نحوه شخصی سازی وردپرس برای افزایش تبدیل

نحوه شخصی سازی وردپرس برای افزایش تبدیل

مطالعات نشان می دهد که بیش از 68٪ از خریداران جستجوی محصول را به صورت آنلاین آغاز می کنند. وقتی نام کسب‌وکار شما یا محصولی را که جستجو می‌کنند در Google تایپ می‌کنند و در وب‌سایت شما قرار می‌گیرند، بسیار مهم است که اطلاعات مرتبطی را که جستجو می‌کنند به آنها ارائه دهید.

کمتر از یک ثانیه طول می کشد تا کاربران تصمیمی در مورد وب سایت شما بگیرند که تعیین می کند آنها بمانند یا ترک کنند.

اگر مشتریان بالقوه شما فقط یک ثانیه بعد راه خود را به وب سایت شما پیدا می کنند، فروش بی پایان را از دست می دهید.

یک راه عالی برای مبارزه با این نرخ پرش بسیار سریع این است که به مشتریان بالقوه خود اطلاعات مربوطه را ارائه دهید. ، اطلاعات شخصی و محتوا.

حقیقت پشت شخصی سازی

شخصی‌سازی سایت وردپرس شما نه تنها کاهش می‌یابد نرخ پرش شما، اما در نهایت باعث افزایش تبدیل شما خواهد شد.

با هزاران گزینه برای انتخاب و هزاران شرکتی که برای بازاریابی دیجیتال پول خرج می‌کنند، یک وب‌سایت عمومی و با عملکرد ضعیف منجر به تبدیل و فروش نمی‌شود.

وقتی مشتریان بالقوه دقیقاً اطلاعات مورد نظر خود را پیدا می‌کنند، احتمال بیشتری برای ماندن، تعامل و در نهایت خرید دارند.

مطالعات نشان می‌دهد که مشتریان به احتمال زیاد از شرکتی خرید می‌کنند که تجربه‌ای شخصی‌شده ارائه می‌دهد و محتوای شخصی‌شده می‌تواند کارایی هزینه‌های بازاریابی شما را ۱۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهد.

با این نوع اعداد، نمی توانید وب سایت خود را شخصی نکنید.

محتویی که باید شخصی سازی کنید

شما زمان زیادی را صرف ساخت و تکمیل وب‌سایت وردپرس خود می‌کنید، بنابراین زمانی که سعی می‌کنید تصمیم بگیرید کدام بخش از محتوا را شخصی‌سازی کنید، ممکن است بسیار سخت باشد.

تصویر – عکس‌های موجود در وب‌سایت شما بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند به طور چشمگیری بر نرخ تبدیل شما تأثیر بگذارند. چه تصاویر شما یک عنصر انسانی را به برند شما اضافه کند، جزئیات را نشان دهد یا مشتری را به جایی که می‌خواهید نگاه کند راهنمایی می‌کند، شخصی‌سازی این بخش از سایت شما به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا در سطح عمیق‌تری با شرکت شما ارتباط برقرار کنند.

اطلاعات تماس – در حالی که تصاویر به شما امکان می‌دهند با بازدیدکنندگان خود ارتباطات عاطفی ایجاد کنید، ارائه اطلاعات تماس صحیح راهی ساده برای شخصی‌سازی وب‌سایت شما است. چه نمایندگان فروش منحصربه‌فردی برای مکان‌های مختلف داشته باشید یا یک خط کمک شبانه خاص، نشان دادن اطلاعات تماس صحیح به بازدیدکنندگان وب‌سایتتان به آنها امکان می‌دهد با شما تماس بگیرند و خرید را آسان‌تر کنند.

نظرات و نظرات مشتریان – مشتریان قبل از خرید، نظرات آنلاین را مطالعه می‌کنند. به همین دلیل، داشتن نظرات در وب سایت شما اهمیت فزاینده ای دارد. شخصی سازی این بررسی ها می تواند آنها را حتی تاثیرگذارتر کند. برای انجام این کار، می‌توانید نظرات محصولات مرتبط را به شخصی که قبلاً خرید کرده است نشان دهید یا نظرات شخصی را در منطقه خاصی از کشور به شخص دیگری از آن منطقه نشان دهید.

اطلاعات محصول – اگر محصول یا خدماتی را می‌فروشید که در مناطق خاص یا گروه‌های سنی خاصی در دسترس نیست، شخصی‌سازی توضیحات محصول می‌تواند بهترین راه برای اطلاع از این اطلاعات باشد. این تکنیک به شما امکان می دهد بدون شلوغ کردن صفحه وب برای افرادی که به این اطلاعات نیاز ندارند، اطلاعات مرتبط را به مشتریان مرتبط ارائه دهید.

Call to Action – بسته به دستگاهی که بازدیدکننده وب‌سایت از آن استفاده می‌کند، جایی که در آن قرار دارند و به چه چیزی علاقه دارند، یک دکمه تماس به اقدام همیشه مرتبط یا فریبنده نیست. شخصی سازی متن تماس برای اقدام و پیوندی که مشتری شما را به آن می فرستد، می تواند آن را موثرتر از یک گزینه مناسب برای همه کند.

پست‌های وبلاگ ویژه و سایر مطالب – در این دنیای دیوانه‌وار SEO وردپرس، وبلاگ هایی که می نویسید و محتوایی که در وب سایت خود ایجاد می کنید باید برای کاربران مرتبط و جذاب باشند. نمایش محتوای بازدیدکنندگان وب سایت و پست های وبلاگ جالب و مرتبط با آنها نه تنها برای بازدیدکنندگان شما ارزش ایجاد می کند، بلکه سطح تعامل در پست های وبلاگ شما را افزایش می دهد. برای جذب مخاطب با وب سایت خود، مخاطبان را درگیر کنید کسانی که از قبل به آنچه در مورد آن می نویسید علاقه مند هستند، می تواند بسیار مهم باشد – و استفاده عملی تر از زمان شما.

روش هایی که می توانید سایت خود را شخصی سازی کنید

بسته به محصول یا خدمات شما، راه های زیادی وجود دارد که می توانید وب سایت وردپرس خود را برای افزایش تبدیل شخصی سازی کنید. در اینجا چند ایده برای به جریان انداختن خلاقیت خود در هنگام شخصی سازی وب سایت خود آورده شده است:

هدف‌گیری جغرافیایی

شخصی‌سازی محتوا بر اساس مکان بازدیدکننده یکی از راه‌های عالی برای شخصی‌سازی وب‌سایت شما است. می‌توانید تصاویر را تغییر دهید تا تصاویر مربوطه را به بازدیدکننده منعکس کند، شماره تلفن و اطلاعات فروش را تغییر دهید تا اطلاعات تماس صحیح را بر اساس جایی که از کجا خرید می‌کنند نشان دهید و موارد دیگر. وقتی صحبت از وب‌سایت شما و اطلاعاتی که بازدیدکنندگان سایت شما از مکان‌های مختلف به دنبال آن هستند، یک اندازه برای همه مناسب نیست.

در این تصویر می‌توانید ببینید که چگونه دانشگاه مونتانا می‌تواند از هدف‌گذاری جغرافیایی برای وب سایت خود را شخصی کنید بر اساس مکان دانش آموز علاقه مندی که از سایت آنها بازدید می کند. به‌جای پیام عمومی «درباره اینکه چرا UM برای شما مناسب است بیشتر بدانید»، بازدیدکنندگان از بوستون پیام «مونتانا از بوستون بازدید می‌کند» را می‌بینند و این فرصت را دارند که زمانی را برای ملاقات با نماینده دانشگاه مربوطه برنامه‌ریزی کنند. حوزه. نرخ کلیک محتوای شخصی در مقایسه با پیام عمومی تقریباً دو برابر است.

GeoFli

یک ابزار عالی وردپرس برای هدف‌گیری جغرافیایی و شخصی سازی جغرافیایی افزونه وردپرس آنها به شما این امکان را می دهد که به راحتی وب سایت موجود خود را بر اساس موقعیت مکانی بازدید کننده شخصی سازی کنید. با GeoFli می توانید مکان مورد نظر خود را بر اساس کد پستی، ایالت، کشور انتخاب کنید یا حتی geofence خود را ترسیم کنید. همچنین به شما امکان می دهد georedirect کنید – عمل هدایت بازدیدکنندگان از مکان های خاص به URL های مختلف. برای استفاده از GeoFli، کافی است محتوایی را که می‌خواهید تغییر دهید، انتخاب کنید، منطقه‌ای را که می‌خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید و کپی یا محتوا را تغییر دهید تا ارزشی برای این مخاطبان هدف فراهم کنید.

شخصی سازی نوع دستگاه

نمایش محتوای مرتبط به کاربران بر اساس دستگاهی که برای جستجوی وب استفاده می‌کنند، راهی عالی برای کاهش نرخ پرش، افزایش تبدیل‌ها و ارائه اطلاعات مورد نیاز به بازدیدکنندگان سایت شما است. درک عادات دستگاه مشتریان شما می تواند در این شکل از شخصی سازی به شما کمک کند. به عنوان مثال، مصرف کنندگان بیشتر از گوشی های هوشمند روی دسکتاپ خرید می کنند. دانستن این موضوع ممکن است شما را تشویق کند که اطلاعات خرید محصول را روی دسکتاپ نشان دهید و در عین حال ارزش های شرکت و مزایای محصول خود را در دستگاه های تلفن همراه برجسته کنید.

Logic Hop

به شما امکان می‌دهد محتوای وب‌سایت را بر اساس نحوه ورود بازدیدکننده به وب‌سایت شما و محتوایی که مشاهده کرده است، شخصی کنید. افزونه وردپرس آنها یک راه قدرتمند برای ارائه محتوای شخصی شده به بازدیدکنندگان وب سایت شما است. برای استفاده از Logic Hop شما به سادگی یک شرط ایجاد می‌کنید، یک نوار Logic Hop ایجاد می‌کنید یا در وب‌سایت خود مسدود می‌کنید و سپس شرط را به آن محتوا اختصاص می‌دهید.

شخصی سازی زمان

نمایش تماس‌های منحصربه‌فرد برای کنش‌ها و محتوا بر اساس زمانی از روز، هفته یا سالی که بازدیدکننده در سایت شما است، می‌تواند به شما امکان استفاده از الگوهای کاربر را برای افزایش تبدیل‌ها بدهد. اگر می‌دانید محصول یا خدمات خاصی در زمان مشخصی فروش بهتری دارد، می‌توانید وب‌سایت خود را به گونه‌ای شخصی‌سازی کنید که در این مدت به‌جای اینکه وارد سیستم شوید و هر بار که می‌خواهید اطلاعات جدیدی را نشان دهید، آن را تغییر دهید و آن را تغییر دهید.

شخصی سازی پیشرفته توسط FlowCraft

شخصی سازی پیشرفته به شما امکان می دهد محتوای وب سایت را بر اساس زمان، تعداد بازدید و موارد دیگر شخصی سازی کنید. افزونه وردپرس آنها ترکیب بخش‌ها و شخصی‌سازی را برای گروه‌های خاص‌تری از افراد برای شما آسان می‌کند. مشابه If-So، برای استفاده از Advanced Personalization توسط Flow Craft، شما به سادگی یک شرط را ایجاد و نامگذاری می کنید و مشخص می کنید که چه چیزی نشان داده می شود که آیا شرط برقرار است یا برآورده نشده است.

شخصی سازی تعامل سایت

روش تعامل مصرف کننده با وب سایت شما نیز فرصتی عالی برای نشان دادن محتوای شخصی شده به آنها است. اگر وارد سیستم شده‌اند و خریدهای قبلی انجام داده‌اند، می‌توانید موارد مرتبط را پیشنهاد دهید، اگر برای اولین بار بازدید می‌کنند، می‌توانید بلافاصله شرکت و محبوب‌ترین موارد را به آن‌ها معرفی کنید و اگر سایت شما را به دلیل تبلیغ خاصی پیدا کردند، می تواند اطلاعات مرتبط با آن آگهی را به آنها نشان دهد.

اگر چنین است

به شما امکان می‌دهد محتوای وب‌سایت را بر اساس نمایه بازدیدکننده یا تعامل با سایت شخصی‌سازی کنید. افزونه وردپرس آنها به شما امکان می دهد محتوای منحصر به فرد را بر اساس تاریخ، نمایه کاربر و موارد دیگر نشان دهید. برای استفاده از If-So، فقط شرطی را که می‌خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید و سپس محتوایی را که می‌خواهید در صورت رعایت یا برآورده نشدن شرط نمایش داده شود، تنظیم کنید.


وقتی مشتریان بالقوه روی وب‌سایت شما اتفاق می‌افتند، فقط یک ثانیه فرصت دارید تا توجه آنها را جلب کنید و آنها را علاقه مند نگه دارید. شخصی سازی محتوا در وب سایت وردپرسی شما یک راه عالی برای ارائه اطلاعات مورد جستجوی بازدیدکنندگان، ایجاد احساس درک آنها و در نهایت افزایش تبدیل است. از شخصی‌سازی اطلاعات تماس بر اساس موقعیت مکانی بازدیدکنندگان گرفته تا شخصی‌سازی تصاویر بر اساس زمان سال، محتوای مرتبط و ارزشمند کلید تبدیل مشتریان با کیفیت بالا است.

خروج از نسخه موبایل