نحوه ایجاد و تعهد به یک برنامه وبلاگ نویسی منسجم

نحوه ایجاد و تعهد به یک برنامه وبلاگ نویسی منسجم

وقتی تصمیم گرفتید به طور منظم وبلاگ داشته باشید، وسوسه انگیز است که هر زمان که نوشتن یک پست را به پایان می رسانید، یک پست منتشر کنید. با این حال، این واقعا بهترین استراتژی بلند مدت نیست. در این پست درباره “چرا” آن بحث خواهیم کرد. اما ما همچنین در مورد چند عاملی که بر زمان‌بندی ارسال وبلاگ تأثیر می‌گذارند، بحث خواهیم کرد، از جمله تعداد پست‌هایی که باید به آن‌ها متعهد شوید، بهترین ابزارها برای استفاده از برنامه زمان‌بندی وبلاگ‌نویسی، و همچنین چند راه برای کاهش مشکلات احتمالی بوجود می آیند.

بیایید مستقیم وارد آن شویم.

چرا برنامه زمانبندی انتشار وبلاگ مهم است

اگرچه هنگام انتشار پست‌های وبلاگ وسوسه انگیز است که «آن را بال بزنید»، داشتن یک برنامه زمانی واقعاً می‌تواند به شما کمک کند. تعهد را حفظ کند در غیر این صورت، وبلاگ خود را به عنوان یک فعالیت اضافی یا غیر ضروری می بینید. یک برنامه وبلاگ همچنین به شما کمک می کند تا محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا بتوانید پست های به موقع یا مناسب فصل را نیز آماده کنید.

چقدر باید پست های وبلاگ را منتشر کنم؟

هر چند وقت یک‌بار پست می‌کنید تا حد زیادی به صنعت شما و نوع محتوایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ مرتبط با اخبار راه اندازی می کنید، پست های روزانه یا حتی چندین پست در روز انتظار می رود. با این حال، اگر تمایل دارید بیشتر بر روی قطعات تحقیق شده یا گزارش شده عمیق تمرکز کنید، یک بار در هفته یا حتی یک بار در هفته ممکن است کافی باشد.

یک راه خوب برای تعیین زمان بندی ایده آل برای وبلاگ خود این است که ببینید رقبای شما چه می کنند. چند وقت یکبار پست می گذارند؟ چه نوع پست هایی می نویسند؟ اغلب، این نگاه گذرا اطلاعات کافی را برای ارائه یک برنامه وبلاگ که برای شما مناسب است ارائه می دهد.

تا آنجا که توصیه‌های رسمی وجود دارد، HubSpot پیشنهاد می‌کند وبلاگ های کوچک 3-4 بار در هفته برای افزایش ترافیک ارگانیک یا 1-2 بار در هفته اگر می خواهید آگاهی از برند ایجاد کنید پست می کنند. البته مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

اکنون، یک عامل دیگر هنگام تعیین فرکانس پست شما مطرح می شود که ربطی به کاری که دیگران انجام می دهند ندارد. بلکه به کاری که شما شخصاً می توانید رسیدگی کنید مربوط می شود. یا آنچه که تیم شما می تواند انجام دهد. اگر نیروی کافی برای اضافه کردن بیش از یک پست وبلاگ در هفته ندارید، باید یا انتظارات خود را کاهش دهید یا یک نویسنده را استخدام کنید تا به شما کمک کند.

هنگامی که تعداد پست‌ها در ذهن شما مشخص شد، تعیین کنید که کدام روزهای هفته می‌خواهید پست‌هایتان به صورت زنده پخش شوند. البته می‌توانید این را در طول زمان تنظیم کنید، مخصوصاً اگر داده‌های ترافیک نشان می‌دهد که تغییری مثمر ثمر خواهد بود. اما برای شروع، روز(های) هفته و زمانی را که می خواهید منتشر کنید تعیین کنید.

5+ ابزار برای یک برنامه پست ثابت

در حالی که می‌توانید به راحتی پست‌های وبلاگ را مستقیماً در وردپرس زمان‌بندی کنید، ممکن است بخواهید کنترل بیشتری بر ایجاد یک برنامه زمان‌بندی انتشار برای وبلاگ خود داشته باشید. چندین ابزار و پلاگین می توانند این ویژگی ها را ارائه دهند. بیشتر موارد زیر پیشنهادهای افزونه ای هستند که ابزارهایی را برای برنامه ریزی، هماهنگی و زمان بندی پست های وبلاگ به وردپرس اضافه می کنند.

1. Strive Content Calendar

اولین لیست ما Strive است. این همه در یک مدیر تحریریه شامل همه چیزهایی است که برای ماندن در بالای وبلاگ خود نیاز دارید. اول یک تقویم محتوای مفید است، که در آن می توانید برنامه زمان بندی پست خود را برنامه ریزی کنید. تقویم شامل ویژگی‌هایی برای کشیدن و رها کردن زمان‌بندی پست (یا زمان‌بندی مجدد)، و همچنین افزودن سریع تقویم به لطف درج پیش‌نویس با یک کلیک است. همچنین وضعیت‌های پست با کد رنگی وجود دارد، بنابراین می‌توانید در یک نگاه ببینید هر یک از پست‌های شما در کجای فرآیند نوشتن قرار دارند.

Strive همچنین شامل پشتیبانی از چک لیست‌های پست برای اطمینان از کامل بودن تمام محتوای شما، برنامه‌ریزی بازبینی پست برای تبدیل کردن پست‌های قدیمی به‌روز بخشی از برنامه منظم شما، و یک ویژگی Pipeline برای ردیابی همه پست‌های فعلی شما (از ایده تا انتشار).

2. تقویم تحریریه

اگرچه زمان‌بندی پست‌ها برای انتشار در وردپرس به اندازه کافی آسان است، اما همیشه نمی‌توان همه آنچه را برای آینده برنامه‌ریزی کرده‌اید مشاهده کرد. اینجاست که افزونه Editorial Calendar وارد عمل می شود. این یک راه راحت برای مشاهده همه پست های برنامه ریزی شده شما از طریق نمای تقویم ارائه می دهد. در این نما، می‌توانید پست‌ها را بکشید و رها کنید، آنها را مستقیماً در تقویم ویرایش کنید، و برای انجام ویرایش‌های بیشتر روی آن کلیک کنید.

این تغییر تاریخ پست، تغییر عناوین پست، افزودن پست‌ها به برنامه زمان‌بندی و موارد دیگر را بسیار آسان می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که ببینید پست‌های شما در چه قسمت‌هایی در زنجیره انتشار قرار دارند (پیش‌نویس، در انتظار و غیره).

3. PublishPress

یکی دیگر از گزینه‌های پیکربندی زمان‌بندی پست وبلاگ خود استفاده از افزونه PublishPress است. این افزونه به شما امکان می دهد یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید، وضعیت های سفارشی را برای پست های خود تنظیم کنید، اعلان های مربوط به به روز رسانی محتوا را ارسال کنید و موارد دیگر. اگر قصد دارید بیش از یک نویسنده در وبلاگ خود داشته باشید، این یک انتخاب عالی است. این فرآیند همکاری را ساده می کند و به شما امکان می دهد به جای ارسال چندین ایمیل، ویرایش ها یا به روز رسانی هایی را به پست ها با اضافه کردن آنها به عنوان وضعیت پست اختصاص دهید.

این یک انتخاب محبوب برای انتشارات آنلاین است.

4. WP Scheduled Posts

WP Scheduled Posts هنوز هم راه دیگری برای مدیریت برنامه ارسال پست شما کمی است. این افزونه شامل ابزارهای مختلفی است که به شما امکان می‌دهد پست‌های وبلاگ را از قبل برای انتشار برنامه‌ریزی کنید و به اصطلاح به شما آزادی بیشتری از میز کار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های اصلی آن شامل تقویم زمان‌بندی است که می‌توانید تمام محتوای خود را به صورت بصری مدیریت کنید. با استفاده از این نمای تقویم، می توانید پست ها را به صف اضافه کنید و تنظیم کنید که در روزهای خاص منتشر شوند. این افزونه همچنین دارای یک ویجت داشبورد برای زمان‌بندی آسان‌تر پست از نمای معمولی مدیریت در وردپرس است. برای پیکربندی مجدد برنامه وبلاگ خود می توانید پست ها را روی تقویم بکشید و رها کنید. حتی می توانید چندین نویسنده را از این طریق مدیریت کنید.

5. CoSchedule

بعدی CoSchedule است، یک ابزار بازاریابی که به شما امکان می دهد جنبه های مختلف انتشار پست وبلاگ را از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید. برای شروع، یک تقویم بازاریابی دارد که به شما امکان می دهد تمام پروژه های خود را به طور همزمان مشاهده کنید، از جمله گردش کار برای هر پست. این شامل همه پست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی، انفجارهای ایمیل، رویدادها و موارد دیگر می‌شود.

همچنین دارای یک سازمان‌دهنده محتوا برای مدیریت تمام جنبه‌های نوشتن پست است. می‌توانید وضعیت‌های سفارشی را برای گردش کار پست خود تنظیم کنید و همه آن را از طریق یک برد Kanban یکپارچه مشاهده کنید. همچنین دارای یک سازمان‌دهنده اجتماعی است که می‌توانید کمپین‌های کاملی را برای تمام پروفایل‌های اجتماعی خود ایجاد کنید. به این ترتیب پست های اجتماعی می توانند به محض انتشار پست های جدید وبلاگ شما منتشر شوند. دارای ویژگی زمان‌بندی «بهترین زمان» و ویژگی «ReQueue» برای خودکارسازی بیشتر اشتراک‌گذاری اجتماعی است. CoSchedule یک افزونه ممتاز است اما می‌توانید با استفاده از آزمایش رایگان ۱۴ روزه آن را امتحان کنید.

6. انتشار در زمانبندی

Last is Publish to Schedule، یکی دیگر از افزونه‌های وردپرس است که می‌تواند انتشار محتوا در وبلاگ شما را آسان‌تر کند. پس از نصب این افزونه، کافی است یک بار آن را راه اندازی کنید. سپس پست های شما برای انتشار خودکار برنامه ریزی می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از پایان نوشتن پست خود، روی انتشار کلیک کنید. اما به جای اینکه فوراً منتشر شود، در صف انتشار قرار می گیرد.

این صف با تنظیماتی که هنگام نصب افزونه پیکربندی می‌کنید تعیین می‌شود. در طول فرآیند راه‌اندازی، باید روزهای هفته و زمان‌هایی را که می‌خواهید پست‌ها منتشر شوند، تنظیم کنید. به این ترتیب من را به یاد ابزار زمان‌بندی اجتماعی، Buffer می‌اندازد: فقط برنامه وبلاگ‌نویسی خود را تنظیم کنید، پست‌ها را به صف خود اضافه کنید و از آنجا خارج شوید.

عیب‌یابی زمان‌بندی وبلاگ‌نویسی: چگونه به تعهد خود ادامه دهیم

به راحتی می توان با ذوق وارد وبلاگ نویسی شد. با این حال، حفظ شتاب بسیار دشوارتر است. به همین دلیل این ایده خوبی است که وقتی شرایط سخت می‌شود، چند راه‌حل در جیب پشتی خود داشته باشید.

1. نمی توانم به این فکر کنم که در مورد چه چیزی بنویسم!

بلاک نویسنده سرگرم کننده نیست، به خصوص اگر برنامه زمانی داشته باشید. خوشبختانه راهی وجود دارد که از کند شدن آن جلوگیری کنید. البته می توانید با خواندن وبلاگ های دیگر و طوفان فکری الهام بگیرید. اما بهترین گزینه این است که به سادگی از قبل برنامه ریزی کنید. یک اونس پیشگیری ارزش یک پوند درمان دارد و همه اینها. همیشه 4 تا 5 ایده را یادداشت کنید تا چیزی داشته باشید که خلاقیت شما را تحریک کند، حتی اگر آن را احساس نکنید.

2. این هفته وقت ندارم چیزی بنویسم.

تحت فشار قرار گرفتن برای زمان یک مبارزه است، به خصوص زمانی که پروژه های زیادی در دست اجرا دارید. با برنامه ریزی از قبل، یک بار دیگر از بحران زمان جلوگیری کنید. صف پست وبلاگ خود را پر کنید تا حداقل دو هفته زودتر برای پست ها برنامه ریزی کنید. به این ترتیب، اگر یک روز تعطیل دارید، وقت دارید آن را جبران کنید.

3. من غرق شدم! هنگام انتشار موارد زیادی وجود دارد که باید آنها را پیگیری کرد.

در هنگام انتشار محتوا واقعاً چیزهای زیادی برای پیگیری وجود دارد. با این حال، یک گردش کار جامد شما را در هر زمان نجات خواهد داد. چه به یک افزونه یکپارچه مانند موارد ذکر شده در بالا تکیه کنید یا از یک ابزار مدیریت پروژه خارجی مانند Trello یا آسانا، استفاده از یکی از این ابزارها می‌تواند به شما در حفظ پیش‌نویس‌های پست، تاریخ انتشار آن‌ها کمک کند، پست‌های مربوط به رسانه‌های اجتماعی، کپی خبرنامه ایمیل، و سایر مطالب بازاریابی قابل اجرا همه در یک مکان. صرف زمان کمی برای سازماندهی همه چیز از قبل می تواند در درازمدت بسیاری از احساس غرق شدن را کاهش دهد.

برنامه پست وبلاگ شما می تواند مخاطبان شما را افزایش دهد

واقعیت این است که انتشار منظم پست‌های وبلاگ برای SEO خوب است. می تواند ترافیک ارگانیک را به سایت شما هدایت کند. با این حال، برای افزایش آگاهی مردم از برند شما و کاری که شما به عنوان یک شرکت/اینفلوئنسر انجام می دهید نیز ارزشمند است. به همین دلیل، مهم نیست که چقدر سخت است که به یک برنامه ارسال وبلاگ متعهد شوید، نتیجه آن ارزش تلاش را دارد. هر بار.

خروج از نسخه موبایل