کجا می توان بهترین الگوهای Elementor را پیدا کرد

کجا می توان بهترین الگوهای Elementor را پیدا کرد

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد Elementor وجود دارد این است که راه اندازی وب سایت را با سرعت نسبتاً آسانی آسان می کند. با این حال، می توانید با کمک الگوهای Elementor از پیش ساخته شده، روند طراحی را حتی بیشتر تسریع کنید.

طراحان و وب‌سایت‌هایی که قالب‌های Elementor را ارائه می‌دهند کم نیست و در این مقاله بهترین آنها را گردآوری کرده‌ایم.

در زیر، بهترین وب سایت ها را برای الگوهای Elementor پیدا خواهید کرد. برخی از آنها رایگان و برخی پولی هستند، اما همه آنها در زمان کار بر روی پروژه های شخصی و مشتری در وقت شما صرفه جویی می کنند.

1. Elementor Pro

اولین جایی که باید به دنبال الگوهای Elementor بگردید، نسخه حرفه ای خود افزونه است. در حالی که نسخه رایگان Elementor چند الگو برای شروع ارائه می دهد، نسخه Pro با بیش از 100+ کیت وب و همچنین بیش از 100 ابزارک ارائه می شود.

می توانید الگوها را بر اساس نوع صفحه ساختمان خود یا بر اساس کسب و کار یا جایگاه وب سایت خود جستجو کنید. قالب ها را می توان به راحتی با یک کلیک در صفحه شما درج کرد و شما می توانید آنها را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. همه این الگوها زمانی که به نسخه Pro Elementor ارتقا می‌دهید در دسترس شما هستند که برای مجوز 1 سایت از 59 دلار شروع می‌شود.

2. کیت های قالب ThemeForest

ThemeForest یک بازار شناخته شده است که در آن می توانید هزاران قالب وردپرس را پیدا کنید. خوب، شما همچنین می توانید الگوهای از پیش ساخته شده را که به طور خاص برای Elementor ساخته شده اند (با مجموع فعلی نزدیک به 4500) پیدا کنید.

همانطور که ممکن است از ThemeForest انتظار داشته باشید، می‌توانید یک کیت قالب Elementor برای هر جایگاهی پیدا کنید و قیمت آنها از 8 دلار تا 99 دلار متغیر است. همه کیت های قالب شامل چندین طرح صفحه هستند، بنابراین می توانید به راحتی از آنها برای ایجاد یک وب سایت کامل استفاده کنید. همچنین می‌توان آن‌ها را با رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر و موارد دیگر شخصی‌سازی کرد.

3. عناصر Envato

Envato Elements بخشی دیگر از Envato است که در آن می توانید الگوهای Elementor با کیفیت را پیدا کنید. آنها صدها کیت قالب را در طاقچه های مختلف با تمام صفحات لازم برای ساخت یک وب سایت کامل ارائه می دهند. همچنین بیش از 4000 الگوی Elementor را خواهید یافت.

می‌توانید با استفاده از افزونه رایگان همه قالب‌ها را مرور کنید و هر تعداد کیت Elementor را که دوست دارید وارد کنید. برخی از کیت ها رایگان هستند در حالی که برخی دیگر پولی هستند. می‌توانید با عضویت در برنامه ماهانه Envato Elements با مبلغ 16.50 دلار در ماه، به الگوهای پولی Elementor دسترسی پیدا کنید.

4. One By Template Monster

One by Template Monster یک بازار عضویت با هزاران منبع طراحی است که شامل افزونه ها و افزونه های Elementor و همچنین الگوهای Elementor می شود.

می‌توانید الگوهایی را بر اساس صفحه‌ای که در حال ساخت آن هستید و همچنین الگوهایی را برای تقریباً هر جایگاهی پیدا کنید. آنها در حال حاضر بیش از 650 قالب Elementor دارند. قیمت از 24 دلار در ماه شروع می شود. همچنین می‌توانید عضویت مادام‌العمر را با قیمت 499 دلار یا عضویت سالانه با قیمت 89 دلار خریداری کنید.

5. Crocoblock

< /شکل>

Crocoblock خود را به عنوان ابزار نهایی برای هر کسی که با Elementor یک سایت می سازد معرفی می کند. علاوه بر افزونه‌های مختلف Elementor، آنها همچنین تعدادی قالب از پیش ساخته برای صنایع مختلف ارائه می‌دهند.

هر قالب شامل چندین طرح صفحه است، بنابراین می توانید به راحتی یک وب سایت کامل بسازید. قالب ها به عنوان بخشی از اشتراک می آیند. قیمت اشتراک از 199 دلار در سال برای یک وب سایت یا 999 دلار برای وب سایت های نامحدود برای مادام العمر شروع می شود.

Crocoblock همچنین اخیراً مجموعه‌ای از قالب‌های وب‌سایت پویا از پیش ساخته شده را منتشر کرده است. المنتور. اینها فرآیند ساخت سایت را با ارائه فرم‌های قرار و رزرو از پیش کدگذاری‌شده، فیلتر کردن آژاکس، صفحات تک، نمایه‌های کاربر قابل ویرایش، و موارد دیگر، ساده می‌کنند.

شایان ذکر است که Crocoblock همچنین تعداد محدودی از صفحات رایگان و مجزا Elementor را ارائه می‌کند که می‌توانید آنها را دانلود و با Elementor استفاده کنید.

6. Elementorism

< /شکل>

طراحی شده توسط CSSIgniter، Elementorism مجموعه‌ای از 60+ صفحه فرود و کیت‌های آغازین برای Elementor است. قالب‌ها بر اساس طاقچه‌ها تقسیم می‌شوند، بنابراین یافتن طراحی مناسب برای نوع وب‌سایت شما نسبتاً آسان است.

این مجموعه از الگوها شامل قالب‌های رایگان و ممتاز است. شما می توانید با 49 دلار در سال به همه قالب ها دسترسی داشته باشید و این طرح همچنین شامل یک سال پشتیبانی و به روز رسانی می باشد. می توانید از این الگوها در تعداد نامحدودی از وب سایت ها استفاده کنید.

7. بسته قالب کاتکا

بسته قالب Katka مجموعه ای از کیت های قالب Elementor را با چندین صفحه، الگوهای بازشو و قالب های بلوک ارائه می دهد. چیزی که آنها را متمایز می کند این است که آنها مجموعه خوبی از قالب های صفحه Elementor دارند که با در نظر گرفتن WooCommerce طراحی شده اند.

این بسته قالب شامل 240 بلوک بخش، 118 قالب صفحه حرفه ای و 114 الگوی بازشو Pro است. شما می توانید همه آنها را با پرداخت یکباره 99 دلار خریداری کنید (اگرچه در زمان نوشتن این مقاله یک فروش تابستانی وجود دارد که این قیمت بسیار پایین تر است) و از آنها در تعداد نامحدودی از وب سایت های شخصی و مشتری استفاده کنید.

8. The Landing Factory

< /شکل>

The Landing Factory یک بازار رو به رشد برای الگوهای Elementor با بیش از 500 الگو است. می‌توانید الگوها را بر اساس صنعت یا نوع صفحه‌ای که می‌خواهید ایجاد کنید، مرور کنید.

شما می‌توانید قالب‌های صفحه جداگانه و همچنین بسته‌های قالبی را خریداری کنید که شامل طرح‌های چندگانه است. قیمت قالب‌های فردی از 4 تا 63 دلار (از طریق سیستم اعتباری آنها) بسته به نوع مجوز مورد نظر شما متغیر است. مجوز شخصی آنها به شما امکان می دهد از الگوها در تعداد نامحدودی از وب سایت های شخصی استفاده کنید در حالی که مجوز آژانس به شما امکان می دهد از الگوها در تعداد نامحدودی از وب سایت های شخصی و مشتری استفاده کنید.

اگرچه شایان ذکر است که هنگام ثبت نام در طرح عضویت Elementor که هزینه آن 160 دلار در سال است، می توانید به همه الگوهای Elementor دسترسی داشته باشید.

9. Elementor Den

Elementor Den یک سایت خواهر Divi Den است که منحصراً بر روی الگوهای Elementor تمرکز دارد. آنها تعداد کمی از الگوهای Elementor را ارائه می دهند، اما همه چیزهایی که به اشتراک می گذارند برای دانلود و استفاده کاملا رایگان است.

همه الگوها قالب‌های تک صفحه‌ای هستند که به این معنی است که مجموعه‌های کامل صفحه مانند سایر وب‌سایت‌های موجود در این فهرست را پیدا نخواهید کرد. با این حال، اگر به یک الگوی تک صفحه ای سریع و آسان برای Elementor نیاز دارید، ارزش بررسی کردن را دارد.

10. الگوهای MotoPress

MotoPress همچنین مجموعه مناسبی از قالب‌های ممتاز را برای Elementor ارائه می‌دهد. مانند سایر وب سایت های موجود در این لیست، قالب ها بر اساس صنعت سازماندهی شده اند و شامل چندین طرح صفحه هستند. آنها شامل مواردی مانند آموزش، پزشکی، وبلاگ و موارد دیگر هستند.

در حالی که بیشتر این الگوها را می توان با نسخه رایگان Elementor استفاده کرد، برخی از آنها نیاز به استفاده از افزونه های ممتاز MotoPress دارند. با این حال، این به وضوح برای هر الگو مشخص شده است و شما همچنان می‌توانید از الگو استفاده کنید حتی اگر نسخه ممتاز Elementor را ندارید.

در مجموع، 30 الگوی از پیش ساخته شده را خواهید یافت که می‌توانید جداگانه خریداری کنید، یا برای عضویت با قیمت 299 دلار ثبت‌نام کنید.


همانطور که می بینید، وب سایت هایی که قالب های شگفت انگیز Elementor را ارائه می دهند کم نیست. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را نشانه گذاری کنید و شروع به استفاده از آنها در پروژه های طراحی آینده خود کنید.

خروج از نسخه موبایل