رشد کانال ها برای افزایش ترافیک سایت شما

رشد کانال ها برای افزایش ترافیک سایت شما

با توجه به ایمیل، فیس بوک، لینکدین، توییتر و اینستاگرام، ممکن است احساس کنید که این کانال ها بیش از حد شلوغ می شوند. برای تغییر نتایج، گاهی اوقات باید کاری متفاوت انجام دهید. اگر از کانالی استفاده می کنید که محبوب اما جدید است، ممکن است شانس موفقیت بیشتری داشته باشید. در زیر پنج کانال نسبتاً جدید وجود دارد که باید سعی کنید رشد ترافیک سایت وردپرس خود را شروع کنید.

1. TikTok

برخی فکر می‌کنند این برنامه فقط برای جوانان است، اما بچه‌ها در هر سنی از این برنامه استفاده می‌کنند. از ژوئیه 2020، TikTok بیش از 800 میلیون ماهانه دارد کاربران فعال در بیش از 150 کشور! در اینجا دو دلیل خوب وجود دارد که چرا TikTok می‌تواند ترافیک جدید زیادی را به سایت شما هدایت کند.

اول، جدید، تازه و معمولی تر از سایر شبکه های اجتماعی است. واشنگتن پست یکی از برندهایی بود که زودتر این پلتفرم را پذیرفت، و اکنون کانونی برای تعامل معتبر با خوانندگان است که از آن برای ارائه جنبه سبک‌تری به اخبار استفاده می‌کنند. نتیجه داده است: TikTok واشنگتن پست اکنون بیش از 24 نسخه دارد میلیون لایک.

دوم، این یک موتور بی نظیر برای کشف است. الگوریتم منحصربه‌فرد TikTok بر اساس فعالیت‌هایشان در برنامه، دقیقاً آنچه را که می‌خواهند ببینند به کاربران می‌دهد، به این معنی که حتی حساب‌هایی با فالوور صفر هم می‌توانند میلیون‌ها بازدید داشته باشند. اگر محتوایی متناسب با جمعیتی خاص ایجاد می‌کنید و از هشتگ‌های مناسب استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد ویدیوهای شما را می‌بینند و با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

اگر به‌دنبال ایده‌ها هستید، به بخش Discover TikTok بروید و ببینید مردم چه پست‌هایی ارسال می‌کنند. می‌توانید یک مجموعه نقد کتاب، یک مینی‌نمایش آشپزی شروع کنید، یا نکات سفر را به اشتراک بگذارید – چه چیزی بیشتر برای مخاطبان شما مناسب است؟ سپس، حتماً پیوند وب‌سایت خود را در نمایه TikTok خود قرار دهید تا مردم بدانند که در مرحله بعد کجا باید بروند.

به‌علاوه، ویدیوهای جدید شما فقط در TikTok نمی‌نشینند. همچنین می توانید با افزونه TikTok Feed آنها را در سایت وردپرس خود به نمایش بگذارید. این افزونه به شما امکان می دهد ویدیوهای TikTok را در وب سایت خود نمایش دهید. می‌توانید ویدیوها را از حساب‌های نامحدود TikTok نمایش دهید، نمایشگر و دکمه‌ها را سفارشی کنید، و حتی به افراد اجازه دهید ویدیوها را در یک پنجره بازشو تماشا کنند تا مجبور نباشند سایت شما را ترک کنند.

TikTok برای هدایت ترافیک به سایت شما عالی است، اما می تواند فراتر از آن نیز باشد. با افزونه TikTok Feed، می‌توانید با استفاده از این رسانه ویدیویی اعتیادآور، زمان حضور در سایت و تبدیل را در وب‌سایت خود افزایش دهید.

2. پینترست

Pinterest ممکن است چندان جدید نباشد، اما برای بسیاری از کاربران وردپرس جدید است. با وجود اینکه به درستی از آن استفاده می شود، می تواند راهی قدرتمند برای افزایش ترافیک باشد.

Pinterest دومین ارجاع دهنده ترافیک بعد از فیس بوک است—بیش از مجموع توییتر و ردیت. بنابراین اگر در پینترست نیستید، سایت شما باید ترافیک بسیار بیشتری دریافت کند! خوشبختانه، چند راه آسان برای شروع استفاده از Pinterest وجود دارد تا مردم سایت شما را کشف کنند.

می‌توانید با افزودن دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی به سایت خود شروع کنید، یا حتی مخصوص Pinterest سپس Rich Pins را فعال کنید، که به شما امکان می دهد توابع اضافه شده مانند را جاسازی کنید یک دکمه دانلود، اطلاعات تماس، و موارد دیگر در هر تصویر.

حتماً حتماً تصاویر را در سایت خود برای Pinterest نیز بهینه کنید، زیرا Pinterest به طور خودکار کشیده می شود تصاویری برای تزئین پست های شما می‌توانید با استفاده از ابزار طراحی مانند Canva، به راحتی تصاویر منسجم و مناسبی ایجاد کنید.

هنگامی که همه چیز را تنظیم کردید، زمان ارسال پست است. به طور معمول، برای دریافت بهترین نتایج، باید 15 تا 30 بار در روز پست بگذارید. اما نگران نباشید، لازم نیست این کار را به صورت دستی انجام دهید: از ابزاری مانند SNAP (افزونه پوستر خودکار شبکه‌های اجتماعی) برای برنامه‌ریزی همه پست‌های خود از قبل استفاده کنید.

با SNAP، می‌توانید به‌طور خودکار پست‌ها را از وبلاگ خود به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود برنامه‌ریزی کنید—از جمله نه تنها Pinterest، بلکه فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، Mailchimp، Medium و موارد دیگر. هنگامی که یک پست جدید وردپرس را منتشر می کنید، یا حتی پست های منتشر شده قبلی را مجدداً پست می کنید، با ارسال همزمان در تمام این شبکه های مختلف در زمان صرفه جویی کنید.

به دنبال الهام از تولیدکنندگان محتوای همفکر هستید؟ به هیئت مدیره گروهی بپیوندید تا پین های دیگران را در مناطق مورد علاقه خود ببینید و پین های خود را به آنها نیز برسانید. این می تواند یک راه عالی برای شروع ایجاد یک دنبال کننده باشد که می تواند منجر به ترافیک ثابت به سایت شما شود.

برنامه های پیام رسانی

WhatsApp، Messenger، WeChat، Slack، Discord، Telegram و موارد دیگر باید در لیست جدید شما باشند. منابع ترافیک را امتحان کنید. هنگامی که متوجه شدید که مخاطبان شما می خواهند در کجا ارتباط برقرار کنند، در دسترس بودن مهم است. در صورت مفید بودن، تعامل داشته باشید و محتوای خود را به طور طبیعی به اشتراک بگذارید.

66٪ از مردم می گویند احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنند در مورد خرید از مارکی که در یک برنامه پیام رسانی موجود و فعال است. حضور قوی در برنامه‌های پیام‌رسان می‌تواند اعتماد مشتری را افزایش دهد و مردم را به کشف محصولات یا خدمات شما سوق دهد. و خبر خوب این است که مجبور نیستید همه این کارها را خودتان انجام دهید – می‌توانید از ربات‌های راه‌اندازی آسان برای خودکار کردن اولین تماس و پیگیری استفاده کنید.

با فیس‌بوک مسنجر، می‌توانید یک ربات چت از طریق صفحه فیس‌بوک خود راه‌اندازی کنید یا از سرویسی مانند WP-Chatbot برای مسنجر برای ساخت دستیار چت سفارشی خود استفاده کنید. می‌توانید آن را با یک کلیک نصب کنید و ربات خود را برای پاسخ دادن به سؤالات، دریافت سفارش و تنظیم انواع جریان‌های گفتگوی سفارشی تنظیم کنید. این به طور مستقیم با صفحه کسب و کار فیس بوک شما ادغام می شود و یک مکان واحد برای مدیریت پیام های دریافتی در اختیار شما قرار می دهد و یک ارتباط یکپارچه بین چت ها در Facebook Messenger و چت وب بومی در وب سایت شما فراهم می کند.

برنامه‌های پیام‌رسان مکان‌های بسیار خوبی برای یافتن افراد بسیار فعال و درگیر هستند که به موضوع خاصی علاقه‌مند هستند. در WhatsApp، ربات‌ها مجاز نیستند، بنابراین سعی کنید گروه‌های WhatsApp را در مناطق مورد علاقه خود ایجاد کنید یا به آنها بپیوندید.

یافتن این نوع گروه‌های علاقه در Slack و Discord آسان‌تر است. آیا وب سایت شما بر بازاریابی متمرکز است؟ فقط کافی است یک جستجوی Google برای «[کلید واژه‌های شما] شلی» یا «[کلمات کلیدی شما] ناسازگاری» را جستجو کنید — شرط می‌بندم به سرعت افراد خود را پیدا کنید.

وقتی به این گروه‌ها می‌پیوندید، بلافاصله وارد حالت فروش کامل نشوید! مهم است که ابتدا شهرت خود را به عنوان فردی مفید و آگاه تثبیت کنید. سوالی بپرسید، به چند سوال پاسخ دهید و به طور کلی وارد بحث شوید. خواهید دید که فرصت‌هایی برای اتصال صادقانه سایت خود – و افزایش ترافیک – به زودی به وجود خواهد آمد.

پادکست

پادکست در پنج سال گذشته دیوانه وار رشد کرده است. امروزه، 55 درصد از آمریکایی ها حداقل یک بار به یک پادکست گوش داده اند و نیمی از آمریکایی های 12 تا 35 ساله هر ماه گوش می دهند. پادکست ها در ایجاد یک رابطه قوی با شنوندگان عالی هستند. اگر مردم واقعاً از پادکست شما لذت ببرند و برای آنها ارزش قائل باشند، حتی می‌توانند باعث رشد دهان به دهان شوند.

با این حال، تولید یک پادکست می تواند کار زیادی باشد. شما باید مصاحبه شوندگان را ردیف کنید، برنامه را بنویسید، آن را ضبط کنید، آن را ویرایش کنید، و سپس آن را منتشر و بازاریابی کنید. خوشبختانه، بخش میزبانی با افزونه وردپرس Podcasting Seriously Simple بسیار ساده است.

با این افزونه، می‌توانید فایل‌های صوتی پادکست خود را مستقیماً در سایت وردپرس خود میزبانی کنید یا از ارائه‌دهنده میزبانی پادکست Castos استفاده کنید که دارای ویژگی‌های اضافه شده است. به این ترتیب، می توانید ساعت ها در هفته را در به روز رسانی جزئیات قسمت پادکست جدید خود صرفه جویی کنید و به جای آن بر روی کار مهم ضبط و برنامه ریزی قسمت ها تمرکز کنید. واضح است که اگر زمان و انرژی لازم را برای ساختن یک پادکست داشته باشید، می‌توانید بازدهی عالی داشته باشید.

خبر خوب: برای استفاده از این کانال برای ایجاد ترافیک جدی نیازی به ضبط و تولید پادکست خود ندارید. فقط ظاهر شدن در پادکست های مرتبط به عنوان مهمان می تواند یک منبع ترافیک عالی باشد.

چگونه این کار را انجام می دهید؟ خیلی ساده است: در گوگل، اسپاتیفای، پادکست گوگل یا پادکست اپل جستجو کنید تا پادکست های موجود در جایگاه خود را پیدا کنید. با میزبانان تماس بگیرید و بگویید چقدر دوست دارید مهمان باشید. آن‌ها معمولاً باید کارهای زیادی را انجام دهند تا مهمانان برنامه خود را ایمن کنند، بنابراین اگر شما واقعاً مناسب هستید، خوشحال می‌شوند از همه این کارها صرف نظر کنند. تعجب خواهید کرد که چند نفر بله می گویند!

اگر به عنوان مهمان در سه یا چهار پادکست اصلی در دامنه خود ظاهر شوید، شناخت برند شما افزایش چشمگیری خواهد داشت. افزایش ترافیک ارگانیک را احساس خواهید کرد زیرا افراد بیشتری متوجه کارهای شما می شوند.

دستیارهای صوتی

اکنون که بیش از یک سوم از بزرگسالان ایالات متحده – یا تقریباً 90 میلیون نفر – دارای یک بلندگوی هوشمند، ربات‌های هوش مصنوعی خانگی Amazon Alexa و Google Assistant هستند. یک کانال دست کم گرفته شده برای ایجاد تعامل هستند.

برای اولین بار در سال 2014 (Amazon Alexa) و 2016 (Google Assistant) منتشر شد، بلندگوهای هوشمند بهترین استفاده را برای کنترل چراغ ها، گرما، و تلویزیون، پخش موسیقی، گوش دادن به اخبار و تنظیم تایمر شروع کردند.

اما اکنون آنها بسیار باهوش تر شده اند. برخی از محبوب‌ترین «مهارت‌ها» (یا برنامه‌های) آمازون الکسا، جلسات توجیهی روزانه الهام‌بخش و آموزنده، داستان‌های ماجراجویی خود را انتخاب کنید، و موارد دیگر. بسیاری از بزرگترین برندها، از استارباکس گرفته تا NPR تا بازی کلاسیک هاسبرو تویستر، به این پلتفرم‌ها هجوم آورده‌اند. چرا؟ زیرا داشتن یک ربات چت هوشمند که در میلیون ها خانه نشسته است، فرصت مناسبی برای تعامل است.

مطالعات نشان داده‌اند که تعامل با افراد از طریق الکسا یا دستیار گوگل می‌تواند محرک بزرگی برای وفاداری، اعتماد و تعامل باشد. اگر برنامه صوتی شما در الکسا یا گوگل آنها را بخنداند، الهام بخشد یا چیزی برای صحبت کردن به آنها بدهد، مردم این خبر را منتشر می کنند.

با افزونه وردپرس Shoutworks، ایجاد مهارت الکسا بدون کدنویسی آسان (و رایگان) است. . می توانید یک جلسه خبری روزانه یا هفتگی ایجاد کنید، از الکسا بخواهید پست های وبلاگ شما را بخواند، معاملات و تبلیغات را به اشتراک بگذارد، یا حتی پادکست به الکسا.

افزونه Shoutworks به شما امکان می دهد وبلاگ موجود خود را به آمازون الکسا متصل کنید، به این معنی که برای هر پست وبلاگی که منتشر می کنید، آن پست فوراً در Alexa در دسترس خواهد بود. شنوندگان فقط باید بگویند “الکسا، [وبلاگ خود را] باز کن” و او پست های وبلاگ شما را در حین شستن ظرف ها، شستن لباس ها، دویدن و غیره روایت می کند. اگر از قبل منبع پاسخ برای مخاطبان خود هستید، این مطلب پلتفرم می تواند به شما کمک کند اطلاعات بینش خود را به روشی راحت تر ارائه دهید.


وقتی صحبت از هدایت ترافیک به سایت وردپرس شما می‌شود، تعداد زیادی از گزینه‌های مختلف گاهی اوقات می‌تواند بسیار زیاد به نظر برسد. با انتخاب های بسیار، که هر کدام از آنها ویژگی های امیدوارکننده متفاوتی دارند، به راحتی می توان احساس فلج کرد. کدام یک از این روش ها را باید انتخاب کنید؟

می‌توانید سعی کنید همه آنها را به یکباره انجام دهید، اما احتمالاً هیچ کدام را به خوبی انجام نمی‌دهید. سپس اگر موفق نشوید، نمی‌توانید بگویید که آیا به این دلیل است که کانال کار نمی‌کند، یا به این دلیل که به اندازه کافی روی آن سرمایه‌گذاری نکرده‌اید. به علاوه احتمالاً به هر حال از سخت کار کردن خسته خواهید شد!

نکته کلیدی این است که یک برنامه اقدام هوشمندانه متناسب با شرایط خود پیدا کنید و در اسرع وقت به حالت اجرا بروید. هر یک از روش‌های هدایت ترافیک در خارج از کشور زمان و انرژی می‌گیرد تا شروع به بازگشت شود. سوال اصلی برای شما این است: در حال حاضر کدام یک از این روش ها برای افزایش ترافیک برای سایت وردپرس شما بهترین است؟

وقتی آن را به یک تا سه کانال محدود کردید، می‌توانید رویکرد خود را برای هر کدام برنامه‌ریزی کنید. مجموعه ای از آزمایشات ساده را ابداع کنید که می تواند تعیین کند آیا یک کانال کار می کند یا نه. یک ضرب الاجل تعیین کنید که چه زمانی تصمیم می گیرید ادامه دهید یا تسلیم شوید و کانال دیگری را امتحان کنید. دو گزینه را به دقت بسنجید، و فراموش نکنید که شروع در یک کانال جدید به معنای شروع از صفر است و نمایش نتایج به زمان بیشتری نیاز دارد.

اگر آزمایش‌های خود را انجام دهید، انرژی خود را سرمایه‌گذاری کنید و فرصت‌هایی را شناسایی کنید که ممکن است دیگران نبینند، کانالی را خواهید یافت که با ترافیک منفجر می‌شود و سایت شما را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل