ورزش

فلیک: در فوتبال همه چیز می‌تواند تغییر کند/ بهترین نسخه بارسلونا را هنوز ندیدید

فلیک: در فوتبال همه چیز می‌تواند تغییر کند/ بهترین نسخه بارسلونا را هنوز ندیدید

بارسلونا در هفته چهارم لالیگا در نوکمپ به مصاف وایادولید رفت و این تیم را با نتیجه ۷-۰ درهم کوبید تا تیم هانسی فلیک با ۱۲ امتیاز صدرنشین لالیگا باشد. گل‌های بارسلونا را رافینیا در دقایق ۲۰، ۶۴ و ۷۲، روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۲۴، ژول کونده در دقیقه ۲+۴۵، دنی اولمو در دقیقه ۸۳ و فران تورس در دقیقه ۸۵ به ثمر رساندند.

هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا بعد از بازی خوشحالی خود را با تمجید از بازیکنان و هواداران ابراز کرد و گفت: «اینکه هوادارها بعد از یک برد اینگونه تیم را تشویق ‏می‌کنند، اینکه بازیکنان‌تان حتی وقتی ۷ گل زده‌اند با ‏همان شدت قبل در حال تلاش هستند، همه اینها واقعا معرکه است. این ‏باعث می‌شود هواداران احساس غرور کنند. ما اینجاییم که برای ‏بارسا صدمان را بگذاریم. ‏خیلی حس خوبی است وقتی هوادارها اسمم را صدا می‌زنند. ما به ‏تیمی که داریم می‌سازیم افتخار می‌کنیم. ما مثل یک خانواده‌ایم. ‏هدف ما این بود که قبل از فیفا دی سپتامبر از چهار بازی اول چهار ‏برد به دست بیاوریم و به این هدف رسیدیم، ولی بهترین نسخه ‏بارسا را هنوز ندیده‌اید. ‏هوادارها واقعا عالی بودند و از شعارهایی که برای حمایت از تیم ‏دادند خیلی لذت بردم. مردم در خیابان‌های بارسلون و روی سکوها به ‏ما خیلی لطف دارند و با انرژی آنهاست که تیم اینقدر انرژی دارد.»

فلیک در مورد نوع بازی بارسا و آمادگی بدنی بازیکنان افزود: «‏ما در عین حال که دائما حمله می‌کردیم تا بیشتر گل بزنیم پرس ‏هم می‌کردیم. این خیلی خوب است و باعث می‌شود بازی تیم ‏چشم‌نواز بشود و هواداران را راضی کند. قبل از شروع فصل همه چیز را به دقت آنالیز کردیم. باید از دکو تشکر کنم. آنها بهترین پزشکان و متخصصان را برای ‏تیم آوردند و بازیکنان می‌دانند که سلامت‌شان در دست آدم‌هایی ‏است که می‌توانند با خیال راحت خودشان را به آنها بسپارند. ما ۱۲ امتیاز داریم و این بعد از چهار بازی اصلا بد نیست. ولی در ‏فوتبال همه چیز ممکن است خیلی سریع تغییر کند.»

فلیک انتظارش را داشت که دنی اولمو خیلی زود در تیم جا بیافتد و در مورد این ستاره افزود: «من از روزهای حضور دنی در لایپزیش او را خیلی خوب ‏می‌شناسم. اولمو فوتبالیستی با کیفیت بسیار بالا است.» فلیک همچنین به سرخی دومنیگس بازی داد و در این مورد اظهار داشت: «سرخی پیش‌فصل عالی‌ای داشت. او از آن زمان خیلی پیشرفت کرده و ‏به همین خاطر بود که امروز بازی کرد. سرخی به ما کمک خواهد کرد.‏»

بیشتر بخوانید: نگرانی بارسلونا از وضعیت مصدومیت فرنکی دی‌یونگ/ احتمال نیاز به جراحی و دوری طولانی‌مدت از میادین

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا