ورزش

بکام جوان همه را غافل‌گیر کرد/ رومئو راه ویکتوریا بکام را دنبال می‌کند!

بکام جوان همه را غافل‌گیر کرد/ رومئو راه ویکتوریا بکام را دنبال می‌کند!

رومئو بکام، پسر دیوید و ویکتوریا بکام، تصمیمی اساسی در مورد آینده حرفه‌ای خود گرفته است. بازیکن سابق تیم برنتفورد که در ماه ژوئن پیشنهادی برای تمدید قرارداد و ماندن در تیم ذخیره‌های این باشگاه دریافت کرده بود، این پیشنهاد را نپذیرفت و آنطور که نشریه سان گزارش داده، رومئو تصمیم گرفته لیگ برتر انگلیس را ترک کند تا بر روی دنیای مد تمرکز کند.

رومئوی ۲۱ ساله که خیلی‌ها او را دنباله‌روی مسیر پدرش می‌دانستند، تصمیم گرفته پا در مسیر حرفه‌ای مادر بگذارد و قراردادی با شرکت مد فرانسوی «سیف منجمنت» امضا کرد تا به عنوان مدل فعالیت کند. رومئو با دنیای مد غریبه نیست؛ او در دو سالگی در یک کمپین تبلیغاتی برند بِربری حضور داشت و اغلب در رویدادهای مهم به نمایش استایل خود می‌پردازد.

این اولین بار نیست که رومئو کفش‌های فوتبال خود را آویزان می‌کند. او پیشتر در سال ۲۰۱۵ پس از جدا شدن از تیم آرسنال هم فوتبال را کنار گذاشت و به دنیای تنیس روی آورد، اما در سال ۲۰۲۱ با اینترمیامی قرارداد امضا کرد تا در تیم متعلق به پدرش در MLS بازی کند و در آخرین فصل حضور خود در ایالات متحده، ۲۶ بازی برای تیم ذخیره باشگاه انجام داد، دو گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل ثبت کرد. او در ژانویه ۲۰۲۳ به صورت قرضی به تیم دوم برنتفورد پیوست و این قرارداد در تابستان همان سال دائمی شد.

بیشتر بخوانید: درخشش رونالدو در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان با جواهراتی به ارزش ۶ میلیون پوند/ جزئیات زیورآلات CR7 +عکس

بکام جوان همه را غافل‌گیر کرد/ رومئو راه ویکتوریا بکام را دنبال می‌کند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا