نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس (راهنمای کامل مبتدیان)

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس (راهنمای کامل مبتدیان)

آیا تا به حال در وب سایت وردپرس خود به مشکل برخورده اید و مطمئن نیستید که برای کمک به کجا مراجعه کنید؟ نگران نباشید، شما تنها نیستید!

WordPress یک پلت فرم قدرتمند است، اما حتی برای مبتدیان، گاهی اوقات ممکن است همه چیز اشتباه پیش برود. اینجاست که به شخصی نیاز دارید که شما را راهنمایی کند یا به شما در رفع مشکلات وب سایتتان کمک کند.

WordPress پشتیبانی مستقیمی را برای کاربران خود ارائه نمی دهد. اما در طول بیش از 16 سال استفاده از این پلتفرم، بهترین راه‌ها برای دریافت کمک برای مشکلات وردپرس را کشف کرده‌ایم. اینها شامل انجمن های پشتیبانی، انجمن های آنلاین، ارائه دهندگان میزبانی و غیره است.

در این راهنما، نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس راهنمای کامل مبتدیان 1

چه زمانی ممکن است لازم باشد با پشتیبانی وردپرس تماس بگیرید؟

در حالی که وردپرس فوق‌العاده کاربرپسند است و قدرتی بیش از 43% از وب سایت های موجود در اینترنت، ممکن است مواقعی پیش بیاید که به یک مانع برخورد کنید و ندانید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

به عنوان مثال، زمانی که افزونه‌ها با یکدیگر یا با موضوع شما برخورد می‌کنند و باعث ایجاد رفتار غیرمنتظره در وب‌سایت شما می‌شود، ممکن است به پشتیبانی نیاز داشته باشید. این می تواند منجر به هر چیزی شود، از طرح بندی های شکسته گرفته تا فرم های نادرست.

اگر برای شخصی‌سازی طراحی وب‌سایت خود تغییراتی در کد تم خود ایجاد می‌کنید، ممکن است با خطاهای وردپرس یا جلوه های بصری ناخواسته. برای رفع این مشکل، ممکن است لازم باشد برای دریافت راهنمایی با یک تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

به‌عنوان روش دیگر، به‌روزرسانی نرم‌افزار اصلی وردپرس می‌تواند باعث مشکلات سازگاری با افزونه‌ها یا موضوع شما شود. این می تواند منجر به عملکرد نادرست ویژگی ها یا نمایش نادرست وب سایت شما شود.

به همین ترتیب، اگر شک دارید که وب سایت شما هک شده است یا در برابر تهدیدات امنیتی آسیب پذیر است، پس کمک گرفتن از یک متخصص وردپرس بسیار مهم است.

چرا وردپرس خدمات پشتیبانی ارائه نمی دهد؟

وقتی به پشتیبانی فکر می‌کنید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند احتمالاً صحبت کردن با یک نماینده پشتیبانی مشتری از طریق چت زنده یا ایمیل است.

با این حال، با وردپرس، گزینه پشتیبانی مستقیم دریافت نمی کنید. هیچ پشتیبانی ایمیل WordPress.org یا شماره تلفن رسمی وردپرس وجود ندارد.

این به این دلیل است که وردپرس 100٪ نرم افزار رایگان و منبع باز است. این بدان معنی است که این نرم افزار رایگان است که توسط افراد در سراسر جهان توسعه یافته است. به طور خلاصه، آنها منابع مورد نیاز برای کارکنان یک تیم پشتیبانی اختصاصی را ندارند.

در عوض، WordPress.org برای کمک به انجمن خود متکی است. آنها یک سیستم انجمن دارند که در آن کاربران می توانند سؤالات خود را بپرسند و از سایر کاربران و داوطلبان با تجربه کمک بگیرند.

توجه داشته باشید که بین WordPress.org و WordPress.com. از طریق چت زنده و ایمیل در طرح های پولی در WordPress.com پشتیبانی مشتری دریافت خواهید کرد. اما وقتی در مورد وردپرس صحبت می کنیم، منظور WordPress.org است.

گفته شد، راه های مختلفی برای تماس با پشتیبانی وردپرس وجود دارد. برای رفتن به هر بخش می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید:

1. از انجمن ها و انجمن های وردپرس پشتیبانی رایگان دریافت کنید

بهترین بخش در مورد استفاده از وردپرس این است که هزاران منبع رایگان در دسترس است که به شما کمک می کند مشکلات خود را عیب یابی کنید یا به هر سؤالی پاسخ دهید.

برای شروع، می‌توانید از WordPress دیدن کنید. org forum، که در آن انجمن هایی را خواهید دید که به ویژگی ها، افزونه ها و تم های خاص وردپرس اختصاص داده شده اند.

به عنوان مثال، می توانید سوالات پست مربوط به نصب وردپرس یا تعمیر وردپرس را مشاهده کنید.

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس راهنمای کامل مبتدیان 2

علاوه بر انجمن رسمی، پلتفرم‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای کمک و پشتیبانی تماس بگیرید.

به عنوان مثال، می توانید به گروه فیس بوک WPBeginner بپیوندید که بیش از 98000 عضو دارد. به سادگی سوالات خود را در گروه ارسال کنید و سایر علاقه مندان و کارشناسان وردپرس به درخواست شما پاسخ خواهند داد. یا می‌توانید برای یافتن راه‌حل‌ها، مکالمات موجود پیرامون همان موضوع را جستجو کنید.

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس راهنمای کامل مبتدیان 3

2. اسناد وردپرس، وبلاگ ها و سایر منابع

روش دیگری که می‌توانید از وردپرس پشتیبانی کنید، از طریق اسناد، آموزش‌ها و راهنماهای مختلف وردپرس در وبلاگ‌ها یا سایر منابع رایگان است.

برای شروع، می‌توانید بخش اسناد را مشاهده کنید. در وب سایت WordPress.org در آنجا می توانید آموزش هایی در مورد نحوه شروع و استفاده از وردپرس بیابید.

راهنماهای فنی و مستندات مربوط به نگهداری وب سایت خود را نیز خواهید یافت. اینها نقطه شروع خوبی برای دریافت پشتیبانی اولیه هستند و عیب یابی وردپرس به تنهایی و بدون نیاز به تخصص فنی.

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس راهنمای کامل مبتدیان 4

غیر از آن، وبلاگ های وردپرس که می توانید آنها را دنبال کنید برای دریافت پشتیبانی. به عنوان مثال، می توانید WPBeginner را دنبال کنید، زیرا ما بزرگترین سایت منبع رایگان وردپرس برای مبتدیان هستیم.

در سال 2009 توسط سید بلخی تأسیس شد، هدف ما ارائه آموزش های مفیدی در مورد وردپرس برای صاحبان مشاغل کوچک، وبلاگ نویسان، و کاربران غیر فنی وردپرس.

برای آشنایی با وردپرس و دریافت پشتیبانی، می‌توانید آموزش‌ها و راهنماهای ما را دنبال کنید.

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس راهنمای کامل مبتدیان 5

علاوه بر متن نوشتاری، می‌توانید ویدیوها را در کانال YouTube برای رفع مشکلات سایت یا افزودن یک ویژگی جدید. هزاران ویدیو وجود دارد که می توانید به راحتی از آنها یاد بگیرید.

در نهایت، ما تعداد زیادی آموزش های ویدیویی رایگان در وب سایت خودمان. در اینجا همه چیز از نصب وردپرس گرفته تا عیب یابی و کسب درآمد از وب سایت شما را پوشش می دهیم.

3. با پشتیبانی هاست و افزونه وردپرس تماس بگیرید

در حالی که منابع رایگان فوق‌العاده‌ای در دسترس هستند، گاهی اوقات ممکن است به رویکرد شخصی‌تری نیاز داشته باشید. خوشبختانه، گزینه های پشتیبانی رایگان و پولی زیادی وجود دارد که توسط سرویس میزبانی وب و توسعه دهندگان تم و افزونه شما ارائه می شود.

به عنوان مثال، بسیاری از شرکت های میزبانی وردپرس پیشنهاد می کنند پشتیبانی اولیه به عنوان بخشی از برنامه های میزبانی آنها. بهتر است با ارائه‌دهنده خود بررسی کنید تا ببینید چه نوع پشتیبانی ارائه می‌دهند.

اگر به Bluehost نگاه کنیم، که یک شریک رسمی میزبانی وردپرس است، سپس آنها پشتیبانی چت زنده 24/7 و پشتیبانی تلفنی را به همراه یک پایگاه دانش دقیق برای اسناد مکتوب ارائه می دهند.

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس راهنمای کامل مبتدیان 6

به طور مشابه، برخی از توسعه دهندگان تم و پلاگین پشتیبانی ممتازی را برای محصولات خود ارائه می دهند. اینها معمولاً شامل دسترسی مستقیم به ایمیل، سیستم‌های بلیت یا چت زنده با تیم پشتیبانی آن‌ها هستند.

بسته به طرح قیمت گذاری خود، پشتیبانی استاندارد یا پشتیبانی اولویت دار دریافت خواهید کرد.

در اینجا نحوه All in One SEO (AIOSEO) آورده شده است. به مشتریان خود پشتیبانی ارائه می دهد. می‌توانید برای حل مشکلات فنی یک تیکت پشتیبانی باز کنید یا از طریق فرمی سؤالات اساسی بپرسید.

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس راهنمای کامل مبتدیان 7

4. استخدام یک آژانس نگهداری و پشتیبانی وردپرس

اگر به سرعت به کمک متخصص نیاز دارید، ممکن است ارزش پرداخت برای یک سرویس ممتاز را داشته باشد. با این کار سایت شما در کمترین زمان و بدون نگرانی در مورد عیب یابی پیچیده، دوباره راه اندازی می شود.

به عنوان مثال، پشتیبانی WPBeginner Premium WordPress را برای سریع ارائه می دهیم ، رفع یکباره تیم کارشناسان ما می‌توانند در صورت درخواست، پشتیبانی اضطراری برای خطاهای افزونه و طرح زمینه، خطاهای 404، پیوندهای شکسته و موارد دیگر ارائه دهند.

این سرویس 24 ساعته در دسترس است و برای مشاغل کوچک مقرون به صرفه است.

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس راهنمای کامل مبتدیان 8

همه گزینه‌های پشتیبانی که تاکنون در مورد آنها بحث کرده‌ایم برای کمک یک‌باره طراحی شده‌اند. از طرف دیگر، اگر به دنبال پشتیبانی فنی شبانه روزی برای وردپرس هستید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یک آژانس تعمیر و نگهداری و پشتیبانی استخدام کنید.

خدمات نگهداری وب سایت سایت وردپرس خود را برای شما مدیریت کنید. این شامل مراقبت از پشتیبان‌گیری، به‌روزرسانی، امنیت و ویرایش‌های وب‌سایت است. اگر تازه شروع به کار کرده اید، آنها می توانند وردپرس را نصب کرده و وب سایت را نیز برای شما طراحی کنند.

یکی از بهترین آژانس های پشتیبانی که امروز می توانید استخدام کنید خدمات نگهداری WPBeginner Pro< /a>. ما بیش از 16 سال تجربه داریم و به بیش از 100000 کاربر کمک کرده ایم، بنابراین وب سایت شما در دستان امن است.

نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس راهنمای کامل مبتدیان 9

تیم کارشناسان ما همه چیزهایی را که برای نگهداری سایت وردپرس یا فروشگاه تجارت الکترونیک شما لازم است انجام خواهند داد. این شامل همه چیز از تهیه پشتیبان ابری گرفته تا به روز نگه داشتن فایل های اصلی، افزونه ها و تم ها و اسکن سایت شما برای تهدیدات امنیتی است.

علاوه بر این، پشتیبانی 24 ساعته را دریافت می‌کنید، بنابراین اگر به مشکلی برخوردید یا با مشکلی مواجه شدید، تیم ما همیشه برای کمک در دسترس است.

می‌توانید فهرست کامل بهترین آژانس های پشتیبانی وردپرس برای گزینه های بیشتر.

سؤالات متداول درباره پشتیبانی وردپرس

شماره تلفن وردپرس چیست؟

WordPress.org پشتیبانی تلفنی را به کاربران خود ارائه نمی دهد. در عوض، می‌توانید از انجمن‌های رایگان WordPress.org استفاده کنید، از ارائه‌دهنده میزبانی خود کمک بخواهید، یا یک آژانس پشتیبانی وردپرس استخدام کنید.

آیا WordPress.org پشتیبانی ایمیل دارد؟

WordPress.org پشتیبانی ایمیل ندارد، اما اغلب می‌توانید از توسعه‌دهندگان افزونه پشتیبانی ایمیل یا بلیط دریافت کنید. همچنین گزینه های پشتیبانی از ارائه دهندگان هاست و آژانس های نگهداری وردپرس وجود دارد.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه تماس با پشتیبانی وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد کارهای مهم نگهداری وردپرس برای انجام منظم و بهترین نرم افزار چت زنده برای مشاغل کوچک.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

خروج از نسخه موبایل