ورزش

کمیته داوران عجیب؛ داوران ناشتا از شهرستان به ایفمارک بیایند؟/ یاسر همرنگ: به زورگویی عادت کرده اید!

کمیته داوران عجیب؛ داوران ناشتا از شهرستان به ایفمارک بیایند؟/ یاسر همرنگ: به زورگویی عادت کرده اید!

به گزارش خبرورزشی، گویا قرار است طی امروز، فردا و پس فردا، تمامی داوران لیگ برتری در ایفمارک تست پزشکی بدهند.

در همین راستا، یاسر همرنگ، کارشناس داوری فوتبال ایران به این موضوع اعتراض کرده است. یاسر همرنگ در یادداشتی برای خبرورزشی نوشت:

در تازه ترین اقدام کمیته داوران فدراسیون فوتبال به همه داوران لیگ برتر (۱۰۰ نفر) الزام کرده در یکی از روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آتی به مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال (ایفمارک) جهت انجام تستهای پزشکی پیش فصل مراجعه کنند، آن هم در حالی که وظیفه فدراسیون فوتبال این بود که در شروع فصل که همه داوران برای کلاس توجیهی و تست آمادگی جسمانی در تهران حضور داشتند، تست ها را انجام می داد.

دردناک تر اینکه بدون در نظر گرفتن محل اسکانی برای داوران و بدون پرداخت ایاب وذهاب به آنها، این دستور صادر شده است. کمیته داوران اصلا به این موضوع فکر کرده داوری که صبح به صورت ناشتا باید آنجا حضور داشته باشد، از شب قبل باید تهران باشد؟ داوران ما از اقصی نقاط ایران هستند و فقط تهرانی نیستند که صبح از خانه خود در پایتخت ناشتا به تهران بیایند.
واقعا چطور فدراسیون فوتبال که هنوز برای کلاسهای var ریالی هزینه به داوران پرداخت نکرده است (حتی پول رفت و آمد) می تواند اینطور بی انصافانه با ضعیفترین و مظلوم تربن قشر فوتبال برخورد کند. آیا رواست داوری که تقریبا مجانی در این فوتبال میلیاردی فعالیت می کند از جیب خود و شکم خانواده خود خرج بی فکری و بی مسئولیت شما را بکند؟

به نظر من از وقت تغییر و تحول خیلی گذشته است شما عادت به زور گویی کرده اید.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا