نحوه میزبانی رویدادها با WP Event Manager

نحوه میزبانی رویدادها با WP Event Manager

مهمانی کجاست، مردم؟ با کمک یک افزونه هنگام میزبانی رویدادها ایمن و سالم بمانید. درست است – ما اینجا هستیم تا در مورد افزونه WP Event Manager، موضوع بررسی امروز صحبت کنیم.

اگر می خواهید رویدادهای حضوری را میزبانی کنید، یا بهتر است از رویدادهای آنلاین میزبانی کنید، به یک ابزار قدرتمند نیاز دارید. چیزی که به شما کمک می کند تا یک وب سایت رویداد مانند یک حرفه ای ایجاد کنید. چه میزبانی رویدادهای آنلاین یا آفلاین، شما به ابزاری نیاز دارید که از شما پشتیبانی کند و در انجام کارهای سخت پشت صحنه کمک کند. WP Event Manager یکی از این ابزارها است.

به‌عنوان یک مدیر رویداد (یا یک توسعه‌دهنده وب که یک سیستم مدیریت رویداد را ایجاد می‌کند)، می‌دانید که چگونه ممکن است موارد مالیات‌گیری شود. ممکن است چیزها از دستشان تمام شود و در یک چشم به هم زدن زشت شوند، که مشتریان را ناامید می کند و از جیب شما پول می گیرد.

اما این بیشتر زمانی اتفاق می‌افتد که همیشه بخواهید همزمان با بسیاری از چیزها دستکاری کنید. آنچه شما نیاز دارید یک سیستم مدیریت رویداد است که کار شما را آسان می کند. WP Event Manager چندین ابزار را در یک سیستم به شما ارائه می دهد تا بتوانید پلت فرم مدیریت رویداد خود را مانند یک رئیس ایجاد کنید.

در بخش‌های آتی، درباره WP Event Manager، بررسی ویژگی‌ها و تست درایو افزونه بیشتر خواهیم آموخت. بدون هیچ مقدمه ای، اجازه دهید آن را ادامه دهیم.

WP Event Manager چیست؟

WP Event Manager یک افزونه مدیریت رویداد قوی برای وب سایت های وردپرسی است. این افزونه با تعداد زیادی ویژگی و گزینه برای افزودن قابلیت لیست رویدادها به وب سایت وردپرس شما ارائه می شود.

جالب است که WP Event Manager، حتی با داشتن یک میلیون و یک ویژگی، سبک و آسان برای استفاده باقی می ماند. این برای همه دارندگان وب سایت عالی است، خواه کد بلد باشید یا غیره.

WP Event Manager پلاگین رویداد انتخابی برای بسیاری از مبتدیان و توسعه دهندگان است. در حالی که استفاده از آن برای تازه کارها بسیار آسان است، اما با انواع پست های سفارشی، حالت اشکال زدایی، نقاط پایانی و فایل های قالب برای توسعه دهندگان ارائه می شود.

به‌علاوه با تمام تم‌های وردپرس کار می‌کند و با افزونه‌های مورد علاقه‌تان، از جمله WooCommerce (برای فروش بلیط‌هایتان)، Google Analytics و موارد دیگر به خوبی بازی می‌کند.

اگر به دنبال افزونه رویداد هستید، هرگز نمی توانید با WP Event Manager اشتباه کنید. این برای همه وب‌سایت‌های فهرست رویداد، بزرگ یا کوچک، عالی است، زیرا تا حد یک خطا مقیاس‌پذیر است.

WP Event Manager توسط کسب‌وکارهایی مانند Maastrichter، Virtual Forums، StartupRemote، و روز جهانی اقیانوس‌ها و غیره استفاده می‌شود. می‌توانید ویترین مدیر رویداد WP را مشاهده کنید تا همه سایت‌های عالی ساخته شده را ببینید. با افزونه.

WP Event Manager اول از همه بسیار آسان برای استفاده است. من آن را در عرض چند دقیقه راه اندازی کردم. اما گزینه های سفارشی سازی زیادی نیز دارد. ویرایشگر فیلد واقعاً عالی است! – برایان جکسون.

با بیش از 130 هزار بارگیری و بیش از 10 هزار نصب فعال در زمان نگارش، اثبات کافی است که WP Event Manager همانطور که تبلیغ می شود کار می کند.

این افزونه بیشتر به دلیل ویژگی های زیر شناخته شده است.

ویژگی های کلیدی مدیریت رویداد WP

همانطور که همیشه معتقدم، هر افزونه ای فقط به اندازه ویژگی هایی که ارائه می دهد مفید است. در عین حال، شما فقط می‌خواهید به پلاگین‌هایی بچسبید که عملکرد مورد نیاز خود را بدون نفخ ویژگی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند. WP Event Manager تمام ویژگی‌ها را به شما ارائه می‌کند تا بدون ایجاد مزاحمت، عملکرد فهرست رویدادها را اضافه کنید. شهودی است.

در اینجا، فهرست کوچکی از ویژگی‌هایی که باید در WP Event Manager انتظار داشته باشید.

  • طراحی کاملاً واکنش‌گرا – رویدادهای شما زیبا به نظر می‌رسند و بر روی چندین دستگاه به‌راحتی کار می‌کنند، چه تلفن همراه یا دسکتاپ.
  • پشتیبانی عالی از همه مرورگرهای اصلی
  • آژاکس آماده برای مرور یکنواخت رویداد
  • سئو دوستانه و سازگار با افزونه های SEO
  • چند زبانه
  • فهرست رویدادهای قابل فیلتر و جستجو
  • ارسال رویداد Backend و Frontend (این مورد به بازدیدکنندگان شما کمک می کند تا رویدادها را بدون دسترسی به مدیر وردپرس ارسال و مدیریت کنند)
  • پیش نمایش رویداد قبل از پخش زنده
  • دسته‌های رویداد
  • فیدهای RSS
  • فیلدهای رویداد سفارشی
  • انبوهی از کدهای کوتاه، ویجت‌ها و برچسب‌های الگو برای افزودن رویدادها در هر نقطه از سایت شما
  • پشتیبانی کامل از حافظه پنهان برای بارگیری سریعتر رویدادهای شما.
  • مستندات و آموزش های زیادی
  • پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های مداوم
  • ویژگی چند سازمان دهنده و مکان برگزاری
  • و بیشتر

افزونه ها و قیمت گذاری ممتاز مدیریت رویداد WP

این پایان کار نیست. در حالی که کد پایه 100٪ رایگان است، افزونه های ممتاز WP Event Manager

افزونه‌های ممتاز به شما کمک می‌کنند ویژگی‌های اضافی را به رویدادهای خود اضافه کنید، که منجر به تعامل بهتر کاربر و فروش بیشتر می‌شود. در اینجا برخی از افزونه های ممتاز موجود برای WP Event Manager وجود دارد.

  • تقویم – به شما امکان می‌دهد رویدادهای آینده را در وب‌سایت خود نمایش دهید (مجوز شخصی ۳۹ دلار برای یک سایت، ۹۹ دلار در سال مجوز برنامه‌نویس برای پنج وب‌سایت)
  • Google Maps – به کاربران شما کمک می کند رویدادها را بر اساس مکان پیدا کنند. این افزونه همچنین جستجوی رویداد نزدیکی را در وب‌سایت شما فعال می‌کند (39 دلار در سال شخصی؛ 99 دلار در سال توسعه‌دهنده)
  • ثبت‌نام‌ها – کاربران می‌توانند با استفاده از یک فرم در رویدادها ثبت‌نام کنند، و سازمان‌دهندگان می‌توانند ثبت‌نام‌های داشبورد خود را مشاهده/مدیریت کنند (۳۹ دلار در سال شخصی؛ ۹۹ دلار در سال توسعه‌دهنده)
  • بلیت‌های فروش WooCommerce – فروش تعداد نامحدودی بلیط رویداد از طریق WooCommerce (39 دلار در سال شخصی؛ 99 دلار در سال توسعه‌دهنده)
  • اطلاعات شرکت کنندگان – اطلاعات شرکت کنندگان را برای هماهنگی بهتر رویداد جمع آوری و فهرست کنید (39 دلار در سال شخصی؛ 99 دلار در سال توسعه دهنده)
  • Zoom – این افزونه به شما امکان می‌دهد حساب‌های Zoom را ادغام کنید، جلسات زوم، وبینارها، پخش زنده را مدیریت کنید و جلسات زوم را از طریق WooCommerce بفروشید (۳۹ دلار در سال شخصی؛ ۹۹ دلار در سال توسعه‌دهنده)< /li>
  • فهرست‌های پولی WooCommerce – فروش رویدادها و بسته‌ها از طریق WooCommerce.
  • رویدادهای تکرارشونده – رویدادهایی را برای تکرار روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه ایجاد کنید (۳۹ دلار در سال شخصی؛ ۹۹ دلار در سال برنامه‌نویس)
  • هشدارهای رویداد – بازدیدکنندگان می‌توانند انتخاب کنند که هشدارهای رویداد را از طریق ایمیل دریافت کنند (۳۹ دلار در سال شخصی؛ ۹۹ دلار در سال برنامه‌نویس)
  • نشانک‌ها – کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند می‌توانند رویدادها را نشانک‌گذاری کنند که به آنها امکان می‌دهد رویدادهای مورد علاقه خود را ذخیره کنند (۱۹ دلار در سال شخصی؛ ۴۹ دلار در سال برنامه‌نویس)
  • ویجت‌های رویداد قابل جاسازی – سازمان‌دهندگان رویداد می‌توانند بدون نوشتن کد، جاسازی‌ها را ایجاد کنند. می‌توانید جاسازی‌های رویداد خود را در هر کجا که می‌خواهید نمایش دهید، از جمله فیسبوک، در میان مکان‌های دیگر (۱۹ دلار در سال شخصی؛ ۴۹ دلار در سال توسعه‌دهنده)

و موارد بیشتری وجود دارد…

  • رنگ ها – یک رنگ سفارشی برای هر نوع رویداد یا دسته بندی تنظیم کنید.  می‌توانید رنگ متن و پس‌زمینه را سفارشی کنید (۳۹ دلار در سال شخصی؛ ۹۹ دلار در سال برنامه‌نویس)
  • لغزنده – یک چرخ فلک جغد پاسخگو و انواع دیگر لغزنده ها برای لیست رویدادهای خود ایجاد کنید (۱۹ دلار در سال شخصی؛ ۴۹ دلار در سال توسعه دهنده)
  • برچسب‌های رویداد – برچسب‌ها را به رویدادهای خود اضافه کنید و جستجوی آنها را آسان کنید (۱۹ دلار در سال شخصی؛ ۴۹ دلار در سال برنامه‌نویس)
  • Contact Organizer – این افزونه به شما امکان می‌دهد یک فرم تماس اضافه کنید که به کاربران کمک می‌کند بدون ناراحتی با سازمان‌دهندگان رویداد تماس بگیرند (۱۹ دلار در سال شخصی؛ ۴۹ دلار در سال توسعه‌دهنده)
  • صادرات رویدادها – آیا به دنبال پشتیبان گیری یا انتقال رویدادهای خود هستید؟ اگر چنین است، Export Events افزونه WP Event Manager است که به آن نیاز دارید (39 دلار در سال شخصی؛ 99 دلار در سال توسعه دهنده)
  • iCal – این افزونه به شما امکان می‌دهد رویدادهای خود را در Google Calendar در میان سایر برنامه‌های تقویم نمایش دهید (۳۹ دلار در سال شخصی؛ ۹۹ دلار در سال توسعه‌دهنده)
  • Google Recaptcha – به راحتی Google Recaptcha را در وب سایت رویدادهای خود اضافه کنید تا از ارسال هرزنامه جلوگیری کنید (39 دلار در سال شخصی؛ 99 دلار توسعه دهنده)
  • Google Analytics – این افزونه به شما امکان می‌دهد ردیابی Google Analytics را برای اندازه‌گیری رویدادها و تعاملات در وب‌سایت خود اضافه کنید (۱۹ دلار در سال شخصی؛ ۴۹ دلار در سال توسعه‌دهنده)
  • ایمیل‌ها – این افزونه اعلان‌های ایمیلی را برای سازمان‌دهندگان رویداد ارسال می‌کند، زمانی که رویداد ارسال می‌شود، تأیید می‌شود یا منقضی می‌شود (۱۹ دلار در سال شخصی؛ ۴۹ دلار در سال توسعه‌دهنده)

توجه: همه انواع مجوزها سالانه صورت‌حساب می‌شوند، اما می‌توانید اشتراک خود را در هر زمانی در صفحه حساب مدیریت رویداد WP خود لغو کنید. با این حال، آنها خط مشی بازپرداخت ارائه نمی دهند.

می‌توانید هر افزونه‌ای را که می‌خواهید به‌صورت جداگانه خریداری کنید یا یک بسته بسته با تخفیف خریداری کنید. در زمان نگارش این مقاله، WP Event Manager یک بسته بسته شخصی با همه افزونه‌ها را با قیمت ۲۳۵ دلار در سال (معمولاً ۶۴۰ دلار در سال) ارائه می‌کند. بسته برنامه‌نویس در حال حاضر با قیمت ۴۹۹ دلار در سال (معمولاً ۱۶۳۰ دلار در سال) به فروش می‌رسد. برای دریافت به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی، باید سالانه تمدید کنید.

در بخش بعدی، نصب و تست درایو WP Event Manager را خواهیم آموخت. معمولاً هیجان‌انگیزترین بخش است.

نحوه نصب WP Event Manager

WP Event Manager به عنوان یک افزونه رایگان در WordPress.org در دسترس است. این بدان معناست که می توانید آن را مستقیماً در داخل ادمین وردپرس خود نصب کنید، که فوق العاده آسان است.

وارد ادمین وردپرس خود شوید و به افزونه ها > افزودن جدید بروید:

بعد، “WP Event Manager” را در کادر جستجو وارد کنید و روی Install Now کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

پس از آن، روی فعال کردن

کلیک کنید

بعد، روی لطفاً اکنون به‌روزرسانی کلیک کنید تا پایگاه داده خود را به‌روزرسانی کنید:

بعد، دکمه ارتقا را فشار دهید تا به‌روزرسانی پایگاه داده آغاز شود:

هنگامی که پایگاه داده شما با موفقیت ارتقا یابد، خواهید دید:

پس از آن، روی آیتم منوی مدیر رویداد کلیک کنید تا داشبورد باز شود. در مرحله بعد، روی افزودن جدید کلیک کنید تا اولین رویداد خود را اضافه کنید، همانطور که در زیر توضیح می‌دهیم.

با انجام این کار به ویرایشگر رویداد هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید جزئیات رویداد خود را اضافه کنید.

ویرایشگر مدیریت رویداد WP

و همانطور که می بینید، WP Event Manager در حال حاضر با ویرایشگر بلوک وردپرس، معروف به گوتنبرگ، سازگار است.

در صفحه بالا، عنوان رویداد، توضیحات خود را وارد کنید و به قسمت اطلاعات رویداد بروید:

در بخش داده‌های رویداد، می‌توانید جزئیات زیادی درباره رویداد خود اضافه کنید، از جمله:

  • انتخاب کنید که یک رویداد آنلاین باشد یا نه.
  • تنظیم مکان رویداد
  • تاریخ/زمان شروع رویداد و تاریخ/زمان پایان رویداد را تعریف کنید
  • یک بنر رویداد و ایمیل/URL ثبت نام اضافه کنید
  • تخصیص سازمان‌دهنده‌ها (توجه: ابتدا باید با پیمایش به مدیر رویداد > سازمان‌دهندگان در مدیریت وردپرس، سازمان‌دهنده‌ها را اضافه کنید)
  • رویداد را به یک فهرست ویژه تبدیل کنید.
  • مهلت و انقضای ثبت رویداد را تنظیم کنید

جزئیات و داده های رویداد خود را به دلخواه خود اضافه کنید و توجه خود را به بلوک سند به سمت راست معطوف کنید:

از بخش، می‌توانید دسته، نوع و تصویر کوچک رویداد را تنظیم کنید. راه اندازی آن فوق العاده آسان است زیرا WP Event Manager با دسته ها و انواع از پیش تعریف شده ارائه می شود. به علاوه، می‌توانید یک دسته رویداد جدید اضافه کنید و همان‌جا تایپ کنید.

پس از پیکربندی رویداد خود به دلخواه، روی انتشار کلیک کنید:

به خاطر داشته باشید، می‌توانید پیش‌نمایش رویداد خود را قبل از انتشار مشاهده کنید، یا به‌عنوان پیش‌نویس برای بعد ذخیره کنید.

اکنون، اگر رویداد خود را در قسمت جلویی مشاهده کنم، این را می بینم:

به ویجت رویدادهای آتی که به نوار کناری اضافه کردم توجه کرده‌اید؟ خیلی خوب است.

افزودن ویجت‌های مدیریت رویداد WP آسان است. می‌توانید با پیمایش به ظاهر > ابزارک‌ها در داشبورد مدیریت وردپرس خود به ابزارک‌ها دسترسی داشته باشید:

ایجاد رویدادها در WP Event Manager بسیار آسان است. شما هیچ کدی نمی نویسید؛ جزئیات رویداد خود را وارد کنید، روی چند دکمه کلیک کنید، و شما آماده هستید 🙂

به مدیریت رویداد WP در داخل ادمین وردپرس برگردید، اجازه دهید گزینه های بیشتری را پوشش دهیم.

WP Event Manager – همه رویدادها و ویژگی ها

همانطور که می‌بینید، رویداد نمونه‌ای که به تازگی ایجاد کرده‌ایم درست در آنجاست. همانطور که رویدادهای بیشتری ایجاد می کنید، برای مدیریت آسان تر در صفحه بالا ظاهر می شوند.

اکنون، اجازه دهید یک سازمان‌دهنده جدید اضافه کنیم تا نحوه عملکرد کل کار را نشان دهیم.

یک سازمان‌دهنده رویداد جدید اضافه کنید

به مدیر رویداد بروید و روی سازمان‌دهندگان کلیک کنید:

بعد، روی افزودن جدید در صفحه سازمان‌دهندگان کلیک کنید:

در صفحه بعدی، گزینه‌های زیادی برای افزودن یک سازمان‌دهنده جدید دارید:

در اینجا، چند نکته در مورد تصویر بالا:

  1. نام سازمان دهنده را اینجا اضافه کنید
  2. بیوگرافی سازمان دهنده را در اینجا وارد کنید
  3. لوگوی سازمان دهنده (یا تصویر نمایه) را تنظیم کنید
  4. جزئیات بیشتری درباره سازمان‌دهنده، از جمله ایمیل، وب‌سایت و نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی اضافه کنید
  5. روی  انتشار
  6. کلیک کنید

و بس. یک سازمان‌دهنده رویداد جدید را با موفقیت اضافه کردید. اکنون، هنگام ایجاد رویداد، می‌توانید سازمان‌دهنده را به هر رویدادی اختصاص دهید.

اکنون، اگر رویداد خود را در قسمت جلویی مشاهده کنم، اطلاعات سازمان دهنده را در پایین می بینم:

ما به سرعت در حال حرکت هستیم.

ویرایشگر فیلد رویداد WP

اگر می‌خواهید برای گرفتن اطلاعات بیشتر، فیلدهای سفارشی اضافه کنید، به مدیر رویداد > ویرایشگر فیلد بروید.

در صفحه بعدی، می‌توانید فیلدهای موجود را ویرایش کنید و به راحتی فیلدهای جدید اضافه کنید:

اکنون، اجازه دهید به صفحه تنظیمات برویم.

تنظیمات اضافی مدیریت رویداد WP

به Event Manager بروید و روی تنظیمات کلیک کنید. از اینجا می‌توانید گزینه‌های زیادی برای سفارشی کردن تجربه مدیریت رویداد WP خود داشته باشید:

اجازه دهید هر برگه را به طور خلاصه مرور کنیم.

عمومی

در برگه عمومی، می‌توانید:

  • نمایش سازمان دهندگان در رویدادها را انتخاب کنید
  • گزینه ای را برای نمایش مکان (موقعیت) در رویدادها فعال کنید
  • حذف داده‌های WP Event Manager هنگام حذف افزونه را انتخاب کنید
  • اگر از Google Maps در رویدادهای خود استفاده می‌کنید، کلید Google API خود را وارد کنید

فهرست رویداد

صفحه فهرست‌های رویداد به شما امکان می‌دهد نحوه فهرست‌بندی رویدادها را در وب‌سایت خود تعریف کنید. شما می توانید:

  • تعداد رویدادها را برای نمایش در هر صفحه تنظیم کنید
  • مخفی کردن/نمایش رویدادهای لغو شده و منقضی شده را انتخاب کنید
  • دسته رویداد را فعال کنید و چند انتخاب را تایپ کنید
  • دسته رویداد را پیکربندی کنید و فیلتر را تایپ کنید

ارسال رویداد

در برگه ارسال رویداد، گزینه‌های زیادی برای تنظیم نحوه ارسال رویدادها توسط سازمان‌دهندگان به وب‌سایت شما دارید.

شما می توانید:

  • کاربران را مجبور به ایجاد یک حساب کاربری برای ارسال لیست کنید. اگر غیرفعال باشد، کاربران می‌توانند رویدادها را بدون حساب ارسال کنند.
  • کاربران را مجبور به ایجاد نام کاربری و رمز عبور هنگام ایجاد حساب کاربری کنید.
  • نقش پیش فرض را برای همه کاربران جدید انتخاب کنید. توصیه می کنیم این را روی Organizer
  • تنظیم کنید

  • لیست‌های جدید را تعدیل کنید و پس از 30 روز فهرست‌های منقضی شده را به‌طور خودکار حذف کنید.
  • دسته‌های رویداد، انواع و قیمت بلیط را برای فهرست‌بندی و فرم‌های ارسال فعال کنید.

بعد، برگه صفحات را داریم.

صفحات

برگه صفحات به شما امکان می‌دهد صفحات پیش‌فرض را برای بخش‌های مختلف مدیریت رویداد WP تعریف کنید. در اینجا صفحات موجود هستند:

  • ارسال صفحه فرم رویداد
  • صفحه داشبورد رویداد
  • صفحه فهرست رویداد
  • نشانی اینترنتی صفحه ورود
  • صفحه مکان‌ها
  • صفحه فرم سازمان دهنده را ارسال کنید
  • صفحه داشبورد سازمان

N/B: ابتدا باید صفحه‌ای را که می‌خواهید از آن استفاده کنید، با افزودن کدهای کوتاه ایجاد کنید. فوق العاده آسان است. برای نشان دادن، اجازه دهید یک صفحه فرم رویداد ارسال ایجاد کنیم.

اینجا می‌رویم.

به صفحات > افزودن جدید بروید:

در ویرایشگر صفحه، لطفاً عنوانی را وارد کنید (عنوان ما ارسال رویداد است)، کد کوتاه [submit_event_form] را در بدنه صفحه رها کنید و روی کلیک کنید >انتشار، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

اگر صفحه ارسال رویداد خود را در قسمت جلویی مشاهده کنم، این را می بینم:

صفحات دیگری را که به آنها اشاره کردیم به همین ترتیب ایجاد می کنید. فقط صفحه خود را نامگذاری کنید، کد کوتاه را جایگذاری کنید و دکمه انتشار را فشار دهید. اکنون، فقط باید به WP Event Manager صفحه ای را که برای ارسال رویدادها استفاده می کنیم، بگوییم.

به برگه صفحات برگردید، به عنوان مثال، مدیر رویداد > تنظیمات > صفحات:

روی منوی کشویی کنار ارسال صفحه فرم رویداد کلیک کنید و صفحه جدیدی را که ایجاد کردید انتخاب کنید:

را انتخاب کنید

بعد، به پایین بروید و روی ذخیره تغییرات کلیک کنید:

نکته حرفه ای: این روند را برای صفحات دیگر تکرار کنید 🙂 به همین سادگی A، B، C است که انتظار ندارم با مشکلی مواجه شوید. به علاوه، تمام کدهای کوتاهی که نیاز دارید در صفحه بالا موجود است.

قالب تاریخ و زمان

آخرین برگه، قالب تاریخ و زمان، به شما کمک می‌کند تا قالب‌های تاریخ و زمان را برای رویدادهای خود تنظیم کنید. این ساده و کاملاً قابل توضیح است.

اگر می‌خواهید افزونه‌های مدیریت رویداد WP را مشاهده کنید، به مدیر رویداد > افزونه‌ها بروید:

ما قبلاً به افزونه‌ها پرداختیم، بنابراین به آن نمی‌پردازم.

کلمات پایانی

WP Event Manager یک افزونه رویداد کاملاً قابل تنظیم و قدرتمند برای همه وب‌سایت‌های وردپرس است. . این گزینه‌های زیادی را برای ایجاد وب‌سایت‌های منحصر به فرد فهرست رویدادها در یک لحظه به شما ارائه می‌دهد. برای استفاده از WP Event Manager نیازی به دانش کدنویسی قبلی ندارید. این شهودی و سرراست است.

نسخه رایگان در حال حاضر قدرتمند است، اما اگر نیاز به گسترش وب سایت رویداد خود دارید، ده ها افزونه درخشان در اختیار دارید. پیکربندی کل چیز فوق العاده ساده است. شما باید در کمترین زمان آماده باشید. صادقانه بگویم، نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم با WP Events Manager چه چیزی ایجاد می‌کنید.

ما امیدواریم بررسی ما تصویر واضح تری از یک افزونه رویداد وردپرس را به شما ارائه دهد که شبیه هیچ افزونه دیگری نیست. چیزی را از دست دادیم؟ در مورد WP Events Manager سؤالی دارید؟ من بخش نظرات را برای 24 ساعت آینده زیر نظر خواهم داشت، بنابراین لطفاً نظرات خود را به اشتراک بگذارید!

خروج از نسخه موبایل