فوکاچیا پرش به دستور غذا

فوکاچیا
پرش به دستور غذا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای کامل من را بخوانید.

ساخت فوکاچیا را بیاموزید، نان ساده ایتالیایی که با سطح گودی و طعم غنی روغن زیتون مشخص می شود.

Pieces of focaccia on a cutting board.

فوکاچیا برای غذا دادن به جمعیت ایده آل است، یک نان تخت ایتالیایی غنی و خوش طعم است که در یک تابه ورقه ای پخته می شود. با خمیر مایه‌ای درست می‌شود که دو بار بلند می‌شود: یک بار بعد از مخلوط شدن و سپس دوباره بعد از شکل‌دادن (پس حتما زمان زیادی بگذارید). برای اینکه به نان ظاهر گودی و گودی مشخصی بدهید، از انگشتان خود برای ایجاد فرورفتگی های کوچک در سراسر خمیر استفاده می کنید. این گودال‌ها حوضچه‌های کوچکی از روغن زیتون را در خود نگه می‌دارند که در حین پخت نان در آن فرو می‌رود. دستور پخت حدودا یک فنجان روغن نیاز دارد، که می‌دانم مقدار زیادی روغن به نظر می‌رسد، اما این چیزی است که فوکاچیا را بسیار خوب می‌کند! توجه داشته باشید که روغن به صورت مرحله‌ای اضافه می‌شود، بنابراین حتماً قبل از شروع دستور غذا را با دقت بخوانید تا به‌طور تصادفی آن را یک‌باره اضافه نکنید.

برگرفته از Anne Burrell، این فوکاچی ساده در بالای صفحه قرار گرفته است با نمک درشت و رزماری تازه، اما می توان مواد دیگری مانند گوجه فرنگی، زیتون یا پنیر رنده شده را اضافه کرد. با پاستا فاژولی، بولونیزی یا یک سالاد بزرگ ایتالیایی. باقیمانده ساندویچ های فوق العاده درست می کند.

«با تشکر از یک موفقیت دیگر جن! من این را برای شب کریسمس درست کردم و کاملا با لازانیا کلاسیک شما ست شد. من به زودی دوباره آن را واقعی خواهم کرد زیرا گروه من آن را بلعیده است.”

جو

آنچه برای ساخت فوکاچیا نیاز دارید

من از مخمر فوری یا سریع الرشد (که گاهی به آن “مخمر فوری ماشین نان” می گویند، همانطور که در تصویر بالا نشان داده می شود) برای تهیه فوکاچیا و سایر نان های مخمر استفاده می کنم. خیلی سریعتر از مخمر خشک فعال معمولی رشد می کند. مخمر در شیشه یا بسته بندی فروخته می شود و پس از باز کردن آن به مدت سه تا شش ماه در یخچال نگهداری می شود. اگر نان‌های خانگی زیادی نمی‌پزید، بهتر است بسته‌های جداگانه را برای اطمینان از تازگی بخرید.

دستورالعمل های گام به گام

مرحله 1: خمیر را درست کنید

با ترکیب آرد، نمک، شکر و مخمر در کاسه یک همزن سنگین مجهز به قلاب خمیر شروع کنید.

مخلوط کنید تا ترکیب شود.

1-3/4 فنجان آب گرم و 1/2 فنجان روغن زیتون اضافه کنید.

“>با سرعت کم مخلوط کنید تا خمیر به یک جرم چسبنده تبدیل شود.

سرعت را تا متوسط ​​افزایش دهید و به مدت 5 تا 6 دقیقه یا تا زمانی که خمیر نرم و کمی چسبنده شود ورز دهید. باید کمی به ته ظرف بچسبد. اگر خمیر خیلی مرطوب به نظر می رسد، چند قاشق غذاخوری آرد بپاشید و همزن را دوباره روشن کنید تا برای مدت کوتاهی ورزیده شود.

خمیر را به سطح کمی آرد پاشی شده منتقل کنید.

با دستانتان مختصراً ورز دهید تا به شکل یک توپ صاف درآید.

مرحله 2: بگذارید خمیر ور بیاید

خمیر را در یک کاسه بزرگ چرب شده قرار دهید، آن را یکبار برگردانید تا هم سطح و هم پایین خمیر کمی با روغن نرم شود.

اجازه دهید 1 تا 2 ساعت در یک نقطه گرم و بدون پیش نویس بالا بیاید تا اندازه آن دو برابر شود.

مرحله 3: خمیر را شکل دهید و بگذارید دوباره ور بیاید

حدود 1/4 فنجان روغن زیتون را روی یک ورقه فر لبه دار 13 اینچ در 18 اینچ بریزید (می دانم که خیلی زیاد به نظر می رسد، اما این همان چیزی است که به فوکاچیا کف مشخصه ترد آن را می دهد)، سپس خمیر را روی آن قرار دهید.

یکبار آن را برگردانید تا هر دو طرف آن با روغن آغشته شود. این کشش را آسان تر می کند. با استفاده از دست‌هایتان، آن را به گوشه‌های قابلمه باز کنید.

از نوک انگشتان خود برای ایجاد گودی در سراسر خمیر استفاده کنید.

روی ظرف را با نایلون بپوشانید و اجازه دهید خمیر دوباره در یک نقطه گرم ور بیاید تا پف کرده و حجم آن دو برابر شود، حدود یک ساعت. خمیر را با کمی روغن زیتون بپاشید تا در گودی ها جمع شود و با 3/4 قاشق چایخوری نمک کوشر و رزماری تازه بپاشید.

“>مرحله 4: پخت

حدود 20 دقیقه بپزید تا طلایی شود.

اجازه دهید حدود 15 دقیقه خنک شود، سپس به تخته برش منتقل کنید و به شکل مربع برش دهید. در صورت تمایل کمی روغن زیتون بیشتری بپاشید.

چگونه فوکاچیا را فریز کنیم

فوکاچیای تمام شده به زیبایی یخ می زند. برای یخ زدن، آن را به قطعات برش دهید، در پلاستیک بپیچید و سپس فویل کنید و تا 3 ماه فریز کنید. برای گرم کردن فوکاچیا، پوشش پلاستیکی را بردارید و آن را دوباره در فویل بپیچید. آن را در فر 350 درجه به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود گرم کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

Focaccia

بیاموزید فوکاچیا درست کنید، نان ساده ایتالیایی که با سطح فرورفته و طعم غنی روغن زیتون مشخص می شود.

مواد تشکیل دهنده

  • 5 فنجان آرد همه منظوره، قاشق شده در پیمانه اندازه گیری و با چاقو صاف می شود، به علاوه مقدار بیشتری برای ورز دادن
  • 1 قاشق غذاخوری شکر
  • 1 بسته (2¼ قاشق چایخوری) مخمر فوری/سریع (به یادداشت مراجعه کنید)
  • 1 قاشق غذاخوری + ¾ قاشق چایخوری نمک کوشر تقسیم شده
  • 1¾ فنجان آب گرم
  • ¾ فنجان روغن زیتون فوق بکر، تقسیم شده، به علاوه مقدار بیشتری برای روغن انداختن کاسه و ریختن روی آن
  • 1 قاشق غذاخوری رزماری تازه خرد شده، از چند شاخه

دستورالعمل ها

  1. در کاسه میکسر مجهز به قلاب خمیر، آرد، شکر، مایه خمیر و 1 قاشق غذاخوری نمک را با هم مخلوط کنید. با سرعت کم مخلوط کنید تا ترکیب شوند. آب و ½ فنجان روغن زیتون را اضافه کنید. با سرعت کم مخلوط کنید تا خمیر یکدست شود، سپس سرعت را متوسط ​​به کم کنید و 5 تا 6 دقیقه به ورز دادن ادامه دهید تا خمیر نرم و کمی چسبنده شود. باید کمی به ته ظرف بچسبد. اگر خمیر خیلی مرطوب به نظر می‌رسد، چند قاشق غذاخوری آرد بپاشید و همزن را دوباره روشن کنید تا کمی ورزیده شود تا ترکیب شود.
  2. خمیر را به یک سطح تمیز و کمی آردپاشی شده منتقل کنید (به آرد شدن دستتان هم کمک می کند). با دست کمی ورز دهید تا خمیر یکدست شود.
  3. داخل یک کاسه بزرگ را با حدود 1 قاشق چایخوری روغن زیتون بپوشانید. خمیر را داخل کاسه بریزید و یک بار ورق بزنید تا روی و پایین آن کمی روغن زده شود. روی کاسه را با پلاستیک بپوشانید و آن را در جای گرم و بدون کشش قرار دهید تا حجم خمیر دو برابر شود، ۱ تا ۲ ساعت. (هر چه نقطه گرمتر باشد، سریعتر بلند می شود.)
  4. ورقه پخت لبه دار 13″ x 18″ را با داده های ¼ فنجان روغن زیتون. (به نظر زیاد می رسد، اما این همان چیزی است که ته آن را ترد می کند.) خمیر را روی تابه آماده شده فرو کنید و شروع به فشار دادن آن با دست خود کنید تا به اندازه قالب باشد. خمیر را یکبار برگردانید تا دو طرف آن با روغن زیتون آغشته شود. به کشش خمیر ادامه دهید تا در تابه جا بیفتد. پس از کش آمدن خمیر، انگشتان خود را باز کنید و تقریباً تا انتها روی خمیر قرار دهید (خمیر را سوراخ نکنید، فقط به پایین تابه فشار دهید). ظرف را با پلاستیک بپوشانید و آن را در جای گرم و بدون کشش قرار دهید تا خمیر پف کند و حجم آن دو برابر شود، حدود 1 ساعت.
  5. در حالی که خمیر برای بار دوم بلند می شود، فر را روی 425 درجه فارنهایت گرم کنید. یک توری فر را در موقعیت وسط قرار دهید.
  6. روی خمیر فوکاچیا را با ¾ قاشق چایخوری نمک کوشر و رزماری باقی مانده بپاشید، سپس به آرامی حدود 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی آن بپاشید تا در فرورفتگی ها جمع شود. بپزید تا قهوه ای طلایی شود، حدود 20 دقیقه. فوکاچیا را از فر خارج کنید و بگذارید حدود 15 دقیقه در تابه روی توری سیمی خنک شود. فوکاچیا را به تخته برش منتقل کنید و به صورت مربع برش دهید. در صورت تمایل، قبل از سرو، مقداری روغن روی آن بپاشید.
  7. دستورالعمل‌های مناسب برای آماده کردن قبل/فریزر: فوکاچیا بهتر است به‌صورت تازه پخته شده مصرف شود، اما در صورت لزوم می‌توان آن را یک روز زودتر از موعد تهیه کرد. برای بهترین نتیجه، فوکاچیا را در فویل آلومینیومی بپیچید و در یک کیسه پلاستیکی مهر و موم شده در دمای اتاق قرار دهید. در فر 350 درجه فارنهایت تا زمانی که کاملاً گرم شود، حدود 10 دقیقه دوباره در فویل پیچیده شده گرم کنید. فوکاچیا را نیز می توان جلوتر و منجمد کرد. برای یخ زدن، آن را به قطعات برش دهید، در پلاستیک بپیچید و سپس فویل کنید و تا 3 ماه فریز کنید. برای گرم کردن فوکاچیا، پوشش پلاستیکی را بردارید و دوباره آن را در فویل بپیچید. آن را در فر 350 درجه فارنهایت به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود گرم کنید.
  8. توجه: ممکن است از مخمر خشک فعال به جای مخمر فوری/سریع استفاده شود، با این حال، خمیر بیشتر طول می کشد تا ور بیاید. برای تقویت مخمر خشک فعال، می توانید آن را به آب گرم موجود در دستور غذا اضافه کنید، اجازه دهید حدود 10 دقیقه کف کند و سپس دستور را ادامه دهید.

اطلاعات تغذیه

طراحی شده توسط

  • اندازه سرو: 2 مربع
  • کالری: 325
  • چربی: 15 گرم
  • چربی اشباع شده: ۲ گرم
  • کربوهیدرات: 41 گرم
  • شکر: 1 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • پروتئین: 6 گرم
  • سدیم: 160 میلی گرم
  • کلسترول: 0 گرم

این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی نوشته و تولید شده است. من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم و اطلاعات تغذیه ای موجود در این سایت توسط یک متخصص تغذیه یا سازمان غذا و دارو ارزیابی یا تایید نشده است. اطلاعات تغذیه ای به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود و نباید به عنوان تضمین تلقی شود. داده ها از طریق یک ماشین حساب تغذیه آنلاین، Edamam.com محاسبه می شود. اگرچه من تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای انجام می دهم، اما این ارقام فقط باید به عنوان تخمین در نظر گرفته شوند. عوامل مختلفی مانند انواع محصول یا برندهای خریداری شده، نوسانات طبیعی در محصولات تازه، و نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده، اطلاعات موثر تغذیه ای را در هر دستور غذایی تغییر می دهد. علاوه بر این، ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف بسته به منابع و الگوریتم‌های مربوط به تغذیه خود، نتایج متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات تغذیه ای در یک دستور غذا، باید با استفاده از ماشین حساب تغذیه دلخواه خود، اطلاعات تغذیه ای را با مواد اصلی استفاده شده در دستور غذای خود محاسبه کنید.

مشاهده دستور العمل های بیشتر:

خروج از نسخه موبایل