ورزش

تن‌هاخ: من هری پاتر نیستم!

تن‌هاخ: من هری پاتر نیستم!

در پی شکست سنگین منچستریونایتد مقابل لیورپول با نتیجه ۳-۰، اریک تن‌هاخ تأکید کرد که کاسمیرو تنها دلیل این باخت نبوده است. در این دیدار که در هفته سوم لیگ برتر انگلیس برگزار شد، منچستریونایتد در خانه خود تسلیم لیورپول شد و به رتبه چهاردهم جدول سقوط کرد، در حالی که لیورپول با این پیروزی به جمع تیم‌های ۹ امتیازی پیوست.

تن‌هاخ در کنفرانس خبری پس از بازی بیان کرد: «ما از نظر ساختاری خوب عمل کردیم، اما اشتباهات فردی به‌ویژه در خط دفاعی منجر به گل‌های حریف شد. مهاجمان لیورپول نیز در تمام‌کنندگی بسیار مؤثر بودند.»

وی همچنین در مورد اشتباهات کاسمیرو که منجر به دریافت دو گل شد، گفت: «اشتباهات جزئی از فوتبال هستند و نباید تمامی مسئولیت را به یک بازیکن نسبت داد. تعویض کاسمیرو نیز به دلیل نیاز به تغییرات تاکتیکی پس از دریافت گل‌ها بود.»

با این حال، تن‌هاخ از پذیرش دیدگاه منفی درباره نتیجه خودداری کرد و تأکید کرد که نباید از او انتظار نتایج جادویی داشت. او گفت: «من هری پاتر نیستم. باید این واقعیت را بپذیرید. این اولین بازی فصل برای سه بازیکن بود. مانوئل اوگارته حتی یک دقیقه هم بازی نکرد و نیاز دارد تا آمادگی بدنی‌اش را به دست آورد. بعد از آن باید او را به تیم اضافه کنیم. مطمئنم که او به تیم ما کمک خواهد کرد، اما این فرآیند چند هفته، شاید حتی یک ماه طول بکشد. این شرایط برای بسیاری از بازیکنان دیگر هم همین‌طور است.»

تن‌هاخ در پایان با اشاره به دو جامی که منچستریونایتد کسب کرده بود، افزود: «ما همچنان در مسیر درستی قرار داریم و مطمئن باشید که در ادامه فصل نتایج بهتری خواهیم گرفت. با بازگشت مصدومان و انجام ریکاوری، قدرت بیشتری به تیم خواهیم بخشید.»

بیشتر بخوانید: شکارچیان شمال غرب؛ لیورپول در اولدترافورد شیاطین‌سرخ را نابود کرد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا