آشپزی

بیسکویت باترمیلک سبک جنوبی پرش به دستور غذا

بیسکویت باترمیلک سبک جنوبی
پرش به دستور غذا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای کامل من را بخوانید.

با سبدی از بیسکویت‌های دوغ غنی و پوسته‌دار، حس گرمای جنوبی را به میز خود بیاورید—این‌ها دارای یک عنصر مخفی هستند که آنها را در سطح بعدی لطیف می‌کند.

Pile of Southern-style buttermilk biscuits.

عکس توسط Alexandra Grablewski (Chronicle Books, 20) /p>

در دستور العمل‌های بیسکویت دوغ جنوبی معمولاً از آرد نیلوفر سفید استفاده می‌شود، یک نام تجاری کم پروتئین که عمدتاً در ایالت‌های جنوبی موجود است و بیسکویت‌های فوق‌العاده لطیف و ذوب‌شده در دهان را تولید می‌کند. من نمی توانم آرد لیلی سفید را به راحتی در جایی که زندگی می کنم پیدا کنم، بنابراین از ترکیبی از آرد همه منظوره و نشاسته ذرت استفاده می کنم تا اثر مشابهی داشته باشم. این بیسکویت های دوغ غنی، کره ای و پوسته پوسته با پوسته طلایی نان تست است. به علاوه، ساختن آنها آسان است. می توانید خمیر را در 15 دقیقه کنار هم بریزید و کمتر از پانزده دقیقه بعد از بیسکویت ها با شام خود لذت ببرید.

اینها بیسکویت های رول و برش سنتی هستند. با این حال، به جای استفاده از کاتر بیسکویت، بیسکویت‌هایم را به شکل مربع برش می‌دهم – این کار آسان‌تر است، زیرا مجبور نیستید با هیچ خرده‌ای سر و کار داشته باشید، به علاوه، چه کسی می‌گوید بیسکویت‌ها باید گرد باشند؟! برای روش ساده‌تر ریختن و پخت، به دستور من برای بیسکویت‌ها رجوع کنید.

فهرست مطالب

“اینها شگفت انگیز هستند. برای صبحانه سریع با هم آمدیم. شوهرم لقمه ای گرفت و به من نمره پنج داد. آنها در این اطراف جزء اصلی خواهند بود.”

شارون

آنچه برای تهیه بیسکویت باترمیلک نیاز دارید

buttermilk biscuits ingredients
  • آرد همه منظوره: با تشکیل گلوتن هنگام مخلوط شدن با مایع، ساختار بیسکویت ها را فراهم می کند. برای اطمینان از دقت، از روش قاشق و تراز استفاده کنید.
  • نشاسته ذرت: پروتئین های خمیر را نرم می کند تا بیسکویت لطیف تری تولید کند.
  • بکینگ پودر و جوش شیرین: مواد مایه خمیری که با هم کار می کنند تا بیسکویت ها را پف کند و پف کند. جوش شیرین همچنین با اسید موجود در دوغ واکنش می دهد و به خمیر شدن و بهبود رنگ کمک می کند.
  • شکر: برای متعادل کردن طعم ها کمی شیرینی اضافه می کند و به قهوه ای شدن کمک می کند.
  • کره سرد: چربی را تامین می‌کند که وقتی به مواد خشک بریده می‌شود، لایه‌های پوسته پوسته‌ای ایجاد می‌کند که در طول پخت ذوب می‌شود. دمای سرد برای دستیابی به پوسته پوسته شدن مورد نظر بسیار مهم است.
  • دوغ: اسیدیته‌ای را اضافه می‌کند که با جوش شیرین واکنش نشان می‌دهد، به خرده‌های لطیف بیسکویت کمک می‌کند و کمی لزج می‌دهد. اگر نمی‌خواهید یک کارتن کامل بخرید، به دستورالعمل‌های من برای نحوه تهیه دوغ مراجعه کنید. از شیر و آب لیمو یا سرکه استفاده کنید.
  • برای اندازه‌گیری‌های دقیق به دستور پخت قابل چاپ بروید

دستورالعمل های گام به گام

با ترکیب آرد، نشاسته ذرت، بیکینگ پودر، جوش شیرین، شکر و نمک در غذاساز شروع کنید.

Dry ingredients in a food processor.

برای ترکیب به طور خلاصه نبض بزنید.

mixed dry ingredients

“>تکه های سرد کره را اضافه کنید.

cold butter added to dry ingredients

تپ کنید تا مخلوط شبیه ماسه درشت با چند توده کره به اندازه نخود سالم شود.

dry ingredients mixed with butter76px)

مخلوط را به یک کاسه منتقل کنید.

biscuit mixture in mixing bowl

دوغ را اضافه کنید.

adding buttermilk to biscuit dough

هم بزنید تا مخلوط به شکل یک توده پشمالو درآید.

shaggy biscuit dough

“>خمیر را روی یک سطح کار کمی آردپاشی شده بچرخانید و به شکل یک توپ شل جمع کنید.

ball of biscuit doughخمیر را به آرامی به شکل مستطیلی به ضخامت حدود 3/4 اینچ بکشید.

خمیر را به یک سوم برش دهید.

تکه ها را روی هم قرار دهید.

stacked pieces of doughدوباره به شکل مستطیلی به ضخامت حدود 3/4 اینچ بکشید. در عکس زیر می‌توانید ببینید که چگونه این فرآیند لایه‌هایی را در خمیر ایجاد می‌کند که باعث ایجاد بیسکویت‌های پوسته‌دار خوشمزه می‌شود.

خمیر را دوباره به یک سوم برش دهید.

second cut into thirdsتکه ها را دوباره روی هم قرار دهید.

stacked pieces of doughدر نهایت خمیر را به شکل مستطیل با ضخامت نهایی حدود 3/4 اینچ قرار دهید.

خمیر را به 12 مربع کوچک برش دهید (این بیسکویت ها در سمت کوچکتر هستند).

biscuit dough cut into squaresمربع ها را به یک ورقه پخت با پوشش کاغذی منتقل کنید.

biscuits on baking sheetبه مدت 13 تا 15 دقیقه بپزید تا طلایی شود. بیسکویت ها بهتر است به صورت گرم در خارج از فر سرو شوند (البته چند دقیقه در فر بیسکویت های کمی کهنه را زنده می کند).

buttermilk biscuits fresh out of the oven

آیا می توانم بیسکویت ها را قبل از پخت منجمد کنم؟

بله، قبل از پخت، بیسکویت ها را می توان تا سه ماه منجمد کرد؟ . بیسکویت های پخته نشده را روی یک ورقه پخت قرار دهید و فریز کنید تا جامد شوند، سپس آنها را به یک کیسه یا ظرف مخصوص فریزر منتقل کنید. وقتی آماده پخت هستند، نیازی به ذوب شدن نیست، اما ممکن است به چند دقیقه اضافی در فر نیاز داشته باشند.

چگونه بیسکویت های باقی مانده را فریز کنم؟

برای فریز کردن باقی مانده بیسکویت ها، ابتدا اجازه دهید سرد شوند؟ کاملا در دمای اتاق سپس، هر بیسکویت را محکم در پلاستیک بپیچید و آنها را در یک کیسه یا ظرف مناسب در فریزر قرار دهید، تا حد امکان هوا را قبل از آب بندی خارج کنید. بیسکویت ها را می توان تا سه ماه در فریزر نگهداری کرد. هنگامی که آماده خوردن هستید، بیسکویت ها را مستقیماً از فریز شده در فر از قبل گرم شده با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید تا کاملا گرم شود.

آیا می توانم به جای دوغ از شیر معمولی استفاده کنم؟

دوغ برای اسیدی بودن آن ضروری است؟ که با جوش شیرین واکنش نشان می دهد و بافتی سبک و کرکی ایجاد می کند. با این حال، اگر دوغ ندارید یا نمی‌خواهید یک کارتن کامل بخرید، می‌توانید با اضافه کردن 2 قاشق چای‌خوری آب لیمو یا سرکه سفید به یک فنجان اندازه‌گیری مایع و سپس اضافه کردن شیر معمولی به 3/4 آن، جایگزین درست کنید. -خط جام بگذارید مخلوط به مدت 5 تا 10 دقیقه بماند و آماده استفاده خواهد بود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

بیسکویت باترمیلک سبک جنوبی

با سبدی از بیسکویت‌های دوغ غنی و پوسته‌دار، حس گرمای جنوبی را به میز خود بیاورید—اینها دارای یک ماده مخفی هستند که آنها را در سطح بعدی لطیف می‌کند.

مواد تشکیل دهنده

  • 2 فنجان آرد همه منظوره، قاشق شده در پیمانه اندازه گیری و صاف شده
  • 3 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
  • 1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر
  • ¼ قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1 قاشق غذاخوری شکر
  • 1¼ قاشق چایخوری نمک
  • 10 قاشق غذاخوری سرد کره بدون نمک، به قطعات ½ اینچ برش داده شده
  • ¾ فنجان دوغ، به علاوه در صورت لزوم کمی بیشتر (به یادداشت مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. فر را روی 425 درجه فارنهایت از قبل گرم کنید و سینی فر را در موقعیت وسط قرار دهید. یک ورقه پخت 13×18 اینچ را با کاغذ روغنی بپوشانید.
  2. در کاسه غذاساز، آرد، نشاسته ذرت، بکینگ پودر، جوش شیرین، شکر و نمک را با هم مخلوط کنید. چند بار نبض بزنید تا مخلوط شود. (در روش دیگر، مواد را در یک کاسه مخلوط کنید.)
  3. کره را اضافه کنید و آنقدر بپزید تا مخلوط شبیه ماسه درشت با چند تکه کره به اندازه نخود شود. (اگر با دست درست می کنید، کره را با یک کاتر شیرینی پزی، دو چاقو یا نوک انگشت خود به مواد خشک «برش دهید») مخلوط را به یک کاسه همزن منتقل کنید.
  4. دوغ را اضافه کنید و با قاشق یا کاردک لاستیکی هم بزنید تا خمیر به یک توده پشمالو تبدیل شود. اگر خمیر خیلی خشک به نظر می رسد، چند قاشق دیگر دوغ اضافه کنید. بیش از حد مخلوط نکنید.
  5. خمیر را روی یک سطح کار کمی آردپاشی شده باز کنید. روی خمیر را با کمی آرد بپاشید و به آرامی به شکل یک توپ شل درآورید. خمیر را به شکل مستطیلی به ضخامت ¾ اینچ بکشید.
  6. با یک چاقوی تیز خمیر را به یک سوم برش دهید. قطعات را روی هم بچینید و دوباره به شکل مستطیلی به ضخامت ¾ اینچ بریزید و سطح آن را در صورت لزوم کمی آرد پاشی کنید تا از خمیر جلوگیری شود. چسبیدن.
  7. خمیر را دوباره به یک سوم برش دهید. قطعات را روی هم قرار دهید و به شکل مستطیلی با ضخامت نهایی در حدود ¾ اینچ قرار دهید.
  8. تیغه چاقوی تیز را با آرد پاشیده و خمیر را به دوازده مربع صاف برش دهید (کوچک به نظر می رسند). مربع ها را به ورقه پخت آماده شده منتقل کنید و به مدت 13 تا 15 دقیقه بپزید، تا زمانی که بیسکویت ها روی آن کمی طلایی و کف آن ها قهوه ای طلایی و پررنگ شود. بیسکویت ها بهتر است به صورت گرم و بیرون از فر سرو شوند (البته چند دقیقه در فر بیسکویت های کمی قدیمی تر را زنده می کند).
  9. توجه: اگر می‌خواهید خودتان دوغ درست کنید، به دستورالعمل‌های من برای نحوه درست کردن دوغ.
  10. دستورالعمل‌های مناسب برای فریزر: قبل از پخت، بیسکویت‌ها را می‌توان تا سه ماه منجمد کرد. بیسکویت های پخته نشده را روی یک ورقه پخت قرار دهید و فریز کنید تا جامد شوند، سپس آنها را به کیسه یا ظرف مخصوص فریزر منتقل کنید. وقتی آماده پخت هستند، نیازی به آب کردن نیست، اما ممکن است به چند دقیقه اضافی در فر نیاز داشته باشند.

اطلاعات تغذیه

طراحی شده توسط Edamam

  • اندازه سرو: 1 بیسکویت
  • کالری: 179
  • چربی: 10 گرم
  • چربی اشباع شده: 6 گرم
  • کربوهیدرات: 20 گرم
  • شکر: ۲ گرم
  • فیبر: 1 گرم
  • پروتئین: 3 گرم
  • سدیم: 148 میلی گرم
  • کلسترول: 26 میلی گرم

این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی نوشته و تولید شده است. من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم و اطلاعات تغذیه ای موجود در این سایت توسط یک متخصص تغذیه یا سازمان غذا و دارو ارزیابی یا تایید نشده است. اطلاعات تغذیه ای به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود و نباید به عنوان تضمین تلقی شود. داده ها از طریق یک ماشین حساب تغذیه آنلاین، Edamam.com محاسبه می شود. اگرچه من تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای انجام می دهم، اما این ارقام فقط باید به عنوان تخمین در نظر گرفته شوند. عوامل مختلفی مانند انواع محصول یا مارک های خریداری شده، نوسانات طبیعی در محصولات تازه، و نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده، اطلاعات تغذیه موثر را در هر دستور غذایی تغییر می دهد. علاوه بر این، ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف بسته به منابع و الگوریتم‌های مربوط به تغذیه خود، نتایج متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات تغذیه ای در یک دستور غذا، باید با استفاده از ماشین حساب تغذیه دلخواه خود، اطلاعات تغذیه ای را با مواد اصلی استفاده شده در دستور غذای خود محاسبه کنید.

مشاهده دستور العمل های بیشتر:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا