5 نکته برای افزایش تبدیل فرم برای وردپرس

5 نکته برای افزایش تبدیل فرم برای وردپرس

چه بخواهید بازدیدکنندگان خریدی انجام دهند، برای یک نسخه آزمایشی ثبت نام کنند یا یک کاغذ سفید را در وب سایت خود دانلود کنند، باید یک فرم وب سایت برای این فرآیند ایجاد کنید.

طراحی، پیام رسانی و عملکرد فرم های وب شما نقش مهمی در تکمیل فرم و تبدیل بازدیدکننده دارد. انجام این تنظیمات کوچک در فرم‌های وردپرس می‌تواند به شما کمک کند بار شناختی بازدیدکننده را کاهش دهید و تبدیل فرم را افزایش دهید.

در این راهنما نکاتی را برای فرم‌های جاذبه به اشتراک می‌گذاریم. و افزونه Form تماس 7 رایگان. همه اینها را می توان با ویژگی ها و تنظیمات اصلی Gravity Forms تکمیل کرد، یا اگر از فرم تماس 7 با چند افزونه رایگان و ممتاز استفاده می کنید. اما واقعاً هر یک از نکات را می توان برای اکثر افزونه های فرم تماس وردپرس برتر اعمال کرد. پس بیایید شروع کنیم!

1. از کنتراست رنگی قوی در طراحی فرم استفاده کنید

وقتی یک بازدیدکننده وب در سایت شما قرار می‌گیرد، معمولاً به دنبال سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای دستیابی به یک هدف است، چه برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید. یکی از راه‌های افزایش تبدیل فرم این است که طراحی و طرح‌بندی فرم را برای همه بازدیدکنندگان آسان کنیم.

یک اشتباه رایج در سایت‌های وردپرس این است که یک طراحی فرم وب‌سایت پیش‌فرض با پس‌زمینه فرم سفید و کادرهای خاکستری نازک به‌عنوان فیلدهای فرم تنظیم می‌شود.

به جای ایجاد یک طرح فرم که در آن تضاد رنگی قوی بین پس‌زمینه فرم، برچسب‌های فرم و فیلدهای فرم سفید وجود دارد، در نظر بگیرید. هنگام انتخاب رنگ‌ها برای فرم خود، دستورالعمل‌های WCAG در مورد کنتراست رنگ را دنبال کنید. نسبت کنتراست حداقل 4:5:1. این به هر بازدیدکننده ای که دارای معلولیت یا نقص بینایی است کمک می کند تا به وضوح فیلدهای فرم را از رنگ پس زمینه صفحه وب متمایز کند.

می‌توانید به فرم‌های جاذبه مراجعه کنید راهنمای دسترسی برنامه‌نویس به‌عنوان یک منبع. این راهنما واقعاً همه چیزهایی را که باید در مورد قابلیت دسترسی و فرم‌های جاذبه بدانید، از جمله یک بخش کامل در مورد تضاد رنگ و استفاده از رنگ دارد.

اگر از افزونه رایگان Contact Form 7 استفاده می‌کنید، افزونه Accessible Defaults می‌تواند به شما کمک کند بهترین شیوه‌های دسترسی را در همه فرم‌های خود پیاده‌سازی کنید.

2. تعداد فیلدهای اختیاری را کاهش دهید

فرم‌های طولانی وب‌سایت می‌توانند از تبدیل‌ها جلوگیری کنند، زیرا معمولاً تکمیل آنها زمان بیشتری می‌برد. وقتی بازدیدکننده با فرمی روبرو می‌شود، ناخودآگاه در حال محاسبه است که آیا تلاشی که برای پر کردن فرم انجام می‌شود ارزش سودی را دارد که دریافت خواهد کرد.

به طور کلی، تعداد فیلدها را تا حد امکان کاهش دهید. اگر لازم است چند فیلد فرم اختیاری اضافه کنید، فیلدهای الزامی در مقابل اختیاری را به وضوح برچسب بزنید تا خطاهای کاربر هنگام ارسال فرم کاهش یابد.

