پوستر FS: اشتراک گذاری خودکار اجتماعی برای وردپرس

پوستر FS: اشتراک گذاری خودکار اجتماعی برای وردپرس

وبلاگ نویسی یک راه عالی برای ایجاد تخصص و ایجاد آگاهی برای برند و تجارت شما است. اما، اگر می خواهید وبلاگ شما موثر باشد، باید پست های وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به همین دلیل است که ما این بررسی پوستر FS را گردآوری کرده‌ایم – برای کمک!

اگر مانند بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل هستید، ممکن است از قبل پست های وبلاگ خود را بنویسید و برنامه ریزی کنید. و با یک برنامه شلوغ، فراموش کردن تبلیغ آخرین پست های وبلاگ خود در صفحه فیس بوک یا نمایه توییتر بسیار آسان است.

خوشبختانه، راه بهتری وجود دارد، به لطف افزونه FS Poster و در این پست، در مورد کارهایی که این افزونه انجام می دهد صحبت خواهیم کرد، ویژگی های اصلی آن را مرور خواهیم کرد و در مورد اینکه چرا باید از آن استفاده کنید صحبت خواهیم کرد.

>

پوستر FS چیست؟

FS Poster یک افزونه ارسال خودکار برای وردپرس است که به راحتی می‌توانید وبلاگ خود را به صورت خودکار ارسال کنید. پست‌ها را به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما ارسال می‌کند.

علاوه بر انتشار خودکار پست‌های وبلاگ جدید، می‌توانید پست‌ها را زمان‌بندی کنید و پست‌های قدیمی را مجدداً منتشر کنید. این افزونه در حال حاضر از 13 نمایه اصلی رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام پشتیبانی می کند.

پوستر FS چگونه کار می کند

پس از نصب و فعال کردن افزونه، باید حساب‌های رسانه اجتماعی خود را متصل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی پلتفرم رسانه های اجتماعی مورد نظر کلیک کنید، روی افزودن حساب کلیک کنید و دنبال کنید. درخواست مجوز دسترسی افزونه به نمایه رسانه های اجتماعی شما را صادر می کند. این سریع و آسان است

چرا از یک افزونه ارسال خودکار برای وردپرس استفاده کنیم؟

یک افزونه ارسال خودکار برای وردپرس به شما کمک می کند تا با اشتراک گذاری خودکار پست های تازه منتشر شده خود در زمان خود صرفه جویی کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا با ایجاد یک برنامه زمان‌بندی پست‌هایی که در آن می‌توانید پست‌های وبلاگ منتشر شده قبلی خود را مجدداً به اشتراک بگذارید، یک حضور ثابت در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این افزونه این است که می توانید پست ها را به صورت تکراری به اشتراک بگذارید تا دنبال کنندگان جدید بتوانند از محتوای قدیمی شما لذت ببرند. به این ترتیب، حتی اگر یک یا دو روز به اشتراک گذاری فعال محتوا در رسانه های اجتماعی را از دست بدهید، نمایه های شما همچنان فعال خواهند بود و ترافیک را به وب سایت وردپرس شما هدایت می کنند.

در نهایت، هرچه تعداد پست‌های بیشتری را از سایت خود به اشتراک بگذارید، پیوندهای بیشتری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید، به‌ویژه زمانی که طرفداران و دنبال‌کنندگان شما نیز شروع به اشتراک‌گذاری مجدد محتوای شما می‌کنند. این می تواند به افزایش سئوی سایت شما کمک کند که به نوبه خود باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان و سرنخ هایی می شود که به سایت شما می آیند.

ویژگی های اصلی پوستر FS

بنابراین اکنون که پوستر FS چیست و چرا باید از آن استفاده کنید، به ویژگی‌های اصلی افزونه می‌پردازیم.

پست خودکار پست های وبلاگ جدید

مهم ترین ویژگی افزونه FS Poster امکان ارسال خودکار پست وبلاگ به نمایه های رسانه های اجتماعی متصل شما. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پست وبلاگ را طبق معمول بنویسید و سپس آن را منتشر کنید یا برای آینده برنامه ریزی کنید. همانطور که در حال برنامه ریزی پست خود هستید، این گزینه را دارید که پلتفرم های رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید که می خواهید پست جدید منتشر شده خود را در آنها به اشتراک بگذارید.

افزونه FS Poster به شما امکان می دهد پست های وبلاگ، صفحات، محصولات و انواع پست های سفارشی را به طور همزمان در 13 پلت فرم رسانه اجتماعی منتشر کنید. این بدان معناست که لازم نیست نگران از دست دادن یک پلتفرم باشید یا اصلاً پست خود را به اشتراک نگذارید.

همچنین می‌توانید پیامی را برای هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به طور جداگانه سفارشی کنید – همه با ویژگی ارسال خودکار پوستر FS. هنگام تنظیم پیام خود، از کدهای کوتاه آسان برای درج خودکار اطلاعات مهم پست مانند عنوان، تصویر، نویسنده، پیوند کوتاه، برچسب ها و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید هشتگ و ایموجی اضافه کنید. این یک راه عالی برای شخصی سازی پست های خود برای مخاطبان و افزایش تعامل است.

ابزارهای زمانبندی

FS Poster دارای ابزارهای زمانبندی داخلی است که به شما امکان می دهد برای محتوای خود برنامه زمانی تنظیم کنید. هیچ محدودیتی برای تعداد پست‌هایی که می‌توانید برای نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود برنامه‌ریزی کنید وجود ندارد، به این معنی که پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما حتی زمانی که برای اشتراک‌گذاری دستی محتوا در آنجا نباشید فعال خواهند بود.

با ماژول زمانبندی پوستر FS< /a>، می‌توانید دسته‌های خاصی را برای اشتراک‌گذاری انتخاب کنید یا می‌توانید زمان‌بندی و اشتراک‌گذاری همه پست‌های وبلاگ خود را بدون توجه به دسته‌بندی انتخاب کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که پست های خود را یک بار به اشتراک بگذارید یا آنها را تکرار کنید. این به شما امکان می‌دهد دقیقاً نحوه اشتراک‌گذاری پست‌های خود و همچنین تعداد دفعات اشتراک‌گذاری یک دسته خاص را تنظیم کنید.

می‌توانید پست‌ها را بر اساس زمان انتشار، بر اساس نوع پست یا شناسه پست خاص فیلتر کنید و همچنین پیام‌ها را برای هر نمایه رسانه‌های اجتماعی به طور جداگانه سفارشی کنید. و برنامه شما نیز به صورت تقویم قابل مشاهده است. به این ترتیب می توانید در یک نگاه ببینید چه برنامه ریزی کرده اید و آیا شکافی برای پر کردن وجود دارد یا خیر.

پانل اشتراک گذاری مستقیم

پنل اشتراک گذاری مستقیم یک ویژگی جالب است زیرا به شما امکان می دهد بدون ایجاد پست وبلاگ وردپرس یا صفحه، محتوا را به اشتراک بگذارید. می‌توانید از آن برای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های عمومی، سؤالات، نقل قول‌ها یا هر نوع محتوای دیگری که معمولاً در نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارید استفاده کنید.

این به برنامه پست شما تنوع بیشتری می دهد. برای هر پستی که می‌خواهید مستقیماً به اشتراک بگذارید، می‌توانید یک تصویر آپلود کنید، یک پیام پست سفارشی وارد کنید، یک پیوند خاص اضافه کنید. سپس می توانید انتخاب کنید که پست فوراً منتشر شود، آن را ذخیره کنید یا برای آینده برنامه ریزی کنید.

هنگامی که افزودن محتوا تمام شد، می‌توانید تمام پست‌های ذخیره‌شده خود را مستقیماً در پانل مشاهده کنید تا بتوانید به راحتی آنها را دوباره در آینده به اشتراک بگذارید.

تنظیمات URL

یکی از مشکلات بسیاری از ابزارهای زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی این واقعیت است که اشتراک‌گذاری مجدد یک پست اغلب به عنوان محتوای تکراری تلقی می‌شود. اگر پلتفرمی مانند توییتر یا فیس بوک پست شما را تکراری در نظر بگیرد، پست شما مسدود می شود.

پوستر FS به شما امکان می دهد هر بار که پست به اشتراک گذاشته می شود یک پیوند تصادفی برای هر پست ایجاد کنید تا از مشکل محتوای تکراری جلوگیری کنید.

همچنین می‌توانید یک پیوند منحصر به فرد برای هر پست به صورت دستی ایجاد کنید و با افزودن نام شبکه، شناسه پست منحصر به فرد، نام حساب و موارد مشابه، پارامترهای URL را سفارشی کنید.

FS Poster همچنین دارای قابلیت استفاده از سرویس کوتاه‌کننده URL مانند TinyURL و Bitly برای ایجاد خودکار پیوندهای کوتاه برای پست‌های شما است.

اطلاعات آماری

< /شکل>

افزونه FS Poster یک داشبورد آسان برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد. که مشاهده تعداد پست های به اشتراک گذاشته شده و تعداد کلیک های شما را آسان می کند. می‌توانید اطلاعات آماری را برای هر روز، ماه و سال ببینید و همچنین می‌توانید کلیک‌ها را از برنامه‌ها ببینید.

این به شما امکان می‌دهد زمان‌بندی را تنظیم کنید و بدانید که کدام پست‌ها را می‌توانید به اشتراک بگذارید و اگر علاقه کافی ایجاد نکردند، کدام پست‌ها باید حذف شوند.

به‌طور مشابه، می‌توانید هر پلتفرم را در کنار هم مقایسه کنید تا ببینید در کجا بیشترین تعامل را دارید. با دانستن اینکه کدام پلتفرم بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می‌آورد، می‌توانید در استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود تجدیدنظر کنید و از تعامل با پلتفرم‌هایی که هیچ نتیجه قابل توجهی برای شما به ارمغان نمی‌آورند، دست بردارید.

ویژگی های دیگر

علاوه بر ویژگی‌های بالا، افزونه FS Poster دارای چند ویژگی اضافی است که به شما کمک می‌کند تا یک برنامه پست ثابت ایجاد کنید:

  • شما می توانید نامحدود تعداد حساب های رسانه اجتماعی را برای هر پلتفرم متصل کنید
  • شما می توانید از دسته ها و برچسب های وردپرس خود به عنوان هشتگ رسانه های اجتماعی سفارشی استفاده کنید
  • این افزونه از نصب چند سایت وردپرس
  • پشتیبانی می کند

  • می‌توانید از پراکسی‌های مختلف برای هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید، حتی اگر شرکت شما طبق قوانین شرکت آنها را مسدود کرده باشد

قیمت پوستر FS

FS Poster یک افزونه ممتاز است در CodeCanyon موجود است. در حال حاضر می‌توانید این افزونه را با قیمت 45 دلار خریداری کنید که به شما امکان دسترسی به پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های 6 ماهه را می‌دهد. می‌توانید با پرداخت ۱۵ دلار اضافی، پشتیبانی را تا ۱۲ ماه افزایش دهید.

پشتیبانی شامل در دسترس بودن نویسنده برای پاسخ به سؤالات مربوط به افزونه، کمک به اشکالات و مشکلات گزارش شده، و کمک با دارایی های شخص ثالث است. با استفاده از سیستم پشتیبانی آنها می توانید یک بلیط پشتیبانی باز کنید.

علاوه بر پشتیبانی، نویسندگان افزونه یک بخش مستندات دقیق دارند که شما را در فرآیند راه اندازی و پیکربندی افزونه راهنمایی می کند. سایت آن‌ها همچنین شامل یک بخش پرسش‌های متداول است که به شما کمک می‌کند مشکلاتی را که ممکن است در مورد افزونه با آن مواجه شوید، عیب‌یابی کنید.

حکم نهایی

اگر می خواهید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، اشتراک گذاری پست های وبلاگ بسیار مهم است. با این حال، تنها یک بار به اشتراک گذاشتن آنها کافی نیست. اگر می‌خواهید این لینک‌ها موثر باشند، باید چندین بار پست‌ها را به اشتراک بگذارید. افزونه‌ای مانند FS Poster با بیرون راندن خودکار پست‌های جدیدتان و به شما امکان اشتراک‌گذاری مجدد آن‌ها در یک زمان‌بندی مشخص، در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

در مجموع، FS Poster یک افزونه قوی است که به شما کمک می‌کند حضور فعالی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید و زمان بیشتری را برای تعامل با فالوورها و تأثیرگذاران صنعت خود آزاد کنید.

درباره FS POSTER بیشتر بدانید

در حالی که ممکن است وسوسه شوید که یک افزونه رسانه اجتماعی رایگان را امتحان کنید، به خاطر داشته باشید که این یک پرداخت یکباره است. اکثر برنامه‌ریزان شبکه‌های اجتماعی که همین کار را انجام می‌دهند، اشتراک ماهانه دائمی را دریافت می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر می‌خواهید اشتراک‌گذاری اجتماعی خود را خودکار کنید، پیام‌های خود را سفارشی کنید، عملکرد و کلیک‌ها را به‌علاوه همه موارد بیشتر با یک ابزار انجام دهید، قطعاً FS Poster یک افزونه است.

خروج از نسخه موبایل