دستور پخت شیرینی خانگی معجزه آسا پرش به دستور غذا

دستور پخت شیرینی خانگی معجزه آسا
پرش به دستور غذا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای کامل من را بخوانید.

این دستور پخت شیرینی شیرینی ساده به مقدار مساوی آرد و ماست یونانی نیاز دارد که باعث می شود نان شیرینی پر پروتئین و کم کالری باشد.

Bagels stacked on a plate.

دوست عزیزم کیم کوهن این دستور العمل شیرینی شیرینی به طرز معجزه آسایی آسان و مناسب دور کمر را با من به اشتراک گذاشت. ظاهراً، این یک دستور غذای محبوب Weight Watchers است، اما کیم آن را پیدا کرد. در Skinnytaste، و نسخه‌های آن در سراسر اینترنت وجود دارد. به نظر می رسد همه در مورد این دستور پخت شیرینی شگفت انگیز می دانستند اما من!

تهیه شده از قسمت های مساوی ماست یونانی و آرد همه منظوره، شیرینی ها نه تنها پروتئین بالایی دارند (10 گرم!) بلکه کالری کمی نیز دارند (169!). آنها کاملاً شبیه شیرینی های نیویورکی نیستند که با مخمر درست می شوند و قبل از پخت نیاز به جوشیدن دارند، اما در نوع خود خوشمزه هستند. ماست یونانی طعمی شبیه خمیر ترش به آنها می دهد و بافت دوست داشتنی دارند که در عکس زیر مشاهده می کنید. آنها به خصوص خوب به دو نیم شده و برشته می شوند.

فهرست محتوا

چیزی که برای درست کردن شیرینی های خانگی معجزه آسا نیاز دارید

دستورالعمل های گام به گام

در یک کاسه بزرگ، آرد، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید.

ماست یونانی را اضافه کنید.

با استفاده از چنگال، مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیری پشمالو و شکننده شود.

خمیر را با دستان خود ورز دهید تا به شکل یک توده چسبنده در بیاید و هیچ خرده ای باقی نماند (خمیر را زیاد کار نکنید، این فرآیند نباید بیش از یک دقیقه یا بیشتر طول بکشد).

خمیر را روی یک سطح کار کمی آردپاشی شده قرار دهید و آن را به شکل یک دیسک صاف در آورید.

خمیر را به 6 قطعه مساوی تقسیم کنید (اگر می خواهید آنها را وزن کنید، هر کدام باید حدود 92 گرم باشد).

هر تکه خمیر را به شکل توپ در آورید (خمیر ظاهری کمی ناهموار و ناهموار خواهد داشت، شبیه به خمیر بیسکویت – اشکالی ندارد).

از انگشت خود برای ایجاد سوراخ در مرکز استفاده کنید.

دست‌هایتان را کمی آرد پاشی کنید و خمیر را به‌آرامی بکشید و به شکل نان شیرینی در بیاورید تا زمانی که قطر سوراخ مرکزی حدود 1 تا 1/2 اینچ باشد و ارتفاع نان شیرینی به اندازه یک اینچ باشد.

این کار را با تکه های باقیمانده خمیر تکرار کنید و در صورت لزوم آرد بیشتری بپاشید.

با هم زدن تخم مرغ با 2 قاشق چایخوری آب، تخم مرغ را شستشو دهید.

نان‌ها را روی یک ورقه پخت با پوشش پوستی بچینید و آنها را با برس شستشوی تخم‌مرغ بمالید.

در صورت استفاده با مواد روی آن بپاشید.

حدود 25 دقیقه بپزید تا طلایی شود. اجازه دهید شیرینی‌ها حداقل 15 دقیقه قبل از برش دادن روی ورقه پخت خنک شوند.

نان‌ها در ظرف دربسته به مدت دو روز در یخچال نگهداری می‌شوند. برای نگهداری طولانی تر فریز کنید برای بهترین نتیجه، شیرینی ها را قبل از سرو برش داده و برشته کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

دستور پخت شیرینی خانگی معجزه آسا

این دستور غذای شیرینی ساده نیاز به مقدار مساوی آرد و ماست یونانی دارد که باعث می شود نان شیرینی پر پروتئین و کم کالری باشد.

مواد تشکیل دهنده

  • 1 و نیم فنجان همه آرد یک‌منظوره (ترجیحاً شاه آرتور)، با قاشق در پیمانه اندازه‌گیری شده و با چاقو صاف می‌شود
  • 1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر
  • ¾ قاشق چایخوری نمک
  • 1½ فنجان کم -ماست یونانی چرب (ترجیحاً مارک فاج)
  • 1 تخم مرغ
  • تاپینگ‌ها، مانند دانه‌های خشخاش، دانه‌های کنجد، همه چاشنی‌های نان شیرینی و غیره (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. فر را روی 375 درجه فارنهایت از قبل گرم کنید و یک قفسه فر را در موقعیت وسط بالا قرار دهید. یک ورقه پخت 13×18 اینچ را با کاغذ روغنی بپوشانید.
  2. در یک کاسه بزرگ، آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. ماست را اضافه کنید و با استفاده از چنگال، مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر پشمالو و لطیفی در بیاید. با دست خمیر را ورز دهید تا یک توده چسبناک به دست بیاید و هیچ خرده ای باقی نماند (خمیر را زیاد کار نکنید، این فرآیند نباید بیش از یک دقیقه یا بیشتر طول بکشد).
  3. خمیر را روی سطح کار کمی آردپاشی شده قرار دهید و به شکل دیسک صاف در آورید. خمیر را به 6 قسمت مساوی تقسیم کنید (اگر می خواهید وزن کنید، هر کدام حدود 92 گرم باشد). هر تکه از خمیر را به شکل توپ در آورید (خمیر ظاهری کمی ناهموار و ناهموار خواهد داشت، شبیه به خمیر بیسکویت – اشکالی ندارد). از انگشت خود برای ایجاد سوراخ در مرکز استفاده کنید. دست ها را کمی آرد پاشی کنید و خمیر را به آرامی بکشید و به شکل نان شیرینی بکشید تا زمانی که سوراخ وسط آن به قطر 1½ اینچ برسد و نان شیرینی به اندازه باشد. فقط کمتر از یک اینچ قد دارد. این کار را با تکه های باقی مانده خمیر تکرار کنید و در صورت لزوم آرد بیشتری بپاشید.
  4. نان‌ها را روی سینی پخت آماده شده بچینید. در یک کاسه کوچک، تخم مرغ را با 2 قاشق چایخوری آب هم بزنید. شیرینی ها را با برس شستشوی تخم مرغ بمالید و در صورت استفاده با مواد روی آن بپاشید.
  5. حدود 25 دقیقه بپزید تا طلایی شود. اجازه دهید شیرینی ها قبل از برش دادن حداقل 15 دقیقه روی ورقه پخت خنک شوند. قبل از سرو، نان شیرینی را از وسط نصف کرده و برشته کنید.
  6. دستورالعمل‌های درست کردن قبل/فریزر: شیرینی‌ها به مدت دو روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری می‌شوند. برای نگهداری طولانی تر فریز کنید برای بهترین نتیجه، شیرینی ها را قبل از سرو برش داده و برشته کنید.

جفت شدن با

اطلاعات تغذیه

طراحی شده توسط

  • اندازه سرو: 1 نان شیرینی
  • کالری: 169
  • چربی: ۲ گرم
  • چربی اشباع شده: 1 گرم
  • کربوهیدرات: 27 گرم
  • شکر: 3 گرم
  • فیبر: 1 گرم
  • پروتئین: 10 گرم
  • سدیم: 245 گرم
  • کلسترول: 4 گرم

این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی نوشته و تولید شده است. من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم و اطلاعات تغذیه ای موجود در این سایت توسط یک متخصص تغذیه یا سازمان غذا و دارو ارزیابی یا تایید نشده است. اطلاعات تغذیه ای به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود و نباید به عنوان تضمین تلقی شود. داده ها از طریق یک ماشین حساب تغذیه آنلاین، Edamam.com محاسبه می شود. اگرچه من تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای انجام می دهم، اما این ارقام فقط باید به عنوان تخمین در نظر گرفته شوند. عوامل مختلفی مانند انواع محصول یا برندهای خریداری شده، نوسانات طبیعی در محصولات تازه، و نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده، اطلاعات موثر تغذیه ای را در هر دستور غذایی تغییر می دهد. علاوه بر این، ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف بسته به منابع و الگوریتم‌های مربوط به تغذیه خود، نتایج متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات تغذیه ای در یک دستور غذا، باید با استفاده از ماشین حساب تغذیه دلخواه خود، اطلاعات تغذیه ای را با مواد اصلی استفاده شده در دستور غذای خود محاسبه کنید.

مشاهده دستور العمل های بیشتر:

خروج از نسخه موبایل