در افزونه پولی Gravity Form، فیلدهای فرم به طور پیش فرض اختیاری هستند و می توانید هنگام ویرایش فرم در داشبورد وردپرس، گزینه “لازم” را علامت بزنید.

برای افزونه رایگان Contact Form 7، افزودن یک ستاره در فیلد فرم HTML بهترین راه برای شناسایی یک فیلد متنی در صورت لزوم است.

با فرم‌های طولانی وب، بازدیدکنندگان وب باید در نظر بگیرند که آیا می‌خواهند همه آن اطلاعات شخصی را به اشتراک بگذارند یا خیر. در نظر بگیرید که پیوندی به خط مشی رازداری خود در فرم وب اضافه کنید و بهترین شیوه های GDPR را برای حفاظت از داده ها دنبال کنید. برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه.

3. یک فرم چند مرحله ای / چند صفحه ای

را در نظر بگیرید

اگر برای فرآیند ثبت نام یا برنامه عمیق نیاز به فرم طولانی در وب سایت خود دارید، آن را به فرم چند مرحله ای یا چند صفحه ای تبدیل کنید.

با تقسیم یک فرآیند طولانی به مراحل کوچک، تلاش درک شده کاهش می‌یابد و این امر بازدیدکنندگان وب بیشتری را تشویق می‌کند تا این فرآیند را شروع کنند. با فرم‌های چند صفحه‌ای، راه‌اندازی یک نوار پیشرفت در زیر فرم در هر صفحه مفید است و این نشان می‌دهد که بازدیدکننده در حین پر کردن فرم در چه مرحله‌ای است.

اگر از افزونه پولی Gravity Forms استفاده می‌کنید، می‌توانید از گزینه‌های افزونه داخلی برای ایجاد یک فرم چند صفحه‌ای و گروه‌بندی فیلدهای فرم بر اساس صفحه استفاده کنید. برای ایجاد فرم‌های چند مرحله‌ای خود، هنگام افزودن فیلدهایی برای «شروع صفحه‌بندی» «شکست صفحه» و «پایان صفحه‌بندی» از گزینه‌های اصلی استفاده کنید.

همچنین افزونه‌های افزونه پولی برای فرم تماس 7 وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فرآیند فرم چند مرحله‌ای را در سایت خود اضافه کنید. Multi-Step pro به شما امکان می دهد فرم های طولانی را به یک فرآیند گام به گام تقسیم کنید.

هنگام تنظیم صفحات مختلف فرم، تجربه کاربر را در نظر بگیرید وقتی شخصی از فرم عبور می کند. با درخواست اطلاعات اولیه شروع کنید و سعی کنید داده های مشابه را با هم گروه بندی کنید. این می‌تواند میزان تلاش را کاهش دهد و یک جریان روان در فرم ایجاد کند.

مثل همیشه، در درخواست هرگونه اطلاعات محرمانه، مانند اطلاعات بهداشتی یا داده های مالی از طریق یک فرم وب سایت ساده، بسیار مراقب باشید.

4. فرمت خودکار داده ها در ورودی های فرم

برخی فیلدهای فرم ممکن است به قالب خاصی نیاز داشته باشند، مانند شماره تلفن، تاریخ و شماره کارت اعتباری. با قالب‌بندی خودکار ورودی‌های فیلد فرم، می‌توانید روند را برای بازدیدکنندگان وب تسریع کنید و آنها را سریع‌تر تبدیل کنید.

در فرم‌های جاذبه، می‌توانید هنگام تنظیم فیلد تلفن، سبک قالب شماره تلفن ایالات متحده یا بین‌المللی را انتخاب کنید.

اگر نمی‌خواهید بازدیدکنندگان را به یک قالب تلفن خاص محدود کنید، می‌توانید نمونه‌ای از ورودی داده‌ها را به عنوان متن مکان‌دار فیلد فرم نیز در نظر بگیرید. این می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا به سرعت قالب صحیح تاریخ ها یا آدرس ها را تعیین کنند. در فرم تماس 7، می‌توانید یک علامت نگهدارنده مکان را در HTML اضافه کنید. برای انجام این کار، یک فیلد عدد را کد کنید.

با این حال، از استفاده از متن مکان‌دار به‌جای برچسب‌های فیلد فرم خودداری کنید. این یک روش دسترسی به وب مهم به عنوان متن نگهدارنده مکان است وقتی روی فیلد کلیک می کنید ناپدید می شود و برخی از بازدیدکنندگان ممکن است به برچسب به عنوان مرجع نیاز داشته باشند. افراد در هنگام مرور وب نیز چندوظیفه ای انجام می دهند، بنابراین با توجه به اینکه ممکن است حواسشان پرت شود، باید مراحل را تا حد امکان واضح انجام دهید.

همه این مراحل به بازدیدکنندگان وب کمک می کند تا در اولین ارسال فرم را به درستی تکمیل کنند. اکثر افراد در صورت مواجهه با خطاهای ارسالی، سعی نمی‌کنند بیش از یک یا دو بار فرم را دوباره ارسال کنند.

5. از فراخوان های گمراه کننده برای اقدام پرهیز کنید

فراخوان‌های اقدام گمراه‌کننده می‌تواند به تبدیل‌ها آسیب برساند. به یاد داشته باشید که یک بازدیدکننده وب به طور ناخودآگاه در حال ارزیابی مزایایی است که از ارائه اطلاعات خود در فرم وب سایت دریافت خواهد کرد.

یک تماس برای اقدام یا CTA پیامی در وب‌سایت شما است که از کسی می‌خواهد اقدام فوری انجام دهد برخی از نمونه‌های رایج CTA عبارتند از: درخواست نسخه نمایشی، دریافت مشاوره رایگان یا افزودن به سبد خرید.

بین کاهش فیلدهای یک فرم و درخواست اطلاعات کافی برای برآورده کردن درخواست مشتری تعادل وجود دارد. اگر قول ارائه یک محاسبه یا برآورد را بدهید، مشتری از شما انتظار دارد که اطلاعات کافی را در فرم درخواست کنید تا فوراً آن درخواست را ارائه دهید. اگر همه این فیلدها وجود نداشته باشند، بازدیدکننده وب ممکن است فکر کند که فرم گمراه کننده است و به جای تحویل محاسبات، تماسی از یک فروشنده دریافت خواهد کرد.

علاوه بر پیام‌رسانی فرم، سپاسگزاری را مرور کنید شما صفحه یا پیام تأییدی که بازدیدکننده پس از ارسال فرم می بیند. پیام باید با تأیید اینکه فرم ارسالی آنها پردازش شده است، یک تجربه مثبت برای کاربر ایجاد کند.

تنظیم یک صفحه تشکر یا تأیید خاص برای هر فرم نیز می‌تواند به ردیابی تبدیل در تجزیه و تحلیل کمک کند.

با فرم‌های جاذبه می‌توانید در زیر تنظیمات > تأییدیه‌ها هنگام ایجاد فرم خود، یک «URL تغییر مسیر» تعریف کنید.

برای Form Contact 7، افزونه رایگان Redirection for Contact Form 7 این گزینه را برای هدایت مجدد کاربر پس از ارسال موفقیت آمیز فرم تماس اضافه می کند.

ابزارهای وردپرس برای تبدیل فرم

از تضاد رنگ گرفته تا قالب بندی ورودی فیلد، می توانید تعداد تبدیل فرم ها را در سایت وردپرس خود افزایش دهید. با استفاده از ابزارهای مختلف وردپرس و پیروی از بهترین شیوه‌های طراحی UX، می‌توانید شانس بازدیدکنندگان را برای ارسال فرم در وب‌سایت خود افزایش دهید.

خروج از نسخه موبایل