تعبیر خوابمجله

تعبیر خواب ستاره شناس/طالع بین

دیدن یک ستاره شناس در خواب
دیدن یک ستاره شناس یا طالع بینی می تواند معانی مختلفی داشته باشد. احتمالاً عادت کرده اید که دیگران به جای شما هر کاری را انجام دهند. با فقدان ابتکار، شما حتی روی چیزهای انتزاعی مانند موقعیت ستاره ها یا خواندن لیوان حساب می کنید. شما از به عهده گرفتن مسئولیت خود و اعمالتان می ترسید. این امکان وجود دارد که یکی از عزیزان نیز آن را ببیند، بنابراین از شما می خواهند که به سن خود عمل کنید.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تعبیر دیگر خواب این است که امیدوارید عزیزتان بیهوده تغییر کند. شما یک رمانتیک هستید که معتقدید عشق می تواند بر هر چیزی غلبه کند. این امکان وجود دارد که شما از ایراداتی که همسرتان دارد آگاه باشید، اما توجه زیادی به آنها نخواهید داشت. شما فکر می کنید که می توانید آنها را تغییر دهید و آنها به دلیل رابطه شما مصالحه خواهند کرد. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که انتظارات شما محقق نمی شود، بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا برای کسی که ارزش فداکاری را ندارد، آماده تغییر هستید یا خیر.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ستاره شناس بودن
خواب دیدن ستاره شناس بودن به این معنی است که برای رسیدن به هدفی که مدت ها پیش در ذهن خود قرار داده اید شروع به کار خواهید کرد. شما می خواهید از اوقات فراغت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر سرگرمی دارید، ممکن است وقت خود را به آن اختصاص دهید و سعی کنید آن را به یک تجارت تبدیل کنید. اگر می‌خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید، دوره‌ای را بگذرانید که حقایق جالبی را در اختیار شما قرار دهد و با افرادی که علایق مشابهی دارند ارتباط برقرار کنید.

ملاقات با یک ستاره شناس
خواب دیدن ملاقات با یک ستاره شناس به این معنی است که شما فردی هستید که بسیار شکایت می کنید. شما را به عنوان فردی می شناسند که همیشه در گروه دوستانتان برای سرنوشت خود ناله می کند. شما اغلب از روابط با خانواده، شریک زندگی یا دوستانتان یا از سلامتی و کار شکایت دارید. اطرافیان شما سعی می کنند به شما کمک کنند، اما دائماً در این کار شکست می خورند زیرا شما تمایلی به تغییر ندارید. شما اغلب از فرصت های از دست رفته شکایت می کنید، اما از زمان حال غافل می شوید بدون اینکه به آینده فکر کنید. دوستان شما با گوش دادن به شما تمام شده اند و صادقان به شما اعتراف خواهند کرد. اگر خودتان حرکت نکنید، هیچ کس نمی تواند به شما کمک کند.

صحبت با ستاره شناس
گفتگو با یک ستاره شناس در خواب به این معنی است که شما با ایده های خود تنها هستید و به کسی نیاز دارید که از شما حمایت کند. این امکان وجود دارد که بخواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا سرگرمی فعلی خود را به یک شغل ثابت تبدیل کنید. برخی از افراد اطرافتان آشکارا شما را قضاوت می‌کنند، زیرا شما آماده‌اید برای انجام «کاری از سر سرگرمی» ریسک‌های زیادی کنید، در حالی که دیگران سعی می‌کنند شما را از این کار منصرف کنند. به شهود خود تکیه کنید و از تلاش نترسید. این تنها راهی است که بدانیم در آینده چه انتظاری داریم.

خوابی که در آن شخصی با یک ستاره شناس صحبت می کند، نماد کنجکاوی شماست. شما تمایل به کسب دانش و مهارت های جدید دارید، اما از واکنش اطرافیان خود می ترسید. احتمالاً برای دوستان نزدیک شما عجیب است که شما در سن خود تصمیم گرفته اید در یک دوره آموزشی شرکت کنید یا حرفه ای را تغییر دهید. شما به آن توجه نخواهید کرد، زیرا نمی خواهید کسی یا چیزی شما را محدود کند. این به خصوص برای ترس از شکست صدق می کند.

اگر در خواب ستاره‌شناسی را ببینید که از آینده شما می‌گوید، اما یادتان نمی‌آید که صبح چه گفته‌اند، به این معنی است که در آینده نزدیک با تغییراتی روبرو نخواهید شد که مدت‌ها می‌خواستید. همه چیز به همان شکلی که هست باقی می‌ماند، بنابراین باید صبر، تلاش و سخت‌کوشی زیادی صرف کنید تا به آنچه می‌خواهید برسید.

با این حال، اگر آنچه را که به شما می‌گفتند و بد بود، به خاطر می‌آورید، به این معنی است که زمان تغییر باورهایتان در مورد افراد و چیزهای اطرافتان فرا رسیده است. شما احتمالاً در تنگنا هستید، بنابراین حتی فرصت های خوب نیز برای شما منفی به نظر می رسند. شما بیش از حد به خود و توانایی های خود شک دارید، بنابراین هر ایده ای را که می خواهید تحقق بخشید در همان ابتدا با شکست مواجه می شوید. اگر می خواهید در کسب و کار یا زندگی شخصی خود به هر چیزی برسید، باید نگاه خود را به چیزها تغییر دهید.

مشاجره با ستاره شناس
خوابی که در آن با یک ستاره شناس مشاجره می کنید نشان دهنده ضرر مالی است. احتمالاً برای چیزی سرمایه گذاری کرده اید که قرار بود زندگی شما را آسان کند، اما معلوم شد که واقعاً اینطور نیست. این ممکن است مربوط به خرید چیزی باشد که به اندازه شما مفید نیست، یا به سرمایه گذاری که نتیجه نمی دهد. همه اینها شما را ناامید خواهد کرد، زیرا معتقد بودید که این کلید موفقیت شماست. هنگام تلاش برای رهایی از آن موقعیت، باید بسیار مراقب باشید، زیرا ممکن است در صورت مرتکب اشتباه، با مشکلات بزرگتری مواجه شوید.

در خواب دیدن افراد دیگری که با یک ستاره شناس بحث می کنند به این معنی است که عدم آگاهی شما شما را به دردسر می اندازد. شما بخشی از گفتگو خواهید بود که موضوع آن برای شما ناآشنا خواهد بود. در تلاش برای داشتن یک همکار برابر، چیزی می گویید که باعث می شود دیگران شما را مسخره کنند. این به شما یاد می دهد که گاهی دهان خود را ببندید.

برای بوسیدن یک ستاره شناس
خواب دیدن هر نوع رابطه صمیمی با یک ستاره شناس نماد نیاز شما به هیجان است. این امکان وجود دارد که از زندگی صمیمی خود راضی نباشید. اگر برای مدت طولانی مجرد هستید، کاملاً موجه است. با این حال، اگر متاهل یا در یک رابطه جدی هستید، احتمالاً شریک زندگی شما انتظارات شما را در رختخواب برآورده نمی کند. به پیشنهاد شما برای چاشنی چیزها، آنها معمولا با تمسخر واکنش نشان می دهند. این باعث می شود بیشتر اوقات در مورد تغییر شریک زندگی خود یا یک رابطه پنهانی خیال پردازی کنید.

خواب دیدن شخص دیگری که یک ستاره شناس را می بوسد به این معنی است که شما به زندگی خصوصی دوست یا همکار خود حسادت می کنید. به نظر شما رابطه آنها ایده آل است و شریک زندگی آنها عالی است. این شما را ناامید می کند زیرا آنها هر چیزی را دارند که شما آرزویش را دارید.

پنهان شدن از یک ستاره شناس
خواب دیدن پنهان شدن از یک ستاره شناس به این معنی است که آگاهی شما ناآرام است. شما به طور تکانشی با کلمات یا کارهای خود به کسی آسیب رسانده اید. شما می دانید که باید عذرخواهی کنید اما غرور شما را متوقف می کند. شما سعی می کنید خود را توجیه کنید، اما از اشتباه خود آگاه هستید. اگر نمی خواهید این رویاها در دوره بعدی شما را عذاب دهند، باید کاری برای آن انجام دهید. اجازه ندهید کینه شما شما را از یک عزیز دور کند.

دعوا کردن با یک ستاره شناس
خواب دیدن دعوا با یک ستاره شناس به این معنی است که گذشته شما را از حرکت باز می دارد. شما حرکات بدی انجام دادید که بر روند زندگی شما تأثیر گذاشته است. شما خود را در موقعیت ناخوشایندی قرار داده اید و واقعاً برای رهایی از آن مشکل دارید. با این حال، با کمک و حمایت افراد نزدیک به شما، حداقل می توانید سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید. باید توجه داشته باشید که هیچ کس به شما چیزی رایگان نخواهد داد و برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید.

اگر در خواب ببینید که شخص دیگری با منجم می جنگد، بیانگر آن است که خبرهای خوبی خواهید شنید. شادی شخص دیگری شما را خوشحال می کند. این امکان وجود دارد که شما به یک عروسی یا مهمانی دعوت شوید.

کشتن یک ستاره شناس
در خواب دیدن یک ستاره شناس به این معنی است که شما از یک عزیز ناامید خواهید شد. شخصی با گفتار یا رفتار خود شما را آزار داده است. مطمئن نیستید که بتوانید آن را فراموش کنید و این واقعیت که آنها عذرخواهی کرده اند نیز کمکی نمی کند. به هر حال، این غرور شما نیست که صدمه دیده، بلکه احساسات شماست، به همین دلیل است که برای بخشیدن آنها کار سخت تری دارید.

خواب دیدن افراد دیگری که یک ستاره شناس را می کشند به این معنی است که شما از بی عدالتی عذاب می دهید. شما شاهد یک اتفاق یا گفتگو خواهید بود که نتایج آن شما را آزار خواهد داد، زیرا ناعادلانه خواهد بود. شما سعی خواهید کرد بر آنها تأثیر بگذارید، اما ناموفق خواهد بود. به زودی متوجه خواهید شد که نمی توانید چیزی را تغییر دهید، بنابراین مطمئن شوید که از آن فاصله می گیرید.

خواب دیدن اینکه یک ستاره شناس به شما دروغ گفته یا شما را فریب داده است
اگر خواب ببینید که یک ستاره شناس به شما دروغ گفته یا شما را فریب داده است، بیانگر این است که باید مراقب باشید که به چه کسی اعتماد می کنید. شخصی که اخیرا بخشی از زندگی شما شده است سعی کنید برای جلب اعتماد به شما نزدیکتر شوید و از شما برای رسیدن به علایق یا اهداف شخصی استفاده کنید. شما می توانید با صحبت در مورد ترس ها، رازها و ایده های خود فقط با کسانی که می شناسید از آن جلوگیری کنید.

خواب دیدن یک ستاره شناس که از شما دزدی می کند
اگر در خواب ببینید که یک ستاره شناس از شما دزدی می کند، به این معنی است که ممکن است شخصی از مهربانی یا ساده لوحی شما سوء استفاده کند. ممکن است کسی را باور کنید که دنیا را به شما وعده دهد. آنها نه تنها به قول خود عمل نخواهند کرد، بلکه اگر به موقع تشخیص ندهید به شما آسیب خواهند رساند.

دیدن دزدی از یک ستاره شناس
در خواب دزدی از یک ستاره شناس در خواب بیانگر این است که شما دشمنان، رقبا یا رقبای خود را با سلاح های آنها شکست خواهید داد. شما باید عاقل و صبور باشید و از صحبت در مورد استراتژی خود با افراد دیگر اجتناب کنید. این تنها راه پیروزی در جنگی است که شروع نکرده اید.

خواب دیدن ازدواج با یک ستاره شناس
وقتی یک زن مجرد در خواب می بیند که با یک ستاره شناس ازدواج می کند، به این معنی است که او انتظارات زیادی از شریک بالقوه خود دارد. مردان زیادی نمی توانند معیارهای شما را برآورده کنند. اگر یک زن متاهل خواب ببیند که با یک ستاره شناس ازدواج می کند، بیانگر این است که او به خاطر چیزی از شریک زندگی خود رنجیده است اما هنوز آن را نپذیرفته است.

خواب دیدن ازدواج با ستاره شناس زن
اگر مرد مجردی در خواب با ستاره شناس زن ازدواج می کند، به این معنی است که زنان بیش از حد برونگرا او را جذب می کنند. شما ترجیح می دهید طعمه را شکار کنید. اگر مرد متاهلی در خواب ببیند که با یک ستاره شناس زن ازدواج می کند، بیانگر این است که رفتار همسرش او را خفه می کند و او را آزار می دهد. شما می توانید سعی کنید آشکارا در مورد آن با فرد مورد علاقه خود صحبت کنید، اما اگر متوجه شدید که اوضاع بهتر نمی شود، باید به تصمیمات و اقدامات رادیکال تری فکر کنید.

اگر شما یک ستاره شناس هستید یا کسی را می شناسید که چنین است، این خواب ها تعبیر نمی شوند. همچنین، اگر در مورد طالع بینی خوانده اید، یا یک برنامه تلویزیونی در مورد آن تماشا کرده اید، این فقط به این معنی است که مغز شما در حال پردازش اطلاعاتی است که در زندگی واقعی دریافت کرده است، بنابراین رویاها نباید تعبیر شوند.

تعریف طالع بینی

طالع بینی شبه علمی است که افراد و واکنش های آنها را در جهان با موقعیت و حرکت اجسام بهشتی پیوند می دهد. ستاره شناس کسی است که طالع بینی را انجام می دهد.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا