونه فوق‌العاده آسان است که در کمترین زمان به زمین خواهید رسید. یک نسخه رایگان وجود دارد که به شما امکان می‌دهد آب را آزمایش کنید، اما اگر قدرت بیشتری می‌خواهید، افزونه‌های ممتاز زیادی در اختیار دارید.

آیا سؤال یا پیشنهادی دارید؟ پلاگین گالری مورد علاقه شما کدام است؟ لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل