ورزش

گواردیولا: رقبا هم هالند را تحسین می‌کنند/ با تفنگ هم نمی‌شود متوقفش کرد!

گواردیولا: رقبا هم هالند را تحسین می‌کنند/ با تفنگ هم نمی‌شود متوقفش کرد!

منچسترسیتی با هت‌تریک ارلینگ هالند موفق شد وستهام را در هفته سوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-۱ شکست دهد و سه امتیاز شیرین دیگر کسب کند.

پپ گواردیولا بعد از پایان بازی به تمجید از ماشین گلزنی تیمش پرداخت و گفت: «هالند از ابتدای بازی باور نکردنی بود. گل دوم، اول، سومی، هر سه بی‌نظیر بودند. او با چنین طرز فکری هر کاری می‌تواند انجام دهد. با این سنی که دارد و بازی‌هایی که انجام داده به اعداد و ارقام شگفت‌انگیزی دست پیدا کرده. همه او را به خاطر کارهایی که در زمین انجام می‌دهد دوست دارند. حتی اگر رقیب هم باشید نمی‌توانید کیفیت بازی او را انکار کنید. من با پزشکان صحبت کردم و او هیچ مشکلی ندارد. در بهترین فرمش قرار دارد و هیچوقت اینقدر خوب نبوده. در حال حاضر هیچ مدافعی نمی‌تواند جلوی هالند را بگیرد. حتی با یک تفنگ هم نمی‌تواند این کار را انجام دهد. حالا او می‌رود تا نروژ را در لیگ ملت‌ها همراهی کند اما باید مراقب باشد. می‌دانم چقدر فرم خوبی دارد اما باید تلاش کنیم او را در این حالت نگه داریم.»

گواردیولا در مورد مصدومیت فیل فودن اذعان داشت: «او ۴۵ دقیقه مقابل چلسی بازی کرد و بعد از آن احساس خوبی نداشت. آزمایشاتی را انجام دادیم و حالش بهتر شده اما کاملا خوب نیست، بنابراین ترجیح می‌دهیم به او فرصت دهیم تا بعد از تعطیلات ملی به ترکیب بازگردد.»

بیشتر بخوانید: هشدار به منچسترسیتی؛ در انتظار کسر امتیاز باشید!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا