مجله

تصویر زمینه موتور سیکلت HD

تصویر زمینه موتور سیکلت HD

Windows: ابتدا تصویر زمینه خود را انتخاب کنید. درست در زیر تصویر دکمه ای را می بینید که می گوید «دانلود». رزولوشن صفحه نمایش خود را نیز خواهید دید که ما برای شما مشخص کرده ایم. هنگامی که روی دکمه “دانلود” کلیک می کنید، تصویر تصویر زمینه به احتمال زیاد در پوشه “دانلودها” شما ذخیره می شود. تصویر را در رایانه خود پیدا کنید، روی آن کلیک راست کرده و سپس روی «set as desktop background» کلیک کنید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که از تصویر زمینه جدید خود لذت ببرید!

Mac: کاغذدیواری مورد علاقه خود را پیدا کنید و روی دکمه آبی رنگ «دانلود» درست در زیر کلیک کنید. سپس روی Apple Menu > System Preferences > Desktop & Screen Saver > Desktop کلیک کنید. در رایانه خود، تصویر دانلود شده را پیدا کنید و روی عکس کلیک کنید. اکنون به دسکتاپ خود برگردید و تصویر زمینه جدید خود را تحسین کنید!

iPhone/iPad: یک تصویر زمینه زیبا انتخاب کنید و روی دکمه دانلود زرد رنگ زیر تصویر کلیک کنید. سپس روی تصویر ضربه بزنید و چند ثانیه نگه دارید. سپس از میان گزینه های زیر “ذخیره تصویر” را انتخاب کنید، به عکس های خود بروید و تصویری را که به تازگی دانلود کرده اید پیدا کنید. از دکمه “اشتراک گذاری” استفاده کنید (به نظر می رسد یک فلش از یک جعبه منحنی شده است) و سپس دکمه “استفاده به عنوان تصویر زمینه” را انتخاب کنید. اکنون می توانید تصویر را به دلخواه برش دهید یا مرتب کنید. وقتی عالی به نظر می رسد، روی «تنظیم» ضربه بزنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید آیا می خواهید تصویر صفحه قفل، صفحه اصلی یا هر دو باشد. . .و لذت ببرید!

Android: یکی از والپیپرهای بسیار زیبای ما را انتخاب کنید و با کلیک بر روی دکمه زرد رنگ “دانلود” درست در زیر تصویر آن را دانلود کنید. سپس گالری/برنامه عکس خود را باز کنید و از آنجا پوشه “دانلود” را باز کنید، جایی که تصویری را که به تازگی دانلود کرده اید مشاهده خواهید کرد. روی تصویر کلیک کنید، سپس به گوشه سمت راست بالا نگاه کنید و روی دکمه منو (سه نقطه عمودی) کلیک کنید. از گزینه های منو، “set as wallpaper” را انتخاب کنید. اکنون تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از تصویر زمینه جدید خود به عنوان پس زمینه صفحه اصلی، صفحه قفل یا هر دو استفاده کنید و گزینه مناسب را انتخاب کنید. شما می توانید تصویر را به دلخواه دستکاری کنید. وقتی صد در صد از ظاهر آن راضی هستید، روی “set as wallpaper” کلیک کنید، به صفحه اصلی خود برگردید و خیره شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا