مجله

34 ناخن نارنجی برای آزادسازی خلاقیت و جذابیت شما

34 ناخن نارنجی برای آزادسازی خلاقیت و جذابیت شما

مانیکور نارنجی در میان طرح‌های ناخن لاکونیک و سرکش، شایسته توجه ویژه است.

نارنجی ظریف، پررنگ، تک رنگ و تزئین شده می تواند به طور موثری هر ظاهری را تکمیل کند.

ناخن های نارنجی روشن ایده عالی مانیکور برای هر فصلی هستند. باور نمی کنی؟ بیایید همین الان این را ببینیم!

ناخن نارنجی نئون

کدام آرت ناخن تابستانی یکی از دیدنی ترین و محبوب ترین ها محسوب می شود؟ البته، این یک مانیکور با استفاده از رنگ های نئون است!

Short Neon Orange Matte Nails

از طریق @janaxxnails

طراحی ناخن نارنجی یک روند جسورانه و قابل توجه است که مدگرایان با اعتماد به نفس نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

کدام نئون ناخن را انتخاب کنید؟ بستگی به میل شما دارد! می‌توانید از مانیکور تک رنگ نارنجی درخشان یا ترکیبی با سایه‌های دیگر مانند زرد، سبز یا صورتی استفاده کنید.

Neon Orange Nails with Leopard Print

از طریق @nailcocktail

ناخن های نارنجی سوخته

تصور پاییز بدون سایه نارنجی غیرممکن است، درست است؟ در این زمان جادویی از سال، لذت انجام یک مانیکور طولانی یا کوتاه را دریغ نکنید. ایده با رنگ های گرم و آفتابی!

Long Round Burnt Orange Nails

از طریق @klaudiapakula.nails

ناخن های نارنجی پاییزی چگونه می توانند باشند؟ علاوه بر پوشش کلاسیک رنگ ثابت، طرح های زیر را به خاطر بسپارید:

  • برچسب‌های موضوعی با نقوش پاییزی، مانند کدو تنبل، برگ، یا بلوط؛
  • ورقه فلزی یا لاک فلزی به رنگ طلایی یا مسی برای دکوراسیون پیچیده؛
  • الگوهای انتزاعی در سایه های تیره تر؛
  • لهجه‌های مرمری که با ترکیب نارنجی روشن با رنگ‌های خنثی کرمی به دست می‌آیند؛
  • روکش مات که به ناخن های متضاد ظاهری مخملی و ظریف می بخشد.

Orange and Nude Matte Nails with Flowers

از طریق @dagmara.zajac_

ناخن های صورتی و نارنجی

طراحی‌های ناخن نارنجی و صورتی ظاهری روشن و بازیگوش برای آخر هفته‌ها، تعطیلات یا مهمانی‌ها ایجاد می‌کنند. چگونه می توانید این رنگ ها را با هم ترکیب کنید؟

Pink and Orange Manicure with Swirl Design

از طریق @anetaujwary

اگر مانیکور محتاطانه‌تری را ترجیح می‌دهید، ناخن صورتی را به رنگ نارنجی اضافه کنید. در میان راه‌حل‌های اصلی و جسورانه‌تر می‌توان به طرح‌های درخشان و درخشان، امبره صورتی-نارنجی سرگیجه‌آور، یا الگوهای گل‌های زنانه اشاره کرد.

یک راه حل کاریزماتیک مانند اثر رنگ آمیزی را به خاطر بسپارید. لاک صورتی و نارنجی را با استفاده از تکنیک اسفنج یا سنگ مرمر آب مخلوط کنید تا به ناخن‌هایتان ظاهری بدبو و کمی روان‌گردان بدهید.

Pink and Orange Nails with Marble Design

از طریق @napaznokciach

ناخن نارنجی آمبره

یکی دیگر از ایده های پیچیده مانیکور فصل پاییز، ناخن های ombre نارنجی است. آنها دارای یک اثر شیب خیره کننده هستند که از یک سایه نارنجی به سایه دیگر می رود.

Nude to Orange Ombre Nails

از طریق @nailcoon

علاوه بر گزینه کلاسیک، که در آن سایه های غنی به پاستل تبدیل می شوند یا برعکس، می توانید طرح های متضاد را انتخاب کنید. بنابراین، استادان اغلب از رنگ های مشکی، صورتی، زرد، مرجانی و فیروزه ای با نارنجی برای به دست آوردن ناخن های ombre درجه یک استفاده می کنند.

درخشش و زرق و برق بیشتری می خواهید؟ با قرار دادن آنها در امتداد خط انتقال بین سایه های نارنجی، براق یا متالیک را به طرح خود اضافه کنید.

Yellow to Orange Ombre Nails with Black Spots

از طریق @kamjaw_indigo

مانیکور فرانسوی نارنجی

ناخن‌های فرانسوی نارنجی راهی عالی برای تنوع بخشیدن به یک مانیکور کلاسیک و محتاطانه مانیکور فرانسوی< /a>. می‌توانید از پولیش‌های معمولی یا نئون استفاده کنید و طرح را با درخشش تکمیل کنید تا لهجه‌ای شیک ایجاد کنید.

Square Orange French Manicure

از طریق @_mejzi

چگونه می توانید به هنر ناخن درخشان دست پیدا کنید؟ با مخلوط کردن سایه‌های نارنجی، یک گرادیان ظریف ایجاد کنید، یا فضای منفی بین رنگ پایه و نوک اضافه کنید و یک خط نازک بدون پوشش رنگ باقی بگذارید.

یکی دیگر از راه حل های اصلی برای مانیکور فرانسوی استفاده از بافت های مختلف است. یک روکش مات به ناخن های خود بزنید و انتهای آن را براق کنید. چنین طرحی با ترند نارنجی در این فصل مطمئناً به شما کمک خواهد کرد که برجسته شوید!

Orange Glitter French Nail Tips

از طریق @victorianatdha

ناخن اکریلیک نارنجی

ناخن‌های نارنجی اکریلیک پایه‌ای عالی برای هنر خلاقانه ناخن هستند. شما می توانید با کمک آن یک مانوی پیچیده و ظریف و یا یک طرح جسورانه ایجاد کنید.

Orange Acrylic Nails with Rhinestones

از طریق @nailsbymesii

آیا به دنبال ایده های شیک مانیکور روزمره هستید؟ ناخن های سفید را با طرح نارنجی امتحان کنید. از الگوهای هندسی، نقوش گرمسیری یا ویژگی های هالووین به عنوان دکور فصل استفاده کنید. به عنوان مثال، کدو تنبل، ارواح، یا گربه‌های سیاه، حال و هوای جشن و ظاهری مناسب فصل ایجاد می‌کنند.

یک مانیکور مرمر چند وجهی برای یک رویداد خاص به کمک خواهد آمد. اگر رنگ‌های سفید و نارنجی را با هم ترکیب کنید و رگه‌ها و رگه‌های مشخصه سنگ طبیعی را ایجاد کنید، این اثر را خواهید داشت.

Orange Acrylic Square Nails

از طریق @alyshanailartist

ناخن نارنجی تابوت

آیا میخ های تابوت کاریزماتیک و تحریک کننده را دوست دارید؟ بسیاری از ایده های ناخن تابوت استفاده از سایه نارنجی روشن را پیشنهاد می کنند. شما مجبور نیستید فقط یک مانیکور یک رنگ انجام دهید (اگرچه فوق العاده به نظر می رسد!).

Coffin Chrome Orange Nails

از طریق @minea.nails

برای طراحی ناخن جدید روی ناخن‌های تابوت‌شکل، از سایه‌های مات نارنجی و مشکی استفاده کنید یا عناصر گوتیک و هالووین را اضافه کنید. حتی اگر به هیچ خرده فرهنگ تعلق نداشته باشید، هیچ چیز مانع از انجام مانیکور با زیورآلات توری مشکی، صلیب یا خفاش نمی شود. روی ناخن های بلند، فضای کافی برای تجسم هر ایده خلاقانه وجود دارد!

Coffin Nude Nails with Orange Lines on Tips

از طریق @mzsofi__

ناخن های نارنجی روشن

آیا به ایده های جالب مانیکور کوتاه نیاز دارید؟ یکی از آنها ناخن های نارنجی روشن است.

Long Square Light Orange Nails

از طریق @vviki.mani

سایه های آفتابی پاستلی کاملاً یک ظاهر محتاطانه روزمره برای دفتر را تکمیل می کند. علاوه بر این، اگر شرایط اجازه دهد، می توانند پایه ای ایده آل برای هنر ناخن باشند. الگوهای متعدد، بدلیجات، مهر زنی و جلوه‌های مرمری روی ناخن‌های نارنجی ظریف عالی به نظر می‌رسند.

برای ایجاد ظاهری رمانتیک، می‌توانید از امبره ظریف با رنگ بهشتی، سبز روشن استفاده کنید، یا سایه های اسطوخودوس به عنوان طرح ناخن نارنجی.

Short Orange Nails with French Tips

از طریق @nailsbypaulin

ناخن های نارنجی و آبی

سایه های روشن، ترکیب های غیرمنتظره، دکوراسیون چشمگیر – همه اینها درباره ایده های تابستانی ناخن است! چگونه می توانید با مانیکور نارنجی بر فردیت خود تأکید کنید؟

Orange and Blue Matte Nails

از طریق @pazybohomazy

واضح ترین گزینه ایجاد یک حالت دریایی منحصر به فرد با ناخن های آبی و نارنجی است. می‌توانید امواج، طلوع، غروب خورشید، درختان استوایی و هر آنچه را که می‌خواهید به آن اضافه کنید!

اگر مانیکور مینیمالیستی را ترجیح می‌دهید، یک مانیکور فرانسوی با نوک‌های نارنجی انتخاب کنید.

Long Coffin Orange and Blue Nail Design

از طریق @pressedbycharlotte_

ناخن های نارنجی و سفید

تضاد یک مانیکور نارنجی با افزودن رنگ سفید می‌تواند خلق و خوی بازیگوشی ایجاد کند بدون اینکه خیلی به چشم بیاید. با توجه به این ویژگی، طراحی جهانی در زندگی روزمره محبوب است.

Long Square Orange and White Nails with Glitter

از طریق @nailsbyzozi

چه ایده‌هایی برای ناخن‌های سفید ترندهای فصل کنونی هستند؟ این دسته شامل مانیکورهای فرانسوی کلاسیک با دکور نارنجی، مانیکور مرمری و امبره، راه راه یا نقطه لاکونیک و طرح های براق است.

Short Orange to White Ombre Manicure

از طریق @janaxxnails

ناخن کروم نارنجی

ناخن های کروم با رنگ متالیک آینه طرفداران طرح های روشن را بی تفاوت نخواهد گذاشت. اثر درخشان چنین مانیکوری با استفاده از لاک ناخن نارنجی با آستانه یا رنگدانه های کرومی به دست می آید.

Long Orange Chrome Nails with Glitter

از طریق @pegi_nails

نارنجی کروم بهترین رنگ برای ایجاد ظاهری جسورانه و پرانرژی برای مناسبت های مختلف است. می‌تواند از نارنجی روشن آتشین تا سایه‌ای کم‌رنگ‌تر و ظریف‌تر باشد.

چگونه هنر ناخن نارنجی را سفارشی می کنید؟ الگوهای هندسی، مهرهای ناخن، بدلیجات یا روکش مات را به رنگ انتخابی خود اضافه کنید. بافت مخملی با بازی جذاب نور و انعکاس در شرایط نوری مختلف تداخلی نخواهد داشت.

Short Square Chrome Nails

از طریق @gelsbybry

ناخن های مشکی و نارنجی

مشکی و نارنجی از جمله موفق‌ترین ترکیب‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را با ظاهری متفاوت تطبیق داد.

Square Orange and Black Matte Nails

از طریق @alisa.in_

آیا در هالووین امسال به دنبال ایجاد سروصدا هستید؟ بهترین راه حل ناخن های سیاه و نارنجی تابوت است که در صورت تمایل می توان آنها را با تصاویر مضمون تزئین کرد. ترکیب این رنگ ها حال و هوای وهم انگیز و در عین حال جشن را منتقل می کند و آنها را به انتخابی عالی برای یک مهمانی تبدیل می کند.

علاوه بر هالووین، ایده های ناخن مشکی با امبره نارنجی کاملاً با ظاهری در سبک های رترو، وینتیج، پانک راک و غیره هماهنگ است. همه چیز به رنگ و دکوراسیونی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

Acrylic Dark Orange and Black Nails

از طریق @annelisa_niculae

ناخن قرمز و نارنجی

ناخن‌های نارنجی ناخن‌های قرمز را می‌توان با سبک‌ها و تم‌های مختلف تطبیق داد. . به عنوان مثال، آنها یک ایده عالی برای مانیکور برای فصل پاییز خواهند بود.

Long Red and Orange Matte Nails

از طریق @pegi_nails

این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه سایه های غنی و گرم را ترکیب کنید. می‌توانید یک ناخن متضاد ایجاد کنید، رنگ‌ها را یکی یکی ترکیب کنید، یا با کمک آنها الگوهای اصلی ایجاد کنید.

انرژی، خوش بینی، اشتیاق – همه اینها در مورد طرح های قرمز-نارنجی است. اگر به ویژگی‌های شخصیتی فهرست شده نزدیک هستید، پاییز امسال دقیقاً چنین مانیکور را انجام دهید!

Long Red and Orange Nails with Black Lines

از طریق @renata_stolarska

ناخن های نارنجی پاستلی

سایه‌های پاستلی روی ناخن‌ها که نمایانگر آفتاب و گرما هستند، اغلب با بهار و تابستان مرتبط هستند. با این حال، وقتی با سایه‌های عمیق‌تر پاییزی جفت شوند، می‌توانند به پاییز تبدیل شوند.

Pastel Orange Nails with Glitter

از طریق @lunivers_de_lucyle

ایده های ظریف نارنجی ناخن برای ایجاد طرح های پیچیده استفاده می شود. آنها یک پس زمینه محجوب را تشکیل می دهند که به شما امکان می دهد رنگ ها و عناصر تزئینی دیگر را آشکار کنید. این ایده‌های سرگرم‌کننده مانیکور شامل الگوهای هندسی، بدلیجات، مدل‌سازی، و نقاشی هنری< است. /p>

Short Square Pastel Orange Nails

از طریق @nastaran.khosravi.nailart

ناخن بنفش و نارنجی

بنفش و نارنجی در چرخه رنگ متضاد هستند و آنها را به رنگ های مکمل تبدیل می کند. وقتی با هم استفاده می شوند، کنتراست قابل توجهی ایجاد می کنند که فوراً توجه را به خود جلب می کند.

Long Purple and Orange Nails

از طریق @herlovely_nails

طراحی ناخن نارنجی و بنفش را می توان به راحتی با هر فصل تطبیق داد. آنها گرما و انرژی تابستان، فضای دنج و دلپذیر پاییز و حتی روح بازیگوش بهار را منتقل می کنند. برای به دست آوردن ظاهر دلخواه، فقط باید سایه ها و عناصر هنری ناخن مناسب را انتخاب کنید.

بنابراین، ناخن‌های تابستانی نارنجی روشن را می‌توان با بنفش غنی و درخشش‌های متعدد تکمیل کرد و برای مانیکور پاییزی، از رنگ‌های کم‌رنگ‌تر و روکش مات استفاده کرد.

Round Chrome Orange and Purple Nails

از طریق @dahlia_naiils

ناخن های نارنجی مات

ناخن‌های نارنجی سوخته مات مظهر ظرافت و ظرافت محتاطانه هستند. فقدان درخشش جذاب است و تضاد چشم نوازی را با نارنجی پر جنب و جوش ایجاد می کند.

Matte Orange and Nude Nails

از طریق @herlovely_nails

آرت ناخن نارنجی تقریباً در هر شرایطی مناسب خواهد بود. علاوه بر این، چنین مانیکور شما را با دوام خود خوشحال می کند. به عنوان یک قاعده، ناخن‌های مات از ناخن‌های براق بادوام‌تر و مقاوم‌تر هستند.

Matte Orange Nails with Citrus Design

از طریق @robertaesposito_nailmastermusa

ناخن نارنجی مرجانی

ناخن‌های مرجانی شاد و رنگارنگ، افزودنی لوکس برای ظاهر تابستانی هستند. این مانیکور فضایی آرام و جشن ایجاد می کند و با هر رنگ پوستی هماهنگی کامل دارد.

Matte Coral Orange Nails

از طریق @lanea_nailart

ناخن های بلند یا کوتاه را می توان ساده یا با هنر تزئین کرد. با این حال، سعی کنید در مقدار دکور زیاده روی نکنید. یک گزینه عالی می‌تواند ناخن‌های براق مرجانی با درخشش در رنگ‌های پاستلی یا متضاد باشد.

Short Glossy Coral Nails

از طریق @monmayernails

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا