ورزش

روز تاریخی فرهاد مجیدی در سوریه!

روز تاریخی فرهاد مجیدی در سوریه!

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه در حالی به مصاف قرقیزستان خواهد رفت که حداقل روی کاغذ همه چیز از برتری ما حکایت دارد و اگرچه نباید حریف را دستکم گرفت ولی به احتمال فراوان مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را با پیروزی در ورزشگاه فولاد شهر استارت می‌زنیم.  

در رابطه با جدال با قرقیزستان همکارمان امیرعباس واسعی تمام نکته های تاریخی را استخراج کرده اما یکی از نکات جالب توجه، خاطره خیلی خوبی است که فرهاد مجیدی از این رویارویی دارد. فرهاد  هنگامی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران محسوب شده و تازه با تصمیم محمد مایلی کهن به این تیم دعوت شده بود، خرداد سال ۱۳۷۶ در اولین جدال رسمی ایران و قرقیزستان که به میزبانی شهر دمشق سوریه برگزار شد، توانست دو گل با پیراهن تیم ملی به ثمر رسانده و نقش کاملاً موثری در پیروزی ۷ بر صفر ایران ایفا کند. گل‌هایی که یک روز تاریخی را برای مجیدی ساخت و خیلی‌ها را امیدوار کرد که این بازیکن می‌تواند در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا برای ایران بدرخشد. البته سرمربی سابق استقلال در عرصه باشگاهی به موفقیت‌های زیادی رسید و همین حالا هم تنها ایرانی محسوب می‌شود که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را همراه با تیم العین امارات جشن گرفته اما در عرصه ملی هرگز نتوانست توانایی‌های خود را به منصه ظهور برساند.  

در آن مسابقه علی موسوی مهاجم اسبق استقلال نیز یکی از گل‌های ایران را به ثمر رساند. در واقع استقلالی‌ها تا اینجای کار با پیراهن تیم ملی سه گل به قرقیزستان زده‌اند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا