سایت وردپرس خود را سازگار با محیط زیست کنید

سایت وردپرس خود را سازگار با محیط زیست کنید

تغییر آب و هوا در ذهن بسیاری است. چگونه می توانیم وابستگی خود را به زغال سنگ و نفت کاهش دهیم؟ یکی از راه ها ایجاد یک وب سایت سازگار با محیط زیست است. با این حال، این سؤال را ایجاد می کند که چگونه می توانید وب سایت خود را سازگار با محیط زیست کنید؟ ما نکاتی در رابطه با بهترین تم ها و همچنین بهترین هاست داریم. اجازه دهید با راهنمای خود شروع کنیم.

اینترنت کثیف است

وقتی در نظر می گیریم که چگونه وب سایت خود را سازگار با محیط زیست کنیم، ابتدا باید فکر کنیم که اینترنت به تغییرات آب و هوایی کمک می کند. چطور ممکنه؟ وقتی یک سایت را برای خرید یا صحبت با دوستان مرور می کنید، داده ها را بین دو رایانه انتقال می دهید. این کار برق می‌گیرد.

بسیاری از منابع الکتریسیته امروزه هنوز منابع انرژی کثیف هستند. این ممکن است سوزاندن زغال سنگ باشد که آلاینده ها را وارد جو می کند. بنابراین، چگونه می توانیم وب سایت شما را دوستدار محیط زیست کنیم؟ پاسخ ساده این است که از منابع کمتری استفاده کند.

میزبان های خوبی که می توانند کمک کنند

مهمترین عامل انتخاب یک شرکت میزبان سبز است. فکر کردن به آب و هوا هنگام ایجاد یک وب سایت نسبتاً جدید است، زیرا تقاضا برای شرکت های میزبان سبز کم است. در اینجا شرکت های میزبانی مورد علاقه ما هستند که میزبانی سازگار با محیط زیست ارائه می دهند.

1. Kinsta

نخستین در لیست Kinsta است. آنها قبلاً مقالات وبلاگی را در رابطه با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از سایت شما نوشته اند. Kinsta ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا ببینید چه مقدار داده توسط سایت شما منتقل می شود. این به معیار تبدیل می‌شود و سپس به شما کمک می‌کند تا راه‌هایی برای کارآمدتر کردن داده‌ها پیدا کنید.

اگر بتوانید وزن سایت را در کیلوبایت کاهش دهید، صفحه وب شما از منابع کمتری استفاده خواهد کرد. نه تنها این، شما رتبه سئو بهتر و مشتریان راضی تری خواهید داشت. اگر نگران میزان داده ای هستید که صفحه شما هنگام نمایش آن به کاربران استفاده می کند، Kinsta را بررسی کنید.

2. Google Cloud Environment

Google میزبان دیگری است که گام‌های مهمی در جهت کاهش انتشار کربن برداشته است. آنها تمام انتشار کربن خود را حذف کرده اند، که با توجه به اندازه عظیم گوگل قابل توجه است. آن‌ها می‌خواهند الگو باشند، بنابراین در سال 2017 شروع به تطبیق مصرف برق خود با خرید انرژی‌های تجدیدپذیر کردند.

وقتی سایتی را با استفاده از Google Cloud میزبانی می‌کنید، برق مصرفی کربن خنثی خواهد بود. آنها همچنین قصد دارند تا سال 2030 به طور کامل از انرژی پاک استفاده کنند. این کار کاملاً انجام خواهد شد، اما ما مطمئن هستیم که نابغه های گوگل قادر به انجام این کار خواهند بود. اگر نگران تغییرات آب و هوایی در آینده هستید، این میزبان را در نظر بگیرید.

3. موتور WP

موتور WP با هر دو Google Cloud شریک شده است و AWS برای ارائه بهترین هاست مدیریت شده وردپرس. ما قبلاً می دانیم که Google Cloud در زمینه سبز شدن از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. در گذشته، AWS بهترین میزبان سبز گرا نبوده است. با این حال، آنها در حال بهتر شدن هستند و همچنان اهدافی را برای خنثی شدن کربن تعیین می کنند. با استفاده از میزبانی ابری که به طور کامل توسط WP Engine مدیریت می شود، می توانید تعداد منابع مورد نیاز خود را افزایش یا کاهش دهید. چرا سرورهایی دارید که همیشه روشن هستند وقتی از آنها استفاده نمی کنید؟ این قدرت میزبانی ابری است. فقط از کمکی که برای صرفه جویی در مصرف برق نیاز دارید استفاده کنید.

بهترین تم های سازگار با محیط زیست

برای انتخاب برخی از بهترین هاست ها را بررسی کردیم. در مورد تم ها چطور؟ بگذارید ببینیم از چه تم هایی باید برای سایت وردپرس خود استفاده کنید. هرچه منابع کمتری جذب کنند، برای محیط زیست بهتر خواهد بود.

1. کل تم

این موضوع شامل بسیاری از گزینه های خوب برای ساخت صفحه بعدی شما می باشد. موارد زیر را دریافت خواهید کرد:

  • بیش از 80 ماژول سازنده
  • بیش از 40 سایت نمایشی از پیش ساخته
  • هزینه فقط 59.00 دلار است

این تم منحصربه‌فرد با بسیاری از سایت‌های نمایشی ارائه می‌شود که قبلاً ساخته شده‌اند. شما فقط وارد می شوید و آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی می کنید. رنگ‌ها، طرح‌بندی و متن را تغییر دهید تا متناسب با کسب‌وکار شما باشد. این سایت های نمایشی از ابتدا به صورت تمیز و با سادگی کدگذاری شده اند. این بدان معناست که وقتی از آنها استفاده می کنید. شما از منابع بسیار کمی استفاده می کنید. هزینه کم است و فقط بیش از پنجاه دلار است. این تم همچنین شامل یک پنل گزینه های تم سفارشی است که در آن می توانید ویژگی هایی را که استفاده نمی کنید غیرفعال کنید تا داشبورد باطن را باریک کرده و سرعت تولید صفحه توسط سرور خود را کمی بهبود بخشید. اگر به دنبال طرح زمینه ای هستید که ویژگی های بیش از حدی که به آن نیاز ندارید را حذف کند، امروز آن را امتحان کنید.

2. EcoCoded

احساس می کنید می توانید کارهای بیشتری برای محیط زیست انجام دهید؟ چرا با EcoCoded آزمایش نمی کنید؟ همانطور که از نام آن پیداست، قرار است از منابع کمتری استفاده کند، به این معنی که برق کمتری مصرف می شود. ارائه می دهد:

  • قیمت پایین فقط 29.00 دلار
  • فشرده سازی تصویر
  • پاک کدگذاری شده
  • زمان بارگیری سریع

مطمئن نیستید که این طرح زمینه برای شما کار کند؟ کارشناسان Superb Themes یک سایت نمایشی ارائه کرده اند که می توانید با آن آزمایش کنید. همه تم‌های ممتازی که می‌فروشند با پشتیبانی ارائه می‌شوند.

هنوز مطمئن نیستید که می‌خواهید از EcoCoded استفاده کنید؟ یک گزینه رایگان وجود دارد که با بسیاری از موارد اضافی همراه است. فقط یک فونت با انیمیشن های فانتزی صفر استفاده می شود. تصاویر واضح هستند اما برای استفاده از کمترین منابع بهینه شده اند. هنگامی که با گزینه های رایگان کار کردید، می توانید به نسخه پریمیوم ارتقا دهید و از تیم آنها پشتیبانی دریافت کنید. می‌توانید EcoCoded Free و چند گزینه عالی دیگر را در فهرست طرح‌های eco WordPress ما پیدا کنید.

3. Veen

به دلیل سبک بودن و استفاده از کمترین فضا، Veen به دلایل زیادی عالی است.

  • بسیار سریع بارگیری می شود
  • ساده اما کاربردی
  • از منابع سیستم بسیار کمی استفاده خواهد کرد

به یاد داشته باشید، وقتی نوبت به کمک به محیط می‌رسد، ما تمی می‌خواهیم که بهترین ویژگی‌ها را به درستی کدگذاری شده ارائه دهد. راه های زیادی برای کدنویسی یک تم وجود دارد، اما همه آنها کارآمد نیستند.

این یک وبلاگ مدرن است که می خواست سرعت بالایی داشته باشد. اگر زمینه ای دارید که در آن می نویسید، مانند عکاسی، سفر، یا مد، موضوع به خوبی کار خواهد کرد. اندازه آن کوچک است، یعنی فوق العاده سبک است. وقتی به امتیازات گوگل نگاه می کنید، می بینید که امتیاز PageSpeed ​​عالی است.

هنگامی که از Veen استفاده می‌کنید، سئوی شما نیز بهتر می‌شود. گوگل دوست دارد سایت هایی را تبلیغ کند که سریع و سازگار با موبایل هستند. Veen با AMP سازگار است و به چندین زبان ارائه می شود. جابجایی آن به زبان های دیگر ساده است و به شما امکان می دهد برای مخاطبان بیشتری تبلیغ کنید. قیمت آن 45 دلار است، این گزینه محکم دیگری است که اگر به دنبال یک موضوع هستید، آن را امتحان کنید.

نکاتی برای عملکرد

ما راه‌هایی را بررسی کرده‌ایم که می‌توانید کارایی را از طریق یک میزبان یا موضوع جدید بهبود بخشید. در مورد نکات کلی که می توانید برای کمک به موفقیت در نجات سیاره و صرفه جویی در مصرف برق استفاده کنید، چطور؟ ما می‌خواهیم برخی از بهترین نکاتی را که پیدا کرده‌ایم مرور کنیم تا سایت شما از منابع کمتری استفاده کند. به طور همزمان، ما همان عملکردی را که برای ارائه یک سایت مدرن و شیک به آن نیاز دارید، حفظ خواهیم کرد.

محدود کردن پلاگین ها

همه ما از پلاگین استفاده می کنیم. آنها یکی از دلایل اصلی لذت بردن بسیاری از وردپرس هستند. افراد دیگر می توانند کد بنویسند و سپس شما می توانید ویژگی های جدید جالبی را در سایت خود به دست آورید. بسیاری از آنها منبع باز هستند و می توانند به صورت رایگان استفاده شوند.

اگرچه استفاده از افزونه‌ها آسان است و ویژگی‌های جدید فوق‌العاده‌ای را به آن اضافه می‌کنند، باید مراقب تعداد مورد استفاده خود باشید. این افزونه ها به زبان PHP برنامه ریزی شده اند. این برای هر دو سایت پویا و تعاملی طراحی شده است. PHP یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است. هنگامی که شما یک بازدید کننده دارید، آنها شروع به مرور سایت شما می کنند و به ویژگی ها نگاه می کنند. اگر آنها بخشی از کد PHP را فعال کنند، باید توسط ماژول PHP در وب سروری که تنظیم کرده‌اید پردازش شود. این منجر به استفاده بیشتر از داده ها و افزایش مصرف برق می شود.

قبل از نصب افزونه، واقعاً به این فکر کنید که آیا به آن نیاز است یا خیر. آیا می توانید این کار را به روش دیگری انجام دهید؟ وقتی فرمی برای ثبت نام کاربران جدید دارید، از جمع آوری صفحات و صفحات اطلاعاتی توسط آن خودداری کنید. همه اینها باید بعداً منتقل شود. درعوض، فقط اطلاعات مورد نیاز خود را داشته باشید و بعداً پیگیری کنید. مردم از این روند آسان لذت خواهند برد و تمایل بیشتری برای کار با سایت شما در آینده خواهند داشت. با محدود کردن افزونه ها، منابعی را که استفاده می کنید مشخص می کنید.

از تصاویر و ویدیوهای بزرگ اجتناب کنید

اگر می توانید، از استفاده از تصاویر بزرگ (مخصوصاً گیف) و ویدیو خودداری کنید. هنگامی که هر تصویر و ویدیو باید به کاربران منتقل شود، اینها می توانند داده های زیادی را اشغال کنند. اگر نیاز به استفاده از تصاویر دارید، سعی کنید آنها را به حداقل برسانید و مطمئن شوید که تصاویر را بهینه کنید. شاید فقط به یک تصویر بزرگ و چند تصویر کوچکتر برای صفحه فرود بچسبید و سپس اطلاعات تماس خود را پیوست کنید. اینها برخی از موفق ترین صفحات فرود هستند زیرا ساده و قابل درک هستند.

یک گزینه دیگر بارگیری تنبل است. هنگامی که کاربر از طریق ویوپورت نگاه می کند، نمی تواند هر تصویری را ببیند. از بارگذاری ناهمزمان استفاده کنید تا فقط تصاویر در صورت نیاز بارگیری شوند. شما یک سایت سریعتر خواهید داشت و همچنین در این فرآیند سبز می شود.

محدود کردن فونت های سفارشی

از تعداد فونت های سفارشی زیادی استفاده نکنید. به خاطر سپردن این می تواند سخت باشد. بسیاری از ما به ساختن سایت با استفاده از فونت های گوگل عادت کرده ایم. دسترسی به آنها رایگان و ساده است. شما فقط باید CDN را روی محتوا ارسال کنید، و سپس تجربه بهتری را برای کاربر شما فراهم می کند.

هر بار که Google CDN از طریق داده ارسال می کند، باید به خاطر داشته باشید که در حال مصرف منابع است. این داده ها باید از جایی بیایند. به جای هدر دادن این انتقال داده ها، می توانید تعداد فونت هایی را که از طریق آنها استفاده می کنید محدود کنید. راه حل دیگر می تواند این باشد که فونت ها را به تنهایی میزبانی کنید. به جای ارسال فونت از CDN، آن را آماده کنید تا در سیستم محلی خود استفاده شود. شما در زمان صرفه جویی خواهید کرد و همچنین در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد. اگر برای میزبانی فونت ها در شبکه محلی خود به جای بازیابی آنها از Google به کمک نیاز دارید، راهنماهای آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما در این تلاش کمک کند.


داشتن یک وب سایت یک ضرورت است اگر شما یک کسب و کار، وبلاگ یا وب سایت شخصی دارید. توجه به انتشار کربن یک موضوع کاملاً جدید برای همه صاحبان وب سایت است. اگر به آب و هوا اهمیت می دهید و بودجه کمی برای پرداخت هزینه اضافی دارید، توصیه می کنیم یک ارائه دهنده میزبانی سازگار با محیط زیست انتخاب کنید و انتشار کربن از وب سایت خود را کاهش دهید.

خروج از نسخه موبایل