آشپزی

25 صبحانه سنتی ترکی -کهوالتی- دستور پخت

25 صبحانه سنتی ترکی -کهوالتی- دستور پخت

صبحانه (یا کهوالتی) در ترکیه مهمترین وعده غذایی روز است و تجربه ای بیش از یک وعده غذایی است.

بیاموزید که چگونه مردم ترکیه مانند یک ملکه با این 25 دستور پخت صبحانه سنتی ترکی -کهوالتی- به طرز پرخاشگری مهمانی می دهند.

turkish breakfast items served on small plates
25 صبحانه سنتی ترکی کهوالتی دستور پخت 30
پرش به:

کهوالتی – صبحانه سنتی ترکی چیست؟

کهوالتی در ترکیه بیشتر شبیه یک برانچ است و بیشتر با خانواده و دوستان در کنار یک میز بزرگ پر از صبحانه های خوشمزه که در بشقاب های کوچک سرو می شود، میل می شود.

نشستن سر میز صبحانه و نوشیدن چای ترکی حتی پس از پایان غذا خوردن، لذت بردن و صرف وقت با آن است.

25 d8b5d8a8d8add8a7d986d987 d8b3d986d8aadb8c d8aad8b1daa9db8c daa9d987d988d8a7d984d8aadb8c d8afd8b3d8aad988d8b1 d9bed8aed8aa 657df68da0172
25 صبحانه سنتی ترکی کهوالتی دستور پخت 31

محبوب ترین اقلام صبحانه ترکی شامل چند نوع مختلف پنیر، کایماک ترکی، زیتون است. ، انتخاب گوشت سرد، دیپ های شیرین و خوش طعم (مرباهای خانگی مانند مربای ریواس)، غذاهای تخم مرغ، سالاد، نان، شیرینی های شیرین و خوش طعم، و البته همه همراه با چند لیوان چای ترکی.

su boregi served with cucumbers and tomatoes
25 صبحانه سنتی ترکی کهوالتی دستور پخت 32

صبحانه ترکی در حال حرکت برای صبح‌های شلوغ

زمانی که فرصتی برای لذت بردن از بوفه صبحانه ترکی لذیذ نیست، کافه‌ها، نانوایی‌ها یا چرخ دستی‌های کوچک غذا مجموعه‌ای لذت‌بخش از شیرینی‌ها و نان‌ها را ارائه می‌کنند.

روز خود را با طعم و انرژی فراوان شروع کنید و از غذاهای سنتی ترکی به روشی راحت لذت ببرید.

از شیرینی ترکی بویوز، نرم و پف دار لذت ببرید پوگاچا (نان پنیر ترکی) یا ترد و مغزدار سیمیت همراه با یک جرعه چای قوی ترکی یا قهوه غنی.

این یک راه ساده و خوشمزه برای شروع روز خود با طعمی از جذابیت مدیترانه ای است.

25 صبحانه سنتی ترکی – دستور پخت کهوالتی

یک صبحانه معمولی ترکی بدون نان کامل نمی‌شود که بتوان آن را در اسپری‌های خوشمزه فرو کرد یا آخرین ذره از این غذای خوشمزه تخم مرغ را پاک کرد “Cilbir – تخم مرغ آب پز ترکی”.

خانواده و دوستان خود را با این دستور العمل های ساده و در عین حال خوشمزه لذت ببرید.

نان و شیرینی های شور

پوگاکا (نان نان پنیر ترکی)

صبحانه ترکی بدون نان/شیرینی کامل نمی شود و این پوگاچا (نان های پنیر ترکی) یکی از دوست داشتنی ترین آنهاست. محبوب ترین نسخه پوگاکا، نوع نرم و کرکی با پنیر فتا و گیاهان دارویی است. سایر گزینه‌های پر کردن گوشت چرخ کرده، زیتون یا سیب‌زمینی هستند، اما نمونه‌های ساده با مقداری اسپری لذیذ به همان اندازه خوشمزه هستند.

این دستور را ببینید

Pogaca Turkish cheese buns
بورک اسفناج – اسپاناکلی بورک

بورک اسفناج (Ispanakli Borek) یک شیرینی خوشمزه ترکی است که از خمیر ورقه ای نازک به نام “یوفکا” پر از اسفناج و پیاز. آنها یکی از محبوب ترین اقلام صبحانه یا میان وعده در حال حرکت هستند!مانند پوگاچا (نان نان ترکی)، بورک نیز با شکل ها و پر کردن های متفاوتی عرضه می شود. پنیر، اسفناج، سیب زمینی یا گوشت پرطرفدارترین مواد پرکننده برای بورک هستند، اما این بورک اسفناج گیاهی احتمالاً مورد علاقه من در میان آنهاست.

این دستور را ببینید

Turkish savoury pies made with spinach and yufka
پید قارچ و پنیر

پید پنیر ترکی (ترجمه شده به عنوان کاسارلی پیده) با قارچ نوعی نان تخت است که روی آن سبزیجات و پنیر کاسار >، بسیار شبیه پیتزا اما بدون سس گوجه فرنگی. این پید پنیری کره ای است، طعم و مزه ای دارد، درست کردنش بسیار آسان است و برای قهوه ترکی یا ناهار عالی است.اگرچه برخی از پر کردن های سنتی برای روی این نان های مسطح وجود دارد، اما می توانید رویه های مورد علاقه خود را سفارشی کنید. پید مورد علاقه دیگر من کیمالی پید است، پیدی که با گوشت چرخ کرده و خرد شده کوچک پر شده است. سبزیجات.

این دستور را ببینید

cheese and mushroom pide topped with an egg
نان بذلما

بازلاما شبیه به یونانی است نان پیتا و برای فرو بردن در سوپ یا خورش عالی است. همچنین برای سرو در صبحانه/برانچ،یک جزء بسیار محبوب از صبحانه سنتی ترکی، عالی است. این نان کرکی ترکی وقتی گرم و تازه پخته شده سرو شود بهترین است.نان بازلاما در چند دهه اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این یکی از قدیمی ترین دستور العمل های نان ترکی است و احتمالاً مورد علاقه بسیاری نیز است. تهیه این نان تخت همه کاره بسیار آسان است و فقط به چند ماده اولیه نیاز دارد که ممکن است از قبل در دست داشته باشید.

این دستور را ببینید

bazlama turkish flat bread recipe
سیگ بورک

چیگ بورک (چیبورک یا چبورکی) یک شیرینی نازک و سرخ شده ترد است که با گوشت چرخ کرده، پیاز و ادویه جات پر شده است. آنها به عنوان یک پیش غذا، صبحانه/برانچ یا میان وعده در حال حرکت عالی هستند.این بورک های سرخ شده خوش طعم توسط تاتارهای کریمه که به شهر اسکی شهیر ترکیه مهاجرت کرده بودند، از آسیای مرکزی به ترکیه آورده شدند. آنهایکی از محبوب ترین اقلام صبحانهو همچنین میان وعده یا غذای خیابانی هستند. نسخه من از Chebureki با چند ماده ساده در خانه بسیار آسان درست می شود و همیشه در بین خانواده محبوب است.

این دستور غذا را بررسی کنید

fried ciboria served with salad
شبیه کردن

سیمیت (همچنین به نام باگل کنجد ترکی نیز شناخته می شود)، یک نان دایره ای شکل با پوسته کنجد است که معمولاً برای صبحانه سرو می شود. این ستاره واقعی گسترش کهوالتی است. مانند پوگاچا (نان پنیر ترکی)، نان سیمیت نیز عمدتاً برای صبحانه همراه با Kuymak (Mihlama) یا Menemen – تخم‌مرغ‌های مخلوط ترکی و مقداری پنیر، زیتون، گوجه‌فرنگی و یک فنجان چای ترکی.در ترکیه، هیچ کس زحمت درست کردن این نان خوشمزه سیمیتی را در خانه به خود نمی دهد، زیرا آنها به طور گسترده در دسترس هستند و بسیار خوب و ارزان هستند. اما اگر شما هم مثل من در خارج از کشور زندگی می کنید، تقریبا غیرممکن است که یک کالای خوب برای خرید پیدا کنید. من این دستور غذای ساده را برای سال‌ها داشتم اما درست کردن آن‌ها را زمانی که به بریتانیا نقل مکان کردم شروع کردم.

این دستور را ببینید

freshly baked simit bread
سو بورگی – واتر بورک

سو بورگی که به معنی “بورک آب” یکی از محبوب ترین بورک ها در ترکیه است و با اختلاف بهترین شیرینی ترکی است. . ما ترک‌ها عاشق این خوراکی‌های خوش‌مزه هستیم و آن‌ها را برای صبحانه، ناهار، شام یا به‌عنوان میان‌وعده در هر زمانی از روز می‌خوریم.سو بورگی به چالش‌برانگیزترین بورک‌ها شهرت دارد. من چندین راه مختلف را در طول سال‌ها امتحان کرده‌ام و در نهایت بهترین و سریع‌تر را یافته‌ام. اگرچه چیدن آن زمان می برد، اما ساختن این بورک بی نظیر و تحت تاثیر قرار دادن مهمانان بسیار آسان است.

این دستور غذا را ببینید

a portion of su borek
سیگارا بورگی

سیگارا بورگی – بورک سیگار (رولت‌های پنیر ترکی) شیرینی‌های ترد هستند که با ورقه‌های نازک فیلو به نام یوفکا تهیه می‌شوند که با پنیر فتا و سپس پر می‌شوند. سرخ شده کم عمق برای تردی بیشتر. آنها به عنوان فینگر فود، میان وعده، صبحانه یا به عنوان بخشی از سینی مزه عالی هستند. می‌توانید آن‌ها را از قبل در دسته‌های بزرگ درست کنید و برای بعد فریز کنید.

این دستور غذا را ببینید

turkish cheese rolls sigara borek
گوزلمه – پنکیک ترکی

گوزلمه (پنکیک ترکی) یک نان خوش طعم و خوشمزه است که با مواد پر شده مختلف مانند گوشت چرخ کرده، پنیر، اسفناج یا سیب زمینی پر شده است. گزینه های چاشنی بی پایان هستند و بیشتر به منطقه و همچنین ترجیحات شخصی بستگی دارند. این شیرینی‌های فوق‌العاده خوشمزه به‌طور سنتی برای صبحانه یا میان‌وعده سرو می‌شوند، اما اکنون در چند دهه اخیر به غذاهای خیابانی بسیار محبوب تبدیل شده‌اند. گوزلمه چه به عنوان یک میان وعده خوش طعم و چه برای صبحانه خورده شود، غذای مورد علاقه مردم است.

این دستور را ببینید

25 d8b5d8a8d8add8a7d986d987 d8b3d986d8aadb8c d8aad8b1daa9db8c daa9d987d988d8a7d984d8aadb8c d8afd8b3d8aad988d8b1 d9bed8aed8aa 657df6945301a
سوکوکلو پیده

Sucuklu Pide یک نان ترکی ترد و خوشمزه است که روی آن “سوچوک” تند و آب شده و کشدار “پنیر کاسار”. همانند پید پنیر با قارچ، سوچوک پید یکی از محبوب ترین اقلام صبحانه و میان وعده ها در ترکیه است. و خبر خوب این است که شما به راحتی می توانید پید خود را در خانه درست کنید و خانواده خود را با این دستور ساده تحت تاثیر قرار دهید.

این دستور غذا را ببینید

turkish pide with sucuk

ظروف تخم مرغ

هیچ صبحانه ترکی بدون تخم مرغ کامل نمی شود. تخم مرغ با sucuk، Menemen (تخم مرغ اسکرامبل ترکی و Cilbir (تخم مرغ سوخاری ترکی) یکی از غذاهای مورد علاقه کهوالتی است.

در اینجا برخی از غذاهای مورد علاقه خانواده ما برای سرو روی میز کهولتی وجود دارد.

منمن

منمن یا تخم‌مرغ ترکی یک غذای صبحانه بسیار محبوب و دوست‌داشتنی در ترکیه است. به طور سنتی ، این غذای ساده و در عین حال خوشمزه تخم مرغ با گوجه فرنگی آبدار ، فلفل سبز ترکی و تخم مرغ تهیه می شود. با این حال ، نسخه های مدرن ممکن است شامل پیاز ، سوکوک (سوسیس های تند ترک) ، پنیر یا پاسترم (گوشت گاو با هوا) باشد.

این دستور العمل را بررسی کنید

25 d8b5d8a8d8add8a7d986d987 d8b3d986d8aadb8c d8aad8b1daa9db8c daa9d987d988d8a7d984d8aadb8c d8afd8b3d8aad988d8b1 d9bed8aed8aa 657df69534db0 > >
cilbir (تخم مرغ های شیرین)

cilbir (یا çılbır ) یک غذای صبحانه ترکی است که با تخم مرغ های طعم دار سرو شده بر روی بستر گیاه گیاهی گارلیک است ماست و سپس با مقدار سخاوتمندانه ای از کره تزریق شده فلفل دلمه ای خرد شد. این غذای محبوب تخم مرغ ترکی در قرن پانزدهم به عثمانی ها باز می گردد و تقریباً به اندازه مونمن-ترکی اسکرام شده است. تخم ها .

این دستور العمل را بررسی کنید

Turkish poached egg - Cilbir

kaygana-omelet ترکی

kaygana یک املت ترکی خوشمزه و پر از تخم مرغ ، آرد ، شیر ، گیاهان و چاشنی است. این غذای مبتنی بر تخم مرغ همه کاره بدون دردسر و سریع است و چیزهایی که می توانید با آن سرو کنید بی حد و حصر هستند. این غذای تخم مرغی کایگانا فقط برای صبحانه مناسب نیست ، اما برای ناهار ، ناهار ، شام و میان وعده ها نیز عالی است!

این دستور العمل را بررسی کنید

kaygana - turkish omelette

اسفناج و تخم مرغ

اسفناج با تخم مرغ (ispanakli yumurta) یک غذای خوشمزه ، سالم و پر کردن است که می توانید به عنوان بخشی از ترکی استفاده کنید پخش صبحانه. همچنین ، می توانید Mince را با sucuk (نوعی سوسیس تند ترکی) یا کوریزو جایگزین کنید ، یا آن را حذف کنید و این ظرف را تهیه کنید. گیاهخواری.

این دستور العمل را بررسی کنید

spinach and eggs

گسترش و غرق شدن

در اینجا برخی از غوطه وری های مورد علاقه من وجود دارد که شما می توانید simit را پاره کنید و آن را فرو کنید. به!

شما فقط به یک زن و شوهر از پخش شیرین و خوش طعم در میز صبحانه ترکی خود نیاز دارید زیرا گزینه های دیگری نیز وجود خواهد داشت.

muhammara a.k.a acuka

محمد (یا acuka) یک غرق/پخش/مجهای خاورمیانه خوشمزه است که با خمیر فلفل قرمز ، سیر ، گردو ، ادویه جات و ادویه جات ترشی جات و ادویه جات ترشی جات و گردو ساخته شده است. روغن زیتون. تهیه آن بسیار آسان است و در 15 دقیقه با حداقل تمیز کردن آماده است! در ترکیه ، محمد (یا Acuka) به عنوان صبحانه پخش شده به همراه سرو می شود. نان ساندویچ خانگی یا simit (bagel کنجد ترکی . >

این دستور العمل را بررسی کنید

25 d8b5d8a8d8add8a7d986d987 d8b3d986d8aadb8c d8aad8b1daa9db8c daa9d987d988d8a7d984d8aadb8c d8afd8b3d8aad988d8b1 d9bed8aed8aa 657df696deb17 >
tirokafteri-دیپ فتا تند

tirokafteri یک تند ، شور و لکه دار شلاق فتا است ساخته شده با تعداد انگشت شماری از مواد تشکیل دهنده از جمله فلفل قرمز سرخ شده ، پنیر فتا ، سرکه و روغن زیتون. در 15 دقیقه آماده است و معمولاً برای صبحانه/ناهار با گرم ساخته شده با گرم نان پیتا یونانی یا به عنوان بخشی از یک بشقاب mezze مدیترانه ای.

این دستور العمل را بررسی کنید

spicy greek feta dip served in a bowl with pita bread

hummus

Dip Hummus یک مدیترانه/ خاورمیانه است که با نخود و تاهینی ساخته شده است ، سپس با لیمو ، سیر و زیره چاشنی می شود. این غوطه وری بسیار خامه ای ، صاف و تازه فقط در 25 دقیقه با هم جمع می شود! . با این حال ، تغییرات مختلفی از Hummus Dip ایجاد شده است که با افزودن طعم دهنده های مختلف مانند فلفل قرمز سرخ شده ، گوجه فرنگی آفتاب دار ، چغندر یا ادویه های مختلف مانند فلفل قرمز ، کاین یا پاپریکا ایجاد می شود.

این دستور العمل را بررسی کنید

authentic hummus served with crudités

هایداری-غوطه وری ماست ترکی

هایداری یک غرق ماست ترکی خوشمزه است که با پنیر فتا ، ماست تنگ و ضخیم ، گیاهان تازه و گردو خرد شده ساخته شده است. این غوطه وری تنگی یکی از محبوب ترین مژها در ترکیه است و همچنین در رستوران های ترکیه با کباب و نان پیتا /خدمت می کند. A> به همراه سالاد ezme (acili ezme) . شما می توانید به عنوان بخشی از یک بشقاب ماز ، به عنوان یک تکه نان تست برای صبحانه ، یا به عنوان یک سس غوطه ور برای سرو با پارچه های سبزیجات ، کباب ها و BBQ ها ، به هایداری خدمت کنید.

این دستور العمل را بررسی کنید

Turkish meze haydari

سالادها

میوه ها و سبزیجات نیز بخش خوبی از میز صبحانه ترکیه هستند.

بسته به فصل ، معمول است که گوجه فرنگی خرد شده ، خیار ، فلفل ، گیاهان تازه ، سالاد یا حتی سبزیجات سرخ شده را سرو کنید.

در اینجا برخی از دستور العمل های سالاد مورد علاقه من Kahvalti که می توانید برای خانواده خود خدمت کنید.

saksuka

Saksuka (سبزیجات ترکی) یک غذای گیاهی/وگان بسیار دوست داشتنی است که از سبزیجات سرخ شده و یک سس گوجه فرنگی ساده ساخته شده است. ماده تشکیل دهنده این غذای سنتی ترکی بادمجان/بادمجان است و بقیه سبزیجات اضافه شده به ظرف از منطقه به منطقه دیگر متفاوت است. این امر می تواند به عنوان بخشی از گسترش mezze ، به عنوان یک ماده صبحانه/ناهار ، به عنوان یک غذای جانبی یا به عنوان یک اشتها آور سرو شود. همچنین ، شما می توانید این غذای گیاهی خوشمزه را در تمام طول سال با هر سبزیجات موجود در فصلی درست کنید تا زمانی که بادمجان ها و گوجه فرنگی ها را به عنوان مواد اصلی نگه دارید!

این دستور العمل را بررسی کنید

turkish meze saksuka is served in a bowl

baba ganoush

این بابا گانوش به سبک ترکی بدون تاهینی یک دودی و طعم دهنده بادمجان است ساخته شده با مواد تازه مدیترانه ای. این غوطه وری بادمجان به طور معمول به عنوان یک غذای سرد/استارت ، به عنوان یک غذای جانبی به وعده غذایی اصلی و به عنوان یک صبحانه صبحانه برای تختخواب ، سرو می شود. این یک تعادل فوق العاده از طعم دودی و تنگی از بادمجان های بو داده و لیمو دارد.

این دستور العمل را بررسی کنید

aubergine dip without tahini

piyaz-سالاد لوبیای سفید ترکی

piyaz (سالاد لوبیای ترکی) یک غذای جانبی سالم و مغذی و همراهی کامل با وعده های غذایی شما است. از لوبیا ، پیاز ، گوجه فرنگی و جعفری ساخته شده است و سپس با تاهینی ، آب لیمو و روغن زیتون پوشیده شده است. این سالاد سرد ترکی بسیار آسان است و در 15 دقیقه آماده است.

این دستور العمل را بررسی کنید

piyaz (Turkish bean salad) served with boiled eggs

coban salatasi-سالاد چوپان ترکی

coban salatasi (یا سالاد چوپان ترکی ، سالاد choban) یک غذای جانبی سبک ، آسان و فوق العاده با طراوت است که با آن ساخته شده است. گوجه فرنگی تابستانی آبدار ، خیار و فلفل سبز. i t بسیار آسان است و فقط در 10 دقیقه با هم جمع می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مواد را ریز خرد کنید ، روی روغن زیتون و لیمو بریزید ، با نمک و فلفل چاشنی بزنید و سپس همه آنها را با هم مخلوط کنید.

این دستور العمل را بررسی کنید

Coban salatasi

پنیر

پنیرهای ترکی یک ماده اصلی صبحانه در غذاهای ترکی است و یکی از مهمترین عناصر یک جدول Kahvalti است.

هیچ Kahvalti بدون حداقل 3 نوع مختلف از پنیر کامل نیست و محبوب ترین آنها beyaz peynir (پنیر سفید) ، kasseri یا Kasar Cheese / A> ، Tulum Peyniri ، پنیر Ezine و Kars Gravyeri.

دستور العمل های زیادی وجود دارد که می توانید با پنیر تهیه کنید و به عنوان یک صبحانه پخش کنید و همچنین این پنیرها را روی صفحات کوچک سرو کنید.

kuymak-mihlama

کویماک (یا میهلاما) یک غذای صبحانه منطقه ای است که از منطقه دریای سیاه شمال ترکیه سرچشمه می گیرد. این ماده با ذوب کردن ذرت ذرت و پنیر با هم در یک تابه مسی به نام “Sahan” ساخته می شود و معمولاً با نان یا سرو می شود. simit . این ماده صبحانه خوشمزه ترکی در 15 دقیقه آماده است و فقط به 3 ماده اصلی نیاز دارد!

این دستور العمل را بررسی کنید

25 d8b5d8a8d8add8a7d986d987 d8b3d986d8aadb8c d8aad8b1daa9db8c daa9d987d988d8a7d984d8aadb8c d8afd8b3d8aad988d8b1 d9bed8aed8aa 657df69a46221

Sweet pastries are also commonly presented on Turkish breakfast tables.

These sweet treats are typically consumed in the end while sipping some Turkish tea for a bit longer.

Chocolate Tahini Pastries

Chocolate Pastry Rolls are buttery, flaky, and delicious sweet treats made with a homemade pastry filled with dark chocolate chips, tahini, and walnuts. They are perfect for breakfast and a great accompaniment to your morning coffee or afternoon tea.

Check out this recipe

Golden and crispy chocolate and tahini filled pastries
Baklava Cheesecake

This impressive Middle Eastern-inspired dessert is made with indulgently sweet and nutty Turkish Baklava layers topped with creamy and rich cheesecake. Although it requires a bit of time and patience, it is easy to make and is perfect for any special occasion and upcoming festive season.

Check out this recipe

25 d8b5d8a8d8add8a7d986d987 d8b3d986d8aadb8c d8aad8b1daa9db8c daa9d987d988d8a7d984d8aadb8c d8afd8b3d8aad988d8b1 d9bed8aed8aa 657df69b27a25

Turkish Food Culture

In Turkey, home cooking is still very popular, and every meal is important.

Every member of the family is expected to be at the dining table.

Spending time with family, particularly at meals, is an essential cultural concept.

And the breakfast table is the best place to start the day and to spend time with your favorite people while eating delicious food!

Variations Across Regions in Turkish Cuisine

Turkish food reflects different regions, resulting in a diverse culinary scene throughout the country.

From the bustling markets of Istanbul to the tranquil villages in the east, each region boasts its unique flavors and specialties.

In the coastal areas, seafood takes center stage, with dishes like grilled fish and mezes made from the catch of the day.

Some popular recipes for the coastal area include BBQ Grilled Shrimp Skewers, Watermelon Feta Salad with Basil and Cucumber, and Haydari (Turkish Yogurt Dip).

In the Aegean region, olive oil and fresh vegetables shine, giving rise to refreshing salads and herb-infused dishes such as Zeytinyagli Enginar Dolmasi – Stuffed Artichokes, Coban Salatasi (Turkish Shepherd’s Salad), and Saksuka (Turkish Vegetable Meze).

Moving inland to Central Anatolia, hearty meat dishes and pastries such as Potato Borek (Patatesli Borek), Turkish Moussaka – Patlican Musakka, and Turkish Rice Pilaf (Sehriyeli Pilav) dominate the table, reflecting a more robust and land-based diet.

To the southeast, spices and bold flavors define the cuisine, resulting in aromatic kebabs and stews such as Lamb Shish Kebab, Turkish Lahmacun, and Patlican Kebabi – Eggplant Kebab.

The Black Sea region leans on its agriculture, featuring dishes enriched with corn, anchovies, and leafy greens.

Lastly, the southeastern provinces embrace Middle Eastern influences, leading to dishes like baklava and kebabs served with pita bread.

These differences highlight the diverse cultures and landscapes that shape Turkish food, creating unique recipes that celebrate Turkey’s culinary history.

Turkish pogaca
25 صبحانه سنتی ترکی کهوالتی دستور پخت 33

Did you make any of these recipes? Please let me know how they turned out! نظر خود را در زیر بگذارید و @cookingorgeous در اینستاگرام و هشتگ کنید #cookingorgeous.

I hope you enjoy the process of making these Turkish Breakfast recipes as much as you enjoy eating them! 🙂 

خوشحالی! / افیه اولسون!

این پست از پیوندهای وابسته استفاده می کند. این به این معنی است که اگر روی آنها کلیک کنید و سپس چیزی بخرید، مقدار کمی کمیسیون برای فعال نگه داشتن سایت دریافت می کنیم، اما هزینه بیشتری برای شما ندارد.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا