ورزش

مصدومیت ملی‌پوشان بلای جان پرسپولیس

مصدومیت ملی‌پوشان بلای جان پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه تیم و به ویژه هواداران پرسپولیس شرایط بازیکنان ملی پوش پس از بازی‌های ملی و امیدواری آن‌ها به بازگشت ملی پوشان این تیم بدون مصدومیت و آسیب دیدگی و در بهترین شرایط بدنی و روانی است.

نباید از این واقعیت گذشت که مجموعه پرسپولیس خاطرات خوبی از بازی‌های ملی و ایام فیفادی ندارند و یکی از باشگاه‌هایی بوده اند که بیشترین ضرر را از بازی‌های ملی و ایام فیفادی متحمل شده اند. به گونه ای که مرور فیفادی‌های قبلی نشان می‌دهد که در تمام مسابقات تیم ملی در مقطع‌های مختلف، چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و با شرایط عجیب و غریب از دست داده اند. از وحید امیری و میلاد سرلک گرفته تا بیرانوند و پورعلی گنجی. شرایطی که حتی در تیم امید نیز رخ داد و بازی‌های فشرده و طی کردن مسافت‌های طولانی باعث شد تا یاسین سلمانی نیز در کوران رقابت‌های باشگاهی و ملی دچار آسیب دیدگی سختی شود.

در شرایط فعلی به جز میلاد محمدی و کنعانی زادگان که در اردوی تیم ملی ایران هستند، سه بازیکن ملی پوش دیگر در تیم‌های ملی ازبکستان، گرجستان و الجزایر هستند که مصدومیت هر کدام در این مقطع از فصل که گاریدو رفته رفته به شرایط ایده ل تیمش آگاهی پید می‌کند می‌تواند برای این مربی جبران ناپذیر باشد.

گفتنی است طی روزهای گذشته امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی دچار مصدومیت شده اند که شرایط بهتری پیدا کرده و می‌توانند در اولین بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا برای پرسپولیس بازی کنند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا