نحوه ایجاد یک فروشگاه خصوصی در ووکامرس

نحوه ایجاد یک فروشگاه خصوصی در ووکامرس

ووکامرس که به عنوان پلتفرم پیشرو در تجارت الکترونیک شناخته شده است، 28.19 درصد از فروشگاه های آنلاین را در سراسر جهان قدرتمند می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی سایت وردپرس شما را بدون دست زدن به کمی کد به یک فروشگاه تجارت الکترونیک کاملاً کاربردی تبدیل کنند. می‌توانید محصولات اضافه کنید، داده‌های مشتری را کنترل کنید، فرآیند تسویه‌حساب را مدیریت کنید، و موارد دیگر.

در واقع، افزونه رایگان WooCommerce به شما این امکان را می دهد که فروشگاه آنلاین خود را فقط در سطح پایه بسازید. هیچ راهی برای ترک کردن مکانی برای نظرات مشتریان وجود ندارد تا به آپلود فایل‌های WooCommerce یا حتی برای اعمال درگاه‌های پرداخت مختلف مگر اینکه برنامه‌های افزودنی را نصب کنید.

ساخت فروشگاه خصوصی ووکامرس نیز به عنوان یکی از ویژگی های مهم مورد نیاز کاربران متعدد است. با این حال، WooCommerce به طور پیش فرض از پنهان کردن فروشگاه ها پشتیبانی نمی کند. برای کنترل محصولات WooCommerce و مشاهده فروشگاه، باید از افزونه‌ها، برنامه‌های افزودنی و افزونه‌های قدرتمند کمک بگیرید.

ممکن است تعجب کنید که چقدر آسان است که از محصولات ووکامرس خود و همچنین کل فروشگاه محافظت کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد که باعث می شود شما در حال حرکت فروشگاه های خصوصی ایجاد کنید. اما قبل از کاوش در جزئیات، ابتدا به افرادی که به یک فروشگاه خصوصی نیاز دارند، می پردازیم.

بدون مقدمه، بیایید داخل شیرجه بزنیم.

  • چه کسی به فروشگاه خصوصی WooCommerce نیاز دارد؟
  • پنهان کردن کل فروشگاه WooCommerce با استفاده از PPWP Pro
  • با عضویت WooCommerce فروشگاه WooCommerce را خصوصی کنید
  • دسترسی WooCommerce را از طریق اشتراک‌های اعضای پولی محدود کنید

چه کسی به فروشگاه خصوصی WooCommerce نیاز دارد؟

هر صاحب کسب‌وکاری تلاش می‌کند تا جایی که ممکن است ترافیک بیشتری را به فروشگاه‌های آنلاین خود هدایت کند. بازدیدکنندگان بیشتر به معنای مشتریان بالقوه بیشتر و احتمالاً نرخ تبدیل بالاتر است. و فروشگاه خصوصی WooCommerce، در این مورد، غیر منطقی به نظر می رسد، درست است؟

با این حال، در برخی موارد، محدود کردن جزئی یا کل فروشگاه WooCommerce به کاربران خاص به طرق مختلف به نفع صاحبان مشاغل است. در زیر 3 حالت متداول وجود دارد:

محصولات خاص مشتری

شما محصولات حساس و بزرگسالی مانند الکل و تنباکو را ارائه می‌دهید که نباید توسط افراد زیر سن قانونی خریداری شود. برای انجام این کار، باید افراد جوان‌تر را از مشاهده وبلاگ‌های مخصوص بزرگسالان یا خرید این محصولات اعتیاد آور شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنید.

یک مورد مفید دیگر به عمده فروشانی می رسد که فقط می خواهند محصولات را فقط به خرده فروشان بفروشند. از آنجایی که قیمت محصولات بسته به نوع خریداران متفاوت خواهد بود، باید دسترسی مشتریان فردی را محدود کنید.

علاوه بر آن، عمده‌فروشی‌ها لازم است مناطق خاصی را در فروشگاه WooCommerce برای خرده‌فروشان خاص فعال کنند. به عنوان مثال، شما برای بسیاری از دانشگاه ها دسته بندی های یکنواخت جداگانه ای دارید. این دانشگاه مجاز به مشاهده کاتالوگ متحدالشکل و قیمت سایرین و بالعکس نیست.

کسب و کارهای مبتنی بر خدمات

همه محصولات سود یکسانی ندارند. به همین دلیل است که شما محصولات استاندارد و ممتاز را از طریق فروشگاه های WooCommerce خود برای طبقه بندی خریداران ارائه می دهید. خریداران یکبار مصرف نباید بتوانند کالاهای ممتازی را ببینند که باید به کالاهای وفادار و VIP خدمت می‌کردند.

فروشگاه‌های فقط اعضا

آخرین اما نه کم‌اهمیت، شما قبلاً صاحب یک وب‌سایت عضویت وردپرس هستید و بعداً قصد دارید محصولات انحصاری اعضای خود را بفروشید یا به صفحه ممتاز دسترسی داشته باشید. هر سطح عضویت در فروشگاه عضویت WooCommerce شما باید قابل دسترسی باشد محصولات مختلف.

به عنوان مثال سایت آموزش آنلاین را در نظر بگیرید. مشترکین مجاز به مشاهده و دانلود رایگان چند ویدیوی اول دوره هستند. در همین حال، دانش‌آموزان پولی اجازه دسترسی به تمام مطالب دوره، از ابتدا تا آخرین درس را دارند.

وقتی متوجه شدید که چه زمانی باید یک فروشگاه خصوصی WooCommerce ایجاد کنید، وقت آن است که بدانید چگونه کارها را انجام دهید. این امکان برای شما وجود دارد که از محصولات فیزیکی منفرد، دسته‌های محصول خاص یا کل صفحه فروشگاه با پشتیبانی از جلوگیری از دسترسی مستقیم (PDA) طلایی و محافظت از رمز عبور WordPress (PPWP) Pro محافظت کنید.

پنهان کردن کل فروشگاه WooCommerce با استفاده از PPWP Pro

تأیید شده توسط هزاران مشتری در سراسر جهان، PPWP Pro به شما امکان می دهد صفحات، پست ها، دسته ها و کل سایت وردپرس را با رمز عبور ایمن کنید. همچنین می توانید با استفاده از این افزونه از صفحات محصول WooCommerce با رمز عبور محافظت کنید.

این افزونه به شما امکان می دهد صفحات محصول را تحت یک فرم رمز عبور پوشش دهید. این چیزی است که کاربران هنگام باز کردن یک محصول محافظت شده WooCommerce می بینند:

علاوه بر این، PPWP Pro از شما پشتیبانی می کند تا دسترسی کاربر به کل فروشگاه WooCommerce را نیز مسدود کنید. برای دستیابی به آن، باید با WooCommerce Integration یکپارچه شوید تا از فروشگاه WooCommerce محافظت کنید. صفحه.

راهنمای 4 مرحله ای زیر به شما نشان می دهد که چگونه از کل فروشگاه WooCommerce محافظت کنید:

مرحله ۱: PPWP Pro را دانلود، نصب و فعال کنید افزونه و افزونه WooCommerce Integration برای سایت وردپرس شما.

مرحله ۲: به صفحات بروید و خرید را پیدا کنید.

مرحله 3: روی دکمه “Password Protect” در کنار صفحه خرید کلیک کنید.

مرحله 4: یک رمز عبور تصادفی ایجاد کنید یا رمز عبور خود را در پنجره بازشو حفاظت از رمز عبور ایجاد کنید.

شما می توانید هر تعداد رمز عبور که نیاز دارید ایجاد کنید. هنگامی که کاربران رمز عبور صحیحی را برای هر صفحه محصول وارد می کنند، بقیه فروشگاه از جمله صفحه اصلی فروشگاه را نیز باز می کنند.

خارج از جعبه، افزونه‌ها به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به وارد کردن گذرواژه، لینک‌های دسترسی سریع به محصولات مجازی خود را به‌طور خودکار ایجاد کرده و برای مشتریان ارسال کنید. به عبارت دیگر، پس از خرید محصولات دیجیتالی شما، یک لینک دسترسی سریع از طریق ایمیلی دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد مستقیماً به محتوای محافظت شده دسترسی داشته باشند.

از یک طرف، باعث صرفه جویی در وقت مشتریان برای پر کردن فرم رمز عبور می شود. از طرفی امنیت را به سطح بالاتری می رساند. خریداران فرصتی برای به اشتراک گذاشتن رمز عبور خود با دیگران نخواهند داشت.

راهنمای رمز عبور

ایجاد رمزهای عبور قوی برای صفحه فروشگاه WooCommerce برای جلوگیری از حملات brute force ضروری است. گذرواژه‌های شما باید بیش از 8 کاراکتر شامل حروف، اعداد و نمادهای خاص داشته باشد.

PPWP از طریق دکمه تولید خودکار رمز عبور جدید این وزن را از ذهن شما دور می کند. با این حال، این گذرواژه‌ها محدودیت استفاده ندارند و هرگز منقضی نمی‌شوند.

برای تغییر این، به برگه گذرواژه جدید بروید:

  • بازشوی نوع به شما امکان می‌دهد نقش‌های کاربری خاصی را برای وارد کردن رمزهای عبور انتخاب کنید. هر نقش دیگری با وجود داشتن رمز عبور صحیح، نمی‌تواند به صفحه فروشگاه دسترسی پیدا کند.
  • محدودیت استفاده تعداد دفعاتی را که می‌توان از گذرواژه‌ها استفاده کرد، تعیین می‌کند. بعد از این شماره، نامعتبر می شود.
  • انقضای رمز ورود به روزهای معینی اشاره دارد که گذرواژه‌ها منقضی می‌شوند. می‌توانید آن را خالی بگذارید تا رمز عبور هرگز منقضی نشود.

با عضویت در WooCommerce کل فروشگاه را خصوصی کنید

عضویت‌های WooCommerce به فروش دسترسی به محتوای ممتاز شما کمک می‌کند در مورد عضویت می توانید یک یا چند محصول را به یک طرح عضویت بفروشید یا آنها را به صورت رایگان ارائه دهید.

این افزونه کنترل و مدیریت محدودیت عضویت شما را فراهم می کند. این به شما امکان می دهد محتوایی را در دسترس اعضا ایجاد کنید و در عین حال تعیین کنید که محتوای محدود چه زمانی منقضی می شود.

از اینکه این افزونه عضویت WooCommerce چقدر از ویژگی های غنی برخوردار است شگفت زده خواهید شد. علاوه بر محدود کردن مشاهده یا خرید محصول، به ارائه محتوای قطره‌ای و همچنین اجازه دادن به چندین حساب برای یک عضو کمک می‌کند.

این راهنما را دنبال کنید تا به راحتی با استفاده از افزونه WooCommerce Memberships یک فروشگاه خصوصی ایجاد کنید.

مرحله 1: راه اندازی افزونه WooCommerce Memberships

افزایه را نصب و فعال کنید (می توانید به مراحل اولیه نصب PPWP Pro ذکر شده در بالا مراجعه کنید).

WooCommerce > Settings > Memberships را باز کنید تا تنظیمات خود را پیکربندی کنید.

حالت محدودیت خود را انتخاب کنید: به طور کامل پنهان کنید، فقط محتوا را پنهان کنید و به صفحه هدایت کنید.

صفحه ای را برای هدایت افراد غیرعضو به آن انتخاب کنید.

برای غیرفعال کردن محتوا در موتورهای جستجو، کادر نمایش گزیده‌ها را علامت بزنید.

وقتی لازم است اعضا وارد سیستم شوند، به آنها توجه کنید. ممکن است در صفحه سبد خرید، صفحه پرداخت یا هر دو باشد.

مرحله 2: ایجاد محصولات عضویت

شما می توانید محصولات عضویت جدید اضافه کنید و فروش عضویت ها را هم اکنون شروع کنید. برای انجام این کار، باید این مراحل را دنبال کنید.

ابتدا، بخش محصولات را از داشبورد مدیریت خود باز کنید و یک مورد جدید اضافه کنید.

هزینه عضویت را در کادر قیمت عادی تنظیم کنید.

بخش ویژگی‌ها را کلیک کنید.

ارزش(های) طرح عضویت مورد نظر خود را پر کنید.

افزودن طرح عضویت جدید WooCommerce

برای ایجاد یک طرح عضویت در WooCommerce، می‌توانید به عضویت‌ها در زیر WooCommerce بروید و برنامه‌های عضویت را انتخاب کنید و سپس روی افزودن طرح عضویت کلیک کنید. در نتیجه، محصول عضویتی که ایجاد کرده‌اید اکنون به عضویت واقعی تبدیل می‌شود.

در تنظیمات کلی محصول، باید به کاربرانی که محصولات خاصی را خریداری می‌کنند اجازه دسترسی بدهید. لازم است مدت زمان عضویت را نیز تعریف کنید.

سپس، به بخش محدود کردن محتوا بروید و نوع محتوایی را که می‌خواهید به آن اجازه دسترسی بدهید، مانند پست‌ها یا دسته‌ها، انتخاب کنید. برای هر نوع محتوا، عنوان صفحه خود را در لیست های کشویی وارد کنید. پس از تکمیل، به یاد داشته باشید که تغییرات خود را ذخیره کرده و صفحه را به روز کنید.

می توانید همین کار را برای سایر صفحات محصول انجام دهید. در نتیجه، اکنون کل فروشگاه ووکامرس شما خصوصی می شود. فقط اعضای وارد شده با طرح اشتراک مناسب می توانند دسترسی داشته باشند و خرید کنند.

دسترسی WooCommerce را از طریق اشتراک‌های اعضای پولی محدود کنید

افزونه

اشتراک‌های پولی اعضا بدون شک پابرجاست یک کهنه کار با تجربه در محدود کردن دسترسی به محتوای برتر خود باشید. این یکپارچه با WooCommerce ادغام می شود تا به راحتی صفحه فروشگاه شما و هر صفحه محصول را ایمن کند.

این افزونه بر اساس قوانین طرح عضویت کار می کند. به عبارت دیگر، بازدیدکنندگان یا غیرعضوها نمی‌توانند محصولات شما را ببینند یا بخرند مگر اینکه با نقش‌های صحیح وارد شوند. همچنین به شما امکان می دهد برای طرح های اشتراک مختلف قیمت ها را تخفیف دهید.

برای شروع استفاده از اشتراک اعضای پولی، راهنمای زیر به شما نشان می دهد که چگونه.

مرحله 1: نصب افزونه اشتراک اعضای پولی

به Plugins > Add New در داشبورد وردپرس خود بروید. پس از آن، «اشتراک عضو پولی» را در کادر کلمه کلیدی تایپ کنید. روی Install Now کلیک کنید و افزونه را فعال کنید.

هنگامی که افزونه را فعال کردید، باید تنظیمات درگاه پرداخت را با وارد کردن آدرس ایمیل PayPal خود تکمیل کنید.

مرحله 2: ایجاد طرح های اشتراک

پس از فعال شدن افزونه، باید سطوح عضویت و صفحات اصلی را برای کاربران ایجاد کنید تا بتوانند ثبت نام کنند، حساب های خود را مدیریت کنند و وارد شوند.

بخش صفحات را در منوی پیمایش وردپرس خود نگه دارید، روی افزودن جدید کلیک کنید و به صفحه جدید یک نام بدهید.

در مرحله بعد از کدهای کوتاه ارائه شده برای [pms-register]، [pms-account] و [pms-login] برای ایجاد صفحات ضروری خود استفاده کنید.

سپس به طرح‌های اشتراک در منوی افزونه برگردید تا جزئیات طرح اشتراک را با قیمت، وضعیت و نقش‌های کاربر پر کنید. به یاد داشته باشید که طرح اشتراک خود را قبل از افزودن طرح جدید ذخیره کنید.

به طور کلی، باید یک طرح رایگان به همراه طرح های Pro یا Gold و Silver اضافه کنید. برای طرح رایگان، به سادگی بخش قیمت را خالی بگذارید.

مرحله 3: محدود کردن دسترسی به صفحه فروشگاه WooCommerce

ما می خواهیم صفحه فروشگاه WooCommerce شما را از چشمان کنجکاو اما اعضا دور نگه داریم. فقط کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند و در طرح‌های اشتراک مشترک هستند می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. هنگامی که بازدیدکنندگان غیرمجاز و غیرعضو به آن دسترسی دارند، صفحه فروشگاه به این صورت ظاهر می شود:

برای انجام این کار، می‌توانید صفحه فروشگاه را در صفحات پیدا کرده و ویرایش کنید. به بخش محدودیت محتوا بروید که به تازگی به پایین صفحه اضافه شده است:

نقش‌هایی را که می‌خواهید به آنها اجازه دسترسی بدهید، در ردیف نمایش برای انتخاب کنید (توجه داشته باشید – می‌توانید همزمان چندین طرح را انتخاب کنید). و سپس پیام نمایش داده شده در صفحه فروشگاه را مطابق میل خود تنظیم کنید.

از مثال بالا، کاربران هر 3 طرح اشتراک: طلایی، نقره ای و رایگان مجازند پس از ورود به صفحه فروشگاه WooCommerce شما دسترسی داشته باشند.

آماده ای برای ایجاد فروشگاه خصوصی WooCommerce خود را دارید؟

دیدن تعداد زیادی بازدیدکننده به فروشگاه آنلاین WooCommerce شما نشانه خوبی از افزایش نرخ تبدیل است. با این حال، گاهی اوقات، خصوصی کردن محصولات و صفحه فروشگاه شما نیز ضروری است. می توانید از آن به عنوان راهی برای نمایش محصولات خاص مشتری یا فروش کالاهای ممتاز به VIP ها استفاده کنید.

در مورد محصولات WooCommerce و محدودیت صفحه فروشگاه، 3 روش وجود دارد که می توانید اعمال کنید. PPWP Pro به شما امکان می‌دهد از صفحات محصول فقط با یک ضربه رمز عبور محافظت کنید. شما باید آن را با WooCommerce Shop Page Protection ادغام کنید تا صفحه اصلی فروشگاه خود را با فرم رمز عبور بپوشانید.

همراه با آن، عضویت‌های WooCommerce و اشتراک‌های عضویت پولی نیز راه‌حلی ساده و در عین حال مؤثر برای محدود کردن دسترسی به فروشگاه خصوصی شما با ایجاد مناطق عضویت هستند.

هنوز در مورد نحوه ایجاد یک فروشگاه خصوصی WooCommerce سوالی دارید؟ نظر خود را در زیر بنویسید تا به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل