پوستسلامت

6 راه برای به حداکثر رساندن خواب زیبایی برای #WokeUpLikeThis پوست

6 راه برای به حداکثر رساندن خواب زیبایی برای #WokeUpLikeThis پوست

6 راه برای به حداکثر رساندن خواب زیبایی برای #WokeUpLikeThis پوست

تقریباً فوراً می‌توانید بگویید که داشتن یک شب بد خوابیدن، بیدار شدن از خواب چنین معجزه‌ای برای صورت شما ندارد. قدیمی‌تر تحقیقات سال 2013 حتی نشان می‌دهد که یک شب کم خوابی می‌تواند باعث:

  • آویزاندن پلک‌ها
  • تورم چشم
  • دایره‌های تیره‌تر زیر چشم شود.
  • پوست کم رنگ‌تر
  • چروک‌ها و خطوط ریز بیشتر
  • گوشه‌های آویزان‌تر دهان

A 2017 مطالعه نشان داد که دو روز از محدودیت خواب بر جذابیت، سلامت، خواب آلودگی و قابل اعتماد بودن درک شده شرکت کنندگان تأثیر منفی گذاشت.

بنابراین، چیزی که به نظر می رسد یک شبه مشکل است، می تواند به چیزی دائمی تر تبدیل شود.

اول و مهمتر از همه، شما هستید. باید درک کند که خواب زمانی است که بدن شما خودش را ترمیم می کند. این برای اپیدرم شما به همان اندازه که برای مغز یا عضلات شما صادق است.

در طول خواب، جریان خون پوست شما افزایش می‌یابد و این اندام کلاژن خود را بازسازی می‌کند و آسیب‌های ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش را ترمیم می‌کند، چین و چروک‌ها و لکه‌های پیری را کاهش می‌دهد.

دوم، خواب زمانی است که صورت شما ناگزیر است. برای مدت طولانی مستقیماً با عناصر اطراف خود در تماس است، به خصوص اگر هفت تا نه ساعت هر شب.

در اینجا کاری است که می‌توانید انجام دهید تا به پوست خود استراحت دهید.

1. یک شب کامل بخوابید

بهترین مکان برای شروع برای پوست شما – و سلامت کلی – این است که هر شب به میزان توصیه شده استراحت کنید.

نتایج خواب ضعیف برای پوست شما پوست شما شامل:

  • پوستی است که سریع‌تر پیر می‌شود
  • پوستی که در برابر استرس های محیطی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید به خوبی بهبود نمی یابد
  • رضایت کمتری از کیفیت پوست خود دارد

گاهی اوقات ممکن است یک روز تعطیل است، اما باید به طور متوسط ​​هفت تا نه ساعت بخوابید. اگر نمی‌دانید چگونه ساعت داخلی خود را تنظیم مجدد کنید و به استراحت بپردازید، سعی کنید در تعطیلات آخر هفته با دنبال کردن راهنمای تعمیر سه روزه ما.

همچنین می‌توانید خواب خود را با ردیاب تناسب اندام پوشیدنی.

2. قبل از مراجعه صورت خود را بشویید

ما مشخص کرده‌ایم که چگونه خوابیدن راهی مطمئن برای کمک به ترمیم پوست شما است: جریان خون افزایش می‌یابد، کلاژن بازسازی می‌شود و ماهیچه‌های صورت شما پس از یک روز طولانی شل می‌شوند.

اما خوابیدن با صورت کثیف نیز می تواند به ظاهر پوست شما آسیب برساند.

تمیز کردن صورت هر شب مسلماً مهم‌تر از صبح است – نیازی به استفاده از محصولات شیک یا اسکراب خیلی سخت ندارید. یک پاک کننده ملایم برای از بین بردن کثیفی ، آرایش و روغن اضافی این کار را انجام می دهند.

نمی خواهید به محرک های روز که باعث انسداد منافذ می شوند این فرصت را بدهید که در یک شب فرو رفته و باعث آسیب شوند. این می تواند باعث:

3 شود. از یک مرطوب کننده شب استفاده کنید و هیدراته بمانید

شستن صورت می تواند آن را خشک کند و خواب نیز می تواند پوست را کم آب کند، به خصوص اگر در محیطی با رطوبت کم چرت بزنید. در حالی که هیدراته ماندن با آب آشامیدنی می تواند به تا حدی، پوست واقعاً در شب به یک مرطوب کننده موضعی نیاز دارد.

باز هم، شما به شیک ترین محصول موجود در بازار نیاز ندارید. شما فقط به کرم یا روغن غلیظ تری نیاز دارید که بتواند به پوست شما در هنگام خواب کمک کند. گزینه دیگر این است که از مرطوب‌کننده روزانه خود و لایه‌ای ژل نفتی — با استفاده از دست‌های تمیز — در بالا استفاده کنید. برای قفل کردن مرطوب کننده

برای محصولی با شارژر بیشتر، را امتحان کنید ماسک خواب شبانه.

4. به پشت بخوابید یا از روبالشی مخصوص استفاده کنید

این منطقی است که وضعیت صورت شما در هنگام خواب (یک سوم از روزتان!) برای پوست شما مهم باشد.

> خوابیدن روی سطح نخی خشن می تواند پوست شما را تحریک کند و صورت شما را برای ساعت های طولانی فشرده کند و در نتیجه چین و چروک ایجاد شود. در حالی که بیشتر چین و چروک‌ها ناشی از عباراتی است که در هنگام بیداری انجام می‌دهیم، چین و چروک‌های صورت و سینه می‌تواند ناشی از خوابیدن به شکم یا پهلو باشد.

یک راه حل آسان برای این خوابیدن به پشت است. که چند مزیت دیگر نیز دارد — حتی اگر به مرور زمان خود را آموزش دهید .

اگر ترجیح می دهید به پهلو بخوابید، یک بالش مناسب برای پوست تهیه کنید. یک بالش ساتن یا ابریشمی تحریک و فشرده شدن پوست را به حداقل می رساند، در حالی که اکسید مس روبالشی ها ممکن است خطوط پای کلاغی و سایر خطوط ریز را کاهش دهند.

5. سر خود را بالا بیاورید

ثابت شده است که بالا بردن سر به خروپف، رفلاکس اسید معده و ترشحات بینی کمک می کند – همه مسائلی که می توانند کیفیت خواب و در نتیجه پوست شما را مختل کنند. علاوه بر این، می‌تواند کیسه ها و حلقه های زیر چشم کمک کنید.

بالا بردن سر هنگام خواب می تواند به سادگی افزودن یک بالش اضافی باشد، یک گوه روی تشک خود یا حتی چند اینچ نگه داشتن سر تختتان.

<6. هنگام چرت زدن از نور خورشید دوری کنید

در حالی که بیشتر خواب خود را در تاریکی انجام می دهیم، خوابیدن با پوست در معرض مستقیم آفتاب در صبح یا هنگام چرت زدن، می تواند اثرات مخربی بر روی پوست شما داشته باشد. سلامت و ظاهر – ناگفته نماند که خوابیدن در اتاقی روشن می‌تواند خواب و ریتم خواب را مختل کند.

دریافت پرده های تاریک یا اطمینان از اینکه تخت شما خارج از خط مستقیم خورشید است می تواند کمک کند.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا